Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

vrijdag 18 juni 2021 om 01:32
Ik las in de krant iets over Breeze. Ze kunnen het vast beter zelf uitleggen maar in het kort komt het neer op een soort blind date maar dan summiere info over een potentiële date waarop je kiest of je met diegene wilt matchen. Bij een wederzijdse match komt wordt een date gepland.Alex_34 schreef: ↑17-06-2021 20:55Waar kan een single hedendaags mensen ontmoeten behalve op het werk? Ik ben alvast aan het "browsen" op website zoals Lexa en E-matching, maar ik moet zeggen dat ik het heel erg wanhopig vind voelen. Er zitten dames tussen die aan mijn normen en waarden voldoen, maar dan denk ik "die zullen vast wel honderden berichten krijgen".
Er is expliciet geen chit chat vooraf - wordt gehandhaafd. En je ziet zo'n 2 tot 4 profielen per dag.
https://www.nrc.nl/nieuws/2021/06/15/bi ... e-a4047389
vrijdag 18 juni 2021 om 08:24
Ook ik kom uit mijn grot! Qiyara maar dat lijkt me best duidelijk 
Lieve singles ik had even een viva stop, om vandaag hier mee te lezen en te lezen dat Viva stopt. Ai... Wat jammer!
Hyphen super update btw, blij dat je nog met je soulmate bent. Van harte gegund!
Datertje ook aan de man, wat fantastisch de liefde spat van het scherm.
Along lach me rot om je uitspraak van de Titanic
Ik heb tegenwoordig ook een nieuwe liefde genaamd, Insight Timer. Echt een fantastisch forum/meditatie app. Haal er zoveel voldoening uit en inmiddels onze eigen website aan het opbouwen met 4 mensen over de hele wereld. Middels Zoom meetings en events zijn we hard bezig de wereld te veroveren
(Grapje
)
Maar goed insight timer is een tip al is het voornamelijk gericht op persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit etc. En vrijwel alles in Engels.
Geen mannelijke nieuwe liefde hier, na mijn laatste relatie geen dating app meer aangeraakt. Geeft rust en heb er niet eens tijd voor.
Lieve singles ik had even een viva stop, om vandaag hier mee te lezen en te lezen dat Viva stopt. Ai... Wat jammer!
Hyphen super update btw, blij dat je nog met je soulmate bent. Van harte gegund!
Ik heb tegenwoordig ook een nieuwe liefde genaamd, Insight Timer. Echt een fantastisch forum/meditatie app. Haal er zoveel voldoening uit en inmiddels onze eigen website aan het opbouwen met 4 mensen over de hele wereld. Middels Zoom meetings en events zijn we hard bezig de wereld te veroveren
Maar goed insight timer is een tip al is het voornamelijk gericht op persoonlijke ontwikkeling, spiritualiteit etc. En vrijwel alles in Engels.
Geen mannelijke nieuwe liefde hier, na mijn laatste relatie geen dating app meer aangeraakt. Geeft rust en heb er niet eens tijd voor.
vrijdag 18 juni 2021 om 13:02
Jeetje wat ontzettend jammer van dit topic. Ik ben al sinds jaar en dag een lezer (gluurder), ik schrijf heel zelden. Ik ken jullie (verhaal) allemaal wel vrij goed voor mijn idee en jullie mij niet
Ik haalde er altijd heel veel herkenning uit en vond de toon in dit topic ook altijd prettig. Misschien stap ik wel over op fok. Ik kom daar oorspronkelijk ook vandaan. Daar begon ik als 19 jarige met forummen
Maar ik vond de toon toen wat puberaal. Maar de mensen op fok zijn denk ik ook ouder geworden.
Nog even on topic: ik ben overmorgen officieel 10 jaar single. 10 jaar!! Soms vraag ik me nog wel eens af of ik nog wel die ''click'' met iemand kan krijgen. Ik merk toch dat ik nu als 31 jarige niet meer zo'n open boek ben als 10 jaar geleden. Dat merk ik trouwens ook bij leeftijdsgenoten, zowel man als vrouw. 10 jaar geleden was men nog grotendeels een blanco blad en leken mensen makkelijker bij elkaar te passen. Nu is iedereen meer gevormd, geslepen, bijgeschaafd. Iedereen heeft meer zijn eigen vormpje gekregen, waardoor je naar mijn idee minder snel compatibel bent.
Wat ik momenteel vooral enorm mis is iemand hebben om ''gewoon'' even een terrasje mee te pakken. Over een maand ga ik wel een weekend weg met vriendinnen, maar tegenwoordig zien we elkaar nog maar een handvol keer per jaar. Heb eigenlijk geen mensen die ik zomaar even kan opbellen
Dat vind ik soms wel jammer. Heel eerlijk gezegd denk ik wel eens : jeetje ik ben nog jong, slank, fit, en niemand ziet mij, want ik zit bijna altijd thuis
Of ik ben aan het wandelen in het bos ofzo. Daar kom je geen leuke vent tegen om mee te sjansen

Nog even on topic: ik ben overmorgen officieel 10 jaar single. 10 jaar!! Soms vraag ik me nog wel eens af of ik nog wel die ''click'' met iemand kan krijgen. Ik merk toch dat ik nu als 31 jarige niet meer zo'n open boek ben als 10 jaar geleden. Dat merk ik trouwens ook bij leeftijdsgenoten, zowel man als vrouw. 10 jaar geleden was men nog grotendeels een blanco blad en leken mensen makkelijker bij elkaar te passen. Nu is iedereen meer gevormd, geslepen, bijgeschaafd. Iedereen heeft meer zijn eigen vormpje gekregen, waardoor je naar mijn idee minder snel compatibel bent.
Wat ik momenteel vooral enorm mis is iemand hebben om ''gewoon'' even een terrasje mee te pakken. Over een maand ga ik wel een weekend weg met vriendinnen, maar tegenwoordig zien we elkaar nog maar een handvol keer per jaar. Heb eigenlijk geen mensen die ik zomaar even kan opbellen

vrijdag 18 juni 2021 om 14:39
Haaaai QiyaraQiya schreef: ↑18-06-2021 08:24Ook ik kom uit mijn grot! Qiyara maar dat lijkt me best duidelijk
Ik heb tegenwoordig ook een nieuwe liefde genaamd, Insight Timer. Echt een fantastisch forum/meditatie app. Haal er zoveel voldoening uit en inmiddels onze eigen website aan het opbouwen met 4 mensen over de hele wereld. Middels Zoom meetings en events zijn we hard bezig de wereld te veroveren(Grapje
)

Wat leuk om van jou te horen. Ik zit op dit moment bij mijn vent en zag dat je er weer bent. Dus effe zwaaien vanuit hier. Is er inmiddels een mooie vriendschap ontstaan met je ex?
Hier alles super. Echt mega in love wie had dat gedacht. Nou ik niet.
Zaterdag gaat mijn dochter lief ontmoeten dus super spannend.
vrijdag 18 juni 2021 om 14:48

vrijdag 18 juni 2021 om 16:56
Ik had gisteren mijn eerste vaccinatie trouwens, stelt weinig voor. gisteravond en vanochten beetje beurse schouder maar dat is al weer weg Ik heb alleen vandaag een vreemde geur..chemisch..alsof ik een foute deo heb ofzo..zou ik dan toch in een Cyborg veranderen nu? Wanneer wordt de verbinding met microsoft tot stand gebracht via 5G ?
Ik had ook een date en dat was wel gezellig maar had verder niet veel wauw factor ofzo..nou ja..geef het maar een kans op een tweede date en dan zien wel wel
Ik had ook een date en dat was wel gezellig maar had verder niet veel wauw factor ofzo..nou ja..geef het maar een kans op een tweede date en dan zien wel wel

vrijdag 18 juni 2021 om 17:01
Heee Q!
Wat gaaf dat je zo'n mooie en succesvolle hobby hebt gevonden. Geeft veel meer voldoening dan daten ( toch)? Jammer dat we voorgoed op zwart gaan, maar het had ook niet voor eeuwig door kunnen gaan. En er zijn alternatieven.
En Datertje, now it is getting serious
Aurelius, goddank is de reukfunctie nog niet uitgevonden.
Maar even uitstellen dan, die tweede date?
Het regent hier keihard, heeeeeerlijk!
Wat gaaf dat je zo'n mooie en succesvolle hobby hebt gevonden. Geeft veel meer voldoening dan daten ( toch)? Jammer dat we voorgoed op zwart gaan, maar het had ook niet voor eeuwig door kunnen gaan. En er zijn alternatieven.
En Datertje, now it is getting serious
Aurelius, goddank is de reukfunctie nog niet uitgevonden.
Maar even uitstellen dan, die tweede date?
Het regent hier keihard, heeeeeerlijk!
vrijdag 18 juni 2021 om 17:03
Klopt is zeker wel spannend om dat te doen met iemand die je nog nooit echt ontmoet hebt. Alleen nog gesproken via whatsapp met voice berichtjes en cambellen. Ongeveer leren kennen via Tinder 3 week voor ik weer ging varen. En eigenlijk sinds die dag alle dagen contact. Nog wel geprobeerd te ontmoeten kon op 1 zondag dat we allebij tijd hadden voor ik weer ging varen. Maar toen hield ze nog af. En toen aan boord zijn we begonnen met cammen, is er toch iets leuks ontstaan. Nu nog thuiskomen natuurlijk en daarna gaan we het samen meemaken.
fietsen varen vrouwelijk doen
vrijdag 18 juni 2021 om 17:20

vrijdag 18 juni 2021 om 17:58
Datertje, word blij van jouw post. Wat heerlijkDatertje schreef: ↑18-06-2021 14:39Haaaai Qiyara![]()
Wat leuk om van jou te horen. Ik zit op dit moment bij mijn vent en zag dat je er weer bent. Dus effe zwaaien vanuit hier. Is er inmiddels een mooie vriendschap ontstaan met je ex?
Hier alles super. Echt mega in love wie had dat gedacht. Nou ik niet.
Zaterdag gaat mijn dochter lief ontmoeten dus super spannend.
Met ex, nee, er was een overlijden van iemand die dichtbij mij stond en ik voelde toen de ruimte niet meer. Er was rouw, wat aardig overeenkomt met liefdesverdriet. Dus ik kon alleen maar liefdevol de deur sluiten bij ex opdat moment. En nu maanden later is m'n behoefte eigenlijk weg
Julus! Hoe is het met jou? Nog steeds happy single en tevreden? NMLK weer opgepakt? Denk dat dat weer kan nu corona bijna eindigt. Hopelijk.
En ja, er zijn zeker alternatieven. En voel me nu wel gezegend met m'n viva pauze, het is vrijwel uit mijn systeem. Dus dat gaat best snel, maar dat het echt stopt is natuurlijk wel anders. Toch gezellig kletsen hier.
Julia wat goed dat je blij bent met je deken! Nu met deze hitte gebruik ik hem dus niet. Merk het meteen aan mijn slaappatroon.
En high five voor een niet bestaand date leven

vrijdag 18 juni 2021 om 19:23
Dekentje inderdaad wat warm nu
Slapen is momenteel wat lastig soms. Ik ga op tijd. Maar eer ik slaap soms.
En s morgens snooze snooze