Mode & Beauty alle pijlers

Hoe vaak highlights bijwerken?

27-04-2021 08:11 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een stomme vraag maar hoe vaak gaan jullie om je highlights mooi te houden?
Ik ga eens per 3-4 maanden.
Hangt van de highlights af. Ik heb babylights en daar kun je wel een maand of 4-5 mee doen of ik hoef alleen de bovenste lokken bij te werken.

Strepen die je duidelijk ziet moet je vaker bij werken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ongeveer 3 keer per jaar. Dan heb ik natuurlijk wel uitgroei, maar dat valt niet zo op. Ik heb geen hele lichte strepen op heel donker haar.
Ik heb embalayage en dan is een keer in het halfjaar voldoende. Evt nog een x tussendoor een toner er door.
Ik ga eens in de 3-4 maanden. Langer kan ook, dat valt niet echt op, maar het lijkt natuurlijker als ik het bij blijf houden.
Ik ga ook eens per 4 maanden. En ik doe het om en om: ene keer alleen bovenkant, keer daarop helemaal.
bij mij valt het op als het uitgroeit ( vind ik, ik vind het er dan onverzorgd uit zien) en laat het elke 3 maanden doen.
Arequipa schreef:
27-04-2021 09:52
Ik heb embalayage en dan is een keer in het halfjaar voldoende. Evt nog een x tussendoor een toner er door.
:rofl:
Arequipa schreef:
27-04-2021 09:52
Je komt zeker nooit buiten in de regen. Afbeelding
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
1x per 9/10 maanden. Laatste keer helaas niet naar tevredenheid😖
meisje22 schreef:
27-04-2021 10:53
Hahaha ik moest t drie keer zelf lezen voor ik het door had 🙈
Bedankt allemaal. Ik ben in maart geweest dus ga dan in juni weer. Dat moet dan goed zijn lijkt me :)
meisje22 schreef:
27-04-2021 10:53
Dat krijg je als je bij de kapper met lege flessen betaalt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven