Woningen op Funda, plaats hier wat jou opvalt, deel 9

07-02-2021 12:19 4514 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!

Deel 9 alweer. :hyper:

Wij kijken hier graag op Funda, gewoon omdat we huizen kijken leuk vinden.
Veel topics op het forum gaan over zoektochten op Funda. Maar hier zoeken we niet naar huizen voor ons zelf, we kijken gewoon en delen wat ons opvalt. Dus als je een huis tegenkomt dat je opvalt, plaats dan de link hier en laat ons mee genieten.

Veel kijk- en postplezier! :cheer2:
Irregular_Choice schreef:
12-02-2021 07:11
Het bad staat op een vide boven de slaapkamer. Waar je dus met een ladder heen moet :facepalm:
Op deze foto zie je die vide met dat bad. En die heel handige ladder...

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... 3/#foto-21
Oooooooooooh. :lightbulb: .

How bizarre :muziek: . Zo vreselijk onpraktisch, hoe verzin je het.
Alle reacties Link kopieren
Elfje* schreef:
12-02-2021 10:36
Wat een bende! De eigenaar zal vast overleden zijn en wellicht geen familie/vrienden hebben om het netjes achter te laten.
Triest, zo vervuild.
Da; ben ik nieuwsgierig naar net verhaal wat hier achter zit.
Ik heb een keer zo’n woning bekeken er kwam speciaal een uitruim clausule bij.
Even door heen kijken noemde de makelaar dat.
Wat ik had gezien stond bombvol afval.
Hadden ze eerst even met luchtverfrisser gespoten?
Alle reacties Link kopieren
Triest hoor dit.

Wel een leuke wijk zo te zien.
Alle reacties Link kopieren
aaaanne schreef:
11-02-2021 22:35
Grappig, ze krijgen dus wel een tuin daar beneden.
Moet je al je limonade in eens meenemen, anders moet je 3x met de lift :D

Precies dezelfde opmerkingen als een paar jaar geleden, toen dit ook al gepost werd :proud:
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren

Wat erg dit.
Rotoorlog, ik zeg NEE tegen deze OORLOG.
Alle reacties Link kopieren
Een bieb zonder boeken.

https://www.funda.nl/koop/groningen/hui ... aat-184-a/
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
mrs.lamaze schreef:
13-02-2021 07:34
Een bieb zonder boeken.

https://www.funda.nl/koop/groningen/hui ... aat-184-a/
Die trap is wel heel tof!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Over het bad:
Rondstruiner schreef:
12-02-2021 19:21
Oooooooooooh. :lightbulb: .

How bizarre :muziek: . Zo vreselijk onpraktisch, hoe verzin je het.
Ik zou wel snappen als je daar een lekker hoekje met een matras en kussens of een lekkere stoel zou maken, zodat je daar lekker met uitzicht kan zitten en een kopje thee kan drinken en wat lezen.
Alle reacties Link kopieren
Zie je kopje thee maar ns boven te krijgen over zo’n steile ladder ;-D
Moosey schreef:
13-02-2021 08:51
Zie je kopje thee maar ns boven te krijgen over zo’n steile ladder ;-D
Gewoon :P : thee in een thermosfles, thermosfles, beker + boek in een rugzakje en je kan op weg naar boven.
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
13-02-2021 08:49
Over het bad:


Ik zou wel snappen als je daar een lekker hoekje met een matras en kussens of een lekkere stoel zou maken, zodat je daar lekker met uitzicht kan zitten en een kopje thee kan drinken en wat lezen.

Veel beter idee idd. Met dit bad snap ik het gewoon niet, in een bad wil je liggen. Om hier van het uitzicht te genieten moet je rechtop zitten, en als je dat in bad doet, krijg je het koud.
Such fun!1
Woont iemand hier in de buurt? Kan je dan even gaan kijken wat er met die kamers "op de verdieping" aan de hand is? Zal geen gigantische bende zijn, toch? Wat zal daar zijn anders dan gewoon bedden?

https://www.funda.nl/koop/staphorst/hui ... amingen-8/

Afbeelding
Room without a view

https://www.funda.nl/koop/amsterdam/app ... lveld-3-4/
Alle reacties Link kopieren
Hier snap ik niks van..dat je zulke foto’s op internet zet. Het huis moet sws leeggeruimd worden. Waarom niet opruimen voordat je foto’s
laat maken?
Turtlerain schreef:
13-02-2021 11:05
Hier snap ik niks van..dat je zulke foto’s op internet zet. Het huis moet sws leeggeruimd worden. Waarom niet opruimen voordat je foto’s
laat maken?
Ik heb nog zitten twijfelen of ik dit huis in deze staat cadeau zou willen krijgen of niet.
Turtlerain schreef:
13-02-2021 11:05
Hier snap ik niks van..dat je zulke foto’s op internet zet. Het huis moet sws leeggeruimd worden. Waarom niet opruimen voordat je foto’s
laat maken?
:HA:
De inboedel kan overgenomen worden, ook als je het huis niet koopt?
Turtlerain schreef:
13-02-2021 11:05
Hier snap ik niks van..dat je zulke foto’s op internet zet. Het huis moet sws leeggeruimd worden. Waarom niet opruimen voordat je foto’s
laat maken?
Echt wel triest, want ooit is dit huis door iemand met liefde en aandacht ingericht, dat schemert er nog wel doorheen.


Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
13-02-2021 08:55
Gewoon :P : thee in een thermosfles, thermosfles, beker + boek in een rugzakje en je kan op weg naar boven.
Straks krijg je vragen of je een wandeltocht van 20 km gaat maken. "Nee ik ga lekker een paar uurtjes lezen".
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
13-02-2021 11:05
Hier snap ik niks van..dat je zulke foto’s op internet zet. Het huis moet sws leeggeruimd worden. Waarom niet opruimen voordat je foto’s
laat maken?
Je koopt het ‘as is’. Je moet hier als aspirant-koper zelf uitpluizen of het gaat om een huurder gone bad, een eigenaar met een probleem of wat dan ook. Die puinzooi ruimen is voor de koper. Net als de huidige bewoner eruit zien te krijgen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Kleurloos huis met 4 ruimten waar kleur is. 2 keer wand, 2 keer gordijnen.
Vind het echt heel raar staan. Waarom niet houden bij de kleuren die al gebruikt zijn.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
En 1,1 miljoen voor 163 m² ?
https://www.funda.nl/koop/amstelveen/hu ... elweg-444/
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Oriander schreef:
13-02-2021 10:58
Woont iemand hier in de buurt? Kan je dan even gaan kijken wat er met die kamers "op de verdieping" aan de hand is? Zal geen gigantische bende zijn, toch? Wat zal daar zijn anders dan gewoon bedden?

https://www.funda.nl/koop/staphorst/hui ... amingen-8/

Afbeelding
Misschien een soort SM-zolder? :hyper: Dat mag in Staphorst natuurlijk niet open en bloot op het internet...
Alle reacties Link kopieren
lemoos2 schreef:
13-02-2021 11:15
Je koopt het ‘as is’. Je moet hier als aspirant-koper zelf uitpluizen of het gaat om een huurder gone bad, een eigenaar met een probleem of wat dan ook. Die puinzooi ruimen is voor de koper. Net als de huidige bewoner eruit zien te krijgen.
Wacht...bedoel je dat je het huis zo koopt, met rommel en al? Dat pikt niemand toch... puinruimen is voor de verkoper.
Alle reacties Link kopieren
Het is een executieverkoop. Dus de bank verkoopt het huis, de eigenaar zal er al wel uit gezet zijn/overleden zijn. En de bank gaat niet eerst opruimen nee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven