Luchtbed dreumes
vrijdag 30 april 2021 om 15:36
Wij gaan kamperen met onze twee kinderen. Oudste slaapt prima op een luchtbed, maar voor jongste van dan anderhalf kom ik er niet goed uit. Ze slaapt slecht en alleen bij ons in bed. Dat gaat thuis prima, tussen mij en de muur, maar hoe we dit kunnen aanpakken in de tent weet ik even niet.
Als ik google vind ik van die Deryan tentjes, maar dat wordt net als een campingbedje een drama. Verder zie ik speciale Intexluchtbedden met een verhoogde rand, maar ik vind het wat eng als ze daar met haar gezicht tegenaan zou liggen.
Iemand tips?
Als ik google vind ik van die Deryan tentjes, maar dat wordt net als een campingbedje een drama. Verder zie ik speciale Intexluchtbedden met een verhoogde rand, maar ik vind het wat eng als ze daar met haar gezicht tegenaan zou liggen.
Iemand tips?
vrijdag 30 april 2021 om 15:42
vrijdag 30 april 2021 om 15:47
vrijdag 30 april 2021 om 15:48
vrijdag 30 april 2021 om 15:53
Wij hebben het tot kind 4 was gedaan. Het kan vast langer, maar vorig jaar ging niet door en nu is het matrasje weg;).
Graag gedaan. Wij deden het eigenlijk vooral om kind een beetje te paaien voor kamperen
vrijdag 30 april 2021 om 16:12
RoamingZombie schreef: ↑30-04-2021 15:51He, luchtbedden. Het enige wat ik nog weet daarvan is dat ik er altijd naast wakker werd![]()
En dat de kou ontzettend optrok.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 30 april 2021 om 16:19
Daar ligt mijn jongste altijd. En daar kun je gewoon doorheen ademen, gelukkig. Maar op een matrasje tussen twee luchtbedden is veiliger natuurlijk.
vrijdag 30 april 2021 om 17:23
Een van onze kinderen sliep als dreumes op twee tuinstoelkussens opgemaakt met lakentjes en dekentjes van het ledikant thuis. We hadden wel een campingbedje mee maar nadat we dat één keer als box gebruikt hadden 'snapte' kind niet meer dat je er ook in kon slapen.
De tuinstoelkussens waren bedoeld voor in onze stoelen op koude avonden. Hij lag tussen ons luchtbed en dat van dochter in alles klemvast in de slaapcabines door ook nog tassen aan de zijkant dus kon er niet uitvallen.
De tuinstoelkussens waren bedoeld voor in onze stoelen op koude avonden. Hij lag tussen ons luchtbed en dat van dochter in alles klemvast in de slaapcabines door ook nog tassen aan de zijkant dus kon er niet uitvallen.