Wintervreugd voor de zomermoppers - deel 8!

woensdag 12 augustus 2020 om 16:13
Beste winterliefhebbers en zomermoppers,
In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.
Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!
Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!
Welkom!

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen
In het heetst van de strijd - de beruchte woestijngolf van augustus 2020 - steunen wij elkaar en is dit ons veilige plekje om te klagen.
Schrijf hier mee als je een hekel hebt aan warmte, juist erg houdt van kou en knusse avonden, als je het vele licht en het lawaai niet meer trekt en niet kunt wachten tot het weer vroeg donker is!
Dit topic is niet voor niets ooit begonnen op de psychepijler; voor sommige mensen is de zomer en alles wat erbij komt kijken dermate zwaar dat er psychische of lichamelijke klachten bij komen kijken. We geven elkaar de ruimte om hier wat serieuzer over te 'klagen' en te praten!
Welkom!

Link naar deel 7 met in de OP links naar alle eerdere delen

anoniem_63740156d1a92 wijzigde dit bericht op 13-08-2020 16:28
20.19% gewijzigd

woensdag 16 juni 2021 om 18:19
hipstercat schreef: ↑16-06-2021 18:13Ik kom even uit mijn lange mee-lees-status want wil toch echt wel weten waar jullie naar toe gaan?
Ik overleef toch echt die hitte niet zonder dit topic![]()
Wat moet ik zonder mede 'haters' alleen in mijn verduisterde huis, gillend gek word ik dan.
Inderdaad

woensdag 16 juni 2021 om 18:31
Ik ook.. ik had ook echt zoiets van neeee

Niemand snapt mij op dit vlak in het dagelijks leven, jullie slepen me er echt doorheen.
Kwam net ook weer wat mensen tegen in de straat, 'heeerlijk he dit weer' (het is hier 32 graden maak er maar 34 van) Ik had niet eens zin om er tegenin te gaan dus ik zei ja heerlijk inderdaad ja

Ik ga me zeker registreren op femme! Blijven we wel hier tot het opgeheven wordt?
yesss wijzigde dit bericht op 16-06-2021 18:50
4.43% gewijzigd

woensdag 16 juni 2021 om 18:49
yesss schreef: ↑16-06-2021 18:31Ik ook.. ik had ook echt zoiets van neeee![]()
Niemand snapt mij op dit vlak in het dagelijks leven, jullie slepen me er echt doorheen.
Kwam net ook weer wat mensen tegen in de straat, 'heeerlijk he dit weer' (het is hier 32 graden) Ik had niet eens zin om er tegenin te gaan dus ik zei ja heerlijk inderdaad ja![]()
Ik ga me zeker registreren op femme! Blijven we wel hier tot het opgeheven wordt?
Inderdaad. Op het schoolplein zeiden ze ook heel enthousiast hoe heerlijk dit weer was en dat het eindelijk zomer was (hoezo eindelijk? Het is pas 16 juni!) en dat dit weer nog weken zo mocht zijn.

woensdag 16 juni 2021 om 18:51

woensdag 16 juni 2021 om 20:14
Ok over tot de orde van de komende nacht. Het wordt een tropennacht.
De mobiele airco staat te loeien op mijn slaapkamer en ik heb 4 koelelementen en een pittenzak uit de vriezer. Hebben jullie ook dat je altijd een broek aan trekt in bed? Ik kan dus echt niet bloot slapen. Van die vieze plakkende benen op elkaar. Ik kan het niet uitstaan.

woensdag 16 juni 2021 om 20:32
Jaaaa ik moet ook met kleren aan slapen. Bovendien moet ik ook iets op me hebben liggen, al is het maar een laken. Sommige zomers heb ik als een naakte zeester op bed gelegen, man wat slaapt dat kut.Hogwarts schreef: ↑16-06-2021 20:14Ok over tot de orde van de komende nacht. Het wordt een tropennacht.De mobiele airco staat te loeien op mijn slaapkamer en ik heb 4 koelelementen en een pittenzak uit de vriezer. Hebben jullie ook dat je altijd een broek aan trekt in bed? Ik kan dus echt niet bloot slapen. Van die vieze plakkende benen op elkaar. Ik kan het niet uitstaan.
Die koelelementen slepen mij ook menig zomer door, heerlijk vind ik dat

woensdag 16 juni 2021 om 20:38
O ja ik moet ook een dekbed op me hebben, anders krijg ik last van mijn nek. Vraag me niet hoe, maar ik lig op mijn zij en heb iets nodig om vast te houden.Stephanisaurus schreef: ↑16-06-2021 20:32Jaaaa ik moet ook met kleren aan slapen. Bovendien moet ik ook iets op me hebben liggen, al is het maar een laken. Sommige zomers heb ik als een naakte zeester op bed gelegen, man wat slaapt dat kut.
Die koelelementen slepen mij ook menig zomer door, heerlijk vind ik dat![]()
woensdag 16 juni 2021 om 20:38
Ja dit heb ik ook. Ik heb altijd een broek en shirtje aan in bed. En iets over me heen. Maar ik zie wel op tegen vannacht, het is hier nog 29 graden. Dat wordt de hele nacht de airco aan laten en voor slapenStephanisaurus schreef: ↑16-06-2021 20:32Jaaaa ik moet ook met kleren aan slapen. Bovendien moet ik ook iets op me hebben liggen, al is het maar een laken. Sommige zomers heb ik als een naakte zeester op bed gelegen, man wat slaapt dat kut.
Die koelelementen slepen mij ook menig zomer door, heerlijk vind ik dat![]()