Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

vrijdag 21 mei 2021 om 15:19
Leuk. Ze kunnen aan partnerruil gaan doen.koreana schreef: ↑21-05-2021 09:43https://www.mediacourant.nl/2021/05/mar ... zi-gebeld/
Kijk eens wie er ook zitten op Ibiza?
Marco & Tien.
vrijdag 21 mei 2021 om 17:06
Braziliaanse artiest overlijdt na sprong van balkon om niet door vrouw gesnapt te worden tijdens trio
De populaire Braziliaanse artiest MC Kevin is afgelopen weekend na een bizar ongeval om het leven gekomen. Hij zou van een hotelkamerbalkon zijn gesprongen, omdat hij niet door zijn echtgenote gesnapt wilde worden tijdens een trio. Dat werd hem uiteindelijk fataal.
BANG OM GESNAPT TE WORDEN
De Braziliaanse krant Metropoles schrijft dat MC Kevin en zijn goede vriend Victor Fontenelle een dame genaamd Bianca Dominguez leerden kennen op het strand. Dominguez werd vervolgens uitgenodigd om de twee in een hotelkamer te ontmoeten.
Eenmaal in de hotelkamer hoorde MC Kevin na een tijdje geklop aan de deur. Hij dacht dat het zijn echtgenote Deolane Bezerra was, met wie hij op 28 april trouwde. Ook zij verbleef op dat moment in hetzelfde hotel. Wie uiteindelijk aan de deur stond en of er daadwerkelijk aangeklopt is, is niet duidelijk. Wel blijkt uit een politieverklaring dat Bezerra op zoek was naar MC Kevin, omdat hij zijn telefoon niet opnam en niet antwoordde op haar appjes. MC Kevin zou uiteindelijk geprobeerd hebben om naar het balkon van een andere hotelkamer te springen, maar dat mislukte en werd hem fataal.
MOGELIJK ANDER SCENARIO
De politie doet op dit moment ook onderzoek naar een ander mogelijk scenario. Zo zou MC Kevin wellicht geprobeerd hebben om in het zwembad van het hotel te springen en deze gemist hebben.
BEGRAFENIS
MC Kevin werd uiteindelijk dinsdag begraven. Hij is immens populair in Brazilië. Zo heeft hij per maand meer dan 2 miljoen luisteraars op Spotify en meer dan 10 miljoen volgers op Instagram.
Zijn weduwe deelde op Instagram een foto van hen twee samen, waarop te zien is dat MC Kevin op zijn knieën gaat. Ze schrijft daaronder: "Je vertrok en nam een stukje van mij mee. Je was altijd zo ongelooflijk. Ik heb 33 jaar gewacht om gelukkig te zijn en nu laat je me in de steek? Het is niet eerlijk dat je zo weggaat!"
geen idee wie het is maar zo zie je maar vreemdgaan is dodelijk
De populaire Braziliaanse artiest MC Kevin is afgelopen weekend na een bizar ongeval om het leven gekomen. Hij zou van een hotelkamerbalkon zijn gesprongen, omdat hij niet door zijn echtgenote gesnapt wilde worden tijdens een trio. Dat werd hem uiteindelijk fataal.
De Braziliaanse krant Metropoles schrijft dat MC Kevin en zijn goede vriend Victor Fontenelle een dame genaamd Bianca Dominguez leerden kennen op het strand. Dominguez werd vervolgens uitgenodigd om de twee in een hotelkamer te ontmoeten.
Eenmaal in de hotelkamer hoorde MC Kevin na een tijdje geklop aan de deur. Hij dacht dat het zijn echtgenote Deolane Bezerra was, met wie hij op 28 april trouwde. Ook zij verbleef op dat moment in hetzelfde hotel. Wie uiteindelijk aan de deur stond en of er daadwerkelijk aangeklopt is, is niet duidelijk. Wel blijkt uit een politieverklaring dat Bezerra op zoek was naar MC Kevin, omdat hij zijn telefoon niet opnam en niet antwoordde op haar appjes. MC Kevin zou uiteindelijk geprobeerd hebben om naar het balkon van een andere hotelkamer te springen, maar dat mislukte en werd hem fataal.
MOGELIJK ANDER SCENARIO
De politie doet op dit moment ook onderzoek naar een ander mogelijk scenario. Zo zou MC Kevin wellicht geprobeerd hebben om in het zwembad van het hotel te springen en deze gemist hebben.
BEGRAFENIS
MC Kevin werd uiteindelijk dinsdag begraven. Hij is immens populair in Brazilië. Zo heeft hij per maand meer dan 2 miljoen luisteraars op Spotify en meer dan 10 miljoen volgers op Instagram.
Zijn weduwe deelde op Instagram een foto van hen twee samen, waarop te zien is dat MC Kevin op zijn knieën gaat. Ze schrijft daaronder: "Je vertrok en nam een stukje van mij mee. Je was altijd zo ongelooflijk. Ik heb 33 jaar gewacht om gelukkig te zijn en nu laat je me in de steek? Het is niet eerlijk dat je zo weggaat!"
Relax we're all crazy, it's not a competition
vrijdag 21 mei 2021 om 17:18
Even voor het pinksterweekend naar Ibiza. Lekker duurzaam.koreana schreef: ↑21-05-2021 09:43https://www.mediacourant.nl/2021/05/mar ... zi-gebeld/
Kijk eens wie er ook zitten op Ibiza?
Marco & Tien.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
zaterdag 22 mei 2021 om 12:39
Leuk, dan kunnen ze gezellig borrelen met Sonja en haar Barry die ook op Ibiza vertoeven.
Die twee staan deze week op de cover in een roddelblad. Geen geposeerde foto's dit keer maar in ieder geval hip in Ibiza kleding heel intiem aan een tafeltje op het terras. Hevig zoenend en volop knuffelend. Verderop in het blad (k'geloof in de Weekend) nog meer foto's van Son en Barry. Zo aan de foto's te zien is Sonja weer in-love-with Barry. Die drinkt een fles wijn en laat zich fijn omarmen en vertroetelen met lieve bemoedigende woordjes in z'n oor door hevig verliefde Sonja. Ze kan er niets aan doen dat ze verslaafd is aan die man.....
Die twee staan deze week op de cover in een roddelblad. Geen geposeerde foto's dit keer maar in ieder geval hip in Ibiza kleding heel intiem aan een tafeltje op het terras. Hevig zoenend en volop knuffelend. Verderop in het blad (k'geloof in de Weekend) nog meer foto's van Son en Barry. Zo aan de foto's te zien is Sonja weer in-love-with Barry. Die drinkt een fles wijn en laat zich fijn omarmen en vertroetelen met lieve bemoedigende woordjes in z'n oor door hevig verliefde Sonja. Ze kan er niets aan doen dat ze verslaafd is aan die man.....
zaterdag 22 mei 2021 om 14:06
Dit begint me ook echt steeds meer tegen te staan. Juist in deze tijd valt het op hoeveel celebs het nodig vinden om even heen en weer te vliegen voor een kort verblijf.

zaterdag 22 mei 2021 om 14:14
Soort zoekt soort. Ik denk dat ze dat liever hebben dan omringd worden door het plebs. Het is een apart wereldje.
zaterdag 22 mei 2021 om 14:32
Marco en Leontien geven er weinig ruchtbaarheid aan, maar worden volgens mij toch graag gezien en herkend.. Als je echt samen wil zijn en wil praten in alle rust, ga dan naar het platteland van Polen ofzo. Daar kent niemand je.
Maar ja zoals gezegd, herkend worden is toch ook een soort verslaving he
zaterdag 22 mei 2021 om 20:49
https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... in-elianne
Thomas vindt bij Elianne wat hij altijd heeft gemist.
Wat aardig naar zijn ex-en...
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

zaterdag 22 mei 2021 om 20:51
Ze is gelukkig zijn bad bitch.koreana schreef: ↑22-05-2021 20:49https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... in-elianne
Echt, die vent is gek.

zaterdag 22 mei 2021 om 20:55
Dat zegt iedereen over zijn of haar nieuwe liefde volgens mij.koreana schreef: ↑22-05-2021 20:49https://www.rtlboulevard.nl/entertainme ... in-elianne
Dit is het helemaal! O nee..viel toch tegen ( nadat het uit is).
zondag 23 mei 2021 om 03:21
Yikes! Ride AND die?
Gezellig.
Thomas moet geen Engels gebruiken als hij de term niet echt goed kent.

zondag 23 mei 2021 om 09:50
Ik denk daar anders over. Inclusiviteit is een groot onderwerp, en is de laatste jaren erg verbeterd. Nu met zeven kleuren foundation uitkomen en zeggen dat dat inclusief is omdat je het kunt mengen is echt vijf stappen terug in de tijd. Ze noemt nota bene inclusiviteit als pluspunt van haar lijn! En sowieso, het spul zal vast wel dicht bij de veertig euro gaan kosten, ik wil er geen twee van moeten kopen om mijn kleur zelf te gaan mengen. Bovendien: met zeven kleuren ga je ook totaal voorbij aan diversiteit in ondertonen, dus de kans is zeer aanwezig dat veel mensen, zelfs met mengen, hun perfecte kleur niet gaan vinden.Nicco88 schreef: ↑20-05-2021 11:48Ik ken curlbellaa niet, maar bizar dat zij geblocked is om wat ze schreef. De kritiek was zeer netjes en beleefd aan de screenshots te zien.
Aan de andere kant kan ik mij niet durk maken om de kleuren die iemand uitbrengt. Mijn "kleur" zit er vaak niet tussen en dan meng ik het.
Ik vind dat in deze tijd een aanfluiting.
Er zijn genoeg merken die wel met dertig, veertig kleuren komen, waarom zou ik dan twee flacons van mevrouw Plessen kopen?
zondag 23 mei 2021 om 10:12
Maar echt snap niet dat sommige mensen dat leuk vinden.
Ik ga juist op vakantie om andere te mijden

Relax we're all crazy, it's not a competition
zondag 23 mei 2021 om 10:56
sukkel.Rouge__ schreef: ↑21-05-2021 17:06Braziliaanse artiest overlijdt na sprong van balkon om niet door vrouw gesnapt te worden tijdens trio
MOGELIJK ANDER SCENARIO
BEGRAFENIS

zondag 23 mei 2021 om 11:02
Huh? Dit is echt een heel bekende uitdrukking en wordt voorál door Amerikanen gebruikt.
“ when you are willing to do anything for someone you love or someone you really appreciate in your life. the person who you stand by in any problem and vice versa.
the term "ride till the end or die trying"”
zondag 23 mei 2021 om 11:11
Maar dat is toch juist Morduchens punt? Dat 'ie ride AND die zegt?Lollypop68 schreef: ↑23-05-2021 11:02Huh? Dit is echt een heel bekende uitdrukking en wordt voorál door Amerikanen gebruikt.
“ when you are willing to do anything for someone you love or someone you really appreciate in your life. the person who you stand by in any problem and vice versa.
the term "ride till the end or die trying"”

zondag 23 mei 2021 om 12:00
Geheel mee eens. Make up merken zijn pas de laatste jaren een beetje om de donkere tinten gaan denken en volgens mij ook alleen omdat ze niet meer om de kritiek heen kunnen. De meest donkere kleur uit de collectie van Nikki is nog steeds erg licht, dus mengen zal voor velen niet werken.Jufjoke schreef: ↑23-05-2021 09:50Ik denk daar anders over. Inclusiviteit is een groot onderwerp, en is de laatste jaren erg verbeterd. Nu met zeven kleuren foundation uitkomen en zeggen dat dat inclusief is omdat je het kunt mengen is echt vijf stappen terug in de tijd. Ze noemt nota bene inclusiviteit als pluspunt van haar lijn! En sowieso, het spul zal vast wel dicht bij de veertig euro gaan kosten, ik wil er geen twee van moeten kopen om mijn kleur zelf te gaan mengen. Bovendien: met zeven kleuren ga je ook totaal voorbij aan diversiteit in ondertonen, dus de kans is zeer aanwezig dat veel mensen, zelfs met mengen, hun perfecte kleur niet gaan vinden.
Ik vind dat in deze tijd een aanfluiting.
Er zijn genoeg merken die wel met dertig, veertig kleuren komen, waarom zou ik dan twee flacons van mevrouw Plessen kopen?
Ik begrijp de reactie van Nikki ook niet. Waarom meteen negeren en blokkeren? Waarom niet gewoon luisteren naar de gegeven kritiek en er iets mee doen?
Ik zie dit zo veel gebeuren op social media en vind dit zo ontzettend kinderachtig.

zondag 23 mei 2021 om 12:05
Het had denk ik beter uitgepakt als ze een lijn had gelanceerd minus de foundation. Zij heeft toch genoeg affiniteit met het beauty wereldje om te weten hoe dit zou vallen.OhDeer schreef: ↑23-05-2021 12:00Geheel mee eens. Make up merken zijn pas de laatste jaren een beetje om de donkere tinten gaan denken en volgens mij ook alleen omdat ze niet meer om de kritiek heen kunnen. De meest donkere kleur uit de collectie van Nikki is nog steeds erg licht, dus mengen zal voor velen niet werken.
Ik begrijp de reactie van Nikki ook niet. Waarom meteen negeren en blokkeren? Waarom niet gewoon luisteren naar de gegeven kritiek en er iets mee doen?
Ik zie dit zo veel gebeuren op social media en vind dit zo ontzettend kinderachtig.
zondag 23 mei 2021 om 12:06
Ah op die manier. Na ja, laten we dan maar hopen dat het een hele lange ride voor ze wordtLollypop68 schreef: ↑23-05-2021 11:33Oh het is natuurlijk officieel ‘or.’ Maar ride and die wordt ook veel gebruikt! Is volgens mij een beetje de verbastering van.

zondag 23 mei 2021 om 16:00
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... t-op-ibiza
Lil, Kleine zit vast op Ibiza zie telegraaf
Er is daar blijkbaar een openingsfeest van een nieuw hotel met veel bn’ers
Weten we eindelijk waarom ze daar zijn!
Lil, Kleine zit vast op Ibiza zie telegraaf
Er is daar blijkbaar een openingsfeest van een nieuw hotel met veel bn’ers
Weten we eindelijk waarom ze daar zijn!