Ervaringen dating apps
donderdag 6 mei 2021 om 13:34
Hi !
Onlangs zag ik een topic voorbij komen dat iemand niet zo'n goede ervaring had met dating apps. Ik ben wel benieuwd hoe het bij andere zit, nu zeker in deze coronatijd! Hebben jullie veel matches, daten jullie veel en hebben jullie veel aanspraak op de dating apps?
Ik zelf heb in het verleden best wel wat gedate via tinder maar merk nu toch wel dat het even anders is in de coronatijd! Wel matches, maar de gesprekken zijn minder leuk momenteel. Veel mannen vind ik zelf toch erg wanhopig op tinder en willen veel te snel! Natuurlijk zitten er leuk tussen maar dat is even vissen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en met welke dating apps
Onlangs zag ik een topic voorbij komen dat iemand niet zo'n goede ervaring had met dating apps. Ik ben wel benieuwd hoe het bij andere zit, nu zeker in deze coronatijd! Hebben jullie veel matches, daten jullie veel en hebben jullie veel aanspraak op de dating apps?
Ik zelf heb in het verleden best wel wat gedate via tinder maar merk nu toch wel dat het even anders is in de coronatijd! Wel matches, maar de gesprekken zijn minder leuk momenteel. Veel mannen vind ik zelf toch erg wanhopig op tinder en willen veel te snel! Natuurlijk zitten er leuk tussen maar dat is even vissen.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en met welke dating apps
donderdag 6 mei 2021 om 13:59
Ik heb nog niet heel lang tinder en weet niet hoe het pre-corona was, maar ik ben er niet laaiend enthousiast over... Ik heb wel veel matches, maar het komt niet vaak voor dat ik nou echt een leuk gesprek heb met iemand. Ik merk namelijk dat veel mannen heel weinig te vertellen hebben over hun leven of hobby's, veel gesprekken worden dan ook heel snel saai. Ook zitten er helaas heel veel mannen die erg wanhopig overkomen en/of alleen geïnteresseerd zijn in one night stands of friends with benefit, waardoor ik toch wel benieuwd ben hoe mensen daadwerkelijk een serieuze relatie overhouden aan tinder. 
Tot nu toe ben ik 1 keer op date geweest, was op zich wel leuk maar hij was niet helemaal mijn type. Ik vind het ook heel lastig om te swipen op basis van een aantal foto's, ik ontmoet veel liever gewoon in het echt.
Tot nu toe ben ik 1 keer op date geweest, was op zich wel leuk maar hij was niet helemaal mijn type. Ik vind het ook heel lastig om te swipen op basis van een aantal foto's, ik ontmoet veel liever gewoon in het echt.
donderdag 6 mei 2021 om 14:05
Ik ben wel positief over tinder/happn/bumble. Ik zit er nu een paar maanden op en toch wel een aantal leuke dates gehad. Ik ben niet heel hard op zoek dus ben wel Vrij kieskeurig.
Over het algemeen weet ik de leuke mannen er wel een beetje uit te vissen en heb toch dagelijks wel wat leuke gesprekken. Soms na een dag weer over, soms wat langer en dan wil het af en toe wel uitlopen op een date. Moet wel zeggen dat ik vrij vaak in contact kom met expats, die zijn vaak wat hoger opgeleid en hebben vaak veel te vertellen.
Over het algemeen weet ik de leuke mannen er wel een beetje uit te vissen en heb toch dagelijks wel wat leuke gesprekken. Soms na een dag weer over, soms wat langer en dan wil het af en toe wel uitlopen op een date. Moet wel zeggen dat ik vrij vaak in contact kom met expats, die zijn vaak wat hoger opgeleid en hebben vaak veel te vertellen.
You can be the ripest, juiciest peach in the world, but there will always be someone who hates peaches.
donderdag 6 mei 2021 om 14:10
Haha zo mee eens! De gesprekken zijn vaak saai, of sommige mannen willen gewoon echt te graag! In het verleden had ik geregeld een date maar nu.. Ik weet niet wat het is haha! Maar het is natuurlijk veel leuker om iemand spontaan te ontmoeten !iroh schreef: ↑06-05-2021 13:59Ik heb nog niet heel lang tinder en weet niet hoe het pre-corona was, maar ik ben er niet laaiend enthousiast over... Ik heb wel veel matches, maar het komt niet vaak voor dat ik nou echt een leuk gesprek heb met iemand. Ik merk namelijk dat veel mannen heel weinig te vertellen hebben over hun leven of hobby's, veel gesprekken worden dan ook heel snel saai. Ook zitten er helaas heel veel mannen die erg wanhopig overkomen en/of alleen geïnteresseerd zijn in one night stands of friends with benefit, waardoor ik toch wel benieuwd ben hoe mensen daadwerkelijk een serieuze relatie overhouden aan tinder.
donderdag 6 mei 2021 om 14:10
Oke leuk smekkie! Over welke datingapp ben je het enthousiast ?:)smekkie schreef: ↑06-05-2021 14:05Ik ben wel positief over tinder/happn/bumble. Ik zit er nu een paar maanden op en toch wel een aantal leuke dates gehad. Ik ben niet heel hard op zoek dus ben wel Vrij kieskeurig.
donderdag 6 mei 2021 om 15:06
Dat is inderdaad wel een probleem bij tinder. Veel laagopgeleiden. EliteDating wordt door vrienden van mij gebruikt en daar is geloof ik wel minimaal 70% universitair opgeleid.smekkie schreef: ↑06-05-2021 14:05Ik ben wel positief over tinder/happn/bumble. Ik zit er nu een paar maanden op en toch wel een aantal leuke dates gehad. Ik ben niet heel hard op zoek dus ben wel Vrij kieskeurig.
donderdag 6 mei 2021 om 15:07
Een dating app is geen online supermarkt waar je naar wens kan bestellen.
Dating apps zijn alleen maar om het aantal mensen te ontmoeten te vergroten. Dan is de kans dat je een leuk iemand treft gewoon groter dan wanneer je alleen thuis blijft zitten.
Wees selectief, maar niet te selectief. Hou een open mind. Daten is niet anders dan een snuffelstage, je moet elkaar eerst leren kennen. Niet direct bij de eerste blik of date zeggen dat dit toch niets wordt.
Je loopt toch ook de kroeg niet in met het idee "vanavond moet ik scoren", je scant alle personen, maak een paar korte praatjes en concludeer dan dat het allemaal niets is. Investeer, prikkel, maak contact.
Jaren geleden waren de datingapps volgens mij niet anders. Natuurlijk de mogelijkheden en interface was anders. Uiteindelijk heb ik wel een super persoon ontmoet en zijn we nu al bijna 20 jaar samen. Maar dit was echt niet de eerste persoon met wie ik een march had, nog de 10de. Het kost tijd.
Dating apps zijn alleen maar om het aantal mensen te ontmoeten te vergroten. Dan is de kans dat je een leuk iemand treft gewoon groter dan wanneer je alleen thuis blijft zitten.
Wees selectief, maar niet te selectief. Hou een open mind. Daten is niet anders dan een snuffelstage, je moet elkaar eerst leren kennen. Niet direct bij de eerste blik of date zeggen dat dit toch niets wordt.
Je loopt toch ook de kroeg niet in met het idee "vanavond moet ik scoren", je scant alle personen, maak een paar korte praatjes en concludeer dan dat het allemaal niets is. Investeer, prikkel, maak contact.
Jaren geleden waren de datingapps volgens mij niet anders. Natuurlijk de mogelijkheden en interface was anders. Uiteindelijk heb ik wel een super persoon ontmoet en zijn we nu al bijna 20 jaar samen. Maar dit was echt niet de eerste persoon met wie ik een march had, nog de 10de. Het kost tijd.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
donderdag 6 mei 2021 om 15:56
donderdag 6 mei 2021 om 16:09
Tinder, happn én bumble geïnstalleerd afgelopen zomer, met een stuk of 10 mannen gedate, en toen stond in september de leukste man ooit op de stoep. Via tinder, (hij is wel hoog opgeleid, ze zijn er wel gewoon op tinder hoor!).
Ik ben heel erg verliefd en we hebben een fijne, liefdevolle en stabiele relatie
Ik ben heel erg verliefd en we hebben een fijne, liefdevolle en stabiele relatie
donderdag 6 mei 2021 om 17:35
Ik vind Tinder ook niks.. 5 jaar geleden was het nog een prima app met leuke gesprekken en heb nog volop gedate maar nu gaan de gesprekken moeizaam als er überhaupt al een gesprek komt..
Ik ben wel enthousiast over Hinge, daar had ik binnen een maand een date, erg leuk maar helaas toch niks uitgekomen.
Ook bumble spreekt mij aan, knappe jongens (knapper dan op Tinder vind ik) en ook hier leuke gesprekken en een keer een date gehad.
Ik ben wel enthousiast over Hinge, daar had ik binnen een maand een date, erg leuk maar helaas toch niks uitgekomen.
Ook bumble spreekt mij aan, knappe jongens (knapper dan op Tinder vind ik) en ook hier leuke gesprekken en een keer een date gehad.
zondag 9 mei 2021 om 01:15