Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

zondag 16 mei 2021 om 20:12
Denk het ook. Heb denk ik maar 1 film van haar volledig bekeken: Maid in Manhattan. Daar vond ik haar idd warm en liefdevol.
Andere films heb ik geprobeerd, maar vond er niet veel aan, alhoewel ze Selena goed schijnt te hebben vertolkt.
maandag 17 mei 2021 om 07:15
https://www.nu.nl/achterklap/6133730/bi ... faire.html
Aha, er lijkt een aap uit de mouw te komen bij Bill Gates.
Aha, er lijkt een aap uit de mouw te komen bij Bill Gates.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 17 mei 2021 om 09:12
Ook Sergio Herman heeft een nieuwe liefde en woont 4 maanden na de breuk met Ellemieke Vermolen alweer samen met z'n twintig jaar jongere West-Vlaamse model de 30 jarige Channel Joppart. Ze houden hun liefde niet meer verborgen. Ze werden vorige week samen gespot tijdens een romantisch etentje in een restaurant op Ibiza.

maandag 17 mei 2021 om 09:14
Ah, dus toch. Wat sneu voor Ellemieke.fruityjuice schreef: ↑17-05-2021 09:12Ook Sergio Herman heeft een nieuwe liefde en woont 4 maanden na de breuk met Ellemieke Vermolen alweer samen met z'n twintig jaar jongere West-Vlaamse model de 30 jarige Channel Joppart. Ze houden hun liefde niet meer verborgen. Ze werden vorige week samen gespot tijdens een romantisch etentje in een restaurant op Ibiza.

maandag 17 mei 2021 om 09:49
Je kent de definitie van rebound?poppetje2006 schreef: ↑16-05-2021 09:06Ben een rebound voor Jen? Maar zij heeft de relatie verbroken met Alex, dan is het toch geen rebound? Ik vind het ook zo apart dat ze zo snel weer een ander heeft. En Ben had toch ook een relatie? Met Ana de Armas.
Alex schijnt het echt niet te leuk dat ze zo snel weer verder gaat met iemand anders.

maandag 17 mei 2021 om 10:04
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat hij nu rustiger ging leven en meer tijd voor zichzelf zou nemen. Hmmjaja, dat blijkt.Yildizlar2 schreef: ↑17-05-2021 09:46Je verwacht het niet hé , zo voorspelbaar dit . Hij had nooit tijd voor zijn gezin volgens Ellemieke maar wel tijdcontrole een nieuwe liefde .
maandag 17 mei 2021 om 10:07
Op AD, in besloten link, staat dat Sergio met Chanel op 5 april werd betrapt bij een controle en teveel had gedronken, en toen bleek hij op weg te zijn naar het huis van Chanel.
Ook staat er dat ze niet van elkaar af konden blijven tijdens dat etentje op Ibiza.
Ook staat er dat ze niet van elkaar af konden blijven tijdens dat etentje op Ibiza.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
maandag 17 mei 2021 om 10:25
Ik vind Sergio een zeer onsympathieke man. Snelheidsduivel met schijt aan anderen.
Lijkt me ook heel moeilijk type, zo zelfingenomen. En dan nu dit weer. Zo snel al weer een ander aan het bepotelen. Dat kan ook niet anders dan weer mis gaan, te snel en die juffrouw Chanel is op een leeftijd waarop haar eierstokken gaan rinkelen en als hij daarin meegaat dan wordt het zijn derde leg. En voor de eerste twee heeft/had hij al amper tijd. Sneu voor Ellemieke. Die heeft weinig geluk in de liefde; eerst met John Ewbank en daarna met Sergio.
Lijkt me ook heel moeilijk type, zo zelfingenomen. En dan nu dit weer. Zo snel al weer een ander aan het bepotelen. Dat kan ook niet anders dan weer mis gaan, te snel en die juffrouw Chanel is op een leeftijd waarop haar eierstokken gaan rinkelen en als hij daarin meegaat dan wordt het zijn derde leg. En voor de eerste twee heeft/had hij al amper tijd. Sneu voor Ellemieke. Die heeft weinig geluk in de liefde; eerst met John Ewbank en daarna met Sergio.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 17-05-2021 13:09
0.09% gewijzigd
Laat brandnetels staan; juist op brandnetels leggen vlinders hun eitjes.
maandag 17 mei 2021 om 10:25
Volgens mij zat ze naast hem in de auto.

maandag 17 mei 2021 om 10:29
Haha ik vind hem ook zo lelijk qua uiterlijk en gedrag en dan dat knauwende accent erbij, begrijp helemaal niets van zijn appeal.Vlaginvaas schreef: ↑17-05-2021 10:25Ik vond het altijd al zo n sneu figuur die Sergio en een lelijkerd maar goed blijkbaar in trek bij de dames. Die nieuwe is wel een kloon van de vorige zeg...en meteen samenwonen terwijl er kinderen in het spel zijn.....
maandag 17 mei 2021 om 10:33
Hij zal wel een gouden pollepel daar beneden hebben hangen. Of zonimue_iparis schreef: ↑17-05-2021 10:29Haha ik vind hem ook zo lelijk qua uiterlijk en gedrag en dan dat knauwende accent erbij, begrijp helemaal niets van zijn appeal.

maandag 17 mei 2021 om 10:35
Een behoorlijke egoist idd. Ellemieke is met haar 40+ dus gewoon ingeruild door een strakker en jonger exemplaar. Altijd heeft ze de boel thuis draaiende gehouden en de bonuskinderen opgevangen. Zo'n klassieke rolverdeling aangezien Sergio z'n werk en de restaurants op nr. 1 had staan en niet z'n thuisfront.Vlaginvaas schreef: ↑17-05-2021 10:25Ik vond het altijd al zo n sneu figuur die Sergio en een lelijkerd maar goed blijkbaar in trek bij de dames. Die nieuwe is wel een kloon van de vorige zeg...en meteen samenwonen terwijl er kinderen in het spel zijn.....
maandag 17 mei 2021 om 10:40
Ja klopt.
En ik was even vergeten dat Ellemieke zijn tweede leg was. Deze dame zal dus inderdaad wel kans maken als derde leg....
maandag 17 mei 2021 om 11:00
Ooit las ik dat Hermans de vrouwen aan zijn kont had hangen .dat beweerde n vriend van hem.SweetFirefly schreef: ↑17-05-2021 10:33Hij zal wel een gouden pollepel daar beneden hebben hangen. Of zo![]()
Dat moet dan inderdaad die gouden pollepel zijn .
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .

maandag 17 mei 2021 om 11:09
SweetFirefly schreef: ↑17-05-2021 10:33Hij zal wel een gouden pollepel daar beneden hebben hangen. Of zo![]()

maandag 17 mei 2021 om 11:10
Dat het mis is gegaan met die 2 is ergens ook wel 'logisch' ze hebben samen een kindje verloren en dan zie je vaak dat het niet goed gaat met een stel. Het kan je samen sterker maken, maar dan moet je het verdriet wel goed kunnen delen. Als hij zich op zijn werk heeft gestort dan groei je logischerwijs uit elkaar.
Vind het alleen wel een beetje slap van hem, dat het er dan toch op lijkt dat er al een ander in het spel was.
Vind het alleen wel een beetje slap van hem, dat het er dan toch op lijkt dat er al een ander in het spel was.
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 17 mei 2021 om 11:43
nimue_iparis schreef: ↑17-05-2021 11:09Hij zal ze dan wel eerst hypnotiseren dmv een exquise avondmaal want je moet toch door het uiterlijk, gedrag en accent heen kijken/luisteren voor je bij het gouden pollepel gedeelte bent.
![]()

It's 5 o'clock somewhere
maandag 17 mei 2021 om 11:43
Het geld zal ook wel een hoop goed maken.nimue_iparis schreef: ↑17-05-2021 11:09Hij zal ze dan wel eerst hypnotiseren dmv een exquise avondmaal want je moet toch door het uiterlijk, gedrag en accent heen kijken/luisteren voor je bij het gouden pollepel gedeelte bent.
![]()
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 17 mei 2021 om 11:46
SweetFirefly schreef: ↑17-05-2021 10:33Hij zal wel een gouden pollepel daar beneden hebben hangen. Of zo![]()

Of de liefde gaat door de maag
Relax we're all crazy, it's not a competition