Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!
woensdag 12 mei 2021 om 22:36
Volgens mij heeft ze gewoon de voogdijstrijd verloren.juliet64 schreef: ↑12-05-2021 22:31Wat een vreselijk leven lijkt me dat. Elke maand vliegt ze dus naar Amerika voor een dag of 10 ofzo. Dat is toch voor niemand leuk? Die 3 jongens van haar zijn ook best nog wel jong. Ik zou dan denken, blijf dan in de buurt wonen tot ze op eigen benen staan. Maar dat zal ik wel helemaal verkeerd zien ofzo: "Mensen maken opmerkingen: raar dat je je kinderen zomaar achterlaat. Dat gevoel heb ik niet. De kinderen hebben het daar goed" (in een artikel op nu.nl). Oké.
Want een poos terug was het nog flink gedoe.
Nu zeggen dat het beter is voor de kinderen is mindergezichtsverlies.
Stressed is just desserts spelled backwards
woensdag 12 mei 2021 om 22:50
Ohja, ik ben er nu wat over aan het lezen idd. Raar verhaal wel. Maar dan nog zou ik liever in de buurt blijven wonen dan aan de andere kant van de wereld.Maleficent schreef: ↑12-05-2021 22:36Volgens mij heeft ze gewoon de voogdijstrijd verloren.
Want een poos terug was het nog flink gedoe.
Nu zeggen dat het beter is voor de kinderen is mindergezichtsverlies.
Nothing happens for a reason

woensdag 12 mei 2021 om 22:56
Hij is niet van school gestuurd. Hij is door zijn ouders vanwege dit incident (en mogelijk natuurlijk meer, dat weten we niet) naar die kostschool gestuurd.
woensdag 12 mei 2021 om 23:10
Zou ook nog kunnen dat ze haar verblijfsvergunning of werkvergunning kwijt was en dat ze daarom terug keerde naar NL
Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 13 mei 2021 om 09:18
https://www.mediacourant.nl/2021/05/bea ... erkt-niet/
Prachtige woorden worden er gezegd: relatie-gemekker van Borsato over Leontine en dat hij de Rutte van de showbizz is.
In ieder geval kan men zijn gekweel over de vorm en de moeder van zijn kinderen en ander gedruip niet waarderen.
Prachtige woorden worden er gezegd: relatie-gemekker van Borsato over Leontine en dat hij de Rutte van de showbizz is.
In ieder geval kan men zijn gekweel over de vorm en de moeder van zijn kinderen en ander gedruip niet waarderen.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 13 mei 2021 om 10:26
Marco:'Er komt nooit meer een andere mevrouw Borsato.”
Beau: “Maar als dat zo is, betekent het ook dat het weer goed moet gaat komen.”
Rare conclusie. Mijn man zegt ook dat als we gaan scheiden hij nooit meer gaat trouwen. Dus dan komt er ook geen nieuwe mevr XX, maar goed komt het dan ook niet.
Anyway, waarom worden we zo doodgegooid met deze man? Ik zat gisteren in de auto muziek te luisteren en op DRIE zenders was of muziek of het ging over Marco B. Zat hij nog maar in zijn verdrietholletje, was wel lekker rustig.
We leven in een raar land. Een notoire vreemdganger mag overal zijn verhaal doen, het slachtoffer van zijn eigen gecreëerde leed. Een getrouwde pedo dringt zich op aan de 13 jarige oppas van zijn kind en is nog steeds een volksheld.
Beau: “Maar als dat zo is, betekent het ook dat het weer goed moet gaat komen.”
Rare conclusie. Mijn man zegt ook dat als we gaan scheiden hij nooit meer gaat trouwen. Dus dan komt er ook geen nieuwe mevr XX, maar goed komt het dan ook niet.
Anyway, waarom worden we zo doodgegooid met deze man? Ik zat gisteren in de auto muziek te luisteren en op DRIE zenders was of muziek of het ging over Marco B. Zat hij nog maar in zijn verdrietholletje, was wel lekker rustig.
We leven in een raar land. Een notoire vreemdganger mag overal zijn verhaal doen, het slachtoffer van zijn eigen gecreëerde leed. Een getrouwde pedo dringt zich op aan de 13 jarige oppas van zijn kind en is nog steeds een volksheld.

donderdag 13 mei 2021 om 15:28
vrijdag 14 mei 2021 om 06:01
Na zoveel jaar in de USA en getrouwd met een Amerikaan raakt ze dat niet zomaar kwijt.
Ze had/heeft of een permanent Greencard of US citizenship en niet tijdelijke GC of een werk vergunning.
LA is een hele harde en eenzame stad om te wonen en leven. Vrienden maken is niet heel makkelijk..echte vrienden dus.
.
vrijdag 14 mei 2021 om 07:45
Ik denk persoonlijk dat in LA wonen ook te duur werd voor haar en door haar huwelijk toch aan een bepaalde levenstijl gewend was geraakt. Maar wellicht heb ik het wel mis en wilde ze in de buurt van familie wonen?Morduchen schreef: ↑14-05-2021 06:01Na zoveel jaar in de USA en getrouwd met een Amerikaan raakt ze dat niet zomaar kwijt.
Ze had/heeft of een permanent Greencard of US citizenship en niet tijdelijke GC of een werk vergunning.
LA is een hele harde en eenzame stad om te wonen en leven. Vrienden maken is niet heel makkelijk..echte vrienden dus.
.
It's 5 o'clock somewhere
vrijdag 14 mei 2021 om 08:02
En dan niet bij haar kinderen in de buurt? Ik heb geen kinderen maar kan me niet voorstellen dat iemand daar zo voor kiest.poppetje2006 schreef: ↑14-05-2021 07:45Ik denk persoonlijk dat in LA wonen ook te duur werd voor haar en door haar huwelijk toch aan een bepaalde levenstijl gewend was geraakt. Maar wellicht heb ik het wel mis en wilde ze in de buurt van familie wonen?
vrijdag 14 mei 2021 om 08:30
Touriya's is hertrouwd en die kinderen wonen nu in een (groot) huis met 8 personen. Stiefmoeder (Angie Harmon) heeft 3 inwonende tienerdochters.
Op IG zie dat die Angie bij veel mijlpalen van die jongens aanwezig is. Wat misschien wel fijn is voor die jongens, maar ik zou echt moeten slikken bij het zien van zulke foto's van mijn kinderen die dan zo ver van me vandaan wonen.
Volgens mij staat ze ook niet op goede voet met haar ex.
Op IG zie dat die Angie bij veel mijlpalen van die jongens aanwezig is. Wat misschien wel fijn is voor die jongens, maar ik zou echt moeten slikken bij het zien van zulke foto's van mijn kinderen die dan zo ver van me vandaan wonen.
mabido wijzigde dit bericht op 14-05-2021 08:57
5.49% gewijzigd
vrijdag 14 mei 2021 om 09:37
Met wie wel?Mabido schreef: ↑14-05-2021 08:30Touriya's is hertrouwd en die kinderen wonen nu in een (groot) huis met 8 personen. Stiefmoeder (Angie Harmon) heeft 3 inwonende tienerdochters.
.
vrijdag 14 mei 2021 om 10:20
Gewoon grappig nieuws; in Blijdorp zijn twee pinguins naar Patricia Paay en haar man vernoemd. Toen Bijdorp door corona in financiële problemen kwam heeft Patricia een fundraise opgezet en een paar ton bij elkaar opgehaald voor voedsel en andere doorlopende kosten voor de dierentuin. Dat vond ik toen al top maar dat er nu twee pinguins vernoemd zijn vind ik helemaal leuk.
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.

vrijdag 14 mei 2021 om 10:24
Ik ken die hele Touriya niet, dus ik zocht het even op. Het is wel een heel verdrietig verhaal hoor, met die scheiding.Mabido schreef: ↑14-05-2021 08:30Touriya's is hertrouwd en die kinderen wonen nu in een (groot) huis met 8 personen. Stiefmoeder (Angie Harmon) heeft 3 inwonende tienerdochters.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/e ... riya-haoud
vrijdag 14 mei 2021 om 10:33
Snolkelderij schreef: ↑14-05-2021 10:24Ik ken die hele Touriya niet, dus ik zocht het even op. Het is wel een heel verdrietig verhaal hoor, met die scheiding.
https://www.story.nl/artikel/showbizz/e ... riya-haoud
Maar ik ben vaak ook geïnteresseerd in de andere kant van het verhaal.
Over ‘3 kwartier voor mijn vlucht kreeg ik een bericht van de sherrif over de voogdij, maar toen kon ik dus niks meer doen’. Eh.. je vlucht laten schieten en dingen gaan regelen? Ja, zonde van het geld voor de vlucht wat je kwijt bent, maar gaan je kinderen niet voor?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 14 mei 2021 om 10:49
Ja ik snap het ook niet, never nooit dat ik zo ver bij mijn kinderen zou gaan wonen. Al zou ik eenzaam zijn in Amerika. Je hebt ooit gekozen om daar kinderen te krijgen en nu ga je weer terug naar Nederland. Je kan toch zo ook geen normale band opbouwen met je kinderen? en hoe lang ga je volhouden dat je elke maand naar de USA vliegt?
vrijdag 14 mei 2021 om 10:52
Tourya heeft inderdaad met veel mensen ruzie.
Dat ze Sylvie Meis te kakken heeft gezet heeft ws. haar carriere niet heel goed gedaan.
Uit mijn hoofd: iets dat Sylvie gelogen had over het feit dat ze borstkanker heeft gehad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
vrijdag 14 mei 2021 om 10:53
Ik geloof er helemaal niks van dat haar ex met wraakgevoelens rondloopt omdat zij hem heeft verlaten. Ik vind juist dat hij degene is die verder is gegaan met zijn leven. Hij ziet er gelukkig uit met zijn nieuwe vriendin. Op zijn insta (ja soms verveel ik mij) heeft hij alle foto's van haar gewist, alsof zij nooit in zijn leven is geweest.
vrijdag 14 mei 2021 om 10:53
Nou, precies. Ik las ook ergens "en in de zomer komen ze 2 maanden hier". Alsof ze daarop zitten te wachten, hun leven daar 2 maanden on hold zetten voor een bezoek aan hun moeder. k denk dat ze binnen de kortste keren helemaal vervreemd is van die kinderen en andersom. Maar goed, daar kiest ze dan blijkbaar voor. Heel sneu voor die jongens.Arizona15 schreef: ↑14-05-2021 10:49Ja ik snap het ook niet, never nooit dat ik zo ver bij mijn kinderen zou gaan wonen. Al zou ik eenzaam zijn in Amerika. Je hebt ooit gekozen om daar kinderen te krijgen en nu ga je weer terug naar Nederland. Je kan toch zo ook geen normale band opbouwen met je kinderen? en hoe lang ga je volhouden dat je elke maand naar de USA vliegt?
Nothing happens for a reason
vrijdag 14 mei 2021 om 10:58
Klopt, samen met Sabya bracht ze naar buiten dat Sylvie geen borstkanker heeft gehad.
Toen ze zelf kanker kreeg, sprak ze met de pers, dat ze hoopte dat Sylvie een berichtje zou sturen. Vond ik ook zo vreemd. Want waarom zou ze dat willen als ze gelooft dat Sylvie de ziekte niet echt beleeft heeft?
vrijdag 14 mei 2021 om 11:02
Wat leuk. Patricia is ook gewoon een hartelijke vrouwSweetFirefly schreef: ↑14-05-2021 10:20Gewoon grappig nieuws; in Blijdorp zijn twee pinguins naar Patricia Paay en haar man vernoemd. Toen Bijdorp door corona in financiële problemen kwam heeft Patricia een fundraise opgezet en een paar ton bij elkaar opgehaald voor voedsel en andere doorlopende kosten voor de dierentuin. Dat vond ik toen al top maar dat er nu twee pinguins vernoemd zijn vind ik helemaal leuk.