NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ah, het gaat ging weer over eten

Mijn beste vriendinnetje uit Friesland was een dag in A'dam ivm werk. Dus gingen we heerlijk samen eten. Heb een geitenkaasburger gehad met verse friet en sla. Hmmmm!!

Myleen, ik heb het gevonden. Die cartridges zijn van Wecare:

Te koop bij Mediamarkt etc. Maar ook via de webshop.

Wauw! En het scheelt echt veel, je moet -nadat je de juiste cartridge hebt geselecteer- op het onderste vakje rechts klikken. Dus niet 'origineel' maar op 'wecare'.

Zo zeg... En in het artikel stond dit (even overgetypt):

Nieuwe en gebruikte cartridges

De industrie maakt onderscheid tussen 'virgin' en 'non-virgin' cartridges. Eerstgenoemde is een cartridge van grote fabrikanten zoals HP, Canon, IBM/Lexmark en Dell. De naam en het logo staan altijd duidelijk op de cartridge en de verpakking. Met de term 'non-virgin' worden cartridges aangeduid die gerecycled zijn. Voorbeelden hiervan zijn de merken Nice Day, Impega, Wecare en Pelikan. Die fabriceren zelf geen nieuwe cartridges, maar vullen die van de grote fabrikanten. Na het recyclingsproces plakken ze hun eigen naam en logo erop. Over het algemeen zijn non-virgin cartridges goedkoper en varieert de afdrukkwaliteit van prima (kleur) tot uitstekend (zwart). In Nederland is één op de vijf verkochte cartridges een non-virgin.

Ah, hier worden dus meerdere merken genoemd... Handig!

Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ahhh dank je Age. Ga kijken of die van mij er ook bij zit.

Lekker een geitenkaasburger.
goedemorgen

ik viel gisteren om half 7 al in slaap (ik dacht eerst dat t half 8 was, maar toen werd ik wakker van n smsje, en toen zei mn telefoon dat t toen pas 7 uur was...) ennieweej geen idee waarom want volgens mij heb ik gisteren de hele dag nix gedaan,

net (nouja om half 3) werd ik wakker en schrok ik me weer rot omdat vriend in zn slaap naar zn handen zat te kijken (dat valt nog mee als je bedenkt dat ie ook wel eens praat, mij opzij duwd omdat ie denkt dat ik op zn geld lig, of dat ie het bed uit gaat en de voordeur open doet)

dus toen maar even gedoucht, ontbeten (doe ik anders nooit als ik vroege dienst heb) en over n kwartiertje de deur uit.

fijne dag allemaal

voor wie hem nodig heeft en tot vanavond of anders tot morgen.
Tjeej Engie.... wat vroeg!

Je zal kennelijk wat slaap in te halen hebben volgens je lijf

Werkse vandaag!

Goedemorgen Maisjes!
goedemorgen pilous !

hoe is je rug vandaag ?
Moge ladies.
Beetje gevoelig, maar dat verdwijnt vanzelf

Goedemorgen Mleentje
Mogge kindjes ! :-)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Moge Boro, hoe is het meis?

Vanmiddag ben ik voor het eerst een handmodel. Hoop dat ze het een beetje netjes doet.
Morgen

Ik heb ook laaaaaaang geslapen. Van 21.30 tot 6.00!!

Voel me ook meteen een stuk beter
Beetje afgetaaid, en ik moet nog een halve dag.

Pittig gesprek gehad, bijna afgerond, krijg ik een telefoontje dat Middelste een huisartsbezoek of eerste hulp nodig heeft.

-paar uurtjes later-

Heeft Middelste zijn duim weer in de kom, zijn er boodschappen gedaan, is bekend waar welk kind is, en hebben we gegeten.

We zijn weer helemaal klaar voor de volgende afspraak.

NB: Middelste speelt nu buiten. Het zal dus wel min of meer goed gaan met hem.
wat is het hier stil geweest! Ben weer klaar met werken voor vandaag, boodschapjes gehaald

Mamzie, volgens mij kun je beter vragen om een strippenkaart voor HA en SEH met die jongens van je , gelukkig valt het meestal wel mee met ze
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zo ik ben er weer, ondertussen ook klaar met werken

ben weer eens geprikt door een mug en er begint weer een enorme bult te groeien op mijn bovenbeen. Het schuurt ook zo lekker tegen mijn broeken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Weekend!
dus itsman heeft net zelf turkse pizza's gemaakt en ze zijn erg goed te pruimen
Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai!
668, the neighbour of the Beast
Wij hadden rode kool met gemarineerd vleesh. Lekkah!
*knipt en plakt uit bezem topic. *

( Ik ben bij A geweest vandaag )

quote:borodini schreef op 20 mei 2009 @ 19:33:

[...]

. Het bosje was idd een bosJE maar het was wel leuk, een speeltuintje erbij enzo.

En ik zag dat ik echt bijna aan het strand zit ( of A eigenlijk ) Als ik het goed zag loop je de drwelylaan uit en loop je dan het stand op..

Anyway, lijn 12 ging vanaf Holland spoor en niet vanaf centraal. Daar kwam ik natuurlijk pas achter toen ik op centraal naar lijn 12 aan het zoeken was Uiteindelijk de randstadrail genomen. 4 haltes te ver uitgestapt. Weer 4 haltes terug gereden, toen lijn 12 weten te pakken en stapte ik recht voor de instelling van A uit.

Ik voelde me zo'n dorpse mutsch ( Borodini op avontuur in de grote stad )

A was goed te pruimen. Hij was vrolijk en erg trots dat Mammie met de trein speciaal naar hem toe gekomen was.

Eenmaal terug in Dordt scoorde ik nog punten door mijn gezinsvoogd tegen het lijf te lopen op het station. Ze was trots op me omdat ik naar A was geweest Hoera enzo .

Ik ben ook wel trots. Geen paniek ( zou de ad al wat aanslaan ? ). Wel doodmoe nu. En nou komt zwager zometeen nog, maar dat hou ik niet vol denk ik. Ik ga straks gewoon lekker naar bed.

Oh en Vriend was zo lief om Tut bij haar oma ( mijn ex-schoonmoeder ) op te halen Bij vriend zijn de pillen heel goed aangeslagen, 1 jaar geleden had ie dat niet gedaan, en nu had hij dat als verrassing voor mij gedaan .

Hoera voor onsch.

Zo, egoistisch genoeg geweest, ik zal eens terug lezen en kijken of ik nog wat terug kan reageren op de rest

x

Bor.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Klinkt goed Borootje! En inderdaad, lekker naar bed als je daar behoefte aan hebt. Wat fijn dat het stukken beter met Vriend gaat ook
bor je lijkt wel een ondekkingsreiziger daar in de grote stad

Maar goed dat je dit gedaan hebt en gewoon slapen als jij wil slapen. Doe ik ook altijd dan zeuren de mensen maar
Goeieavond!

Myleen, heb je de juist cartridge al gevonden?

En ik ben ook trots op je Boro!!!

Wat goed dat je een fijne dag hebt gehad en dat A ook trots op je was
*vindt Den Haag trouwens ook lastig met trams etc*
voor Boro
668, the neighbour of the Beast
Pfff, ben nu pas thuis. En ik moet nog koken, bleg.
He Age, nee ik was vandaag de hele dag weg dus ik ga morgen even uitzoeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven