Entertainment alle pijlers

Roddel mee over het wel en wee van onze Dré

25-05-2021 19:14 4761 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nog bijkomend van de enorme scoop van vandaag ( no pun intended) kunnen we hier weer verder kletsen .

Deel 1

entertainment/roddel-hier-mee-over-sara ... #p32728206

Deel 2 entertainment/roddel-hier-mee-over-de-l ... #p32796968
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 25-06-2021 10:20
0.00% gewijzigd
Aan zijn insta te zien, waar hij elke scheet op deelt, heeft hij het vaderschap niet echt als daginvulling gezien het afgelopen jaar. In naam misschien vader maar niet in handelen.
Hij ziet het prima maar kiest hier voor. Hij wil niet. Maar dat gaat hij niet zeggen natuurlijk. Het blijkt en is voor iedereen duidelijk.

Er zijn legio vaders die na de scheiding amper oog hebben voor hun kinderen. Die zijn te druk met hun nieuwe liefje(s)/ nieuwe leven en dan staan kinderen nogal in de weg. In die zin is hij niet uniek.
polydox schreef:
11-06-2021 20:26
Aan zijn insta te zien, waar hij elke scheet op deelt, heeft hij het vaderschap niet echt als daginvulling gezien het afgelopen jaar. In naam misschien vader maar niet in handelen.
Dit.
En je kunt hem prima vergelijken met die andere lul de behanger. Ook een jonge hond die liever feest en beest en die alleen voor het plaatje zichzelf neerzet als leuke vader. Die paar keer per jaar dat hij zijn zoon ziet.
Julus schreef:
11-06-2021 19:40
Dan ben ik ongeschikt. Ik maak het graag groter dan het is🤣

Dat zei mijn man ook vannacht. Hihihaha. Dré humor. Daar scoor je dan weer mee tijdens solliciteren.
Julus schreef:
11-06-2021 19:43
De watte??
Ik ben te dom om het allemaal te snappen geloof ik.
Van die ringetjes om boven over de rand van je oor te doen.
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
11-06-2021 21:12

Oh , die vond ik ook heel leuk. Gadverdamme, tegen mijn wil beinfluencered.
mdh schreef:
11-06-2021 21:12
Horror 😬
Geen bijzonderheden
sakamanga schreef:
11-06-2021 21:06
Dat zei mijn man ook vannacht. Hihihaha. Dré humor. Daar scoor je dan weer mee tijdens solliciteren.
😆
yasmijn schreef:
11-06-2021 21:18
Horror 😬
Plus 1. Best leuk bij jonge meiden, maar niet als je 40 plus bent.
https://www.bekendeburen.nl/schoonvader ... 20-klapper

Leuk optrekje.....

De vader van zijn vriendin Sarah van Soelen heeft zijn woonboerderij met enorme winst verkocht....
De woonboerderij van Dre's schoonvader stond vanaf begin april van dit jaar te koop voor een bedrag van 1.750.000 euro. Hij kocht het optrekje in 2009 voor een onbekend bedrag, maar liet er een hypotheek op vestigen van 225.000 euro.

De boerderij is nu verkocht onder voorbehoud en als de koper het optrekje op de vraagprijs heeft gekocht, maakt Dre's schoonvader een klapper van 1,5 miljoen euro. Kassa. En wat krijgt de koper?

Voor dat geld heeft de koper een woonboerderij met een woonoppervlakte van 408 vierkante meter. Het totaal aantal kamers bedraagt zeven, waaronder zes slaapkamers en twee badkamers.

Dit alles is verdeeld over drie woonlagen. De begane grond heeft een doorgang naar een bijgebouw met een eigen living. Vroeger was dit een garage.

Nu kunnen er twee auto's parkeren in een vrijstaande garage. Maar dit is niet alles; ook beschikt de koper over een boomgaard en een hobbykas waar je planten, bloemen en groenten kunt verbouwen. Ook zijn er nog eens vier schuren aanwezig op het terrein.

Koken kan in de landelijke keuken met diverse inbouwapparatuur. Kortom; een waar paradijs
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Julus schreef:
11-06-2021 21:22
Mijn dochter heeft ze ook. Erg leuk inderdaad bij die puber meiden .
Maar eh… waar bemoeit die Yvonne zich eigenlijk mee? Ze is geen roddeljournalist ofzo. Ze wil gewoon een graantje meepikken en dat vind ik zo mogelijk nog triester dan AH en familie zelf.
Julus schreef:
11-06-2021 21:22
Niet eens. Moeten we boven de 40 maar allemaal maar niet meer hip zijn? Ik denk dat dit bij heel veel types echt heel leuk staat.

Ik ben nu nog lang geen 40, heb geen problemen met ouder worden, maar als ik zulke dingen lees lijkt het wel alsof je je vanaf een bepaalde leeftijd enkel nog mag hullen in bepaalde dingen.
Nog niet eens zo heel lang geleden werd ook zo over lang haar en spijkerbroeken gedacht.
En nu nog over blote bovenarmen.
De pot op, ze kijken maar de andere kant op als ze mijn kipfiletjes niet kunnen verdragen.
koreana schreef:
11-06-2021 20:18
https://www.mediacourant.nl/2021/06/and ... -arrogant/

Twee weken geleden barstte er een kleine socialmediastorm los toen André Hazes jr. tijdens het concert van The Streamers optrad met een gouden microfoon. “Want er is maar één man die natuurlijk in Rotterdam een gouden microfoon mag hebben in de Kuip: Lee Towers”, legde Lex Uiting uit in RTL Boulevard.

En nu is er wéér kritiek op die gouden microfoon. André trad er maandag namelijk ook mee op in de talkshow van Humberto Tan en dat wekt ergernis op bij Yvonne Coldeweijer, die als Alberta Verlinde furore maakt als showbizzcommentator. Ze slachtte André eerder deze week al af en doet daar nu nog een schepje bovenop.

Het is volgens Yvonne enorme egotripperij dat André ook bij Humberto gewoon met zijn gouden microfoon stond. “Ik vind het zó arrogant. Als je een gouden microfoon hebt plaats je je echt boven de anderen, dat kun je niet doen. Dat is echt arrogant”, zegt ze.
Wat ik niet begrijp is dat men nu ineens valt over zijn gouden microfoon waarmee hij al jaren optreed...
Sjaantje37 schreef:
12-06-2021 11:20
Wat ik niet begrijp is dat men nu ineens valt over zijn gouden microfoon waarmee hij al jaren optreed...
Nog niet zo heel lang toch? Bij Amstel live paar jaar geleden niet in ieder geval..
sakamanga schreef:
12-06-2021 08:47
Nog niet eens zo heel lang geleden werd ook zo over lang haar en spijkerbroeken gedacht.
En nu nog over blote bovenarmen.
De pot op, ze kijken maar de andere kant op als ze mijn kipfiletjes niet kunnen verdragen.
Nog steeds hoor. Ik lees hier wel vaker discussies over of lang nog wel of niet kan na je 50e. En over spijkerbroeken ook trouwens (met/zonder gaten, skinny). Zo bekrompen vind ik dat.
*Sally* schreef:
12-06-2021 12:15
Nog steeds hoor. Ik lees hier wel vaker discussies over of lang nog wel of niet kan na je 50e. En over spijkerbroeken ook trouwens (met/zonder gaten, skinny). Zo bekrompen vind ik dat.
Denk dat het vooral belangrijk is of een outfit je staat en of het iets voor je doet watvoor leeftijd je ook hebt.
Sjaantje37 schreef:
12-06-2021 11:20
Ik heb geen idee hoe lang Andre wel of niet met een gouden microfoon zou zingen, maar er wordt nu wel heeeeel erg gezocht naar van alles om hem maar in een negatief daglicht te kunnen zetten.

Lekker boeiend wat voor kleur zijn microfoon heeft. Die Yvonne spoort niet met haar getetter dat het respectloos is om met een gouden microfoon te zingen.
Ik denk wel dat A2 enigszins geluisterd heeft, het is lekker stil op insta.
fruityjuice schreef:
11-06-2021 08:49
Yup, alles voor de likes. "Doe maar es onder je T-shirt Dreetje", dan maakt mama een foto van je"........ "is leuk"....... "hahaha".....

Het is dus de vraag of het ventje die kokosnoten helemaal spontaan uit zichzelf onder z'n shirt stopt, of dat dit in opdracht is van moeder Mo.
Maar swipe eens bij die foto van monique met hond, daar zit ook een foto met kokosnoten tussen. Opvallend want die kan Dreetje niet zelf hebben neergelegd. Ik vond het een rare foto
choca schreef:
12-06-2021 12:10
Nog niet zo heel lang toch? Bij Amstel live paar jaar geleden niet in ieder geval..
Ik begreep dat hij voor het eerst bij dat Streamers met die gouden microfoon op de proppen kwam, terwijl de rest normale microfoons hadden.
Toen vond men het al ongepast, want alleen Lee Towers heeft dat.
Nu bij Humberto had hij het weer.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
https://www.telegraaf.nl/video/88879373 ... onlijkheid

Analyse van de imagoschade van Andre.
koreana schreef:
13-06-2021 10:42
https://www.telegraaf.nl/video/88879373 ... onlijkheid

Analyse van de imagoschade van Andre.
Zit achter betaalmuur
Geen bijzonderheden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven