Zelfbruiner
zaterdag 29 mei 2021 om 22:08
zaterdag 29 mei 2021 om 22:10
Ik vind de Dove bodylotion goed, summer revived. Daarna even handen wassen en handcrème en ik heb ook helemaal geen vlekken. ik vind hem na twee keer smeren (op twee verschillende dagen) het mooist qua kleur. Ook na de tweede laag heb ik geen vlekken. Ik heb in de loop der jaren meerdere geprobeerd en van deze krijg ik het meest egale effect. Natuurlijk wel even scrubben en scheren de dag ervoor.
Deze haal ik vaak bij Kruidvat of Trekpleister voor 1+1.
Deze haal ik vaak bij Kruidvat of Trekpleister voor 1+1.
zaterdag 29 mei 2021 om 22:21
Ik heb ze volgens mij allemaal geprobeerd. Ik word makkelijk bruin maar haat de zon en mijdt hem als de pest. Ik gebruik de magic drops van collistar. Die voor mijn gezicht en benen en armen. Komt ook goed uit de testen. Simpel. Mooi egaal en nooit vlekken of strepen. Oh en hij ruikt lekker!
https://www.cosmeticareviews.nl/zelfbruiner/
zaterdag 29 mei 2021 om 22:25
Die gebruik ik ook!
Snel resultaat en geen oranje kleur.
Inderdaad eerst goed douchen, boenen, schubben. Anders kan het vlekkerig worden.
De geur vind ik overigens niet geweldig en ik vind het wat plakkerig. Het resultaat is echter heel natuurlijk.
zaterdag 29 mei 2021 om 22:38
Colli star voor mijn gezicht super product!BuzzieBee schreef: ↑29-05-2021 22:21Ik heb ze volgens mij allemaal geprobeerd. Ik word makkelijk bruin maar haat de zon en mijdt hem als de pest. Ik gebruik de magic drops van collistar. Die voor mijn gezicht en benen en armen. Komt ook goed uit de testen. Simpel. Mooi egaal en nooit vlekken of strepen. Oh en hij ruikt lekker!
Na 1 x gebruiken en krijg gelijk de vraag of ik op vakantie ben geweest..
zaterdag 29 mei 2021 om 22:44
O ja, daar heb ik vaker van gehoord. Ruikt dat ook niet na een tijdje? Bijv, na 2 uur.BuzzieBee schreef: ↑29-05-2021 22:21Ik heb ze volgens mij allemaal geprobeerd. Ik word makkelijk bruin maar haat de zon en mijdt hem als de pest. Ik gebruik de magic drops van collistar. Die voor mijn gezicht en benen en armen. Komt ook goed uit de testen. Simpel. Mooi egaal en nooit vlekken of strepen. Oh en hij ruikt lekker!
zaterdag 29 mei 2021 om 22:48
Die bestaat niet. De geur komt van het werkzame bestanddeel, dihydroyacetone. Dat reageert met je huid en geeft de verkleuring, maar dus ook de geur. Ook zelfbruiner die aangenaam ruikt geeft die geur af als na verloop van tijd het stofje begint te werken. Dat hoort er bij. Ik vind dat ook een heel onaangenaam luchtje, maar het gaat niet zonder.
zaterdag 29 mei 2021 om 22:50
Momenteel gebruik ik St Moriz mousse, prima spul.
Heb al meerdere merken gehad (Bondi, Cocoa, wat buitenlandse) en ik vind die mousses eigenlijk allemaal wel prima, mits je het goed opbrengt, dwz goed scrubben en een handschoen gebruiken. Ik doe meerdere dunne lagen, verspreid over een aantal dagen en dat ziet er heel natuurlijk uit.
Verschil zit hem m.i. vooral in de geur en hoe het eruit ziet direct na het opbrengen.
De bruinings-geur heb je altijd, maar hoe het spul zelf ruikt en dat icm de bruiningsreactie daar zit wel wat verschil in.
Met lotions ben ik zelf niet zo handig, dat geeft bij mij sneller vlekken/strepen.
Heb al meerdere merken gehad (Bondi, Cocoa, wat buitenlandse) en ik vind die mousses eigenlijk allemaal wel prima, mits je het goed opbrengt, dwz goed scrubben en een handschoen gebruiken. Ik doe meerdere dunne lagen, verspreid over een aantal dagen en dat ziet er heel natuurlijk uit.
Verschil zit hem m.i. vooral in de geur en hoe het eruit ziet direct na het opbrengen.
De bruinings-geur heb je altijd, maar hoe het spul zelf ruikt en dat icm de bruiningsreactie daar zit wel wat verschil in.
Met lotions ben ik zelf niet zo handig, dat geeft bij mij sneller vlekken/strepen.
nootboek wijzigde dit bericht op 29-05-2021 22:53
19.70% gewijzigd
zaterdag 29 mei 2021 om 22:52
O, da.s mooi balen. Ik vind het zo vies.Jufjoke schreef: ↑29-05-2021 22:48Die bestaat niet. De geur komt van het werkzame bestanddeel, dihydroyacetone. Dat reageert met je huid en geeft de verkleuring, maar dus ook de geur. Ook zelfbruiner die aangenaam ruikt geeft die geur af als na verloop van tijd het stofje begint te werken. Dat hoort er bij. Ik vind dat ook een heel onaangenaam luchtje, maar het gaat niet zonder.
Maar de ene heeft het wel echt veel erger dan de andere. Maar die goedkope als Dove enzo, die hoef ik echt niet meer. Gatver.
zaterdag 29 mei 2021 om 22:53
Niet elke huid reageert goed op zelfbruiner. Zelf ben ik heel bleek. Ik weet echt prima hoe het moet, eerst goed scrubben, dan droge plekjes een beetje insmeren met bodylotion, dan de zelfbruiner, dan goed ronddraaiende bewegingen, dan laten drogen voor het aankleden. Het mag niet baten bij mij. Ik heb ondanks alles toch altijd plekken waar het spul gewoon niets doet en plekken waar het teveel doet. Ik ben er inmiddels klaar mee, het werkt gewoon niet bij mij. En ik vind de geur ook echt te ranzig voor woorden.
zaterdag 29 mei 2021 om 22:54
Dat stofje zit ook niet in elk product even veel. Hoe meer, hoe heviger de geur. Het staat mij ook enorm tegen.