Proost!

18-04-2009 17:29 1450 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toegegeven aan de verleiding....wie ook?

Bent gij een geheelonthouder?

Totaal aantal stemmen: 51

Ja hoor, ik onthoud mij geheel van alles (12%)
Ja hoor, ik vergeet in het geheel niks (12%)
Neen, ik onthoud mij van niks (27%)
Neen, ik vergeet alles (8%)
Neen, want ik weet niet wat het is (2%)
Half, ik onthoud mij van sommige dingen (22%)
Hips....een wat...hik....? (18%)
hier ook storm.... onweer dichtbij.... regen... regen... regen... jah heb het nadeel van die electrische zonnewering ontdekt daarop hoor je de regen ook goed

maar ach ik ging toch pas toen de storm een beetje was gaan liggen pitten nu is het droog... niks meer te zien (vanuit mn raam tenminste) van het baggerweer van afgelopen nacht/morgen...

ik moet nog fietsen naar de brievenbus bleh... dat wordt weer steeds mn trapper verliezen... met dank aan broerlief die gewoon in een afstand van 5 minuten fietsen het presteerde om mn trapper te slopen ...
Doet ie goed, die broer van jou!

Tja, door een vertraging van 8 minuten, waardoor overstap gemist, duurde de reis op de heenweg al 2,5 (!!) uur langer Lein. Dus ik was allang blij dat ik eindelijk in de Ardennen aankwam

De bus reed trouwens niet eens meer om kwart over 10 (tssssk) dus ik wilde een taxi nemen. De enige andere persoon op het perron bleek een Nederlander te zijn, die zijn schoonzus op kwam halen (die was nog niet uit de trein gestapt) en hij heeft Midi en mij een lift gegeven naar het bungalowpark. Heb onderweg gezellig met schoonzus gekeuveld en huppakee ik was er. Errug lief van onbekende meneer

Al was ik helegaar niet ingestapt als meneer geen kind en schoonzus bij zich had gehad, hoe lief bedoelt ook
dan heb je er lang over gedaan johh ... ach je kon um altijd nog hoeken

maar wel lief van meneer idd

ik heb ook weleens een lift gehad toen ik in Roosendaal notabene verdwaald was was ook onbekende meneer... en ik zei nog de verkeerde straat ook kwamen we in de middle of nowhere uit bij een bospad en toen ging ie nog heel lief naar de andere kant van Roosendaal rijden toen ik eenmaal de goede straat had achterhaald
WAAROM KRIJG IK GEEN MAIL??????
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Omdat je een dwingerige schreeuwert bent Pakje, daarom!

Das wel heul errug lief van die meneer Cour
*fluistert* sowwy.......
*Kijkt min(ny)zaam*

Nou fruit dan maar Pakje. Waar wil je over gemaild worden?
over roze en cocktails en andere spannende zaken waarover op dit forum niet gesproken wordt. roddels en achterklap, bannen en waarschuwingen, allessss
Voor roze cocktails moet je vanavond mee gaan stappen

En de rest kun je op de chat vinden
Min

op het blokkadetopic.

*veegt traantjes weg*
Ik heb zaterdag een feestje, bij jouw woonplaats En ik blijf in een hotel slapen. Geen zin om snachts nog naar huis te moeten. Ik ga verkleed als tijgert, dus als je een tijgert door de stad ziet lopen zaterdagnacht, zwaai dan even
Grote kans, ben namelijk zaterdagnacht net terug in mijn woonplaats schat ik zo in, dus dan zie ik je vast wel
toch best fucked om zo'n klote reputatie te hebben ik krijg zelfs geen antwoord in het beleidstopic
ik wou wel ff chatten maar kan jullie nergens vinden...
en cour, proost! ik heb net zo'n reputatie zo niet erger, ik word overal genegeerd....
proost als in: ik neem nog 1 terwijl ik eigenlijk allang moest slapen volgens de normale mensen....
moggelll

*proost met dubbele espresso*
Als je een mailtje stuurt naar het email adres in mijn motto dan stuur ik je de link toe, Mamalief

Goedemiddag!

Breuh...
proost, en een long island ice tea zonder de ice tea is best sterk....
Ghe, een beetje aan de cocktails gezeten EnGie?
nou een heel klein beetje maar, ik kwam thuis van "werk" (heb niet veel gedaan dus ik kan t niet echt werk noemen) en toen belde beste vriend me wanhopig op dat ie naar de bioscoop wilde. daar had ik geen zin in want ik was letterlijk net thuis, dus ik zei dat ie dan maar even langs moest komen, dus toen hadden we een drankje (hij had er waarschijnlijk al veel meer op ). nouja en toen zijn we toch maar naar de bios gegaan (ik von m zo zielig en wilde m opvrolijken met een horror film )

maar toen moesten we nog even wachten tot de film begon, dus toen gingen we naar de cocktail bar, maar ze hadden niet alle ingredienten voor de cocktail, dus het werd een long island ice tea, zonder de ice tea, das dus 4 of 5 spirits met cola...was lekker maar wel erg sterk dus

en dat was dus een kort verhaal, maar dan lang...
Een goedemorgen allen ende eenieder die al dan niet moet werken op deze betrekkelijk fijne dag.

Ik moet vanmiddag met Mason naar de beestjesdokter, hij is wel errug mager nu en maakt een raar niezend geluid. Ben er eigenlijk een beetje bang voor.... Had ik verdorie waarschijnlijk een huis gevonden dat ik m mee kon nemen, dat spande er ook nog om, en dan doet ie dit! Niet leuk
Goedemorgen!

Ik wil me ook graag aanmelden voor de chat, mag dat?

Enne....Minny succes met je beestje. Naar is dat als ze wat hebben.
Tuurlijk mag dat Floor, het is gewoon vrije inloop hoor

Ik mag hier helaas geen link plaatsen (want reclame), maar als je een mailtje stuurt naar Proostchat@live.nl dan mail ik je het linkje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven