Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Xenia .. heb je wel fotos laten maken van je enkel ?

Straks is tie gewoon gebroken
Daaaaaaag lieve meiden!!!
Slaap lekker lieve Indi!!
Erykah thanks voor de korte samenvatting
quote:Vleermuis28 schreef op 24 mei 2009 @ 23:37:

Erykah thanks voor de korte samenvattingIk ben vast nog hoop vergeten...dit was hele korte versie.
weet zeker dat er niets gebrokem is hoor, kon er vanmiddag ook alweer redelijk op staan, is/was gewoon verzwikt. Maar iig nog dagje thuis om niets te forceren.

Indi, je wordt nu net zon dreinende kleuter die maar niet naar bed wil. SLAPEN NU ANDERS SCHOP IK JE NAAR BED!
quote:Xenia66 schreef op 24 mei 2009 @ 23:40:

Indi, je wordt nu net zon dreinende kleuter die maar niet naar bed wil. SLAPEN NU ANDERS SCHOP IK JE NAAR BED!
Ik ga mezelf ook naar bed schoppen!!

Xenia...doe je lekker rustig aan morgen?

Slaap lekker lieve meiden!! XX
*gaaaaaaaaap*

ik ga ook lekker slapen meiden...

Truste!
sweet dreams girlzzzz
Pfffffffffffff denk ik bijgelezen te zijn hebben jullie nieuw toppic met al 8 blzden nog maar effe lezen dan: reacties op vorige topic:

Ingel ja ik gebruikte veel krengen das het bewijs dat de krengen echte krengen zijn!! Haha weeral veel krengen erin gekregen

Erykah singelduiken!!! (of heb je ondertussen al geboekt?)

Ik kan Miran haar reisverhalen niet meer volgen hoor dus geen flauw idee

...

Nu verder lezen
ik was net van plan om de vierdaaagse in 1 dag te gaan lopen, sissie, maar zal je raad toch maar opvolgen :-)
quote:Xenia66 schreef op 24 mei 2009 @ 23:40:

weet zeker dat er niets gebrokem is hoor, kon er vanmiddag ook alweer redelijk op staan, is/was gewoon verzwikt. Maar iig nog dagje thuis om niets te forceren.

!

Dat zeg jij , maar is er ook daadwerkelijk een foto gemaakt van je enkel ?

Vriend van mij duvelde 2 jr geleden van een boot , enkel dik , nog braaf mee naar huis gefietst , volgende dag nog op gelopen wat wel pijnlijk was maar afijn hij wilde geen klagert zijn en dus gewoon lekker wandelen.

Dag later ging enkel nog niet minder dik worden en nog wel redelijk wat pijn. Naar ziekenhuis foto laten maken mooi dat de enkel op 2plaatsen was gebroken , hij kon gelijk blijven en lag 4 uur later op de operatietafel om ijzeren platen en pinnen er in te zetten.
Ah, Vleertje, wat een opbeurend berichtje voor Xen!! Nee grapje, het kan inderdaad echt wel ernstiger zijn.

Ik ga zo ook maar eens mn bed opzoeken. Ben eigenlijk een beetje hyper, heb vreselijk veel zin om die hard te stappen... maar het is zondag....

Vleertje, yoghurt schijnt ook goed te helpen bij verbranden.

Reiz heeft ons ook gevonden... JEEEEJJ!!

Erykah, je hebt een talent! Je kan goed samenvattingen schrijven!

Trusten voor y'all!
Goedemorgen!

Jullie zijn nog lekker doorgegaan hahahaha.

Ik ben echt als een blok in slaap gevallen... familie is vermoeiend.

Xen, doe lekker rustig aan vandaag. 't Is nog heerlijk weer, geniet er van!

Fijne dag allemaal!
Goeiemorgen!

Soo... dat kostte even zeg, dat bijlezen, in het ouwe én nieuwe topic

Pop, heeft 'ie al gesmst?

Xen hoe bevalt je dagje vrij?

Je hebt me aangestoken met je valpartij... ik ging gisteren tuinstoelen van de zolder pakken in het tuinhuisje... gleed dat trapje ineens weg en donder ik met trap, stoel en kussens zo naar beneden vanaf de zolder...

Niet eens zo erg hoog, maar schraapte op mijn weg naar beneden met mijn zij langs de puntige leuning van de slaapbank en heb nu een 2cm brede schaafwond vanaf mijn heup tot mijn oksel... pijn in mijn ribben en branden, die schaafwond... en mijn andere arm is ook geschaafd en blauw... Gelukkig niks met mijn benen/enkels etc, dus kan gewoon alles hoor, ben gewoon heel stijf vandaag, en voel de schaaf de hele tijd.

Erykah, Appel en MP... al mooie vragenlijst opgesteld? Ben benieuwd naar de verhalen achteraf, wanneer gingen jullie ook alweer? Enne, goed buikdansen he! Heupen lekker los gooien, tieten vooruit, om goed zwoel heupwiegend naar de speeddate tafeltjes te kunnen lopen

Haaai anderen!

Iedereen braaf aan het werk vandaag?
Hee Mozz,

Hoe ist met jou?? Vind het leuk dat je weer meeschrijft...
Goeiemorgen!

Mozz: sterkte! jeetje zeg, wat shit zo'n val! hoop niet dat ik meer mensen ga aansteken!

TP; ik had op t oude topic nog iets voor je gepost, hopelijk heb je t nog gelezen.

Zal wel rustig dagje worden hier. Ik vind het altijd heel raar als ik mij ziekmeldt, voelt heel unheimisch... Ik heb net tandarts gebeld en ik kan donderdag pas terecht. Wel grote kans dat er nog afspraak uitvalt, dan word ik meteen gebeld.

Mn enkel gaat wel, nu wat stijfjes na het slapen. denk echt niet dat er iets gebroken is hoor, maar zal alle goedbedoelde adviezen wel ter harte nemen hoor!

Zo maar lekker de tuin in!
Mogguh

Mozza tjeetje au die schaafplekken op je rug zijn erg pijnlijk. Natte waslappen erop

Pop: wilde Xen niet bang maken, maar er op kunnen staan mee lopen e.d wil niet zeggen dat er niets aan de hand is. Dat dacht die vriend ook (ik ook had nog tegen hem gezegd aah joh als tie verstuikt is gewoon voorzichtig belasten anders wordt ie zo stijf , zo gek was mijn tip niet want de huisarts zei dat in 1e instantie ook)

Zodadelijk naar gemeentehuis mijn rijbewijs ophalen die moest ik laten verlengen en vanmiddag auto voor de keuring. En dan heb ik mijn hele lijstje afgewerkt.

Zonet gebeld naar mijn nieuwe werkgever ivm t foutje op arbeidsovereenkomst. Was idd een foutje van de HR medewerker. Ik mocht het met pen doorstrepen en er het juiste van maken. Tevens erbij gezet dat dit in overleg was gegaan telefonisch met naam medewerker erbij.

Heul fijn.

Schouders doen onwijs pijn , net ff weer lekker ingesmeerd. Nu omkleden en wat dingen doen zodat ik om 15uur lekker in de hangmat kan liggen uitrusten van een leuk en gezellig weekend.
hai Vleer!

Als je die fout herstelt in je contract, moet je daar even je paraaf bij zetten (sowieso op iedere pagina paraferen en op de laatste je handtekening, maar dat zal wel duidelijk zijn) en evtl. ook je baas vragen paraaf bij die herstelde fout te zetten. Dan zit je altijd safe.

Fijn dat je zon leuk weekend hebt gehad. Die van mij was niet zo bijster interessant, maar komend weekend wel! Vrijdag bbq bij collega en zaterdag en zondag straatfestival in de stad, waar we met grote groep naar toe gaan. Nu ook al restaurantje gereserveerd voor za.avond, want vorig jaar eindigden we in lunchroom omdat alles tjokvol zat.
Mogguh lieverrrrrrds!
Hai MP, ben je nog vrij vandaag?
Neuh ben gewoon in de klas hoor, maar de kinderen zijn aan het werk en ik heb een laptop op mijn bureau!

Wat zei de tandarts?
haha forumverslaafde juf :-)

Tandartsassistente zei niet zoveel hoor, alleen is niet eerder ruimte dan donderdag. Wel kans dat er een afspraak uitvalt, dan kan ik dus eerder. Net mn verzekering even gecheckt en ben tot 350 euro 100% verzekerd, zal wel niet genoeg zijn ben ik bang

Mn enkel is meer blauw nu, maar minder dik en pijnlijk. Is dat goed teken? Kan pas om 1 uur huisarts bellen.
Ha TP, helemaal happy met je luvver? Fijn zeg! Tis je gegund! (wel af en toe blijven reageren op de singles hier he )

Xen geniet ervan hoor, van je tuindagje Hoop dat je snel terecht kunt bij tandarts... donderdag duurt nog zo lang...

Vleer ook goed bezig zie ik. Goed dat je je contract nu aan hebt gepast, maar zoals Xen zegt, laat je baas ook even paraafje zetten bij de verbetering. En jij ook al vanmiddag buiten hangen? Ik ben jaloers!

MP goed geregeld, kinderen aan de slag en zelf laptoppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven