Roddel mee over het wel en wee van onze Dré
dinsdag 25 mei 2021 om 19:14
Nog bijkomend van de enorme scoop van vandaag ( no pun intended) kunnen we hier weer verder kletsen .
Deel 1
entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
Deel 1
entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206
Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 10:20
0.00% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 19:02
Goossens???koreana schreef: ↑08-06-2021 18:47Nou Goossens kunnen we ook niet langer serieus nemen.
Of hij heeft een zonnesteek, of hij is omgekocht door Hazes maar man man man, ineens is Hazes een deugmens.
Gelukkig waren Luuk en die mevrouw van het koningshuis kritischer.
Hazes was vooral weer de jonge hond, die aangeeft dat Angela wel moet zeiken want anders is ze haar baan kwijt.
Wel nog een opvallende opmerking van Hazes: hij is blij dat hij weer kan optreden want hij was vorig jaar 'alleen maar vader'.
Goh.
Enig idee hoeveel mannen wensten dat ze dat konden zeggen?
Jammer!!! Ik vond hem altijd wel leuk kritisch. Een soort frisse wind in dat geklef
Hazes , de jonge hond?
Dat is ook het punt. Als je spijt hebt dat je iemand ten huwelijk hebt gevraagd en klaar bent met de relatie want je bent pas 27?! En al vanaf je 22 ste vader etc
Ga dan, lekker alleen wonen en gewoon feestbeesten .
Hij vraagt binnen 2 maanden de volgende ten huwelijk (dat weet ik niet zeker maar het zou me niets verbazen, elke keer die ring in beeld)
dinsdag 8 juni 2021 om 19:06

dinsdag 8 juni 2021 om 19:12
Bij Fawry een reactie van Sarah over het feit dat zij niet drinkt/drugs gebruikt en André wel af en toe drinkt
https://instagram.com/stories/fawrynots ... hare_sheet
Ze geeft aan dat ze een sterke meid is en niet door Andre weer aan de drank en drugs gaat.
Ze geeft aan dat ze een sterke meid is en niet door Andre weer aan de drank en drugs gaat.
dinsdag 8 juni 2021 om 19:15
In ieder geval een knipperlichtje. Want vileine opmerkingen over andere al dan niet bekende mensen mogen wel.Annapicobella schreef: ↑08-06-2021 18:36Wilde net ook zoiets opschrijven. Van welk merk is Ledlampje eigenlijk.
sakamanga wijzigde dit bericht op 08-06-2021 19:15
3.56% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 19:15

dinsdag 8 juni 2021 om 19:16
Je ziet wel wat verschil, maar Monique is al gebruind, dus daardoor is het effect ws. minder.*LaDolceVita* schreef: ↑08-06-2021 19:06Monique prijst een of andere spraytan aan op haar instagram, met kortingscode. Aan het einde zie je een voor en na foto, ik vind de na-foto nou niet echt een verbetering eerlijk gezegd.
Deed ze toen ze met Andre was ook wel van die reclame campagnes of is dat nieuw?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 8 juni 2021 om 19:21
Lilly1234 schreef: ↑08-06-2021 19:12Bij Fawry een reactie van Sarah over het feit dat zij niet drinkt/drugs gebruikt en André wel af en toe drinkt
Heeft ze in therapie niet geleerd dat een verslaving nooit een afgesloten hoofdstuk is ?
dinsdag 8 juni 2021 om 19:24
dinsdag 8 juni 2021 om 19:28
Waarschijnlijk wel, maar dat zal ze vroeg of laat toch écht zelf moeten ondervinden.
Ik gun haar dat ze - zoals ze zelf beweert - immuun is voor alle drank en drugs.
Maar ik zie het gebeuren dat ze vroeg of laat gewoon met haar neus tegen de muur loopt.
Maar zo lang er iemand - zij of haar omgeving - op tijd weer aan de rem gaat hangen ... geen man overboord met eens met je gezicht tegen de muur te lopen.
Hoogstens heeft een plastisch chirurg er weer werk aan

Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
dinsdag 8 juni 2021 om 19:31

dinsdag 8 juni 2021 om 19:34
Die 2x kleien en een keer pretpark met z’n zoon in 4 maanden noemt hij vader zijn? Hij is nog geschifter dan ik dachtkoreana schreef: ↑08-06-2021 18:47Nou Goossens kunnen we ook niet langer serieus nemen.
Of hij heeft een zonnesteek, of hij is omgekocht door Hazes maar man man man, ineens is Hazes een deugmens.
Gelukkig waren Luuk en die mevrouw van het koningshuis kritischer.
Hazes was vooral weer de jonge hond, die aangeeft dat Angela wel moet zeiken want anders is ze haar baan kwijt.
Wel nog een opvallende opmerking van Hazes: hij is blij dat hij weer kan optreden want hij was vorig jaar 'alleen maar vader'.
Goh.
Enig idee hoeveel mannen wensten dat ze dat konden zeggen?
dinsdag 8 juni 2021 om 19:35
Ik denk ook zeker dat ze verdrietig is.solinge102 schreef: ↑08-06-2021 19:31Je moet eens naar haar ogen en uitstraling kijken. Bv in vergelijking met dat Bonaire filmpje. Ik vind dat ze er erg verdrietig en moe uit ziet
Ze moet kotsmisselijk zijn van die overload Hazes.
Nu ook weer in RTL Boulevard, of dat hij naast iets moois (hij bedoelt Sarah) loopt oid. Ik voel het toch als steken onder water.
Volgens mij hebben ze ook een omgangsregeling die min of meer on demand is, en dan van hem. Dus niet de klassieke vorm waarin hij het kind elke twee weken een weekend heeft.
Op Bonaire verkeerde Mo nog in de gelukkige gedachte dat ze verloofd was en een trouwlocatie ging zoeken.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
dinsdag 8 juni 2021 om 19:36
Het moest kennelijk allemaal minder, want vorig jaar was hij maar druk met vadertje spelen.
Hij wil weer optreden.
Er is overmorgen een online concert van hem, een opwarmertje voor de spelen.
dinsdag 8 juni 2021 om 19:41
Volgens mij heeft Mo ook wat aan haar lippen gedaan.*LaDolceVita* schreef: ↑08-06-2021 19:06Monique prijst een of andere spraytan aan op haar instagram, met kortingscode. Aan het einde zie je een voor en na foto, ik vind de na-foto nou niet echt een verbetering eerlijk gezegd.
Deed ze toen ze met Andre was ook wel van die reclame campagnes of is dat nieuw?
dinsdag 8 juni 2021 om 19:46
sakamanga schreef: ↑08-06-2021 16:28Sarah postte tussen de eeuwige beauty treatments iets over neushoorns. Ik geloof niet zo in haar betrokkenheid. Als je van neushoornbloed grotere tieten zou krijgen, zat ze nou in het vliegtuig naar Afrika.
Maar ja, toegegeven, die twee kunnen bij mij niks goed doen. Toch mijn stamboom eens naspeuren, of er iets van Appelscha dna bijzit.

Am Yisrael Chai!
dinsdag 8 juni 2021 om 19:49
Ongetwijfeld maar wel paar ml minder dan Sarah
dinsdag 8 juni 2021 om 19:52
Aangezien ze een snavel heeft waar Katrien Duck jaloers op zou zijn kun je daar gevoeglijk van uit gaan.
Am Yisrael Chai!