plan B / geen oproepje
maandag 18 mei 2009 om 11:16
zoals eleonora al zei het al dan niet hebben van een plan b in de liefde is een leuk onderwerp om over van gedachten te wisselen.
wie heeft er echt zo een afspraak ? wie heeft een ex waar die altijd bij terug kan komen, vergelijkbaar scenario ? mis je de back up als je hem niet hebt ?
ik heb wel ooit met iemand afgesproken dat als ik op mijn 25ste vrijgezel zou zijn we met elkaar zouden trouwen maar toen ik 25 werd zag ik hem al minstens 5 jaar niet meer en ik was samen met mijn ex ( dit was ook geen erg serieus voorstel ).
ben benieuwd
en als zo iets wel lukt, heb je dan nog gevoelens voor elkaar ?
wie heeft er echt zo een afspraak ? wie heeft een ex waar die altijd bij terug kan komen, vergelijkbaar scenario ? mis je de back up als je hem niet hebt ?
ik heb wel ooit met iemand afgesproken dat als ik op mijn 25ste vrijgezel zou zijn we met elkaar zouden trouwen maar toen ik 25 werd zag ik hem al minstens 5 jaar niet meer en ik was samen met mijn ex ( dit was ook geen erg serieus voorstel ).
ben benieuwd
en als zo iets wel lukt, heb je dan nog gevoelens voor elkaar ?
dinsdag 19 mei 2009 om 11:41
quote:nieuwsgierigmeisje schreef op 18 mei 2009 @ 20:29:
Vind het een beetje Will&Grace achtige taferelen
Een plan B is voor mij te min, ga voor plan A of liever helemaal niets, dan ben ik beter af in mn eentje.
Volledig mee eens.
Ik heb gister een lijst zitten maken met dingen die ik in mijn leven nog wil/ga doen.
Daar past niet eens een plan a qua relatie in (dus geen vent, tenminste, niet voordat ik een half jaar (minstens) in het buitenland heb gewerkt) dus al helemaaaal geen plan B.
Vind het een beetje Will&Grace achtige taferelen
Een plan B is voor mij te min, ga voor plan A of liever helemaal niets, dan ben ik beter af in mn eentje.
Volledig mee eens.
Ik heb gister een lijst zitten maken met dingen die ik in mijn leven nog wil/ga doen.
Daar past niet eens een plan a qua relatie in (dus geen vent, tenminste, niet voordat ik een half jaar (minstens) in het buitenland heb gewerkt) dus al helemaaaal geen plan B.
dinsdag 19 mei 2009 om 12:03
Ik heb bij sommige mannen (waarmee het niet lukte) nog weleens gedacht: misschien als we 80 zijn en allebei in het bejaardentehuis zitten vinden we elkaar weer.
Geen serieuze gedachte hoor, maar soms is er nu zoveel 'kapot' dat je je niet voor kunt stellen dat dat weer goed komt. Alleen als je oud bent kun je je er misschien overheen zetten.
Geen serieuze gedachte hoor, maar soms is er nu zoveel 'kapot' dat je je niet voor kunt stellen dat dat weer goed komt. Alleen als je oud bent kun je je er misschien overheen zetten.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
dinsdag 19 mei 2009 om 13:56
dinsdag 19 mei 2009 om 16:36
In een studentenhuis waar ik een tijd gewoond heb hadden best veel mensen dat zo'n plan B met een goede vriend of vriendin. Ik hoop dat ze inmiddels allemaal heel gelukkig samen zijn met iemand waar ze helemaal voor gaan.
Ik heb nooit een plan B gehad. Liever alleen en plezier in mijn leven dan met iemand die het niet is. En ik hoop dat ik heel oud ga worden met mijn vriend.
Ik heb nooit een plan B gehad. Liever alleen en plezier in mijn leven dan met iemand die het niet is. En ik hoop dat ik heel oud ga worden met mijn vriend.