November 2007

18-03-2009 20:34 2998 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn verjaagd uit ons oude vertrouwde topic, dus dan maar een vers topic.

Veel schrijf- en leesplezier!

Een korte samenvatting van ons topic: Twee apen uit mei 2000 en november 2002, twee oktober baby's, heel veel november baby's en een december 2007 baby. Verder nog een februari en maart 2009 baby, twee juli 2009 baby's, één augustus 2009 baby, één in maart 2010 en één in april 2010 uitgerekend en dat was het voorlopig wel.

Hoera! Welkom zusje van Alissa!!!
Lizzie, goede tip van het niet melden van manlief in de WW. Heb ik nog niet gedaan, maar ik ga dat inderdaad ook maar even niet doen!

En die waterbaan: helemaal goed!

chica, de waterpokken! Jullie blijft ook niets bespaard.... Beterschap voor het meisje.

Q, wat schattig zeg! Maar ik moet er niet aan denken dat ons meisje al zelf uit bed zou kunnen. Laat haar nog maar even lekker slapen! Ook hier kunnen de spijltjes er niet uit. En de zaag is inderdaad wat drastisch. Ik vrees toch dat het dan al een juniorbed zal moeten worden. Maar dat is toch pas bij 2 jaar of zo?

Dat verse buurmeisje, geniet ervan Tess!

Gisteren zijn we voor het eerst met Neeltje naar een echte grote speeltuin geweest. Er is daar speciaal voor de kleintjes een enorme zandbak met daarin een speeltoestel (wat wel heel hoog is, raar genoeg). Neeltje heeft na 2 keer oefenen ontdekt hoe ze op de hele steile, ca. 1,75 meter hoge glijbaan kon klimmen. gewoon, via het glij-gedeelte!! Klimmen tot boven, draaien en glijen maar. en dan niet lopen, ik snap er niets van..... Ik heb wel spierpijn nu, van het tillen daar op de rekken en zo. Maar wat een pret!! Entree van 1 euro pp, en op loopafstand van mijn ouders. Dus helemaal goed

Ons meisje is wel een echt buitenkind, maar ik vind het nog heel lastig dat ze nog niet loopt. Je bent dan toch beperkt tot de buggy. Maar goed, vandaag "liep" ze op haar knietjes. Alweer een vooruitgang
Heeee das leuk, schoonzus is net bevallen. Een jongetje en hij heet Gijs van bijna 8 pond. Alles helemaal goed.

Vanmiddag natuurlijk meteen heen, maar Anniek heeft de waterpokken en ik moet dus als de sodemieter oppas regelen. Misschien dat de GO een keertje kan? Hopen we maar.
Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen
Gefeliciteerd Chica!!! Leuk, en fijn dat het helemaal goed is gegaan. (Om de één of andere manier ben ik altijd zo opgelucht als bevallingen in mijn omgeving helemaal goed gaan! Blijft toch spannend.) Hoe is het met Anniek? Is de jeuk nog te doen. Balen dat het dan net nu zo warm wordt, maar hopen dat het niet gaat broeien!

En nu snel de tuin in!
Chica; gefeliciteerd met je schoonzusje! Leuk! Ik hoop dat ik dit weekend ook de tweeling van mijn zus weer kan bewonderen, want hoera, ze mochten naar huis met z'n allen. Echt super!

En beterschap voor Anniek, zou blijf je aan de gang he?

Maandag gaan we lekker een midweekje weg, hopelijk houdt het weer zich een beetje goed. Maar deze dagen pikken we alvast mee, lekker buiten. Huisje gehuurd en lekker erop uit.

Spijlen uit bed halen; lijkt me geen goed plan. Ik vrees dan voor een volle kamer en een lege kast en commode . Zolang ze er nog niet uit kan klimmen (hoe lang dat nog duurt....) blijft ze maar mooi in haar bedje.

Slijm bij poep heb ik ook wel vaker gesignaleerd. Ik weet alleen niet meer of dat nou ten tijde van een nieuwe tanden of kiezendoorbraak was. Maar ging vanzelf weer over in elk geval.

Ik ben 2 weken geleden trouwens naar CB geweest. Even wegen en meten (12800 gram en 85 cm), verder niets bijzonders eigenlijk. Volgende keer is pas weer in februari.

Nou, ik ga weer lekker van mijn minivakantie genieten! Ik meld me misschien pas weer over een weekje als we weer terug zijn.
Chica, beterschap met zieke Anniek! En gefeliciteerd met je nieuwe neefje!

Suzaa, wat super dat je zus en allebei haar kindjes naar huis mogen dit weekend! Dat is toch sneller dan verwacht!

O: het grappige is dat ik ook niet kon wachten tot Bintje ging lopen, want dan kon ze zelf wat beter uit de voeten. Tja. Nu kan ze zelf inderdaad uit de voeten maar wel errug snel, en ver. En altijd de andere kant op. En als ze eindelijk in de buggy is vastgesnoerd dan klinkt het gegarandeerd binnen 5 minuten "úit!!" Ach....... alles went. En Neeltje gaat vanzelf lopen, lopen op haar knietjes is ook al een hele stap verder!

Q: wij hebben ook een bedje waar de spijltjes uit kunnen maar dat lijkt me bij Bintje ook een heel slecht idee. Ik vrees dat ze dan echt niet meer gaat slapen, alleen maar aan het spelen is. Niet zo handig.... Ben wel benieuwd naar het filmpje van spelende Q-tie!

CB: wij hoeven pas over een hele tijd weer. Blijkbaar is Bintje zo normaal dat ze haar dan pas weer willen zien ofzo. We krijgen een brief als ze weer moet.

Heb ik al verteld trouwens dat we vorige week bij de oogarts zijn geweest? Een hele procedure, waarbij haar ogen helemaal zijn doorgelicht en gemeten. Ze blijkt uitstekend te zien, dat haar ene oog licht loenst kan geen kwaad en ze heeft ook geen aanleg voor slecht zien. Dus vooralsnog hoeft ze geen brilletje (niet dat dat zou moeten hoor, maar mijn vader had op zijn 3e al een brilletje en dat is nu uitgesloten, ook wel lekker).

Verder weinig te vertellen. Gister is Bintjes nepnichtje hier geweest, zij is inmiddels 4 maanden en ontzettend leuk. Bintje vind haar machtig interessant en probeert alle geluidjes na te doen die zij maakt

Geniet van het mooie weer!!!
Chica, gefeliciteerd met Gijs! Nog even, dan mag jij!

Binti, fijn dat Bintje het zonder brilletje mag stellen.

Suzaa heel veel plezier tijdens je vakantie. Ik duim mee voor prachtig weer.

Vanochtend om half tien buiten op het terras ontbeten. Heerlijk.

Verder vandaag wat aangerommeld, sandalen voor Leon gekocht (hij had zweetvoeten in zijn andere schoenen), lekker in de tuin zitten lezen terwijl Leon met zijn aquabaan speelde echt heerlijk!

De kleertjes van de meet zijn meteen via mijn moeder naar het AZC gedaan. Ik weet zeker dat ze goed terecht komen. Gek, maar eigenlijk ben ik altijd spullen aan het verzamelen voor alles en iedereen. Als een van jullie nog/straks kraampakket spul over heeft: stichting babyhope (zie google voor website).

Morgen lekker naar het Ijsselmeerstrand met Leon en neefje(s).

Het schijnt morgen weer geweldig weer te worden. Hoera!
Oh Lizzie super van die kleertje en ik heb nog steeds het overgebleven kraampakket van Anniek staan. Ik wil dat niet weggooien maar wist ook niet wat ik ermee moest. Ik ga dat zeker naar die stichting doen en als ik nog eens kleertjes hoor dan zal ik aan je denken.

Aaaahhhh Gijs was helemaal lief en zooooo klein, wat zijn die apen van ons al groot dan. Schoonzus lag er helemaal relaxt bij, ze heeft ook echt een bevalling uit het boekje gehad. Helemaal goed dus. Raar idee dat ik binnenkort ook weer zon kleintje heb. Echt raar, maar kijk er wel naar uit hoor. Laat maar komen. (nu nog niet hoor das niet de bedoeling)
Jeetje wat een kleintjes allemaal geboren. We zijn dinsdag op kraamvisite geweest, inderdaad wat klein allemaal weer. Begint gelukkig nog niet te kriebelen

Links of rechtshandig? Eten die van jullie ook soms links en dan weer rechts? Amber eet regelmatig met links. Zou dat zo blijven?

Speeltuin wat leuk, ballorig hebben we hier ook. Misschien toch een keer heen gaan.

Driewieler, vanaf wanneer hebben ze dat door?

En vandaag is amber al weer 1,5 jaar, weer een mijlpaal (voor mama tenminste )

Foto's en filmen, wordt hier steeds minder, moet er soms echt aan denken om ff te doen.

Gisteren voor het eerst staartjes ingedaan, wat een gedoe met die mini elastiekjes, wel erg schattig.
Q en Suzaa, fijne vakantie!! Weer werkt mee, dus jullie zullen vast genieten.

Weet ook niet of spijlen uit bed halen zo'n goed idee is, maar ja uit bed vallen is ook niet zo'n goed idee. Maar ja, de zaag erin vind ik ook weer zo dratsich. Inderdaad jammer dat niemand jullie heeft gefilmd, Q

Tess en Chica, gefeliciteerd met de kleine hummels. Fijn dat alles goed is gegaan.

Hoe is jullie experiment uitgepakt, Tess?

Ben blij dat je ook moest werken vrijdag, misty. Was is niet de enige.En ach toen ik er eenmaal was het ook wel weer gezellig. En dan is het zo weer weekend!

Suzaa, zijn je neefjes thuis? Is toch nog erg snel. Fijn hoor! Veel knuffelplezier!

Binit, hoe gaat het met jullie. Rust een beetje weergekeerd?

Fijn trouwens dat Binti is goedgekeurd bij de oogarts. Hoe doen ze zo'n test bij die kleintjes.

Orgineel, veel succes morgen! Zal wel weer even wennen zijn.

Mitsy, geen idee wanneer ze de driewieler snappen. Binkie is er wel dol op, maar snapt niet dat hij zijn voetjes op de trappers moet laten. Hij laat zich liever duwen en dan maar hopen dat hij goed stuurt.

Wat is het weer een fantastisch weer, hé? Was er vanochtend dan ook al vroeg uit. Heb lekker de ramen gelapt en nog wat andere huishoudelijk werk verricht en dan nu genieten van het zonnetje. Vanavond de bbq aan, roseetje erbij, net vakantie.
Ogen hebben ze bekeken door allemaal mooie kijkertjes met lampjes, die Bintje moest volgen. Vervolgens druppels erin, waardoor de pupillen heel groot werden waardoor er met kijkertjes in de oogjes kon worden gekeken en daarna nog op een stoel op schoot achter een groot apparaat waardoor ook in de oogjes werd gekeken, alles helemaal normaal en in orde. gewoon een klein loensje, dat wij uiteraard vooral schattig vinden

Vraag: hebben jullie nog ideeen/tips om Bintje te vermaken op reis in de auto? Nog een kleine 5 weken en dan gaan we naar Zuid-Frankrijk, 1400 kilometer rijden. We hebben een hotelletje geboekt halverwege zodat we rustig aan kunnen rijden en goed slapen, we rijden vooral tijdens Bintje's slaaptijden maar dan nog zal ze best aardig wat tijd wakker in de auto door moeten brengen. Dus: iemand nog ideeen ter vermaak? We lenen een mini-DVD spelertje van vrienden, maar we kennen haar goed genoeg om te weten dat haar aandacht na een minuut of 10 weer voorbij is..... Denk dat ik er ook nog maar een topic over open.....
Ook nog even hier posten

Zohee wat een rotnacht achter de rug. Heb de hele nacht harde buiken gehad en dan niet zomaar harde buiken maar echt pijnlijk, die helemaal doortrokken naar mijn rug. Inderdaad leken het wel weeen. Gisteravond ook overgeven enzo. Vannochtend was het iets minder maar toch VK gebeld. Van haar moest ik naar de HA post om te checken op blaasonsteking. Dat kan nl een bevalling in gang zetten. Maar dat was het dus niet. Wat dan wel? Geen idee en VK weet het ook niet en kan niets doen. Zoalng ik geen vocht verlies of bloed dan is er geen ontsluiting zegt ze.

Het is echt minder nu, maar bijna bij elke stap die ik zet krijg ik een harde buik (of als we over een drempel rijden ofzo). Echt heel irritant. Zal dus toch wel een verlate reactie zijn op alle spanningen ofzo. Harde buiken vind ik niet erg maar die krampen moeten wegblijven want die zijn echt pijnlijk. Gelukkig voel ik de kleine meid wel goed.

Pffff was al een halve invalide door mijn bekken maar nu kan ik helemaal niks meer. Echt super irritant.

Met Anniek en de waterpokken gaat het wel goed. Koorts is weg en de vlekjes hebben zich niet uitgebreid en zijn al aan het indrogen. Als we er dus zo vanaf komen hebben we een keer mazzel. Dan kan ze gelukkig morgen ook naar KDV en kan mama een dagje echt goed uitrusten.
Pff Chica, dat is evens schrikken zeg... Klinkt wel logisch dat het een reactie is op ale spanningen. Reden des te meer om rustig aan te doen en voor zover het lukt je werkperikelen zoveel mogelijk van je af te zetten. Balen hoor. Hopelijk wordt het snel minder.

Ogenonderzoek heeft Suzy ook gehad een aantal maanden geleden, omdat ze op het CB het lampje niet volgde met 1 oog en een lui oog in de familie zit. Maar gelukkig ook niets aan de hand. Zal eens kijken wanneer we weer terugmoeten eigenlijk, ze wilden na een tijdje nog eens dezelfde test doen.

Vermaak in de auto... Suzy heeft altijd een houten ding met belletjes eraan mee, een knuffeltje. Vorig jaar toen we op vakantie gingen met de auto ook een bak met kleine speeltjes (plastic sleutelbosje was toen favoriet) meegenomen die ik haar af en toe in de handen kon duwen. Lijkt mij dat afwisseling het belangrijkste is.

Driewieler...zal niet zo heel lang meer duren denk ik voordat ze dat door hebben? Suzy rijdt nog rond op een houten loopfietsje, dus geen idee.

Ik heb wel het idee dat ze voornamelijk rechtshandig is, maar ze wisselt het inderdaad wel af. Zal vanzelf wel een definitieve voorkeur krijgen denk ik.

Net naar neefjes geweest, wat zijn ze alweer gegroeid sinds een week zeg. Vooral de kleinste heeft nu een veel voller koppie alweer. Maar lief hoor, lagen lekker te pitten. Ze zijn dus lekker thuis, inderdaad veel sneller dan gedacht. Zus verwachtte dat de kleinste nog wel minimaal een week langer in het ziekenhuis zou moeten blijven, maar hij drinkt en groeit goed. Een enorme opluchting dus, emotioneel en praktisch gezien lijkt het me vreselijk om 1 kindje achter te laten in het ziekenhuis.

Geniet van het mooie weer, inderdaad lekker vakantiegevoel zo!
Suzaa wat een goed nieuws dat de mannetjes allebei thuis zijn nu. Ik kan me voorstellen dat het een enorme opluchting is voor je zus en zwager!

Chica, Ik hoop dat alles in je buik snel weer tot rust komt, dit kan je er nu niet bij gebruiken!

Driewieler: Leon heeft er nu al een paar maanden een. Een model met voetsteuntjes en duwstang voor als ze zelf nog te klein zijn om te fietsen. Ideaal. Echt op zo'n ding gaan fietsen doen ze pas vanaf ca. 2 jaar zei mijn zusje.

Binti: veel praten tegen Bintje: zie je de paarden/vliegtuig/vrachtwagen etc. Cd met leuke liedjes mee.

Veel eten en drinken.

Vandaag met zusje, mijn mans broer en drie neefjes lekker naar het strand geweest. Leuk hoor, die drie kleine mannetjes tussen de 3,5 en 1,5! Water was nog ijskoud, maar de oudste heeft gezwommen en mijn man ook. Dapper! Leon heeft vooral lekker bij ons gehangen op de handdoek. Ik heb het idee dat hij echt niet van drukte houdt (mama juist wel!). Nouja, gespeeld in het zand heeft hij ook wel, maar telkens heel dicht bij me. Het was echt stralend weer, maar wel fris door de wind die er woei.
Chica, gefeliciteerd met neefje Gijs! Maar wat raar om te zeggen dat zonder vocht of bloedverlies er geen ontsluiting is! Ik had beiden niet, maar wel 4 cm! Ik zou toch een keer terug gaan hoor! Maar inderdaad, wat vervelend. Wat jij beschrijft zijn mijn weeën die ik had toen Nelis geboren was en ik met de ambulance naar het ziekenhuis moest voor de placenta: dat zijn toch wel een soort weeën hoor. Let goed op jezelf. En op je bekken, je hebt het nog lang nodig.

Verder even een antwoorden dames, want eigenlijk moet ik werken. Maar o, wat kun je mannen soms achter het behang plakken.

Zoals jullie weten zijn ze bezig met de badkamer. Die man zou volgens planning om 7.15 uur komen. Dus vroeg uit de veren en manlief met de kinderen naar mijn ouders, zodat ze rust zouden hebben. Ik heb vannacht het record slecht slapen gebroken. De afgelopen 3 maanden heb ik regelmatig wakker gelegen van pijn in mijn benen en bekken, maar vannacht dus vanaf 0.45 uur. Eigenlijk dus geen slaap gehad. Ik kom gebroken beneden. En door de stress dat hij vandaag zijn eerste papadag alleen met 2 kinderen heeft, is manlief niet te genieten. Hij stresst door het huis, laat mij alle nuttige dingen doen, gooit op dezelfde manier als gisteren een schaaltje pap door de kamer (lekker handig) etc. Kun je voorstellen dat ik compleet maar dan ook compleet over de rooie was? Eindelijk had ik het stel om 8.15 de deur uit, moest ik nog aankleden, etc. Bel ik om 8.30 de loodgieter. Reactie: ik heb vorige week tegen je man gezegd dat ik om 13.00 uur kom, omdat mijn vrouw een echo heeft. Nu ben ik dus echt laaiend!!!!!!!! En ik kan het nergens kwijt en moet zo werken, dus maar even hier.

Hopelijk dat mijn hersens nog tot rust komen en ik nuttig werk kan verrichten. 1 voordeel: het is lekker rustig in huis nu
O; mannen.... aaaaaahhhhhhh. Je frustratie spat van het scherm, en terecht. Ik zou ook super pissig zijn. Wanneer is de planning dat de badkamer klaar is? Succes met werken in elk geval vandaag, hopelijk maakt je man het weer snel goed met je.
Grmmbbbllll O kan me je frustratie helemaal voorstellen. Heb je hem al gebeld en op zijn flikker gegeven. Arg soms zijn mannen echt irritant of gewoon een beetje dom dat ze het niet begrijpen. Heel veel succes met je eerste werkdag en doe rustig aan, laat je niet gek maken door alle stress.

We hebben het over mannen? Mooi dan ken ik er ook nog wel eentje. Hij zou dit weekend de babykamer gaan doen. Eindelijk was de timmerman geweest om de deur om te zetten dus eindelijk kon er worden geverfd en behangen. Gaat dus om het laatste. Ik echt 6x gezegd, schat kun je wel behangen? Schat behangen is niet zomaar iets? Schat het is best lastig behang ga je dat redden in je eentje? Schat je hebt geen behangtafel of ander gereedschap is dat geen probleem? Tuurlijk niet, hij kan toch alles, zeg hij. Nou daar stond ik dus gister met mijn harde buiken mee te behangen omdat het toch wel tegenviel, moeilijk was en niet lukte. Ja joh en dan ligt het aan mij dat ik het niet goed vast houdt. Grrrrrr heb het op een gegeven moment gewoon neergegooid en ben weggelopen. Hij is af en toe zo stronteigenwijs. Nu maar mijn vader gebeld of die komt helpen (zodat hij ook meteen hulp heeft bij het in elkaar zetten van de meubels). Maar ja, dan duurt het weer een aantal dagen en hij is al zo laat en ik moest hem al zo vaak achter zijn kont aanzitten om de kamer een beetje op tijd af te hebben.
Aaaarrggghhh die mannen! Ik heb hier ook zo'n exemplaar, misschien een schrale troost? Soms zijn ze best wel lief maar soms....

Chica Proficiat met Gijs en Tess met je buurmeisje!

Suzaa wat heerlijk dat de kleine mannetjes en je zus al lekker thuis zijn!

geniet van al dat nieuwe baby-spul.

Chica ik ben het wel met O eens hoor, dat je ook zonder vochtverlies al kan ontsluiten. Ik had het alledrie de keren maar vooral bij Tijn, toen had de vlos op donderdag al 3 cm gevoeld en is Tijn pas de maandag erop geboren en op de tussenliggende dagen was er niks van vocht te bekennen, ze hebben zelfs pas op maandag de vliezen gebroken toen. Aan de andere kant had ik bij Raf ook veel last van pijnlijke voorweeen, waarschijnlijk als gevolg van al die toestand rond mijn vader. Er is echter maar 1 ding dat je kan doen volgens mij en dat je koest houden, laat die vent van je maar lekker in zijn eigenwijze eentje aanrommelen met dat behang!

Q spiltjes uit het bed? Kan hier wel maar ik begin daar echt nog niet aan. Raf klimt overal op (en valt dan weer heel hard naar beneden, omdat ie niet hoe omlaag) en haalt alles uit de kasten.

Links of rechtshandig kan ik nog niet zien. Maar dat kan volgens mij ook nog best wel een poosje duren. Madelief zat al op school en toen stond het nog altijd niet vast dat ze haar uiteindelijke dominante rechterhand zou gaan gebruiken. Raf heeft nu een voorkeur voor links als ie een potlood of iets dergelijks in zijn hand heeft maar dat had Madelief dus ook.

driewieler heb ik even opgezocht bij mijn andere 2. Die fietsten allebei met ongeveer 2 jaar zelf op dat fietsje. (Madelief fietste daarna met amper 3 jaar op een 2-wielertje zonder zijwieltjes, trouwens).

Wij hebben een druk weekend achter de rug. Op woensdag naar een kasteelpark geweest met de 2 jongsten, op hemelvaarstdag een feest. Mijn grote zoon was vrijdag jarig, 9 jaar geworden, niet normaal hoe snel dat gaat. Daarna op zaterdag zijn verjaardag voor de familie gevierd en gisteren hebben we de hele dag op het sportveld gehangen. Tijn had limburgs kampioenschap (en is 2 zilveren medailles rijker, kind ook weer gelukkig). Dus nu blij dat al het spul weer aan het werk/naar school is.

Binti goed trouwens van bintjes oogjes!! Bij Tijn hadden we ook ooit zo'n onderzoekje, wel grappig om te zien. Ook hier gelukkig niets anders dan peuterkoppigheid aan de hand haha
Chica, ik schrik een beetje van het antwoord van je verloskundige. Ik had helemaal niets, zelfs geen pijn bij de harde buiken... nou ja, je kent het verhaal... Als je harde buiken pijn doen en ook nog eens ritmisch komen, gewoon naar het ziekenhuis rijden hoor! Je niet af laten schepen door de verloskundige. Bij mij deden ze trouwens een cervixmeting om te kijken of de harde buiken "gewone" harde buiken waren of om te kijken of niet stiekem de bevalling al in gang was gezet. Daar kun je bij je verloskundige ook om vragen dus. (Zal ze vast niet blij om zijn, dat je haar antwoord niet voor zoete koek slikt, maar soit.)

En verder inderdaad jezelf koest houden. En als je vriend dat niet snapt, geef je hem mijn nummer maar. Nee, zonder dollen, echt even pas op de plaats doen. Die harde buiken zijn een teken van je lichaam dat je het rustiger aan moet doen. Luister daarnaar hoor!

Verder later meer. Ik ging al honderd keer beginnen met studeren (deze week toets, volgende week tentamen ), maar nu dus ècht.
Inderdaad, mannen!!! Chica, heb je al gebeld met je vlos? echt doen hoor, ik maak me zorgen om je. Je moet nog best een tijdje hoor.

Q, studeer ze. O nee, als je dit leest studeer je dus niet. Ehm, dilemma

Links of rechtshandig is toch inderdaad pas op school dat dat echt duidelijk wordt? tot die tijd zijn ze multi-handig volgens mij. Neeltje gebruikt niet alleen haar handen maar ook haar voeten

Binti, goed van die oogjes!!

Het werkt wel lekker rustig zeg. Ik heb al veel kunnen doen. wat een gekraak, mijn hersens moeten echt op gang komen. Maar ook wel heel lekker. Ik heb nog niets gehoord van manlief. Zou hij niet meer durven bellen?
O ja, die driewieler: wij hebben dus ook zo'n ding met duwstang en voetensteunen. Kom ik vorige week thuis met Neeltje, zegt ze: klaar fietsen. Komt er van de buren de opmerking: nou ja zeg, niet kunnen lopen en wel fietsen???

Hihi, heb ze toch maar even uit de droom geholpen!
heh bah ik kan echt niet meer typen, vergeet complete woorden... excuses daarvoor.

Q nu braaf aan het werk jah?
Ik weet het Q ik heb toevallig gister een oud topic over harde buiken hier op het forum gelezen waar veel van je verhaal in terug kwam.

Ik laat me ook niet afschepen maar ben nuchter genoeg om het nog even aan te kijken. Ja, ze deden pijn en ja, ze kwamen om de 15 min, maar ik geloof dat stress er heel veel mee te maken had. Gister en vandaag ging het al een stuk beter. Wel harde buiken maar niet meer pijnlijk en ook niet meer ritmisch. Als dat zo blijft geloof ik inderdaad dat het met rust te maken heeft. We kijken het dus nog maar heel even aan maar jouw verhaal zit zeker in mijn geheugen hoor.

En nu huppekee studeren en halen dat examen. Kun je starks weer even trots zijn op je prestatie.

Q: Haha je hersenen moeten zeker weer even anders denken. Denk dat je man ook niet meer durft te bellen. Geeft niks, voelt hij ook een keer wat zijn daden voor consequenties hebben. Hij heeft heel wat goed te maken.

Lijnes: Gefeliciteerd met je oudst aap. Pfoei 9 jaar is inderdaad al een hele leeftijd. Je weekend klinkt erg top en kan me voorstellen dat een beetje rust wel lekker is. Ennuh... goh wat erg dat je een paar woorden niet getypt hebt. Weet je wel hoeveel fouten ik altijd maak. Haha Heb nooit echt zin om terug te lezen (lees: te lui) maar we begrijpen toch wat je bedoelt en daar gaat het om.
Lijnes negen jaar al weer moeder! Gefeliciteerd!

Spijltjes uit bed kan hier ook niet, maar Leon had daar vandaag een oplossing voor gevonden...

Manlief had hem even in zijn bedje gezet om de handen vrij te hebben toe hij een grote klap hoorde -even stil- en toen een enorm gebrul. Juist. Leon was uit bed geklommen en op de grond geduveld. Au. Ik zag meteen dat er wat was gebeurd met hem toen ik thuiskwam. Een enorme rode plek op zijn koppie. Laat manlief nu maar eens echt vaart maken in het plaatsen van het traphek: al hij uit bed kan klimmen en de deur van zijn kamertje open kan maken wordt het hoog tijd.

Mijn liefje leert nu trouwens koken nu hij thuiszit: hij had gezien dat de kipfilet voor vanavond nog lang niet ontdooid was rond etenstijd en had het zaakje in de magnetron gegooid om te ontdooien... Laat ik het zo zeggen: de kip was gaar en niet te eten, dus hij heeft hem maar weggemikt en was op weg naar de supermarkt toen ik thuiskwam.

Q heeft volgens mij echt gestudeerd..

Chica, fijn dat het weer wat beter gaat, maar mén wat een ellende met die betweterige mannen!
Hadden we het hier laatst niet over blinde hysterie??? Nou het is hier nu bingo, bij klein mannetje. Normaal geen problemen met gaan slapen maar nu al de hele tijd gebrul. Manlief is nu al een half uur bij hem maar hij blijft hysterisch om mama kwaken. Het leek mij beter om er even niet naartoe te gaan want ben zelf kapot maar sjee wat heeft dat kind een karaktertje... Vind het nu ook wel moeilijk om er weg te blijven.

mmmmm lekker lizzie kipfilet zonder smaak. Arme Leon!! Laat je man maar gauw dat hekje plaatsen anders heb je toch geen tel rust als dat mannetje alleen boven is?

Chica hoe gaat het nu met je?
Met mij is het beter vandaag. Aantal harde buiken maar geen pijnlijke meer. Doe wel heel rustig aan dus dat helpt. Urine staat op kweek bij de HA en morgen naar de VK en bedrijfsarts, dus de hele medische molen weer een bezoekje brengen.

Vriend heeft aankomend weekend vrijgezellen weekend. Een heel weekend voor Anniek in mijn eentje zorgen trek ik niet en ik ga dus naar mijn ouders. Das al heel wat hoor voor mijn doen dat ik zoveel hulp vraag hahaha. Maar goed het gaat dus beter, nu maar hopen dat het zo blijft.

Oh en O ik moet helemaal niet lang meer. Nog maar 8 weken en dan minus 2 want anniek was ook 2 weken te vroeg dus nog 6 weken en das heeeeeeeeeeel kort. Hou me maar even lekker in die waan hoor anders wordt ik gek hahahahaha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven