Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!

19-01-2021 11:03 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Even hoor, wat ik niet snap is het kindje van de Baldwins is ter wereld gekomen via een draagmoeder via genderselectie. Waarschijnlijk hè want we weten het niet zeker maar als dit het geval is waarom niet zelf gaan voor de selectie tijdens hun laatste zwangerschap??
It's 5 o'clock somewhere
poppetje2006 schreef:
05-03-2021 10:01
Even hoor, wat ik niet snap is het kindje van de Baldwins is ter wereld gekomen via een draagmoeder via genderselectie. Waarschijnlijk hè want we weten het niet zeker maar als dit het geval is waarom niet zelf gaan voor de selectie tijdens hun laatste zwangerschap??
Genderselectie wel inderdaad, ze had haar dochter meermaals een zusje ‘beloofd’.
Misschien wilde het NU, en hebben ze daarom gekozen voor een draagmoeder.
Hoewel zij na elke zwangerschap in een mum van tijd weer terugveerde in haar slanke yoga lijntje
Always look on the bright side of life
SweetFirefly schreef:
04-03-2021 20:45
Sukkel laadt de dekking niet. Die man is een manipulator met pedoseksuele neigingen. Bah.

Hoe oud was zij dan? Hebben we het over een meisje van bijna 18 of iemand van 14 of zo?. Want hij heeft ook een relatie met Tatjana gehad.
Rouge__ schreef:
04-03-2021 11:48
Volgens de daily mail heeft ze het haar personeel het leven zuur gemaakt toen ze nog in Engeland woonde

De Daily Mail is echt vanaf het begin van hun relatie een negatieve campagne tegen haar begonnen. Lijkt soms wel alsof de helft van hun artikelen over die twee gaan.
Gisselle schreef:
05-03-2021 10:38
Hoe oud was zij dan? Hebben we het over een meisje van bijna 18 of iemand van 14 of zo?. Want hij heeft ook een relatie met Tatjana gehad.
Bakker ontmoette haar in 2016, toen ze 16 jaar was. Bakker hielp haar met een eetstoornis en daarna zocht hij dagelijks contact met haar. Hij werd een huisvriend van het gezin en kwam dagelijks over de vloer. Vanaf het moment dat de vrouw ook bij hem thuis kwam, begon Bakker volgens de rechtbank met het misbruik.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/03/03/ke ... g-a4034053

Ooh wat een smeerlap
https://www.ad.nl/show/marco-borsato-ma ... ~aec53447/

Aan bod komen onder meer de periode van zijn burn-out, de scheiding van Leontine en het effect daarvan op zijn leven. Ook bespreekt de zanger zijn hoop en plannen voor de toekomst. Het gesprek is een special en wordt opgenomen in de A’DAM Toren in Amsterdam-Noord. De special houdt in dat hij in zijn eentje wordt geïnterviewd, in plaats van met andere gasten. Aan de hand van beelden en muziek neemt presentatrice Linda de Mol met Marco de gebeurtenissen van het afgelopen jaar door.

Uitzending is 13 maart.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ach gut, dinnetje Linda wordt ingezet voor het charme-offensief. Die programma's van Linda zijn toch ook om te braken, zo voorspelbaar zijn de gasten en zo slecht en oppervlakkig de interviews. Ik verwacht bij Marco de trillende lip, de moeilijke blik en een door een ui onder zijn coltrui veroorzaakte traan. En opmerkingen als: dit album staat dichter bij mij dan ooit, ik geef mezelf helemaal bloot, mijn emoties zijn echt, het hielp me mijn verdriet te verwerken, ik blijf altijd van Tien houden bla, bla, bla.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SweetFirefly schreef:
05-03-2021 12:09
Ach gut, dinnetje Linda wordt ingezet voor het charme-offensief. Die programma's van Linda zijn toch ook om te braken, zo voorspelbaar zijn de gasten en zo slecht en oppervlakkig de interviews. Ik verwacht bij Marco de trillende lip, de moeilijke blik en een door een ui onder zijn coltrui veroorzaakte traan. En opmerkingen als: dit album staat dichter bij mij dan ooit, ik geef mezelf helemaal bloot, mijn emoties zijn echt, het hielp me mijn verdriet te verwerken, ik blijf altijd van Tien houden bla, bla, bla.
:rofl:
Am Yisrael Chai!
SweetFirefly, briljant!
Je vergat alleen de nog door te slikken drol, maar verder: :worship:
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
SweetFirefly schreef:
En dan Linda heel meelevend kijken en knikken want het is allemaal zo erg voor 'm. Reken maar niet dat er ook maar één kritische vraag komt.
(Wat is dat trouwens voor onzin, half maart nog een keer "Linda's wintermaand"?)
Nothing happens for a reason
juliet64 schreef:
05-03-2021 12:21
En dan Linda heel meelevend kijken en knikken want het is allemaal zo erg voor 'm. Reken maar niet dat er ook maar één kritische vraag komt.
(Wat is dat trouwens voor onzin, half maart nog een keer "Linda's wintermaand"?)
Nou, Marco heeft gewoon nog winter in zijn hart hoor, na het vertrek van Leontien.
SweetFirefly schreef:
:HA:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
koreana schreef:
05-03-2021 12:03
https://www.ad.nl/show/marco-borsato-ma ... ~aec53447/

Aan bod komen onder meer de periode van zijn burn-out, de scheiding van Leontine en het effect daarvan op zijn leven. Ook bespreekt de zanger zijn hoop en plannen voor de toekomst. Het gesprek is een special en wordt opgenomen in de A’DAM Toren in Amsterdam-Noord. De special houdt in dat hij in zijn eentje wordt geïnterviewd, in plaats van met andere gasten. Aan de hand van beelden en muziek neemt presentatrice Linda de Mol met Marco de gebeurtenissen van het afgelopen jaar door.

Uitzending is 13 maart.
:sick:
Alle Marco fans zullen wel helemaal door het dolle zijn..
SweetFirefly schreef:
En opmerkingen als: dit album staat dichter bij mij dan ooit, ik geef mezelf helemaal bloot, mijn emoties zijn echt, het hielp me mijn verdriet te verwerken, ik blijf altijd van Tien houden bla, bla, bla.
Terwijl John Ewbank altijd de teksten schrijft ook nog :P
Stressed is just desserts spelled backwards
Verschrikkelijk nieuws voor Bibian Mentel. Er zijn uitzaaiingen geconstateerd in de hersenen en ze is uitbehandeld. Ze kreeg advies om afscheid te gaan nemen. Wat vreselijk. Ik kreeg kippenvel. Deze vrouw dealt al 20 jaar met kanker en nu is het dan toch onvermijdelijk.
juliet64 schreef:
05-03-2021 12:21
Nou ik krijg er koude rillingen van
.. bij het idee.. Marco op de bank bij tante L. Brrrr
Julus schreef:
05-03-2021 13:05
Verschrikkelijk nieuws voor Bibian Mentel. Er zijn uitzaaiingen geconstateerd in de hersenen en ze is uitbehandeld. Ze kreeg advies om afscheid te gaan nemen. Wat vreselijk. Ik kreeg kippenvel. Deze vrouw dealt al 20 jaar met kanker en nu is het dan toch onvermijdelijk.
Ja echt verschrikkelijk.
Julus schreef:
05-03-2021 13:05
Ach wat vreselijk zielig. De tranen springen me in mijn ogen. Moedige, moedige vrouw.
Het raakt mij ook, dat nieuws van Bibian. En dat terwijl ik haar helemaal niet ken, en nooit specifiek gevolgd heb of zo. Maar steeds als ik haar zie op tv, spreekt ze me toch aan! Zo ontzettend zielig dit nieuws :cry:
Irish_Wasser_Woman schreef:
05-03-2021 13:55
Het raakt mij ook, dat nieuws van Bibian. En dat terwijl ik haar helemaal niet ken, en nooit specifiek gevolgd heb of zo. Maar steeds als ik haar zie op tv, spreekt ze me toch aan! Zo ontzettend zielig dit nieuws :cry:
Zeker weten en veel respect voor Bibian. Ze raakt velen harten. Zo groots en knap hoe zij met haar ziekte omgaat en in de afgelopen jaren positief is omgegaan. Ze is van plan op 9 maart a.s. nog een seminar te geven.
Het lichaam houdt er een keer mee op
Bibian leeft al heel lang in reserve-tijd
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ach die lieve Bibian :cry: Wat heb ik een respect voor haar.
dolfje schreef:
05-03-2021 12:30
:sick:
Alle Marco fans zullen wel helemaal door het dolle zijn..
Joh, die glijden van hun bank bij alleen al deze aankondiging.

Het nieuws van Bibian Mentel raakt me, wat een doorzetter is dat, ik hoop dat ze nog mooie dagen of weken met haar geliefden heeft.
calvijn1 schreef:
05-03-2021 15:40
Het lichaam houdt er een keer mee op
Bibian leeft al heel lang in reserve-tijd
Waar slaat dat nou weer, reservetijd?!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven