Mode & Beauty alle pijlers

Studio Anneloes

12-05-2021 17:34 26 berichten
Kan iemand mij vertellen hoe dit valt en hoe de kwaliteit is? Is het vergelijkbaar met ladress qua lengte?
Want bij ladress is xxs te groot. Als dit ook zo is bij Anneloes hoef ik niet verder te kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ladress ken ik niet.
Studio Anneloes valt aan de kleine kant vind ik. Kwaliteit is wel goed.
Mijn ervaring is dat het iets groter valt dan andere merken.
Ladress valt nog iets groter dan SA vind ik. Van de Carla van Ladress draag ik s, van SA meestal m qua shirt, s qua broek. Andere merken m en soms L.

Kantttekening: zelfs HM valt nu groot merkte ik...
Ik heb veel studio Anneloes en ik vind het groot en lang vallen.
Met mijn maat 42 pas ik zonder de stretch te gebruiken in hun medium.
Jurken heb ik ook in medium en heb dan nog overal ruimte over.
Ik vind de kwaliteit wel heel fijn .
Dank voor de reacties. Dan ga ik het er maar op wagen.
Ik ben door al mijn broeken heen en ik vind de broeken van SA er mooi uitzien.
Kwaliteit is prima. Let wel op dat de travelstofbroeken wel wat uitlopen. Niet in de droger doen! Elasticiteit vermindert dan.
De Franka en New franka heb ik 2 maten kleiner dan normaal.
De Flair bonded 1 maat kleiner, en de poppy blouses ook 1 maat kleiner.

Het zit fijn, blijft mooi in de was en je hoeft niet te strijken. :)
minnimouse schreef:
12-05-2021 18:06
Ladress ken ik niet.
Studio Anneloes valt aan de kleine kant vind ik. Kwaliteit is wel goed.
Integendeel. Studio Annelies van prima op maat.
Ik heb 40 en draag L van SA.
In LaDress draag ik M.
Bergje65 schreef:
12-05-2021 19:20
Integendeel. Studio Annelies van prima op maat.
Ik heb 40 en draag L van SA.
In LaDress draag ik M.
Mijn ervaring is dat het aan de kleine kant valt.
Wat grappig. Bij sommige valt het ruim, bij andere klein en bij weer andere op maat.

Ik ben nu wel benieuwd. Ik heb een broek besteld.
Een droger heb ik niet, dus dat is geen probleem .
Het meeste van SA (wat ik geprobeerd heb) vind ik wel enigszins op maat vallen. Van de jurken van LaDress heb ik een xxs of xs, dat valt echt ruim want ik draag i.h.a. maat 36.

Van SA draag ik een S in de (New) Franka. Zit niet helemaal strak trouwens. De Flair Bonded vind ik wel groot uitvallen. Daar is een XS mij nog ruim.

Het blijft mooi in de was, zeker niet strijken en nooit in de droger.
Het valt qua breedte normaal vind ik en qua lengte wat lang. Ik ben zelf klein maar de travel stof is super makkelijk en onzichtbaar naar binnen weg te vouwen. Het zit zó lekker! Beetje aan de prijs maar voor een mooi en duurzaam merk heb ik dat wel over.

Ik heb mijn items nog niet zo lang maar tot nu toe tevreden over de kwaliteit.
Minik schreef:
12-05-2021 19:26
Het valt qua breedte normaal vind ik en qua lengte wat lang. Ik ben zelf klein maar de travel stof is super makkelijk en onzichtbaar naar binnen weg te vouwen. Het zit zó lekker! Beetje aan de prijs maar voor een mooi en duurzaam merk heb ik dat wel over.

Ik heb mijn items nog niet zo lang maar tot nu toe tevreden over de kwaliteit.
Oke ik ben best klein 1,56. Dus misschien moet ik het laten inkorten.

Als het maar niet van mijn kont zakt.
Welke broek heb je besteld, Nicco?
Lady_Day schreef:
12-05-2021 19:36
Welke broek heb je besteld, Nicco?
Margot trousers
En
Skyhigh blazer

Maar misschien is de blazer dan ook wel te lang. Mijn schouders zijn wel vrij breed
De Margot kun je heel makkelijk korter maken, mocht het nodig zijn, of anders gewoon een kleine omslag.

De Skyhigh blazer heb ik ook en echt heel erg veel gedragen. Een vriendin van mij heeft precies dezelfde combi (met die broek) en zij is 1.60m (of misschien net iets kleiner). Ik vind em niet te lang bij haar.

Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Lady_Day schreef:
12-05-2021 19:53
De Margot kun je heel makkelijk korter maken, mocht het nodig zijn, of anders gewoon een kleine omslag.

De Skyhigh blazer heb ik ook en echt heel erg veel gedragen. Een vriendin van mij heeft precies dezelfde combi (met die broek) en zij is 1.60m (of misschien net iets kleiner). Ik vind em niet te lang bij haar.

Ben benieuwd wat je ervan vindt!
Als je vriendin hem ook kan dragen stelt dat wel gerust :$ ik zag al een jasje voor mij tot halverwege mijn kuiten.
Ik houd enorm van jasjes, maar degene die ik heb zijn echt aan vervanging toe :'(
Je merkt het wel , ik heb een hekel aan shoppen ik moet echt nodig nieuwe kleding aanschaffen.
Nicco88 schreef:
12-05-2021 19:40
Margot trousers
En
Skyhigh blazer

Maar misschien is de blazer dan ook wel te lang. Mijn schouders zijn wel vrij breed
Margot trousers gaat absoluut te lang zijn, maar is ie voor mij ook en ik vouw de stof dus in 1 seconde naar binnen en daar blijft het netjes hangen. Zakt niet. Als je hem evt echt wil laten inkorten is dat ook makkelijk.
Upstairs is voor mij (1.76) te kort, misschien optie voor jou?
Ik vind SA ook ruim vallen.. ik heb normaal maat 38/40.. soms 42 afhankelijk van het merk. SA heb ik S ( zelfs soms een XS) van broeken en M van bovenkleding zoals de poppy. Bij LaDress. heb ik jurken in maat M.
Xxs past prima :cheer:
De broek is wel wat lang. Die ga ik laten inkorten.
B1loemetje schreef:
13-05-2021 09:02
Upstairs is voor mij (1.76) te kort, misschien optie voor jou?
Daar ga ik eens naar kijken. Ik heb nog wat broeken nodig namelijk
Super!

Ik heb de upstairs maar met mijn 1.68 zit ie precies op de enkel. Ik heb daar een XS van (draag maat 36) -- jij hebt daar zeker een maatje kleiner van nodig.
Nog even een vraag, misschien hebben jullie tips, van studio Anneloes hebbik dus xxs en dat is zelfs nog wat ruim qua broek.

https://www.studioanneloes.nl/shop/broe ... 95/sahara/

Nu zoek ik voor de zomer dus zo’n soort broek ik travelstof. Het mag ook bruin of een ander zomers kleurtjes

Ik heb dus bij studio Anneloes xxs en anders Xs denk ik? Of valt alle kleding met travelstof groot?
Ik vind het groot vallen. Ik ben normaliter een 36, mijn kont is mijn grootste lichaamsdeel. Van Studio Anneloes heb ik een jumpsuit Marian en een broek Franka, beiden maat XS.

Edit haha ik zie dat ik mosterd ben. Nouja mocht iemand anders hier ooit terecht komen.
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven