Studio Anneloes
woensdag 12 mei 2021 om 19:20
Integendeel. Studio Annelies van prima op maat.minnimouse schreef: ↑12-05-2021 18:06Ladress ken ik niet.
Studio Anneloes valt aan de kleine kant vind ik. Kwaliteit is wel goed.
Ik heb 40 en draag L van SA.
In LaDress draag ik M.
woensdag 12 mei 2021 om 19:24
Het meeste van SA (wat ik geprobeerd heb) vind ik wel enigszins op maat vallen. Van de jurken van LaDress heb ik een xxs of xs, dat valt echt ruim want ik draag i.h.a. maat 36.
Van SA draag ik een S in de (New) Franka. Zit niet helemaal strak trouwens. De Flair Bonded vind ik wel groot uitvallen. Daar is een XS mij nog ruim.
Het blijft mooi in de was, zeker niet strijken en nooit in de droger.
Van SA draag ik een S in de (New) Franka. Zit niet helemaal strak trouwens. De Flair Bonded vind ik wel groot uitvallen. Daar is een XS mij nog ruim.
Het blijft mooi in de was, zeker niet strijken en nooit in de droger.
woensdag 12 mei 2021 om 19:26
Het valt qua breedte normaal vind ik en qua lengte wat lang. Ik ben zelf klein maar de travel stof is super makkelijk en onzichtbaar naar binnen weg te vouwen. Het zit zó lekker! Beetje aan de prijs maar voor een mooi en duurzaam merk heb ik dat wel over.
Ik heb mijn items nog niet zo lang maar tot nu toe tevreden over de kwaliteit.
woensdag 12 mei 2021 om 19:31
Oke ik ben best klein 1,56. Dus misschien moet ik het laten inkorten.Minik schreef: ↑12-05-2021 19:26Het valt qua breedte normaal vind ik en qua lengte wat lang. Ik ben zelf klein maar de travel stof is super makkelijk en onzichtbaar naar binnen weg te vouwen. Het zit zó lekker! Beetje aan de prijs maar voor een mooi en duurzaam merk heb ik dat wel over.
Als het maar niet van mijn kont zakt.
woensdag 12 mei 2021 om 19:53
De Margot kun je heel makkelijk korter maken, mocht het nodig zijn, of anders gewoon een kleine omslag.
De Skyhigh blazer heb ik ook en echt heel erg veel gedragen. Een vriendin van mij heeft precies dezelfde combi (met die broek) en zij is 1.60m (of misschien net iets kleiner). Ik vind em niet te lang bij haar.
Ben benieuwd wat je ervan vindt!
De Skyhigh blazer heb ik ook en echt heel erg veel gedragen. Een vriendin van mij heeft precies dezelfde combi (met die broek) en zij is 1.60m (of misschien net iets kleiner). Ik vind em niet te lang bij haar.
woensdag 12 mei 2021 om 19:56
Als je vriendin hem ook kan dragen stelt dat wel gerustLady_Day schreef: ↑12-05-2021 19:53De Margot kun je heel makkelijk korter maken, mocht het nodig zijn, of anders gewoon een kleine omslag.
Ik houd enorm van jasjes, maar degene die ik heb zijn echt aan vervanging toe
Je merkt het wel , ik heb een hekel aan shoppen ik moet echt nodig nieuwe kleding aanschaffen.
woensdag 12 mei 2021 om 21:20
Margot trousers gaat absoluut te lang zijn, maar is ie voor mij ook en ik vouw de stof dus in 1 seconde naar binnen en daar blijft het netjes hangen. Zakt niet. Als je hem evt echt wil laten inkorten is dat ook makkelijk.
zaterdag 15 mei 2021 om 18:45
Daar ga ik eens naar kijken. Ik heb nog wat broeken nodig namelijkB1loemetje schreef: ↑13-05-2021 09:02Upstairs is voor mij (1.76) te kort, misschien optie voor jou?
donderdag 20 mei 2021 om 10:14
Nog even een vraag, misschien hebben jullie tips, van studio Anneloes hebbik dus xxs en dat is zelfs nog wat ruim qua broek.
https://www.studioanneloes.nl/shop/broe ... 95/sahara/
Nu zoek ik voor de zomer dus zo’n soort broek ik travelstof. Het mag ook bruin of een ander zomers kleurtjes
Ik heb dus bij studio Anneloes xxs en anders Xs denk ik? Of valt alle kleding met travelstof groot?
https://www.studioanneloes.nl/shop/broe ... 95/sahara/
Nu zoek ik voor de zomer dus zo’n soort broek ik travelstof. Het mag ook bruin of een ander zomers kleurtjes
Ik heb dus bij studio Anneloes xxs en anders Xs denk ik? Of valt alle kleding met travelstof groot?
donderdag 20 mei 2021 om 10:23