zo verdrietig

11-05-2009 12:52 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Post hier maar een berichtje. Loop namelijk met mijn ziel onder mijn arm. Mijn man heeft besloten om tijdelijk elders te gaan wonen. Na een relatie van 16 jaar. We zijn 8 jaar getrouwd en hebben twee kinderen. In oktober heeft hij aangegeven zijn gevoel van passie en verlangen voor mij kwijt te zijn. Is langzaam weggegaan. We zijn langs elkaar heen gaan leven. Ik had dat eerst niet door. Maar toen hij dit uitsprak, herkende ik het. Mijn gevoel voor hem is er nog helemaal. Dus ik heb vanaf die tijd het roer om gegooid en ben absoluut niet meer langs hem heen gaan leven. Maar het lijkt te laat. Hij is zes weken geleden ook al voor 4 weken weggeweest. Zijn gevoelens komen niet terug. Hij wil het wel. We zijn ook in therapie gegaan. Vandaag afgerond om dat de psycholoog ook zegt nu niet met ons verder te kunnen. Het voelt voor mij zo definitief. Man gaat een kamertje inrichten voor de kinderen. De kinderen gaan dan bij hem als ik moet werken. Ben er echt stuk van.

Weet ook wel dat jullie me niet kunnen helpen. Maar ik hoop dat er hier over schrijven mee helpt aan het opbouwen van mijn nieuwe leven. Gelukkig heb ik een lieve zus en lieve ouders en lieve vriendinnen die me ook steunen.

bedankt voor het lezen,

luddevudu
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Sterkte....
ach wat rot... schrijf maar lekker van je af hoor, misschien lucht het op..

Ik heb verder weinig tips voor je maar wil je wel een hart onder de riem steken!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Och meissie toch..
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Vervelend zeg! (en dat is nog zacht uitgedrukt...) Sterkte!

soms is het leven gewoon niet helemaal eerlijk... sterkte.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Och meissie, wat een vreselijk bericht!

En wat jammer dat het niet gelukt is om er samen uit te komen

Want zoals ik het lees hebben jullie er beide toch best wel aan gewerkt sinds oktober.

En eens met Iris, soms is het leven helemaal niet eerlijk

Heel veel sterkte..

Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Heel veel sterkte..

Hoop over een tijdje terug te lezen dat je je draai hebt gevonden.
Wat naar voor je, sterkte
Peas on earth!
Ook vanuit het hoge noorden heel veel sterkte.

Ik weet wat je doormaakt want ik zit er ook midden in!

Kop op meid.

Liefs
sterkte
anders moet je ook mee lezen met: 18 jaar naar de .....

zit een beetje in het zelfde schuitje... sterkte
Sterkte!
Au! Ik kan me heel goede voorstellen dat je wereld even instort... hoop dat je snel de kracht kan vinden om echt te gaan bouwen aan je nieuwe leven, dat je kan helen.

Sterkte!
Wat een lieve reacties. Al is het maar virtueel het doet me toch goed. En ja we hebben er samen aan proberen te werken maar helaas lukt dat niet. Ook nu nog hoopt mijn man zijn gevoelens voor mij terug te krijgen. Ook omwille van onze kindjes en gezien alles wat we samen hebben opgebouwd. Maar ik geloof er niet meer in, dat zijn gevoel nog terug kan komen. Ik heb me de afgelopen 6 maanden volledig op het herstel gericht en ben nu zo moe en verdrietig, dat ik het ook gewoon even niet meer op kan brengen om er nog in te geloven. Nu ga ik me richten op een nieuw leven beginnen met mijn kinderen, en een co-ouderschap. Al gaan we officieel gezien nog even niets regelen. Eerst maar wat rust in de tent. Over een aantal weken zien we wel verder.

bmwlady; Ook voor jou een dikke knuffel terug. Als je wil mag je tegen mij lekker van je af praten als dat je oplucht. Kunnen we elkaar steunen!

een man1979: Ook jij krijgt een dikke knuffel van mij, aangezien je zegt in hetzelfde schuitje te zitten, kun je die vast gebruiken, Ik zal je topic gaan lezen en reageer dan nogmaals op je. Misschien dfat we elkaar tot steun zullen zijn op die manier.

Ik zal ook nog wel het nodige van me af willen schrijven. En het is toch fijn om daar dan op een forum een reactie en een hart onder de riem voor terug te krijgen. Ik kan alle beetjes steun op het moment goed gebruiken.
Meid, wat naar allemaal. Ik wens je sterkte!
Heel veel sterkte. Bah wat naar.
Hè gadver.. wat een gevoel van onmacht hè, wanneer je zonder dat je het zelf wilt alleen verder moet.

Sterkte de komende tijd!!
Lieve Luddevudu, ik hoop dat je wat kunt slapen. Het is nu 0.21 uur en ik heb echt geen slaap. Pff. weer een nacht. ... die zijn het zwaarste.

kus en knuf.
Vandaag ben ik nog jarig ook! Ik heb een nieuw begin van hem gekregen, zeg ik maar tegen mezelf!

bmwlady, ik heb vannacht lekker geslapen. Maar inderdaad het slapen laat wel te wensen over de laatste tijd! Jij een beetje kunnen slapen de rest van der afgelopen nacht? Want je ging er al laat in.
Ook veel sterkte van mijn kant.

Ik heb hetzelfde meegemaakt, 13 jaar relatie, 1 kind.

Zonder pardon aan de kant gezet, ik kreeg geen kans om de relatie te redden...

Maar......

Ik ben inmiddels een jaar verder en het gaat erg goed met mij en mijn dochtertje!! (bijna 6) Ik wil je dus graag laten weten dat er na alle ellende (en geloof mij, die ga je nog heel wat krijgen...) toch nog een einde gaat komen....

Natuurlijk heb ik zo mijn dipjes, maar wie heeft die niet??? Heel goed dat je hier je verhaal doet, dat zal zeker helpen!!!

Heeeeeeeeel veel sterkte voor jou en je kindjes!!!

Je kan het!!!

Liefs,

Froep!
En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!
Hoi meisje! ik was inderdaad laat op bedje. Heb wel even de ogen dicht gehad.

Maar ook van mij krijg je nu een hele grote knuffel voor je verjaardag. En weet dat ik aan je denk!

Liefs
Gefelciteerd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven