EURO 2020

11-06-2021 22:33 1639 berichten
Alle reacties Link kopieren
Is er nou serieus nog geen topic over het EK voetbal?
Hoe zit het met de oranje koorts hier op Viva?
Ik moet zeggen, ik heb er wel zin in! Nou hou ik sowieso van een beetje competitie en ik doe ook mee met de poule op mijn werk.

Iemand anders die lekker voor de tv zit?
Wat zitten ze toch altijd inhoudsloos te lullen bij de NOS, er word helemaal niks gezegd, door van Hooijdonk niet, door van Basten alleen maar onzin. Affelay doet het nog wel goed maar verder is het allemaal zo saai. Alleen maar open deuren en zo politiek correct. Perez gaat nog wel en Sneijder vond ik verrassend goed. Met van de Vaart ben ik het altijd eens.

Ik zal wel de enige zijn maar ik ben blij met de kritische noten bij Derksen, en ja dat kijk ik graag. Al jaren. Alleen jammer dat die misselijke genee er zit.
Hup Duitsland hup!

Zo, dat is eruit :-D
Wijndruifje schreef:
19-06-2021 17:59
Hup Duitsland hup!

Zo, dat is eruit :-D
:cheers:
Love is never wrong
Ze beginnen lekker.
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Ik kies geen kant hier. Zolang het maar een mooie wedstrijd wordt.
Al moet ik eigenlijk voor Duitsland zijn, heb Duits bloed ( van ver) en Kroos is er een van mijn team. Al tel ik Pepe en Ronaldo ook nog steeds mee. :proud:

Zou leuk zijn voor de poule des doods als Duitsland wel wint. Kan het nog alle kanten op, zeker met het gelijkspel van Frankrijk. Portugal zou wel moeten winnen nu, anders moet je winnen van Frankrijk. :-o
Ja Cris!!!
Oh dit is wel leuk voor de wedstrijd, nu gaat het echt los.
@madrid87; dat is de reden dat ik al jarenlang dit soort toernooien altijd via de Belgische zenders kijk.
Begrijpelijk, echt tenenkrommend slecht vind ik het.

Ik ben via Ziggo gelukkig betere verslaggeving gewend tijdens de club wedstrijden.
Misschien maar switchen naar de Belg.
Het leukste vind ik het Engelse commentaar.
Veel leuker, die Belgische tv. Ik blijf hier.

Oh, 1-1. :proud:
Knappe goal, was niet makkelijk.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 19-06-2021 18:36
21.21% gewijzigd
Peter Vandenbempt is dan ook geweldig. Hij is de beste van allemaal! Zeer enthousiast altijd :-D

Frank Raes en Filip Joos zijn wat minder, maar ook nog goed aan te horen.
Ik ken die man niet maar tot nu toe heeft hij al meer zinnigs gezegd dan Frank Snoeks tijdens het hele toernooi.
Die Pépé haalt het bloed onder m’n nagels vandaan….
Tot frustratie van mijn man kan ik me zo opwinden om dat toneelspelen
Volgens mij is dit buitenspel. Maar heerlijk potje verder.
Gatverdamme die Hongaren verpesten mijn hele voetbalpoule :@
Wel knap trouwens, had ze de overwinning wel gegund.

Deze Duitsers daarentegen dan weer niet :devil:
marjon1980 schreef:
19-06-2021 18:37
Die Pépé haalt het bloed onder m’n nagels vandaan….
Tot frustratie van mijn man kan ik me zo opwinden om dat toneelspelen
Oh ik :heart: Pepe. Maar dat komt echt omdat ik zijn persoonlijke kant best goed ken, het is grappig genoeg een schat van een vent, buiten het veld. Heb hem in Madrid meermaals gezien van heel dichtbij, mensen gesproken die hem kennen en het is echt een toffe peer. Altijd lief naar de fans, altijd blijven voor foto's, shirts uitdelen aan de kleintjes. En hij ging elke kerst rond in de armste wijken van Madrid om hoogst persoonlijk voedselpakketten uit te delen aan de bewoners. Dat betaalde hij zelf. Ook heeft hij nooit meer dan 3 miljoen per jaar verdiend, hij mocht elk jaar meer vragen maar dat hoefde niet. Hij was tevreden met wat hij had. Hij komt ook echt van niets, zijn ouders hadden geen cent te makken in Brazilië.

Het is een heel bijzondere man. Op het veld is hij ook al jaren niet zo'n gek meer. Van zo'n reputatie kom je helaas nooit meer af.
anoniem_304633 wijzigde dit bericht op 19-06-2021 18:46
1.56% gewijzigd
Madrid87 schreef:
19-06-2021 18:37
Ik ken die man niet maar tot nu toe heeft hij al meer zinnigs gezegd dan Frank Snoeks tijdens het hele toernooi.
:-D
Madrid87 schreef:
19-06-2021 18:45
Oh ik :heart: Pepe. Maar dat komt echt omdat ik zijn persoonlijke kant best goed ken, het is grappig genoeg een schat van een vent, buiten het veld. Heb hem in Madrid meermaals gezien van heel dichtbij, mensen gesproken die hem kennen en het is echt een toffe peer. Altijd lief naar de fans, altijd blijven voor foto's, shirts uitdelen aan de kleintjes. En hij ging elke kerst rond in de armste wijken van Madrid om hoogst persoonlijk voedselpakketten uit te delen aan de bewoners. Dat betaalde hij zelf. Ook heeft hij nooit meer dan 3 miljoen per jaar verdiend, hij mocht elk jaar meer vragen maar dat hoefde niet. Hij was tevreden met wat hij had. Hij komt ook echt van niets, zijn ouders hadden geen cent te makken in Brazilië.

Het is een heel bijzondere man. Op het veld is hij ook al jaren niet zo'n gek meer. Van zo'n reputatie kom je helaas nooit meer af.

Zo zie je maar weer wat een beeld je krijgt van iemand die je alleen maar ‘ kent ‘ van voetbal van tv. Hij doet dus hartstikke goeie dingen
marjon1980 schreef:
19-06-2021 18:48
Zo zie je maar weer wat een beeld je krijgt van iemand die je alleen maar ‘ kent ‘ van voetbal van tv. Hij doet dus hartstikke goeie dingen
Echt hè, het is een geweldige vent. Het is ook een echte vriend en aanvoerder, heel betrokken bij zijn vrienden, goede vader, lief voor zijn vrouw. Natuurlijk heeft hij zich jaren misdragen, zal ik nooit ontkennen, al had Mourinho daar veel invloed in. Maar het is echt een lieverd, grappig genoeg. :heart:

Ik moet het altijd even opnemen voor hem, sorry. Ik trek dat altijd slecht die Pepe haat, niet per se van jou maar meer van de media..
Madrid87 schreef:
19-06-2021 18:53
Echt hè, het is een geweldige vent. Het is ook een echte vriend en aanvoerder, heel betrokken bij zijn vrienden, goede vader, lief voor zijn vrouw. Natuurlijk heeft hij zich jaren misdragen, zal ik nooit ontkennen, al had Mourinho daar veel invloed in. Maar het is echt een lieverd, grappig genoeg. :heart:

Ik moet het altijd even opnemen voor hem, sorry. Ik trek dat altijd slecht die Pepe haat, niet per se van jou maar meer van de media..
Snap ik wel hoor van je! Ik zal proberen met een iets rooskleurigere bril naar hem te kijken 😉
Madrid87 schreef:
19-06-2021 18:53

Ik denk niet dat de media per se Pepe-'haat' hebben als mens, maar als voetballer (voor zover het haat is). Die reputatie raak je inderdaad niet snel kwijt, maar daar draagt hij zelf ook wel een beetje aan bij. Alleen al in 2021 is hij nog niet eens onbesproken geweest. Doet niets af van hem verder buiten het veld, maar ik denk ook niet dat de media beweren dat het een slecht mens is.

Maar kijk maar naar Suarez, die komt ook niet van zijn incidenten af. Dat blijft aan hem kleven in de publieke opinie
marjon1980 schreef:
19-06-2021 19:00
Snap ik wel hoor van je! Ik zal proberen met een iets rooskleurigere bril naar hem te kijken 😉
Thanks, al mag je natuurlijk een hekel hebben aan wie je wil. :P
Op het veld zeker. Heb een hekel aan Muller als speler maar ik weet dat hij lief is. Zie hem nog zijn eigen jas aan Xabi Alonso geven omdat het zo koud was. Echt schattig was dat.

En de derde goal. Ze denderen er nu een echt overheen.
Liv8 schreef:
19-06-2021 19:06
Ik denk niet dat de media per se Pepe-'haat' hebben als mens, maar als voetballer (voor zover het haat is). Die reputatie raak je inderdaad niet snel kwijt, maar daar draagt hij zelf ook wel een beetje aan bij. Alleen al in 2021 is hij nog niet eens onbesproken geweest. Doet niets af van hem verder buiten het veld, maar ik denk ook niet dat de media beweren dat het een slecht mens is.

Maar kijk maar naar Suarez, die komt ook niet van zijn incidenten af. Dat blijft aan hem kleven in de publieke opinie
Nou ja, ik vind mensen bijten toch wel heel gestoord eigenlijk. Van mij had Suarez toen echt geband mogen worden van het voetbal.

Ik heb eigenlijk al een tijdje niks over Pepe gehoord maar volg de Portugese competitie niet zo intensief meer.
Ik weet wel dat hij zich bij Real Madrid in de laatste jaren prima gedragen heeft. Hij lijkt bij Portugal wel sneller gek te worden.

Ik vind dit trouwens de leukste wedstrijd van het toernooi tot nu toe..
wat een wedstrijd. Echt genieten dit :sun: .
When the missionaries came to Africa they had the Bible and we had the land. They said "Let us pray." We closed our eyes. When we opened them we had the Bible and they had the land.
Desmond Tutu
Duidelijk dat Duitsland wat recht te zetten heeft na de vorige match tegen Frankrijk.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik vind die Havertz echt zo'n geweldige speler. Het blijft smullen dat Chelsea de CL van city afgesnoept heeft. Wat heb ik daar van genoten die avond.

En nog een goal, wat een spektakel..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven