Gezellige vriendinnen in Arnhem!

18-05-2009 19:21 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik woon sinds 2,5 jaar in Arnhem en het lijkt me leuk om op deze manier gezellige, spontane meiden te leren kennen die houden van een terrasje pakken, winkelen, naar de schouwburg gaan, concerten of gewoon een kop koffie op de bank!

Liefs, Es
Hoi Es,

Leuk je oproepje te lezen, ik woon zelf niet in Arnhem maar in Wageningen, maar werk wel in Arnhem. Ben er dus bijna iedere dag. Lijkt mij ook leuk om nieuwe mensen te leren kennen in Arnhem e.o om gezellige dingen mee te doen! Ben zelf 28.

Zin om te mailen en elkaar wat beter te leren kennen?

Groetjes Marij
hoi Marij!

Wat leuk dat je gereageerd hebt!! Het lijkt mij erg gezellig om te mailen! Mijn email is esje1983@hotmail.com!

Groetjes, Es
Hoi meiden,

Ik heb een tijd terug ook een berichtje geplaatst met bijna dezelfde inhoud. Ik kom uit Dieren en werk ook in Arnhem.

Als jullie t leuk vinden om elkaar beter te leren kennen kunnen jullie mij toevoegen op msn brendabentlage@hotmail.com

Groetjes!
hoi Brenda! Leuk dat je ook gereageerd hebt! Ik zal je toevoegen!!

groetjes!
0
Hoi hoi,

Ook ik zou het leuk vinden om mensen te onrmoeten voor vriendschap..Ik zag dat Marij in Wageningen woont en daar woon ik ook (kunnen we samen naar Arnhem reizen )

Hahaha...

Ik zag dat Pris single is. Ik zelf woon sinds kort samen. Ik ben benieuwd naar de rest!

Groetjes!
Hoi hoi,

Al mijn vriendinnen hebben arnhem zo ongeveer verlaten en ben dus ook op zoek naar een aantal meiden om af en toe iets leuks mee te doen.

Ik ben 27 en woon nu ongeveer 7 jaar in Arnhem, maar daarvoor altijd in de buurt gewoont.

Ik woon samen met mijn vriend. en ideetjes als terasjes pakken, winkelen, bios etc. spreekt mij wel erg aan.

Is er nog een plekje vrij?

Groetjes
Ha die Wikkie!

Leuk, nog 1. Ben benieuwd of de rest nog gaat reageren, kunnen we een keer met zn allen eens afspreken ofzo..Is altijd leuk een groepje meiden, toch?

Groetjes!
Tja, de eerste berichtjes zijn inmiddels een maand oud, misschien zijn de andere meiden al aan het afspreken? We wachten maar even af. Arnhem is best groot, dus misschien komen er nog wel meer meiden op af!

Fijne dag vandaag
Hoi,

Ik was het bericht kwijt.. kon het niet meer vinden op het forum! Stom ben niet zo handig met zulke dingen haha. Maar leuk dat je ook in Wageningen woont Druifjes, al lang? Elkaar beter leren kennen lijkt me ook gezellig! Als het binnenkort lekker weer is een terrasje pakken?

Groetjes en een fijn weekend!

Marije
He Marij,

kWoon nu een aantal maanden in Wageningen, maar hiervoor altijd in de buurt gewoond.

Terrasje pakken is altijd goed en het mooie weer komt eraan!

kWeet niet zo goed hoe die beichten hier werken (ben soms best een kneus met computers) maar heb je ook hyves of zo?

(dat snap ik tenminste ) Of geef je mailadres ff.

Groetjes en fijne avond allen!
Hai Es,

Gezellig! Een schouwburg bezoekje, terrasje of gewoon bijkletsen onder het genot van koffie

Zelf woon ik nu ong 1,5-2 jaar in Arnhem en ben werkzaam in Ede. Ik ben 29 jaar oud.

Groetjes

Els
HoiHOI!

Graag wil ik me bij jullie aansluiten!

Het lijk me leuk om zo andere meiden hier in de buurt te ontmoeten.

Ik ben Anne, 24 jaar en net begonnen met mijn nieuwe job in Arnhem.

Ik woon een half jaar samen hier in Arnhem en helaas ken ik zeer weinig mensen in de buurt.

Dus ik sta open en ik hoop jullie ook!

gr. Anne
hoi hoi,

Het is een beetje stil hier bij dit clubje, komt het door het mooie weer? lijkt me juist een uitgesproken mogelijkheid om eens op een terrasje te gaan zitten!

Helaas komt ook de zomerperiode eraan, waarin veel mensen op vakantie gaan, is er animo om binnenkort met een aantal posters iets te gaan doen?

Misschien een keer een donderdag- of vrijdagavond?

Groetjes Wencke
Lijkt me ook leuk om bij jullie aan te sluiten.

donderdag of vrijdag avond een terrasje pakken lijkt me een gezellig plan!!
Hi,

Zijn er ook meiden omgeving Arnhem/Ede die houden van een lekker drankje en het heerlijk vinden om met een vriendin tot in de vroege uurtjes op stap te gaan?

Ik ben met name op zoek naar iemand die postief is ingesteld, houdt van dansen, avontuurlijk is en "vrijwel ongebonden" is. Ik ben 28 woon in Ede maar ben altijd maar aan het werk en maak te weinig tijd om uit te gaan.

Let me know!
ik vind het ook leuk om uit te gaan!
Hi Alitha (en andere meiden),

Mocht je gezellig verder willen kletsen/mailen, hierbij mijn e-mailadres: zomerkriebel@live.nl

Ik vind het vaak zo lastig om zo'n internetsite te openen, je e-mail checken van je postvak in is altijd veel makkelijker..

Tot horens / lees!
Hee hallo ik kom zelf uit zevenaar en ben 24.

Misschien een leuk idee om een proefles salsadansen in arnhem te doen, dat start in sept! Lijkt me zelf wel leuk (ook al ben ik niet zo ritmisch..)

Mijn hobby's zijn voetballen en voor mijn werk ben ik bezig de opleiding verpleegkundige. Ik woon sinds een tijdje samen in zevenaar. doeidoei
Hoi allemaal,

Hopelijk krijgt het wat vastere vormen nu.

Ook hierbij mijn mailadres: wencke_g@hotmail.com

Stappen vind ik ook wel leuk, maar niet ieder weekend. Zo eens in de maand vind ik het wel leuk om de bloemetjes buiten te zetten.

Salsadansen is denk ik niets voor mij, ben niet zo soepel in de heupen! Maar ach, proberen kan altijd (valt er ook nog wat te lachen!)

Is het een idee om hier gewoon eens een datum neer te gooien en dan eens te starten met een terasje aan de rijnkade of korenmarkt?

Is iedereen nu aan de vriend of zitten er ook nog singles tussen?

Groetjes Wencke
ja lijkt me een leuk plan! Gezellig!

Voor salsa dansen ben ik niet zo in. WErk nl in de zorg en kan niet nog een avond vrij krijgen.
Hoi allemaal!

lijkt me ook leuk iets met jullie te gaan doen! ik woon zelf in Nijmegen sinds niet al te lang, maar Arnhem is toch niet ver weg! lekker een terrasje pakken, of ook lekker eten, naar de bioscoop...salsa vind ik trouwens ook leuk, zit nu een half jaar op les!

Groetjes,

Ally
Hee, mij lijkt het ook om een keer wat af te spreken! Heb genoeg vriendinnen maar vind het ook leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Ik woon in Arnhem en ben 27 jaar.

Ik hoor het wel!

Groetjes Eef
Hey meiden,

ook ik woon sinds een paar maanden in Renkum (tussen Anhem en Wageningen ;)

En ik zoek gezellige vriendinnen in de buurt.

Misschien een idee om een eigen hyves op te richten en elkaar zo op de hoogte te houden?

En zijn er onder jullie nog die graag een rondje hardlopen/ fietsen/ zwemmen?

tot snel!

Nicole

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven