bad loopt niet meer leeg

23-05-2009 21:09 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mmm, wat te doen met een verstopt bad op zaterdagavond?

Al een tijdje duurde t erg lang voordat mn bad leeggelopen was als ik de stop eruit trok. Vandaag dus wat soda gekocht en een handje in de afvoer gegooid. Even later wat heet water erop.

Maar het helpt niets! Sterker nog, het lijkt wel alsof het alleen maar langzamer leeg loopt nu... Waarmee kan ik het nog meer ontstoppen? Of moet ik gewoon royaal meer soda gebruiken?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:Qijana schreef op 24 mei 2009 @ 10:29:

[...]

Willen we dat echt weten? :P

Spike kennende... ik wel!

Hoe ging je soda-met-heet-water-truc gisteren? Moet je morgen aan de Muscle of is het al opgelost?
quote:kathykatinka schreef op 24 mei 2009 @ 10:56:

[...]

Spike kennende... ik wel!

Hoe ging je soda-met-heet-water-truc gisteren? Moet je morgen aan de Muscle of is het al opgelost?

M'n lover heeft lang haar, heb ik je dat nooit verteld? Dus ik geef hem gewoon de schuld

Verder geen rare dingen. Ik gebruik wel eens badolie, maar tja dat is er voor gemaakt dus dat zou toch moeten kunnen. Soda-truck met kokend water ga ik zo uitproberen.
1 zak soda en 2 emmers kokend water later: nope. Gaat dus muscle worden morgen.

(KK, zijn er overigens specifieke dingen die ik van jou niet, of juist wel in een bad mag/moet doen?)
Een loodgieter zou misschien kunnen helpen. Soms zit het zo verstopt dat al die troepjes niet helpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven