Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Ik heb op youtube "Steken en prikken" ontdekt...hilarisch en leerzaam

mar zit intussen weer gewoon Bellator te kijken
Sodermalm schreef:
05-06-2021 20:26
Ik baal een beetje van mezelf
[...]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit bij uitstek de reden is die mij er momenteel van weerhoudt om succesvol In de liefde te zijn : zeg maar die ''omslag'' maken van een gesprek dat vooral wordt gevoerd om geen stilte te laten vallen naar een gesprek dat daadwerkelijk wordt gevoerd omdat het leuk/gezellig is samen en waarbij je denkt : dit gesprek had nog wel langer mogen duren, in plaats van het ''saved by the bell'' gevoel. Herkent iemand dit?
Niet balen joh, daar wordt het echt niet beter van. Je voert de druk bij jezelf alleen maar op. Als je iemand tegenkomt waarbij je je op je gemak voelt, dan vallen er vanzelf minder stiltes. En als ze er wel zijn, dan zijn ze ook niet (zo) ongemakkelijk. Dat is tenminste mijn ervaring in het algemeen. Bovendien ben ik altijd vrij nieuwsgierig, dus heb ik vragen/gespreksonderwerpen genoeg om een gesprek gaande te houden, tenzij iemand het echt afhoudt. Ik vind het in groepen lastiger dan 1 op 1.
Aurelius schreef:
05-06-2021 20:28
Heel mooi aan Sonos is dat ze zich niet aan een eco-systeem verbinden, je kan kiezen of je siri, google, alexa of geen assistent wil gebruiken binnen het sonos netwerk.. en dat is weer uniek voor smart-speakers. Siri werkt niet buiten apple en Alexa is niet in het nederlands dus helaas is google het enige echte alternatief als assistent in NL.
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar het (Sonos) staat wel nog op mijn wensenlijstje. Voor nu heb ik een fijne JBL-speaker die gewoon braaf mijn spotify playlists afspeelt.
dido68 schreef:
05-06-2021 17:23
Ik had gewoon een paar normale foto's: paar die vriendin of kind had gemaakt. Huis tuin en keuken dus maar geen landschappen of vuurkorven.
Grootste compliment was van een veel jongere man: jij bent een fijne mix van lief en sexy.
Vraag me dan toch af waarom ik me dit weekend weer ff dood zit te vervelen op de bank...
Ik dacht dat het takkenweer zou worden vandaag dus had niets gepland maar ik heb geen regen gezien ?
Morgen last minute maar weer NMLK, wel zin in.
Als ik afga op de foto's bij de mannen moet ik een foto regelen met een kat (waarom?), ik moet een sportieve activiteit zoeken. Golfen voor mannen lijkt me overigens geen aanrader, want er zijn veel single golfers valt me op. Crossfit kan ook niet goed zijn voor je relatie, te zien aan de grote hoeveelheid single Crossfit beoefenaars. Ik moet even aan mijn oude buurvrouw vragen of ze een dure fles drank voor me wil bewaren voor een leuk stilleven. Misschien ken ik ook nog wel iemand met een boot. 🤔

Ik heb nu twee selfies. Eén zonder make-up. Beiden zonder filter. Geen Disneyprinsessen. Ook geen yogaposes. Ik denk niet dat dat aantrekkelijke foto's oplevert eerlijk gezegd. 😂
Aurelius schreef:
05-06-2021 21:04
Ik heb op youtube "Steken en prikken" ontdekt...hilarisch en leerzaam

mar zit intussen weer gewoon Bellator te kijken
Steken en prikken. Durf ik dat op te zoeken??? 🤣

Over prikken gesproken, ik ga morgen mijn vaccinatie halen. 🥳
meave schreef:
06-06-2021 14:23
Steken en prikken. Durf ik dat op te zoeken??? 🤣

Over prikken gesproken, ik ga morgen mijn vaccinatie halen. 🥳
Jaaa ik ook, en toch vind ik het een beetje spannend ofzo.. Ik sta erachter maar...
Hebben jullie dat ook?
Ik heb de prik al gehad en ik had ook wel dat ik het een klein beetje spannend vond, maar er was niks aan de hand, alleen wat pijn in de arm voor een paar dagen.
Ik was de volgende dag een beetje duizelig soms, net als toen ik corona had. Beetje pijnlijke spier ook. Verder weinig van gemerkt.
Mimali schreef:
06-06-2021 15:11
Jaaa ik ook, en toch vind ik het een beetje spannend ofzo.. Ik sta erachter maar...
Hebben jullie dat ook?
Ik krijg Janssen (ben van 1976) en heb wel even getwijfeld of ik niet 't niet toch zou laten omzetten. Niet ivm mogelijke bijwerkingen, maar vanwege de toch iets hogere bescherming tegen ernstige ziekte en overlijden van de mRna vaccins. Maar ik heb besloten het zo te laten. Hoe sneller iedereen gevaccineerd is, hoe beter. En dan is die effectiviteit van Janssen ook prima.
Ik mag over 2 weken en krijg 2 prikken, dus geen Janssen. Als ik de Mexicaanse griep kon overleven ( was echt hel) dan ook deze 2 prikken.
Ik sta er nuchter in. Als er iets gebeurt dan is dat zo. Je kunt onmogelijk alles voorkomen of weten vantevoren.

Ik heb in mijn leven 2x griep gehad en daar weer goed uit gekomen. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam die vaccinatie ook goed aankan.
Als ik klachten krijg weet ik dat het werkt.
meave schreef:
06-06-2021 14:21
Als ik afga op de foto's bij de mannen moet ik een foto regelen met een kat (waarom?), ik moet een sportieve activiteit zoeken. Golfen voor mannen lijkt me overigens geen aanrader, want er zijn veel single golfers valt me op. Crossfit kan ook niet goed zijn voor je relatie, te zien aan de grote hoeveelheid single Crossfit beoefenaars. Ik moet even aan mijn oude buurvrouw vragen of ze een dure fles drank voor me wil bewaren voor een leuk stilleven. Misschien ken ik ook nog wel iemand met een boot. 🤔

Ik heb nu twee selfies. Eén zonder make-up. Beiden zonder filter. Geen Disneyprinsessen. Ook geen yogaposes. Ik denk niet dat dat aantrekkelijke foto's oplevert eerlijk gezegd. 😂
Crossfit..aiai. pas weer een topic van iemand wiens partner er met een crossfitmaatje vandoor ging. Heb ooit gedate met iemand wiens vrouw hem in de steek had gelaten voor haar crossfitmaaatje. Die waren al 20 jr samen en zij trok direct bij de ander in.
Ze heeft zichzelf helemaal herontdekt zeg maar. Daar paste de partner niet meer bij.
Ik als zeevarende zou Janssen krijgen. Oh nee toch niet, als je terug komt gevlogen naar schiphol dan toch gewoon via de GGD. Goed Augustus ergens dan ofzo.

FF klagen hoor, zie weer allemaal berichtjes langskomen op fb, insta etc. Van oh heerlijk weer naar de kroeg zolang geleden. Heb ik weer van euh wat, vorig jaar zomer waren de kroegen ook op. Laatste keer dat ik een kroeg van binnen gezien heb is 2019. Maar hee gelukkig konden jullie wel allemaal je blikjes drank opdrinken, in je auto over het asfalt heen scheuren. Als zodanig met dank aan mij.

Ff beetje duister hier, gewoon weer een grrrr avond.
fietsen varen vrouwelijk doen
Ik zou graag jansen krijgen maar helaas mag je niet kiezen..over 2 weken krijg ik mijn eerste prik met zo'n genetisch gemanipuleerd vaccin
wauw..de F1 vandaag..rollercoaster..erg de moeite waard
Aurelius schreef:
06-06-2021 18:09
wauw..de F1 vandaag..rollercoaster..erg de moeite waard
Waanzinnig he! Wat een race!
F1, zo echt wel. Knotsgek. Ik dacht echt toen er de herstart kwam, fack, gaat Hamilton 'm alsnog pakken en die verremde zichzelf volledig de race uit. Toch de druk/spanning? Bottas helemaal pleite als wingman. Maar wat leuk voor Perez, Vettel en Gasly.
wij slapen nooit.
zeefietser1 schreef:
06-06-2021 16:19

Ff beetje duister hier, gewoon weer een grrrr avond.
Voel je je alweer wat fijner? Hope so. Ik heb Facebook van mijn telefoon gegooid en kijk nu alleen op mijn laptop. Heerlijk rustig. Op insta volg ik vooral andere teken- en creatieve accounts. Weinig risico op fear of missing out-gedoe daar. Hooguit jaloers op andermans talent 😉

Beetje misselijk van de vaccinatie, maar verder so far so good. Bij thuiskomst vanmiddag na een afspraak met een vriendin bleek een van mijn kinderen de keuken helemaal schoongemaakt te hebben én de eettafelstoelen stonden te drogen op het balkon. Die had hij ook geschrobt. Ik werd er gewoon een beetje emo van. Zo lief. Die andere twee moet je eerst schoppen voor ze wat voor me doen. (Nou ja, vragen werkt meestal ook wel). 😁
meave schreef:
07-06-2021 20:02
Voel je je alweer wat fijner? Hope so. Ik heb Facebook van mijn telefoon gegooid en kijk nu alleen op mijn laptop. Heerlijk rustig. Op insta volg ik vooral andere teken- en creatieve accounts. Weinig risico op fear of missing out-gedoe daar. Hooguit jaloers op andermans talent 😉

Beetje misselijk van de vaccinatie, maar verder so far so good. Bij thuiskomst vanmiddag na een afspraak met een vriendin bleek een van mijn kinderen de keuken helemaal schoongemaakt te hebben én de eettafelstoelen stonden te drogen op het balkon. Die had hij ook geschrobt. Ik werd er gewoon een beetje emo van. Zo lief. Die andere twee moet je eerst schoppen voor ze wat voor me doen. (Nou ja, vragen werkt meestal ook wel). 😁

:love:

Deden die van mij dat maar eens.. Hoewel als mij zoon dit plotseling zou doen zou ik wel argwanend worden over wat hij nu weer uitgevroten heeft :D
meave schreef:
07-06-2021 20:02

Ja hoor dat zijn gewoon avondjes blegh. Eigenlijk moet ik mij niet aanstellen natuurlijk, ik doe het mijzelf tenslotte aan, dat varen. Thuis gebruik ik ook meer mijn laptop, maar dat is een dataslurper, werkt niet zo goed aan boord. Wat het trouwens ook is, is een beetje een aandacht dingetje. Hebben hier 6 uur verschil met NL, dus op zondag avond hier, zit in NL iedereen buiten in de zon. Heb die avond wel 15 mensen een berichtje gestuurd. Kreeg niks terug. Tot ik dus de volgende ochtend wakker werd. Pling pling pling pling. Is ook de reden dat als ik ga slapen mijn mobiel op niet storen gaat.

Lief trouwens van je ene kind. Ach die anderen komen ook vanzelf op gang.
fietsen varen vrouwelijk doen
zeefietser1 schreef:
08-06-2021 05:15
Hebben hier 6 uur verschil met NL, dus op zondag avond hier, zit in NL iedereen buiten in de zon. Heb die avond wel 15 mensen een berichtje gestuurd. Kreeg niks terug. Tot ik dus de volgende ochtend wakker werd. Pling pling pling pling. Is ook de reden dat als ik ga slapen mijn mobiel op niet storen gaat.

Lief trouwens van je ene kind. Ach die anderen komen ook vanzelf op gang.
Haha, ik zat ook gewoon thuis de hele zondag. Je hebt gewoon de verkeerde geappt. 😉

Mijn oudste komt niet meer op gang hoor. Die heeft mijn talent voor het huishouden. Voor de jongste heb ik nog een beetje hoop. 😅
Ik heb ook weer iets aparts. Kreeg een appje van onbekend nummer. Ik herkende hem niet, en vroeg wie hij is. Dat vroeg hij zich ook af over mij..
Afijn, ik kan me niks herinneren. Zegt hij ineens dat hij een oude chat van ons heeft, en dat ik destijds ineens verdewenen was en zeker groener gras had gevonden. Nou ja! En dat krijg ik voor mijn voeten gegooid, misschien wel jaren later!

Hij bewaart kennelijk oude contacten. Ik niet. En ook dat kreeg ik als verwijt.

Heb het afgesloten. Ik weet nu wel waarom ik nooit meer reageerde . Wat een agressie.
Maar was je toentertijd ook ineens verdwenen dan? Of kun je je dat niet meer herinneren?
wij slapen nooit.
Ik kan me hem totaal niet herinneren. Geen idee wie hij is. Meestal weet ik het nog als ik met iemand geappt heb.
Julus schreef:
08-06-2021 21:00
Ik heb ook weer iets aparts. Kreeg een appje van onbekend nummer. Ik herkende hem niet, en vroeg wie hij is. Dat vroeg hij zich ook af over mij..
Afijn, ik kan me niks herinneren. Zegt hij ineens dat hij een oude chat van ons heeft, en dat ik destijds ineens verdewenen was en zeker groener gras had gevonden. Nou ja! En dat krijg ik voor mijn voeten gegooid, misschien wel jaren later!

Hij bewaart kennelijk oude contacten. Ik niet. En ook dat kreeg ik als verwijt.

Heb het afgesloten. Ik weet nu wel waarom ik nooit meer reageerde . Wat een agressie.

Wat een knurft. En gelijk in de aanval ook nog, helemaal idioot. Nouja, het wordt 'm nu al helemaal niet meer.
wij slapen nooit.
Knurft, heerlijk woord

Vivi, hoe gaat het met jouw ex-date/contact?
wij slapen nooit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven