Welke kleur is dit?

28-02-2021 20:33 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand een idee welke kleur hier op de muur zit?!
https://attika.ch/en/products/gas-fires ... er/visio-c

Oh, edit: ik bedoel die groene op het tweede plaatje... :facepalm:
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Probeer wat uit op je muur. Hier heeft een vriendin exact dezelfde kleur en zelfde verf als wij en de kleur is echt anders door de lichtinval!
Hm, ik denk dat het le noir et blanc Laguna green is?
1e foto lijkt meer blauw, early deze van Histor.
De rest Laguna green, early dew is stukken lichter...
Ik vind dit lijken op Piecks blauw

Afbeelding

https://www.looopings.nl/weblog/13503/E ... blauw.html
Het Viva forum is papaja.
MevrouwJack schreef:
28-02-2021 22:02
jij brengt precies onder woorden wat het effect is hier in huis. Zo'n kleur die niemand in de weg zit maar ook niet echt iets doet wat betreft sfeer.
Ja is echt lastig met groenen vind ik. Die kunnen echt die neiging hebben. Terwijl groen wel heel mooi is. Net als dat de juiste blauw heel warm kan zijn, maar de verkeerde blauw... hallo iglo.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
lux- schreef:
28-02-2021 23:18
Ja is echt lastig met groenen vind ik. Die kunnen echt die neiging hebben. Terwijl groen wel heel mooi is. Net als dat de juiste blauw heel warm kan zijn, maar de verkeerde blauw... hallo iglo.
Haha ja, lekker koel.

Doet me eraan denken dat mijn broer vroeger een blauw-gele kamer had. Was nogal IKEA uitgevallen. Hij dacht het op te lossen door het blauw wat donkerder te maken. Dat gaf een prachtig NS effect :hihi:
Tjezus, wat vals
MevrouwJack schreef:
28-02-2021 23:23
Haha ja, lekker koel.

Doet me eraan denken dat mijn broer vroeger een blauw-gele kamer had. Was nogal IKEA uitgevallen. Hij dacht het op te lossen door het blauw wat donkerder te maken. Dat gaf een prachtig NS effect :hihi:
:HA:
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Geordend van Histor?
Ik zou wat groene staaltjes halen die je mooi vindt en die in je kamer op de muur plakken op verschillende plekken ( veel lichtinval en weinig lichtinval) ik heb groen en taupe in mijn woonkamer. Beide kleuren ogen erg anders in zonlicht of schemerlicht.
Ik heb ook een groene kast die ik in een bepaalde kleur wilde schilderen omdat ik die op een plaatje had gezien. Bij navraag welke kleur het daadwerkelijk was zag hij er veel anders uit dat ik verwacht had.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven