Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 5!
zaterdag 13 maart 2021 om 09:11
Klink als “ twee honden die niet meer van elkaar af kunnen komen. “
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
zaterdag 13 maart 2021 om 09:43
simbalabimba schreef: ↑13-03-2021 09:11Klink als “ twee honden die niet meer van elkaar af kunnen komen. “

Emmer water er maar overheen dan.

zaterdag 13 maart 2021 om 09:55
simbalabimba schreef: ↑13-03-2021 09:05Ruud de Wild met z’n “ ingelijst” vind ik professioneel. Heb niet alles daarvan gezien en die programma’s hebben een andere insteek natuurlijk, maar prettig om naar te kijken.
Dat was inderdaad een leuk programma.
zaterdag 13 maart 2021 om 09:58
Het viel mij ook meteen op dat het vooral over IK gaat. Wat een droeftoeterwatdachtjehiervan schreef: ↑13-03-2021 09:11Mij valt de zin op: Of het nu weer goed komt met Leontien of niet. Hij heeft dus nog hoop. En tetecht denk ik. Als ze niet alweer bij elkaar zijn.
En dan nog: de pijn en de zwarte periode die IK heb gevoeld. Jij???!!!!! En Leontien, je kinderen, moeder en de vrouwen waarbij je je macht hebt misbruikt dan?!!!!!
zaterdag 13 maart 2021 om 11:34
zaterdag 13 maart 2021 om 11:44
Ik heb Martijn Koning een paar keer zien optreden bij Toomler en vond hem wel grappig, maar zag bij dit optreden bij Jinek wel een nare kant. Heel verbeten gezicht ook (en nee dat kwam niet door zijn uitstekende kin

Ik kwam ergens ook nog tegen dat hij vijf jaar geleden indirect in verband is gebracht met een aanranding (het slachtoffer schreef een column erover waaruit samen met wat andere social media berichten bleek dat het om hem zou gaan).
Geen hele fijne vent blijkt dus.
manamana...tutuutududu

zaterdag 13 maart 2021 om 11:54
Waar ik meteen aan moest denken toen ik Martijn koning voor het eerst zag is José Jalapeño on a Stick, één van de poppen van Jeff Dunham.
https://www.jeffdunham.com/about/
Martijn denkt dat ie heel grappig is maar ik vind hem totaal niet leuk.
https://www.jeffdunham.com/about/
Martijn denkt dat ie heel grappig is maar ik vind hem totaal niet leuk.
zaterdag 13 maart 2021 om 12:07
charlottew88 schreef: ↑13-03-2021 07:49Ik vind Marco een van de allergrootste flapdrollen die er bestaat in NL. En zijn hoofd trek ik niet maar toch wil ik dit zien zelfkastijding![]()
Haha ja het is net een ongeluk, je wíl niet kijken maar doet het tóch!
Ga het wel opnemen om de (ongetwijfeld vele) reclames door te kunnen spoelen.

zaterdag 13 maart 2021 om 12:09
Jennifer Lopez en Alex Rodriguez verbreken verloving https://www.nu.nl/achterklap/6121575/je ... oving.html (via @NUnl)
Gottegottegot, ook dat nog!

zaterdag 13 maart 2021 om 12:16
Lillybit schreef: ↑13-03-2021 12:09Jennifer Lopez en Alex Rodriguez verbreken verloving https://www.nu.nl/achterklap/6121575/je ... oving.html (via @NUnl)
Waarom gaat toch iedereen uitelkaar

Ruzies heb je met iedereen..
zaterdag 13 maart 2021 om 12:18
Jennifer Lopez heeft echt pech met de mannen, zeg want dit was ook al zo’n vreemdganger. Beter kwijt dan rijk...Lillybit schreef: ↑13-03-2021 12:09Jennifer Lopez en Alex Rodriguez verbreken verloving https://www.nu.nl/achterklap/6121575/je ... oving.html (via @NUnl)
zaterdag 13 maart 2021 om 12:19
Frozengirl schreef: ↑13-03-2021 12:16Waarom gaat toch iedereen uitelkaar![]()
Hardnekkige geruchten dat hij vreemdging, dus ik geef ik haar groot gelijk.

zaterdag 13 maart 2021 om 12:30
Zo jammer voor haar.Turtlerain schreef: ↑13-03-2021 12:18Jennifer Lopez heeft echt pech met de mannen, zeg want dit was ook al zo’n vreemdganger. Beter kwijt dan rijk...
zaterdag 13 maart 2021 om 12:39
Tja. Mensen zitten nu veel meer op elkaars lip dus denk dat het daar mis gaat.Frozengirl schreef: ↑13-03-2021 12:16Waarom gaat toch iedereen uitelkaar![]()

zaterdag 13 maart 2021 om 13:07
Waarom? Omdat ze knap is?Turtlerain schreef: ↑13-03-2021 13:03Vind ik ook. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden; zo’n Alex zou in zijn handen moeten knijpen met een vrouw als Jennifer. Maar toch vreemdgaan.
zaterdag 13 maart 2021 om 13:26
Ja. Vreemdgaan is sowieso fout natuurlijk. Maar deze mannen (Jay-Z is ook zo een) hebben al een grote buit binnengehaald, die zouden wat zuiniger moeten zijn.

zaterdag 13 maart 2021 om 13:37
Daar heeft het niks mee te maken. Het gaat om de spanning van het nieuwe. Het staat los van hoe knap je eigen partner is. Het gaat om ego. Het feit dat een ander je graag wil. Vers vlees. Etc.
Je went heel snel aan een knap persoon. Na een tijdje is dat ook weer gewoon. Bij een notoire vreemdganger is er iets in de persoon ( onzekerheid, veel bevestiging en aandacht nodig hebben) en heeft het niks met de partner te maken.
Je went heel snel aan een knap persoon. Na een tijdje is dat ook weer gewoon. Bij een notoire vreemdganger is er iets in de persoon ( onzekerheid, veel bevestiging en aandacht nodig hebben) en heeft het niks met de partner te maken.
zaterdag 13 maart 2021 om 13:49
Julus schreef: ↑13-03-2021 13:37Daar heeft het niks mee te maken. Het gaat om de spanning van het nieuwe. Het staat los van hoe knap je eigen partner is. Het gaat om ego. Het feit dat een ander je graag wil. Vers vlees. Etc.
Dat geloof ik zeker. Begrijp me niet verkeerd hoor, het ligt sowieso niet aan de bedrogene die niet leuk genoeg zou zijn, ofzo. Maar je zou denken dat deze mannen in hun nopjes zouden zijn met zo’n vrouw.
Ik denk ook wel dat er vrouwen zijn die het leuk vinden als ze de man van Beyoncé of de man van JLo kunnen strikken.
zaterdag 13 maart 2021 om 13:50
Ik vond A-Rod als honkballer ook al niet echt sympathiek.Turtlerain schreef: ↑13-03-2021 13:03Vind ik ook. Ik blijf het onbegrijpelijk vinden; zo’n Alex zou in zijn handen moeten knijpen met een vrouw als Jennifer. Maar toch vreemdgaan.
zaterdag 13 maart 2021 om 13:55
zaterdag 13 maart 2021 om 14:09
Is het alweer Volle Maan?
Everything you see I owe to spaghetti!

zaterdag 13 maart 2021 om 14:20
Omdat ik denk dat ze een leuke, sterke en succesvolle vrouw is die het steeds niet treft met mannen.