Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wilde het net schrijven, ben benieuwd Mal!

Bridges, hoe gaat het nu? Beterschap!!! Niks an.

Hel, goed nieuws! Fijn! Nog een kwakkelende nacht gehad?

Mamax, heeft dat dan ook allemaal te maken met de cyste waar je aan geopereerd bent? Erg vervelend lijkt me!

Enka, fijn dat er een stijgende lijn in zit. Klinkt heel hoopvol!

Bam, balen! Nu op naar een gezonde Bam. Je verdient het nu eindelijk eens.

Mijn meneer is net weer thuis. Ik baal nu alweer van dat klote rooster. Hij zou morgenochtend vrij zijn, en ik had allemaal voorbereidingen getroffen voor een verrassingsontbijtje op bed en dus de leuke cadeautjes geregeld. Nu is zijn rooster veranderd (altijd op het laatste moment) en heeft hij nu nachtdienst vannacht. Hij is fij´n. Ik moet dus weer zelf ontbijten (en rest vand e week lukt ook niet). Ik ben er echt een beetje sjaggie van.
Was voor vaderdag, voor de duidelijkheid.
Ik trok oudste vanochtend een 3/4 spijkerbroek aan, maar hij dacht dat het een lange broek was. Zegt ie: oh mamma, vandaag heb ik hele lange benen (omdat die broek zo kort was in zijn ogen) .
Wat een opmerking!

Ik lig af en toe ook echt in een deuk.
Boeheoeeo, Jan en Yolanthe uit elkaar...

Hahahaha slimme kleine vent Jin! Wordt vast de nieuwe Leco gezien zijn opmerkingen over kleren

Wat jammer van manlief Kan me je pest erin/verdrietige gevoel wel voorstellen. Niet leuk als je lekker samen wilde zijn.

Ceetje heeft ook van die lekkere opmerkingen op het moment. 'Ceetje, niet aankomen' 'Nee mama, dat doe ik niet, dat doet mijn hand'
Hee,

Mamax, ik heb het gelezen, wat rottig dat je het zo voelt. Het is ook een soort rouwproces heb ik weleens gelezen. Dat je afstand moet doen van een wens of verwachting. Had je een groter gezin altijd als droom?

Misschien helpt het om erover te lezen of met anderen over te praten? Ik vind het al heel goed dat je er voor uit komt.

Sterkte ermee!

Ziet zijn huid er nog erg onrustig uit, Juud? Of toont het al beter? Moet je ook nog veel smeren?

Ben je al de strijd aangegaan met kilo's? Ik zit nu aardig in een ritme zeg maar.

Bridges, beterschap!! Reed net langs je huis en gluurde nog of dhr. Ties buiten speelde, maar je was dus binnen. Zag huis te koop staan. Jouw huis staat mooi op de foto op Funda he.

Hel, we gaan fluisteren in de Eilandspolder. Daar vinden we het erg mooi, ook prachtige huizen om naar te gluren.

Ga je nog naar de H.-se feesten?

CG is onder invloed van homeopathie, nu al een paar weken. Ik merk absoluut verandering! Ze zegt 'ik' en wil alles zelf doen. Het doel van de behandeling was meer op eigen benen te staan, dus op dat vlak verandert er wel wat nu.
Star, nog meer afwachten dus. Nouja, het is niet anders he. Gelukkig is het niet ernstig, maar wel vervelend. Met name voor haar.
Mal, vertel! Waren ze tevreden??
Ha New York is geboekt. Lief heeft net vlucht geboekt en ik het hotel, spannend hoor!

Even ego haha. Ben helemaal opgetogen.
Kokos, nog van harte met je verjaardag!!!
Amalia, verander je vorige post even, naam. ÖLeuk dat het geboekt is!

Wow Compu, wat ontzettend fijn! Gek he, dat die dingen zoveel kunnen betekenen. Heeft ze tabletjes, druppels of wat anders? Hoe vaak moet ze naar de Homeopaat?

Star, haha dat is ook een leuke van Ceetje. Ik heb gewoon de balen van dat rooster. Ik kan echt helemaal niks meer plannen of doen, er is altijd wel een verandering en dat is echt KLOTE. Gewoon een vaderdagontbijtje lukt al niet...
Gedaan Jin, goed dat je het zei.

Echt balen ja van dat ontbijt... wanneer is hij nu weer thuis? Pittig ook , steeds de kindjes alleen.
Hij is nu weer thuis, maar dus morgenochtend heel vroeg weg, ik ga niet leuk zitten doen om vier uur ´s morgens...
Zo ben ik ook weer
quote:Jinny schreef op 19 mei 2009 @ 21:24:

Hij is nu weer thuis, maar dus morgenochtend heel vroeg weg, ik ga niet leuk zitten doen om vier uur ´s morgens...

Tss, flauw zeg

Hoi Enka!
Bolle binkie wil niet slapen dus ondertussen met mijn voet de wipstoel heen en weer aan het schommelen. Vent is even squashen dus nu even multitasken. Hihi Quispel is nu Lars aan het besnuffelen en likt zijn handje en Lars lacht breeduit.

Jin, wat klote zeg dat ze die diensten steeds zo laat wisselen. Is daar ook een verklaring voor? Zehebben toch gewoon een vliegrooster of zijn er vaaak mensen ziek zwak en misselijk? Wat een briljante opmerking van oudste

Amalia, vorige week vroeg je nog naar een site op deze staan heel veel leuke spelletjes sites.

Bam, het gaat dus nog steeds niet de goede kant op met je gezondheid... wel van je klachten af die werden veroorzaakt door je galblaas?

Compu, wat goed dat CG zo goed reageert op de druppels!

Hel, 30 cm eraf? Dat is veel, draag je het nu wel los?
He wat een tegenvaller Jin! Ik lees het nu pas. Wat had je allemaal gekocht? Hoop dat er gauw weer ochtendjes samen zijn.

CG krijgt 1 korrel per week! Weinig toch.

Amalia, wat goehoed! Hoe lang en waar zijn de kids dan? Even gemist.
pffff ik wilde kaartjes bestellen voor het theater komend jaar...alles al gedaan, inloggen , verlanglijst etc ligt de site er al twee dagen uit en NU!!!!!!!!!!!!!!!!! sta ik in een wachtrij met 2163 mensen voor me. Hij's fijn....
Fotootje Enka? Hij zal wel weer veranderd zijn denk ik..
Dank Enka, die site ken ik! Fijn dat je nog aan me denkt

Ik vind het wel leuke spelletjes, maar ik zoek een spel die hij redelijk zelfstandig kan doen. En zodat ik er niet naast hoef te zitten ha ha.

Maar we hebben een XBox en die is nu natuurlijk helemaal leuk op de tv. En lief heeft een weekje vrij dus die is nu met zijn zoon aan het racen.

Suf joh, gaat ie gummen enzo, ha ha.

Maar Laurens vindt het te gek. En snapt nog niet zoveel van het winnen. Hij wil 'de witte auto papa!' en dan is het goed.

Lief dat Lars zo lekker lacht. Heerlijk om dat te zien, smelt.
Naat, die site die jij gaf was ook leuk trouwens met spelletjes, wou ik nog zeggen.
nou ja wachten dan maar...

Amalia wat gaaf! Heb je een mooi hotel?

Mal, hoe was het nu of staat het op de groep?

Bridges, wel fijn dat het huis naast jullie is verkocht, heb je de mensen al gezien?

Hel, goed zeg dat ze is toegelaten. Verandert dat ook veel aan jullie plan?
Hallo daar ben ik! Kreeg nog bezoek en net overleg met klant en moet ook weer aan het werk, dus even tussendoor.

Waar we het meest verbaasd en blij over waren was de ontwikkelingstest. Als ze de test non-verbaal nemen dan zit hij qua ontwikkeling nu op 22 maanden. Doe je het verbale erbij zit hij op 18 maanden (dat had ik zelf in gedachten) die 22 maanden vinden we wel echt verbazingwekkend. Wat zij zegt is dat ze nog steeds wel autisme-trekjes ziet, maar dat het bijtrekt nu (en autisme kan niet verbeteren in principe) dus ze willen het nog aankijken of hij zich nu doorontwikkeld want het zou dus goed kunnen komen door bijv zijn energieniveau of medicatie. En dan tussen de 4 en 5 jaar testen als er nog verdachte dingen zijn. Zij twijfelde daar nu ook wel aan of zijn gedrag passend is bij zijn ontwikkelingsleeftijd.

We gaan waarschijnlijk wel wat ambulante hulp krijgen omdat Jonathan de laatste tijd wat lichte gedragsproblematiek laat zien, bijv gillen en slaan. Wat ze op zich wel goed vonden dat hij meer pit krijgt en dat geeft ook aan dat zijn begrip veel verder is dan hij met taal kan toelichten aan ons. Dus er gebeurt iets wat hij niet wil; en dan kan hij niet zeggen dat hij dat niet wil, en gaat hij dus slaan en/of gillen. Daar doet hij dat niet hoor! Maar ze zagen de laatste tijd veel vaker dat hij daar nu ook wel ondeugend is. Maar er komt dus iemand meekijken hoe wij hem het beste thuis kunnen corrigeren (op de gang zetten snapt hij niet) en of we weer wat nieuwe uitdagingen kunnen krijgen in het speelgoed wat hij heeft. Want dat vind ik zelf best moeilijk wat ik nu moet kiezen voor hem. Omdat hij 3 is maar geestelijk jonger. En zijn concentratieboog is nog best kort. Hij kan zich thuis steeds moeilijker zelf vermaken en hangt heel erg aan mijn benen. Omdat hij de laatste tijd zo naar zijn zin heeft, kan het ook zijn dat hij over een paar maanden 4 dagen naar het KDV gaat en als hij 4 wordt gaat hij dan sowieso 5 dagen.

Het hele team zat erbij, dus de directrice, orthopedagoog, logopedie en 2 begeleidsters (ze nemen het altijd heel serieus, echt fijn) het gesprek duurde 2 uur. En ze waren het er allemaal over eens dat Jonathan de laatste 4-5 maanden veel beter in zijn vel zit. Dat hij meer geniet van de 1 op 1 therapiemomenten, dat er veel meer contact is, en hij veel meer lacht en gewoon veel gelukkiger overkomt en zich nu ook sneller ontwikkeld.

Vergeleken met de laatste test was hij met het verbale stuk in 12 maanden tijd 6,5 maanden gegroeid en non-verbaal 9 maanden. Dus hij groeit in ieder geval wel door, ook al is het wel wat langzamer maar dat geeft niet. Grappig om te horen hoe blij hij is als er muziek gemaakt wordt. Er komt altijd een oudere man en die is vrijwilliger en de kindjes zijn allemaal stapeldol op hem en vooral Jonathan. Jonathan kan dan echt niet op zijn beurt wachten en is dolenthousiast als hij binnen komt. Ik krijg dan altijd tranen in mijn ogen als ik dat hoor vind het ook zo lief dat iemand dat zomaar vrijwillig doet en die kindjes daar zo gelukkig mee maakt (ik was er een keer bij en ze begonnen allemaal te stralen toen die man binnen kwam). Ze vonden het ook heel goed dat Jonathan dat kindje sloeg in de intratuin

Nou ja, verder weet ik het niet zo goed, we hebben 2 uur gepraat... belangrijkste de komende 2 jaar is uitzoeken welk onderwijs straks het beste past bij Jonathan.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oh Mal wat fijn zeg dat er overal zoveel vooruitgang in zit en dat hij dat daar ook laat zien Een hele dikke voor jullie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven