Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
Een real life Lein?

Neuh ik vind het forum de laatste tijd een beetje saai...
heb ik dat. sta ik om half 12 in volle glorie bij t zwembad, gaatie pas om 1 uur open... sukkels.... grrrrrrrrrrr

gelukkig is het zwembad hier nog geen 3 minuten vandaan.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Haai haai!

Lekker rustig wederom...

Wil weer eens eruit, mijn rotbui verdringen die ik te vaak heb op zondag...en iedereen, ja echt iedereen is andere dingen doen. verjaardagen shoppen, met t vriendje op stap, weekendje weg, kraamvisite...en dan kunnen die mensen er echt echt niks aan doen, maar, voor de zoveelste keer, ik voel me toch zo ellendig...net gedouched en mezelf lekker opgetut om me beter te voelen, maar de tranen hebben alles weer door elkaar gegooid...

Misschien moet ik gewoon in mijn eentje een stuk gaan wandelen of rijden of whatever...Ergens het bos in ofzo, maar ik krijg mezelf niet opgepakt om te gaan.
wil je met mij mee naar mn werk strax Lein?
Haha das goed Engie!

Middag nog redelijk goed doorgekomen, maar ik moet echt ff afleiding zoeken. Ga maar eens richting mijn ouders. Daar even in t zonnetje zitten en met n beetje geluk mee-eten

x
Weet iemand waar de link naar de chat staat? Heb gekeken bij "contact" maar kon 't daar niet vinden.
Als je ff naar Proostchat@live.nl mailt dan mail ik je de link Quattro

En verders: Hallo allemaal! Ardennen was leuheuk en 2 dagen veeeeels te kort!
KAK saaaaaaaaaaaaaaaaai hier...

*hoi*
Tja Pakje, dat krijg je met allemaal mensen die een leven hebben he? Het zou pas zorgwekkend zijn als we hier zo'n 50 berichten per dag hadden

Verder wil ik gaarne mijn onvrede uiten over het feit dat ik moet werken terwijl de zon zo fijn schijnt. Niet oke. Wie heeft dat bedacht? Nou? Zeg op! Wie?
Eensch Min! De hele dag in n bloedheet lokaal staan...daar word je niet vrolijk van.

Ik ga zometeen richting een verjaardag. Hopelijk blijft t nog even droog en kunnen we lekker buiten zitten...DUIMDUIMDUIM hahaha
Ik heb morgen weer eens een verjaardag voor de verandering
quote:minny schreef op 25 mei 2009 @ 17:06:

Tja Pakje, dat krijg je met allemaal mensen die een leven hebben he? Het zou pas zorgwekkend zijn als we hier zo'n 50 berichten per dag hadden

Verder wil ik gaarne mijn onvrede uiten over het feit dat ik moet werken terwijl de zon zo fijn schijnt. Niet oke. Wie heeft dat bedacht? Nou? Zeg op! Wie?

Mag ik even zeggen dat ik het er hártgrondig mee eens ben??

Ik het potverjandorie tot 5 uur achter glas gezeten op kuttoor.

Terwijl ik govver lekker op een terras had kunnen zitten met een witbiertje.

Maarja, als ik niet op kuttoor zat, kon ik die witbiertjes niet betalen.

pffff lastig, lastig.....
Ja, dat is het lastige er van he Pakje....
Boehoe,het onweer heeft mij wakker gemaakt..

Klaarwakker,ik kan dus niet meer slapen..
ik zit hier slapend achter de pc op mijn werk omdat het hier ook gebulderd heeft vannacht.. mèn wat een natuurgeweld..

nu eerst maar eens 88 automatenespresso's er in..
Goedemorgen!

Slecht geslapen, maar niet door storm want volgens mij viel dat hier heel erg mee. Moet wel een pietsie wakker worden want heb vanavond ook nog een verjaardag....bij voorbaat breuh dus.
En het bizarre is dat de zon nu volop schijnt..
quote:minny schreef op 26 mei 2009 @ 09:18:

Goedemorgen!

Slecht geslapen, maar niet door storm want volgens mij viel dat hier heel erg mee. Moet wel een pietsie wakker worden want heb vanavond ook nog een verjaardag....bij voorbaat breuh dus.

Was het maar storm Minny,er was hier een ongelooflijk onweer en regen het leek wel een wolkbreuk..

Donderklappen zo hard dat je daar onmogelijk niet wakker van kon worden..

Dochter kwam ook om 5 uur al doodsbang uit haar bed..
Meurning!

Hier is t weer rustig geweest vannacht gelukkig.

Heb trouwens nog steeds problemen met de site, dat die zich vanzelf afsluit...gaat dit motdomme net zo lang duren als toen met die melding? Hoop t niet zeg!

Hoe is het met mijn favoriete proostertjes?
*Vindt dat ze best een favoriet Proostertje van Lein mag zijn*

Met mij gaat het goed, zij het een pietsie moe en een klein beetje hoofdpijn (neen, geen kater). En met jou?

Probeer anders eens Firefox.
Ik weiger principieel een andere browser te downloaden omdat viva de zaakjes niet op orde heeft.

Hier gaat het inmiddels stukken beter moet ik zeggen. Gelukkig! Heb me vanaf hemelvaart behoorlijk klote gevoeld, maar toen ik gisteren weer kon gaan werken, voelde ik me direct een stuk beter.
Fijn dat het wat beterder gaat Lalein.

En door dat gemopper van jullie zeikt het hier al de hele dag van de regen! En natuurlijk moet ik vanmiddag een paar keer de stad doorkruisen op de fiets. Mooi is dat

Hier onwijs noodweer geweest vannacht, storm, enorme onweer. Op de singels liggen gewoon meerdere bomen plat.
Ach ja, als het met Firefox beter werkt dan vind ik het niet zo'n ramp op zich. Maar zelfs daarmee blijft het problemen geven.

Oh, en Lein heeft mail
Tsssssk.....hebben wij het zekers weer gedaan Ivy!
Dan heeft firefox dus ook geen zin.

Mail terug trouwens Min. Volgende keer moet je je trein maar missen, kom je op de koffie haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven