zo verdrietig
maandag 11 mei 2009 om 12:52
Hallo allemaal,
Post hier maar een berichtje. Loop namelijk met mijn ziel onder mijn arm. Mijn man heeft besloten om tijdelijk elders te gaan wonen. Na een relatie van 16 jaar. We zijn 8 jaar getrouwd en hebben twee kinderen. In oktober heeft hij aangegeven zijn gevoel van passie en verlangen voor mij kwijt te zijn. Is langzaam weggegaan. We zijn langs elkaar heen gaan leven. Ik had dat eerst niet door. Maar toen hij dit uitsprak, herkende ik het. Mijn gevoel voor hem is er nog helemaal. Dus ik heb vanaf die tijd het roer om gegooid en ben absoluut niet meer langs hem heen gaan leven. Maar het lijkt te laat. Hij is zes weken geleden ook al voor 4 weken weggeweest. Zijn gevoelens komen niet terug. Hij wil het wel. We zijn ook in therapie gegaan. Vandaag afgerond om dat de psycholoog ook zegt nu niet met ons verder te kunnen. Het voelt voor mij zo definitief. Man gaat een kamertje inrichten voor de kinderen. De kinderen gaan dan bij hem als ik moet werken. Ben er echt stuk van.
Weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen. Maar ik hoop dat er hier over schrijven mee helpt aan het opbouwen van mijn nieuwe leven. Gelukkig heb ik een lieve zus en lieve ouders en lieve vriendinnen die me ook steunen.
bedankt voor het lezen,
luddevudu
Post hier maar een berichtje. Loop namelijk met mijn ziel onder mijn arm. Mijn man heeft besloten om tijdelijk elders te gaan wonen. Na een relatie van 16 jaar. We zijn 8 jaar getrouwd en hebben twee kinderen. In oktober heeft hij aangegeven zijn gevoel van passie en verlangen voor mij kwijt te zijn. Is langzaam weggegaan. We zijn langs elkaar heen gaan leven. Ik had dat eerst niet door. Maar toen hij dit uitsprak, herkende ik het. Mijn gevoel voor hem is er nog helemaal. Dus ik heb vanaf die tijd het roer om gegooid en ben absoluut niet meer langs hem heen gaan leven. Maar het lijkt te laat. Hij is zes weken geleden ook al voor 4 weken weggeweest. Zijn gevoelens komen niet terug. Hij wil het wel. We zijn ook in therapie gegaan. Vandaag afgerond om dat de psycholoog ook zegt nu niet met ons verder te kunnen. Het voelt voor mij zo definitief. Man gaat een kamertje inrichten voor de kinderen. De kinderen gaan dan bij hem als ik moet werken. Ben er echt stuk van.
Weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen. Maar ik hoop dat er hier over schrijven mee helpt aan het opbouwen van mijn nieuwe leven. Gelukkig heb ik een lieve zus en lieve ouders en lieve vriendinnen die me ook steunen.
bedankt voor het lezen,
luddevudu
dinsdag 12 mei 2009 om 17:24
Bedankt voor de felicitaties en knuffels, heerlijk ik ontvang ze met open armen. Ik zou mijn verjaardag niet vieren, maar heb toch aardig wat mensen op bezoek gehad zo door de dag heen. Heel erg fijn!!!! MIjn huis staat vol met bloemen.
Froep, dankjewel voor de opbeurende tekst. Daar houd ik me ook aan vast hoor, dat het over een tijd echt wel weer heel goed met mij zal gaan. Ik geniet ook nu nog van het zonnetje.
Jij van mij een dikke knuffel omdat je alles zo goed hebt doorstaan!!!!!!
Froep, dankjewel voor de opbeurende tekst. Daar houd ik me ook aan vast hoor, dat het over een tijd echt wel weer heel goed met mij zal gaan. Ik geniet ook nu nog van het zonnetje.
Jij van mij een dikke knuffel omdat je alles zo goed hebt doorstaan!!!!!!
woensdag 13 mei 2009 om 10:42
hoi meid! Alles goed met je? De week is alweer doormidden. Ik leef ook nog steeds per dag. Voel me echt sh*t vandaag. Pijn overal. Komt vast omdat ik niet eet. Maar krijg er niets in. Ik hoop echt dat dit gevoel snel zal verdwijnen.
Jij een fijne dag!
denk aan je.
wil je me nog toevoegen op je vriendenlijst?
Jij een fijne dag!
denk aan je.
wil je me nog toevoegen op je vriendenlijst?
woensdag 13 mei 2009 om 20:36
Vandaag stond ik al op met een vervelend gevoel. De ene dag voelt nou eenmaal beter dan de andere dag. Uiteindelijk werd aan het eind van de middag mijn dag wel goed gemaakt, mag morgen op sollicitatie gesprek komen. Wil namelijk meer uren werken om het zelfstandig te kunnen redden. Hoop zo dat ik de baan krijg.
bmwlady; je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor. Dat houdt in dat je ook gezond zal moeten eten. Maar ik begrijp je wel hoor. Ook ik krijg er minder in. En ik wil je toevoegen maar hoe werkt dat?
bmwlady; je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor. Dat houdt in dat je ook gezond zal moeten eten. Maar ik begrijp je wel hoor. Ook ik krijg er minder in. En ik wil je toevoegen maar hoe werkt dat?
maandag 18 mei 2009 om 16:07
Bmw lady; ik heb je toegevoegd op msn. Nou rest alleen nog maar jou acceptatie en dan kunne we chatten. Fijn te lezen dat het al beter met je gaat. Met mij gaat het wisselend. Maar dat kan ook nog niet anders. Ik probeer het maar te nemen zoals het komt allemaal. Ik had de baan ovrigens gekregen maar de uren vielen niet te combineren met mijn kids. Dus behoud ik mijn oude baan en ga niet beginnen met de nieuwe!
groetjes luddevudu
groetjes luddevudu