Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

zondag 6 juni 2021 om 14:05
Niet balen joh, daar wordt het echt niet beter van. Je voert de druk bij jezelf alleen maar op. Als je iemand tegenkomt waarbij je je op je gemak voelt, dan vallen er vanzelf minder stiltes. En als ze er wel zijn, dan zijn ze ook niet (zo) ongemakkelijk. Dat is tenminste mijn ervaring in het algemeen. Bovendien ben ik altijd vrij nieuwsgierig, dus heb ik vragen/gespreksonderwerpen genoeg om een gesprek gaande te houden, tenzij iemand het echt afhoudt. Ik vind het in groepen lastiger dan 1 op 1.Sodermalm schreef: ↑05-06-2021 20:26Ik baal een beetje van mezelf
[...]
Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit bij uitstek de reden is die mij er momenteel van weerhoudt om succesvol In de liefde te zijn : zeg maar die ''omslag'' maken van een gesprek dat vooral wordt gevoerd om geen stilte te laten vallen naar een gesprek dat daadwerkelijk wordt gevoerd omdat het leuk/gezellig is samen en waarbij je denkt : dit gesprek had nog wel langer mogen duren, in plaats van het ''saved by the bell'' gevoel. Herkent iemand dit?

zondag 6 juni 2021 om 14:09
Ik heb me er nog niet in verdiept, maar het (Sonos) staat wel nog op mijn wensenlijstje. Voor nu heb ik een fijne JBL-speaker die gewoon braaf mijn spotify playlists afspeelt.Aurelius schreef: ↑05-06-2021 20:28Heel mooi aan Sonos is dat ze zich niet aan een eco-systeem verbinden, je kan kiezen of je siri, google, alexa of geen assistent wil gebruiken binnen het sonos netwerk.. en dat is weer uniek voor smart-speakers. Siri werkt niet buiten apple en Alexa is niet in het nederlands dus helaas is google het enige echte alternatief als assistent in NL.

zondag 6 juni 2021 om 14:21
Als ik afga op de foto's bij de mannen moet ik een foto regelen met een kat (waarom?), ik moet een sportieve activiteit zoeken. Golfen voor mannen lijkt me overigens geen aanrader, want er zijn veel single golfers valt me op. Crossfit kan ook niet goed zijn voor je relatie, te zien aan de grote hoeveelheid single Crossfit beoefenaars. Ik moet even aan mijn oude buurvrouw vragen of ze een dure fles drank voor me wil bewaren voor een leuk stilleven. Misschien ken ik ook nog wel iemand met een boot.dido68 schreef: ↑05-06-2021 17:23Ik had gewoon een paar normale foto's: paar die vriendin of kind had gemaakt. Huis tuin en keuken dus maar geen landschappen of vuurkorven.
Grootste compliment was van een veel jongere man: jij bent een fijne mix van lief en sexy.
Vraag me dan toch af waarom ik me dit weekend weer ff dood zit te vervelen op de bank...
Ik dacht dat het takkenweer zou worden vandaag dus had niets gepland maar ik heb geen regen gezien ?
Morgen last minute maar weer NMLK, wel zin in.
Ik heb nu twee selfies. Eén zonder make-up. Beiden zonder filter. Geen Disneyprinsessen. Ook geen yogaposes. Ik denk niet dat dat aantrekkelijke foto's oplevert eerlijk gezegd.

zondag 6 juni 2021 om 15:11

zondag 6 juni 2021 om 16:05
Ik krijg Janssen (ben van 1976) en heb wel even getwijfeld of ik niet 't niet toch zou laten omzetten. Niet ivm mogelijke bijwerkingen, maar vanwege de toch iets hogere bescherming tegen ernstige ziekte en overlijden van de mRna vaccins. Maar ik heb besloten het zo te laten. Hoe sneller iedereen gevaccineerd is, hoe beter. En dan is die effectiviteit van Janssen ook prima.

zondag 6 juni 2021 om 16:11
Ik mag over 2 weken en krijg 2 prikken, dus geen Janssen. Als ik de Mexicaanse griep kon overleven ( was echt hel) dan ook deze 2 prikken.
Ik sta er nuchter in. Als er iets gebeurt dan is dat zo. Je kunt onmogelijk alles voorkomen of weten vantevoren.
Ik heb in mijn leven 2x griep gehad en daar weer goed uit gekomen. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam die vaccinatie ook goed aankan.
Als ik klachten krijg weet ik dat het werkt.
Ik sta er nuchter in. Als er iets gebeurt dan is dat zo. Je kunt onmogelijk alles voorkomen of weten vantevoren.
Ik heb in mijn leven 2x griep gehad en daar weer goed uit gekomen. Ik ga er vanuit dat mijn lichaam die vaccinatie ook goed aankan.
Als ik klachten krijg weet ik dat het werkt.

zondag 6 juni 2021 om 16:13
Crossfit..aiai. pas weer een topic van iemand wiens partner er met een crossfitmaatje vandoor ging. Heb ooit gedate met iemand wiens vrouw hem in de steek had gelaten voor haar crossfitmaaatje. Die waren al 20 jr samen en zij trok direct bij de ander in.meave schreef: ↑06-06-2021 14:21Als ik afga op de foto's bij de mannen moet ik een foto regelen met een kat (waarom?), ik moet een sportieve activiteit zoeken. Golfen voor mannen lijkt me overigens geen aanrader, want er zijn veel single golfers valt me op. Crossfit kan ook niet goed zijn voor je relatie, te zien aan de grote hoeveelheid single Crossfit beoefenaars. Ik moet even aan mijn oude buurvrouw vragen of ze een dure fles drank voor me wil bewaren voor een leuk stilleven. Misschien ken ik ook nog wel iemand met een boot.
Ik heb nu twee selfies. Eén zonder make-up. Beiden zonder filter. Geen Disneyprinsessen. Ook geen yogaposes. Ik denk niet dat dat aantrekkelijke foto's oplevert eerlijk gezegd.![]()
Ze heeft zichzelf helemaal herontdekt zeg maar. Daar paste de partner niet meer bij.
zondag 6 juni 2021 om 16:19
Ik als zeevarende zou Janssen krijgen. Oh nee toch niet, als je terug komt gevlogen naar schiphol dan toch gewoon via de GGD. Goed Augustus ergens dan ofzo.
FF klagen hoor, zie weer allemaal berichtjes langskomen op fb, insta etc. Van oh heerlijk weer naar de kroeg zolang geleden. Heb ik weer van euh wat, vorig jaar zomer waren de kroegen ook op. Laatste keer dat ik een kroeg van binnen gezien heb is 2019. Maar hee gelukkig konden jullie wel allemaal je blikjes drank opdrinken, in je auto over het asfalt heen scheuren. Als zodanig met dank aan mij.
Ff beetje duister hier, gewoon weer een grrrr avond.
FF klagen hoor, zie weer allemaal berichtjes langskomen op fb, insta etc. Van oh heerlijk weer naar de kroeg zolang geleden. Heb ik weer van euh wat, vorig jaar zomer waren de kroegen ook op. Laatste keer dat ik een kroeg van binnen gezien heb is 2019. Maar hee gelukkig konden jullie wel allemaal je blikjes drank opdrinken, in je auto over het asfalt heen scheuren. Als zodanig met dank aan mij.
Ff beetje duister hier, gewoon weer een grrrr avond.
fietsen varen vrouwelijk doen

zondag 6 juni 2021 om 20:38

maandag 7 juni 2021 om 20:02
Voel je je alweer wat fijner? Hope so. Ik heb Facebook van mijn telefoon gegooid en kijk nu alleen op mijn laptop. Heerlijk rustig. Op insta volg ik vooral andere teken- en creatieve accounts. Weinig risico op fear of missing out-gedoe daar. Hooguit jaloers op andermans talent
Beetje misselijk van de vaccinatie, maar verder so far so good. Bij thuiskomst vanmiddag na een afspraak met een vriendin bleek een van mijn kinderen de keuken helemaal schoongemaakt te hebben én de eettafelstoelen stonden te drogen op het balkon. Die had hij ook geschrobt. Ik werd er gewoon een beetje emo van. Zo lief. Die andere twee moet je eerst schoppen voor ze wat voor me doen. (Nou ja, vragen werkt meestal ook wel).

maandag 7 juni 2021 om 21:14
meave schreef: ↑07-06-2021 20:02Voel je je alweer wat fijner? Hope so. Ik heb Facebook van mijn telefoon gegooid en kijk nu alleen op mijn laptop. Heerlijk rustig. Op insta volg ik vooral andere teken- en creatieve accounts. Weinig risico op fear of missing out-gedoe daar. Hooguit jaloers op andermans talent
Beetje misselijk van de vaccinatie, maar verder so far so good. Bij thuiskomst vanmiddag na een afspraak met een vriendin bleek een van mijn kinderen de keuken helemaal schoongemaakt te hebben én de eettafelstoelen stonden te drogen op het balkon. Die had hij ook geschrobt. Ik werd er gewoon een beetje emo van. Zo lief. Die andere twee moet je eerst schoppen voor ze wat voor me doen. (Nou ja, vragen werkt meestal ook wel).![]()

Deden die van mij dat maar eens.. Hoewel als mij zoon dit plotseling zou doen zou ik wel argwanend worden over wat hij nu weer uitgevroten heeft

dinsdag 8 juni 2021 om 05:15
Ja hoor dat zijn gewoon avondjes blegh. Eigenlijk moet ik mij niet aanstellen natuurlijk, ik doe het mijzelf tenslotte aan, dat varen. Thuis gebruik ik ook meer mijn laptop, maar dat is een dataslurper, werkt niet zo goed aan boord. Wat het trouwens ook is, is een beetje een aandacht dingetje. Hebben hier 6 uur verschil met NL, dus op zondag avond hier, zit in NL iedereen buiten in de zon. Heb die avond wel 15 mensen een berichtje gestuurd. Kreeg niks terug. Tot ik dus de volgende ochtend wakker werd. Pling pling pling pling. Is ook de reden dat als ik ga slapen mijn mobiel op niet storen gaat.meave schreef: ↑07-06-2021 20:02Voel je je alweer wat fijner? Hope so. Ik heb Facebook van mijn telefoon gegooid en kijk nu alleen op mijn laptop. Heerlijk rustig. Op insta volg ik vooral andere teken- en creatieve accounts. Weinig risico op fear of missing out-gedoe daar. Hooguit jaloers op andermans talent
Beetje misselijk van de vaccinatie, maar verder so far so good. Bij thuiskomst vanmiddag na een afspraak met een vriendin bleek een van mijn kinderen de keuken helemaal schoongemaakt te hebben én de eettafelstoelen stonden te drogen op het balkon. Die had hij ook geschrobt. Ik werd er gewoon een beetje emo van. Zo lief. Die andere twee moet je eerst schoppen voor ze wat voor me doen. (Nou ja, vragen werkt meestal ook wel).![]()
Lief trouwens van je ene kind. Ach die anderen komen ook vanzelf op gang.
fietsen varen vrouwelijk doen

dinsdag 8 juni 2021 om 16:30
Haha, ik zat ook gewoon thuis de hele zondag. Je hebt gewoon de verkeerde geappt.zeefietser1 schreef: ↑08-06-2021 05:15Hebben hier 6 uur verschil met NL, dus op zondag avond hier, zit in NL iedereen buiten in de zon. Heb die avond wel 15 mensen een berichtje gestuurd. Kreeg niks terug. Tot ik dus de volgende ochtend wakker werd. Pling pling pling pling. Is ook de reden dat als ik ga slapen mijn mobiel op niet storen gaat.
Lief trouwens van je ene kind. Ach die anderen komen ook vanzelf op gang.
Mijn oudste komt niet meer op gang hoor. Die heeft mijn talent voor het huishouden. Voor de jongste heb ik nog een beetje hoop.

dinsdag 8 juni 2021 om 21:00
Ik heb ook weer iets aparts. Kreeg een appje van onbekend nummer. Ik herkende hem niet, en vroeg wie hij is. Dat vroeg hij zich ook af over mij..
Afijn, ik kan me niks herinneren. Zegt hij ineens dat hij een oude chat van ons heeft, en dat ik destijds ineens verdewenen was en zeker groener gras had gevonden. Nou ja! En dat krijg ik voor mijn voeten gegooid, misschien wel jaren later!
Hij bewaart kennelijk oude contacten. Ik niet. En ook dat kreeg ik als verwijt.
Heb het afgesloten. Ik weet nu wel waarom ik nooit meer reageerde . Wat een agressie.
Afijn, ik kan me niks herinneren. Zegt hij ineens dat hij een oude chat van ons heeft, en dat ik destijds ineens verdewenen was en zeker groener gras had gevonden. Nou ja! En dat krijg ik voor mijn voeten gegooid, misschien wel jaren later!
Heb het afgesloten. Ik weet nu wel waarom ik nooit meer reageerde . Wat een agressie.

dinsdag 8 juni 2021 om 22:38
Julus schreef: ↑08-06-2021 21:00Ik heb ook weer iets aparts. Kreeg een appje van onbekend nummer. Ik herkende hem niet, en vroeg wie hij is. Dat vroeg hij zich ook af over mij..
Wat een knurft. En gelijk in de aanval ook nog, helemaal idioot. Nouja, het wordt 'm nu al helemaal niet meer.
wij slapen nooit.