Het Bezemtopic

21-04-2009 15:43 3420 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die een stok achter de deur wil, zijn lijstje niet af krijgt, beter in zijn vel of huis wil zitten....

De mores is hier een beetje dat iedereen (meestal, vaak, soms) zijn lijstje met dingetjes die hij wil doen post, zodat je die lekker af kunt strepen aan het eind van de dag. Verder geven we elkaar schoppen onder de kont, aaien over de bol, schouders om uit te huilen en veren in de bibs. Oh, en tips doen we ook wel eens. Het gaat niet alleen over schoonmaken, er wordt vaak genoeg gebezemd in relaties, hoofden, eetpatronen en werksituaties. Werkt prima.

Dus welkom, en pak een bezem.
quote:fussie schreef op 18 mei 2009 @ 07:44:

Vandaag:

- zoon aankleden....

- zoon laten ontbijten....

- rennen naar werk (logisch vervolg van bovenstaande)

- werken

- naar de stad, wat dingen ruilen enzo

- koken, tevens voor vriendin: hoefde niet, vriendin trakteerde op pizza

- knutselen indien nog puf => vervangen door eea opruimen, dus nuttiger

Ach gossie, ik zit naar Beauty en the nerd te kijken, moeten die mannekes zich laten harsen van de dames. Je hele bovenlijf laten harsen, hoe zielig kan het zijn?

Coebergh, ben je al gevonden op hyves?

Pips, lekker gesport?

Zoebie, het blijft dus nog even spannend. Maar ze nemen nu even rustig de tijd die artsen, dat maakt het voor mij weer wat kalmer. En voor jou?

Ach, wat een prullekes, die katjes!

Ah, ik ga nog even nerds kijken, ik vind ze zo schattig
Dubbelpost!
Fussie is op de neeheerds, Fussie is op de neeheerds!

Sporten ging lekker! De Jonge God was er (en De Jonge God 2 en De Minder Jonge God met het Allejezus Lekkere Lijf waren er ook) dus het uitzicht was niet te versmaden.

Triple Coca Cola Light break!

En los daarvan, alle negatieve energie is eruit gezweet, dat gooien met die ijzers is zo gek nog niet.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Oooooooohhh nu snap ik waarom Pips zo graag gaat sporten.
Pips, wat supertoevallig zeg!! Mijn Buurman zou voor me Coca Cola Light-breaken, maar dat is er helaas nog niet van gekomen Ik dacht even dat ik het hier al geschreven had, maar kennelijk begint het breakie al een begrip te worden. Doen ze goed, daar bij Coca Cola....

Tila, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een fijne dag gehad?

Zoebie, wat vervelend dat je nog zo lang moet wachten zeg... Als ze je zo duidelijk vertellen dat het geen kanker is, zullen ze wel vrij zeker van hun zaak zijn, maar zo lang op meer informatie moeten wachten is nooit leuk.. Ik blijf voor je hopen hoor op goed nieuws!

Ik heb trouwens ook gestemd op het motto van Mamz, maar je moet wel meer doen dan alleen klikken toch? Als ik op de link klikte dan kwam ik bij het overzicht, en om te stemmen moest ik mijn naam en e-mailadres invullen. Het zou jammer zijn als mensen denken dat ze stemmen, maar dat per ongeluk toch niet doen...

Hier was het verder een slechte dag. Werd wakker met hoofdpijn, en stond rond een uur of twaalf gewoon te trillen van de misselijkheid.. Ben naar huis gegaan en heb geslapen, nu is de misselijkheid gelukkig wel weg. De hoofdpijn is er nog, maar ik ben nu te wakker om te slapen.... Zo toch maar even proberen, en hopen dat het morgen helemaal over is!

Morgen:

- Stage lopen

- Tandarts bellen

- Loonadministraties bellen (handig, meerdere bijbaantjes....)

- Huiswerk Spaans maken
Zoeb

Hizz, je kent die reclame toch nog wel van Coco cola light break? Met die glazenwasser en al die kwijlende vrouwen? Nou dat

Stemmen op een motto? Waar?
Oja, bezemen

Werken,

In de trein theorie leren

Rijles

Sportkleren wassen

Badkamerkastjes inruimen (als Mr Nilsson heeft schoongemaakt tenminste)
Gestemd hoor Mamz, goed initiatief!
Pips, wat ben je een druktemaker op de vroege ochtend

En ja, ik ga wel voor nerds hihi Niet altijd trouwens hoor, maar deze op tv zijn wel heel cute Of grappig, ik lig soms echt gierend op de bank!

Vandaag:

- werken

- vergaderen

- Zoon halen bij judo

- koken

- weet ik nog niet, maar ik moet vast nog wel iets

- inpakken voor het weekend, we gaan kamperen

Fijne dag alelmaal!
'k Had had al gestemd via een ander topic. Want het gaat om dat schattige lieve, leuke menneke. Wat een heerlijk ventje is het toch.

Mamz

Bor als je in de buurt woonde kwam ik je een daggie helpen. Ben alleen bang dat er dan van bezemen niks komt. Zou te gezellig worden. Bovendien ben ik een 1e klas chaoot.

Doe ik dan nog iets aan bezemen vandaag?

Nou ja, ga ik het maar weer proberen.

Wassen en buiten hangen

Stofzuigen en dweilen

Boodschappen

Naar de boot. Kijken hoe die erbij ligt.

Jammer dat manlief niet kan zeilen op het moment. Er was hier gisteren een stevige bries windkracht 5 met een lekker zonneke. Ideaal zeilweer. Naja 'k Ga wel een keer met vrienden zeilen nu manlief het niet kan. Nog liefhebbers? Jammer dat ons bootje te klein is voor een meeting, een tochtje over de Limburgse Maas was wel leuk geweest.

KOFFIE
Mogu Dames,

Ben gister nog tot laat bezig geweest met pc...en zoeken op hyves..als ik de naam intyp kom ik bij een voetbalclub...

Als we het nu eens via mailadres proberen?

Gebruik deze bijna niet meer dus geen probleem dat ie hier ff staat..

Ga ik nu even kids naar school brengen enz...

Have a nice day
Whaaaaa bij een bezemvoetbalclub.....

Ik heb je gemaild. Nu moet het gewoon lukken. succes. 'k heb hem open staan dus ik zie je wel veschijnen.
als het goed is heb je mail Coebergh

Mogguh allen.

Even koffie pakken.
OHHH wat erg...moet dus @live.nl zijn....eerst maar eens koffie,word ik tenminste wakker!!!
Oke, je hebt weer mail.
JAAAAAAA tis gelukt!!!

dank jullie wel!!
..
Jaaa, op die foto had ik gisteren wel doorgeklikt, maar ik twijfelde!

Yeah, het is gelukt! Ik had gisteren al de gegevens gewist van de hyves.

Gisteren heb ik wel drie keer moeten stofzuigen, zo'n puinzooi wisten de kinderen ervan te maken iedere keer! En vandaag mag ik weer die stofzuiger door de woonkamer trekken *baalt*

En verder ook nog:

- dweilen

- strijken

- naar de kinderboerderij

- keukenkastjes van buiten poetsen

Fijne dag allemaal!
Oke, dan ga ik ook nog maar wat doen:

Op de koffie.

Stofzuigen (Rainz, bij jou zijn het de kids die rotzooi maken, hier is het het hondebeest.)

Lavendel snoeien en planten (als ik deze keer de snoeischaar wel kan vinden!)

Boodschapjes?

Laatste droge was opvouwen en opruimen.

Nu eerst op de koffie.

Sociale contacten zijn net zo belangrijk als bezemen!
Haha Gl...vooruitziende blik...

Koffie is op hier dus ik ga maar bij mijn moeder bakkie doen..

Boodschappen

wassen,strijken,vouwen

wc poetsen
oef nou, was ik vorige week nog om 4 uur 's ochtends wakker, nu ben ik al de hele ochtend niet vooruit te branden. Maar ja. Ik ga maar aan het werk.

Bezemen vandaag:

keuken goed schoonmaken

Logeerbed verschonen

gezond eten koken

misschien koelkast schoonmaken

en slapen. Er zijn nog best wat klusjes in huis die ik gedaanw il hebben, maar ik mag neit meer. In de tuin werken en verven, mag beiden niet.
Coeberg! Wees welkom! De aanhouder wint!

Het is mooi weer en ik wil niet bezemen, maar het mot!

- naar de dierenarts voor wormenkuur en anti-vlooienspul voor de katjes.

- naar de bakker voor het heerlijke brood

- aan de slag met de foto's

Gisteren het hele huis door geweest met emmers, sop, dweilen, stofzuiger en ander attributen, dus alles glimt al hier.

Met de katjes gaat het prima. De grote katten gaan de kleintjes nog uit de weg. Komen ze te dichtbij dan blazen ze voorzichtig, maar gelukkig meppen ze dr niet op los. Daar was ik heel even bang voor. Wel gaan ze 's avonds in de logeerkamer met zijn beiden.....uit voorzorg.

Grappig is hoe er nu al een karakter bij de kleintjes te herkennen is. Whisky is de ondernemende, maar komt wel lekker kroelen en Muis laat het zich lekker allemaal aanleunen en wil liever niet opgepakt worden. Is wel de rustigste van de twee en slaapt veel.

Geniet!
Haha, ja Pips, ik weet héééél goed wat je bedoelt!!! ;) Ik vond het grappig dat het al echt een begrip aan het worden is, dat dus ook iedereen meteen weet wat je ermee bedoelt!

Heb vannacht ruk geslapen... Eerst tot half 4 wakker gelegen, half geslapen. Wel over jullie gedroomd trouwens, dat was dan wel weer gezellig. Rond half 4 ben ik in slaap gevallen en heb me vervolgens natuurlijk een uur verslapen. Ik was wonder boven wonder nog wel op tijd voor de trein, en nu zit ik op stage geen zin te hebben.... Ik moet eigenlijk verslagen typen, maar vind dat ik nog een beetje ziek en zwak ben.. ;)

Ik heb al wel de tandarts gebeld, dus dat is klaar!!!

Fijne dag allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven