Net terug van eerste date

02-02-2009 02:22 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik schrijf niet zo heel erg vaak, lees eigenlijk voornamelijk mee (vraag me niet waarom)...

Gezien het tijdstip kan ik echt niemand bellen nu, maar ik wil zooo graag kwijt dat ik net terug ben van mijn eerste date met een man... Dus daarom maar even een topic.

Heb via internet iemand leren kennen, leuke gesprekken mee gevoerd, veel gemeenschappelijke dingen ontdekt. Uiteindelijk toch maar afgesproken (na een paar maanden). Ik was echt super zenuwachtig, maar wat viel het mee! Echt, ik heb een super leuke avond gehad. Geen ongemakkelijke stiltes o.i.d., gelachen, serieus gepraat. Ben, serieus, pas net thuis.

Er is niets gebeurd ofzo. Maar toch... Moest echt even uitten dat het leuk was! .

Geen idee wat ik met dit topic wil hoor, maar in ieder geval bedankt voor het lezen
quote:gioia71 schreef op 19 mei 2009 @ 12:55:

niks............maar weet ook even niet goed of ik alles wel helder zie.. wat ik in ieder geval wel weet is dat ik vanavond niet wil daten.......wil niet vol emoties van het één in het ander springen......ik moet eerst alles even rustig op een rijtje krijgen.Er is geen een kutsmoes die dit kan evenaren. Lijkt me een hele plausibele reden. Dus ga nu alsjeblieft niet hetzelfde gedrag vertonen als die getrouwde Waste of Space, door te gaan lopen draaien.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Hij is mooi hè, grinnik!
En Gioia, heb je afgezegd? En wat heb je gezegd?

Als het niet goed voelt moet je er niet aan beginnen. Je weet nu dat als je afleiding wilt, dat wel kan en dat is misschien al genoeg voor nu. Hoop alleen dat je je wel bij je goede beslissing houdt en kapt met die getrouwde Waste of Space zoals Very Cherry het zo treffend zei

Ik begin nu ook weer te twijfelen over mijn lunchdate, maar dat heb ik altijd vlak voor een date. Denk dan altijd: waar ben ik aan begonnen?? Van die andere nog steeds niks gehoord trouwens.

@lunax: best te begrijpen hoor, je verhaal. Die aandacht is zooo leuk en niks mis mee om daar van te genieten. Alleen, als je zeker weet dat hij meer voor jou voelt dan jij voor hem, dat hij er meer van verwacht, dan zou ik er nog even over nadenken hoe lang je er mee door wilt gaan en of je toch niet eerlijk wilt zijn over hoe jij er in staat.
ja, ik heb afgezegd..........gezegd dat ik een netwerkborrel heb. En voel me opgelucht...

Tegelijkertijd las ik hier de lijst met smoezen van getrouwde mannen, hoe herkenbaar!

Een lunchdate is veilig en leuk, je moet toch eten?

Heb zondag met een date van een aantal maanden geleden afgesproken, we hebben al die tijd kontakt gehouden.. en dit vind ik wel leuk!
@Gioia: Jij hebt gewoon een heel laatje vol met mannen waar je uit kunt kiezen. Des te meer reden om het getrouwde exemplaar heel snel te laten voor wat hij is (namelijk Whaste of Space..mooie uitdrukking idd )

@Dolphin: Veel plezier morgen bij je lunch!! Ben benieuwd! En van die ander dus niks meer gehoord? Goh..surprise surprise

En dank voor je wijze advies. Heb vandaag besloten om dit weekend door te laten gaan en dan vandaaruit maar verder te zien. Hij krijgt een kans zullen we maar zeggen. Denk dat ik na dit weekend meer kan zeggen over wat ik nou eigenlijk echt van hem vind. Tot die tijd nog maar even genieten van de aandacht
Back home........... Zonder dinerdate vanavond. Niks meer gehoord en ik (koppig als ik ben) heb ook niks laten horen.

Mn date vanmiddag was waardeloos. Ben zo blij dat we zijn gaan lunchen, de tijd was godzijdank beperkt want ik verveelde me enorm! Hij was zo saai, en hij mailde zo leuk. Ik begrijp er niks meer van.......
Oh, en hij leek totaal niet op zijn profielfoto! Was een foto van zeker 10 jaar geleden. Hij liep op mij af en dat was maar goed ook want ik was hem straal voorbijgelopen. Totaal geen klik, op welk gebied dan ook.
Wat zijn ze toch erg, die mannen.......en dan met een oude profielfoto! Moet opeens denken aan een date, gemail was ook zo leuk maar toen ik m zag schrok ik me rot......toch maar gaan eten en na zijn zoveelste gezondheidsklacht ben ik in schaterlachen uitgebarsten...kon er echt niks aan doen.....

volgens mij zijn ze allemaal nep! Lullig dat die date van vanavond niks meer heeft laten horen!

Ik zag net dat dat de getrouwde man vandaag heeft ingelogd op de datingsite.....geen betalend member meer maar toch, lul!!! Ok, heb ook ingelogd maar ik ben niet getrouwd hè...
Oh, mannen zijn zooo erg. En ben er ook al achter dat ze minstens 10cm smokkelen bij hun lengte. Had geen hakken vandaag, maar was toch langer. Klopte ook niet helemaal met wat er op de site was ingevuld. Ik heb ook niet mijn echte gewicht er neergezet, maar ik ben dan ook een vrouw

Wat een loser zeg! Heb jij nog contact met hem gehad? Jij mag inloggen zoveel je wilt!
volgens mij liegt meer dan de helft......nou ja, zolang ze het etentje betalen, hahaha!

Hij heeft vanmiddag gebeld........ en gaat dus morgen met gezin paar dagen weg............ wilde onder het mom van "even naar de zaak" vrijdag bij me komen, maar Gioia heeft haar eigen agenda........vrijdag toch een date met een ander en zondag met "oude" date........ en heb net nog een heeeele leuke ontdekt........je moet toch wat met al die vrije dagen hè
Dat liegen geldt ook voor de vrouwen op die sites.

Je bent zelf ook niet helemaal eerlijk gioia.

Je spreekt met meerdere mannen af of weten ze dat?
Frankly my dear, I don"t give a damn
ja, dat weten ze..........
quote:calvijn1 schreef op 20 mei 2009 @ 20:47:

Dat liegen geldt ook voor de vrouwen op die sites.

Je bent zelf ook niet helemaal eerlijk gioia.

Je spreekt met meerdere mannen af of weten ze dat?Dat hoeft ze ze ook helemaal (nog) niet te vertellen. Ze heeft niks met ze, behalve misschien een leuke avond. Als je gaat stappen en je kletst een avond lang met iemand hoef je diegene toch ook niet te vertellen dat je de avond ervoor ook de hele avond met een ander hebt staan kletsen. Nog niks aan de hand hoor, dus je hoeft niemand iets te vertellen!
Euh........... of je vertelt het gewoon
quote:gioia71 schreef op 20 mei 2009 @ 20:49:

ja, dat weten ze..........

Prima toch

Ik hoop voor je dat er een leuke en betrouwbare voor je tussen zit.

Die getrouwde kerel maar zo snel mogelijk deleten
quote:dolphin74 schreef op 20 mei 2009 @ 20:50:

[...]

Dat hoeft ze ze ook helemaal (nog) niet te vertellen. Ze heeft niks met ze, behalve misschien een leuke avond. Als je gaat stappen en je kletst een avond lang met iemand hoef je diegene toch ook niet te vertellen dat je de avond ervoor ook de hele avond met een ander hebt staan kletsen. Nog niks aan de hand hoor, dus je hoeft niemand iets te vertellen!

Heb je ook gelijk in.

Toen ik nog datete via internet kon ik dat nooit met meerdere mannen tegelijk. Wel achter elkaar
nou..........die leuke man die ik net ontdekt heb weet niet dat ik dit weekend heb afgesproken trouwens........ maar dat hoeft hij inderdaad niet te weten..........

Ik merk wel dat ik vanzelf wat afstand begin te nemen van de getrouwde man, ik kan dat nooit opeens...........moet het voor mijn gevoel afbouwen.....hoe dan ook, hoop dat hij gewèldige dagen heeft, is er zo aan toe, de arme schat!
Vandaag zou de eerste keer zijn geweest dat ik met meerdere mannen tegelijk (zelfs dezelfde dag) aan het daten zou zijn. Maar dat heeft één van de twee voorkomen door niks meer te laten horen.

Ik date ook wel vrij snel achter elkaar maar ik geef de man waar ik mee aan het daten ben wel een serieuze kans. Het is niet zo dat ik dan al denk: ach, als deze het niet wordt dan maar weer naar de volgende.
meerdere tegelijk? viespeuk!
zo sta ik er trouwens ook wel in.............. die van vrijdag wil ik gewoon leren kennen en van zondag is al een soort van vriend aan het worden.....denk niet dat daar meer in zit maar vriendschap is ook waardevol!
quote:gioia71 schreef op 20 mei 2009 @ 20:56:

nou..........die leuke man die ik net ontdekt heb weet niet dat ik dit weekend heb afgesproken trouwens........ maar dat hoeft hij inderdaad niet te weten..........

Ik merk wel dat ik vanzelf wat afstand begin te nemen van de getrouwde man, ik kan dat nooit opeens...........moet het voor mijn gevoel afbouwen.....hoe dan ook, hoop dat hij gewèldige dagen heeft, is er zo aan toe, de arme schat!Heel goed! Je hoeft niet 'cold turkey' af te kicken hoor. Je gevoel is niet zomaar verdwenen.
Sorry overigens dat ik me er mee bemoei hoor, maar ik lees al een poosje met jullie mee.

Heb zelf mijn vriend via internet-daten ontmoet, dus vandaar mijn interesse.
quote:calvijn1 schreef op 20 mei 2009 @ 21:00:

Heb zelf mijn vriend via internet-daten ontmoet, dus vandaar mijn interesse.Leuk zeg! Er is dus nog hoop
Het kan dan ook heel snel gaan

Binnen elf maanden samenwonen en ons zoontje van bijna 8 maanden ligt nu lekker te slapen.

Kan over mijn dates ook boeken schrijven (hele leuke en minder leuke)
dat geeft toch weer moed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven