Nieuwe Apple Watch kopen. Welke?

08-06-2021 16:12 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu de series 3. Die is bijna 4 jaar oud en begint kuren te krijgen. Dus overweeg ik een nieuwe. Maar welke? De series 6, de SE of zelfs wachten op de series 7?

Ik ben eigenlijk altijd heel erg tevreden geweest met mijn series 3. Gebruik hem elke dag uiteraard als horloge en vind het handig dat ik kan zien wie er belt en appt enzo.

Daarnaast gebruik ik de activiteiten app intensief om m'n stappen bij te houden, hoeveel ik beweeg, train en sta. 2 nadelen nu van mijn huidige watch vind ik:

- dat ik hem elke dag moet opladen. Daardoor draag ik hem 's nachts niet maar leg ik hem als ik in bed stap op de oplader
- dat af en toe mijn hartslag niet goed gemeten wordt. Heb het gevoel dat dat iets met zweten te maken heeft maar aan de andere kant draag ik de watch ook met zwemmen en dan heeft hij nooit problemen om mijn hartslag te meten.

Welke zouden jullie nemen? En waarom? Als je hem hebt hoe bevalt hij?
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
boannan schreef:
08-06-2021 17:30
Dat always on lijkt me best irritant. Dan lig je in bed en licht dat ding altijd op als je beweegt. Of is dat niet zo?
Je hebt een slaapmodus en daarmee is het heel subtiel. En je kunt het scherm ook uitzetten. Ik heb zelf een 5 met always-on, ik werd heel kribbig toen ik vervolgens een 4 ging dragen.
Ja toen ik nog geen Always On had, miste ik het niet. Maar toen ik het eenmaal had, wilde ik niet meer zonder.
Ook even over het elke dag opladen, ik doe dat juist in de avond als ik toch op de bank zit. Dan "mist" hij nauwelijks bewegingsactiviteiten ( ik zit namelijk eindelijk na een dag door buffelen ;-) ) en hij is zo vol. Ruim voor ik ga slapen.
Venusss schreef:
09-06-2021 14:19
Ook even over het elke dag opladen, ik doe dat juist in de avond als ik toch op de bank zit. Dan "mist" hij nauwelijks bewegingsactiviteiten ( ik zit namelijk eindelijk na een dag door buffelen ;-) ) en hij is zo vol. Ruim voor ik ga slapen.

Maar gebruik je dan een app om slaap te tracken ofzo, want aan slaap mis je nog minder activiteit zou je zeggen?
Ik heb een proefperiode zo’n slaap tracker gebruikt, maar het is zo ongelofelijk onnauwkeurig (ik lig vaak lang wakker, en dat registreert ie dan als slaap) en je kunt ook niks met de data, dus doe het niet meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven