Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
@Poffer, wat verschrikkelijk die onzekerheid. Ik hoop dat je naar sicilie kan hoor! Ik gun het je!

@Peach, je hebt een schitterend kindje! Geniet ervan! Echt super het derde echo-kindje op hyves!

@Tatli. We willen snel tatlibaby zien hoor. Kan je geen foto van de echo maken? Tzou top zijn! Fijn dat alles goed is met jullie! WHahaha grappig hoe je man reageerde. Ik denk dat mijn man heeeeel veel vragen zou stellen. Die wil dan ook werkelijk alles weten! Dan moet ik m tot de orde roepen: sssst! Hahaha

@En voor alle nietzwangeren: WIJ WILLEN OOK! WIJ WILLEN OOK!!!! Hahaha.

@Toa. Ik kan me voorstellen dat deze momenten moeilijk voor je zijn! Ik denk aan je!
@Poffer. Wat heb je trouwens een leuke foto als profielfoto!
@liedje, dank je wel! Die is gisteren gemaakt bij het varen! Ik was er ook helemaal blij mee :-)

En helemaal gelijk! Ik wil ook!! Volgende week zaterdag gaan we testen als ik nog niet ongesteld ben......

@tatli, idd even een foto van de foto maken. We willen baby vier zien!!
@tatli en peach, top dat de echo helemaal goed was!

@ toa, hoe is het nu met je? Inderdaad lijkt het me voor jou extra moeilijk om nu dit allemaal mee te lezen...Het is gewoon heel verdrietig dat dit jullie is overkomen Ik hoop dat je snel weer helemaal de oude bent en je lekker met de ovutesten in de weer kan. Tot die tijd kun je gewoon je verhaal hier kwijt als je wilt hoor!

@poffer, wat een gezeur rond dat verslag zeg! belachelijk dat er zoveel waarde aan gehecht word...Vriendin van mij kreeg mbo+ score bij zo'n assessment terwijl ze solliciteerde op een baan op HBO+ niveau. Het bedrijf zag het toch gewoon zitten met haar, gesprek gaf de doorslag en niet het assessment. Het kan dus nog alle kanten op, geef de moed ( en dus sicilie) nog niet op!
@ giorra, mmmm lastig inderdaad. Nu gaat iedereen er natuurlijk de hele tijd naar vragen.......Kun je jezelf echt niet bedwingen? Je dochter is denk ik wat te jong om het 'geheimpje' voor zich te houden. Tja, hoe erg vind je het als meerdere mensen het weten? Je kunt het ook bijvoorbeeld na 7/8 weken aan je dochter vertellen en er een spelletje van maken dat het nog een groot geheim is voor jullie drietjes. Als ze het dan een week later toch aan iemand vertelt is het al minder een probleem omdat je dan al verder in je zwangerschap bent?

Ik heb het ook aan bijna iedereen vertelt of laten doorschemeren dat we bezig zijn en moet nu ook af en toe gaan liegen....erg moeilijk maar het voelt gewoon net goed om het aan de hele grote klok te hangen. Misschien lukt het je vanzelf als je eenmaal zwager bent?
@Giorra: als je je er niet goed bijvoelt, moet je het niet doen

@Peach en tatli: fijn dat de echo goed was. Ik kan helaas niet op de hyves komen, dus dat moet ik nog een andere keer bekijken.

@Poffertjes: ik hoop dat je maandag een positief bericht krijgt. Wil je mijn uitgerekende datum op 17 januari zetten? Dat stond in een tabel van Moeders voor Moeders namelijk.

Mijn man heeft vanmiddag een electriciteitsdraad geraakt bij het ophangen van een lamp. En daardoor kunnen we niet bij de computers (zit nu op de laptop), de droger kan ook niet aan. En ik vraag me af of de cv aan kan. Dus hij is nu behoorlijk chago en ik inmiddels ook. Ben maar beneden gaan zitten, dan zitten we elkaar niet in de weg.

5 weken en 5 dagen zwanger
@peach: Gefeliciteerd met de goede echo, nu de vakantie al geboekt? En erg leuk dat je nog een keer mag komen om het hartje te luisteren! Daar zeg je natuurlijk geen nee op. Vandaag helemaal in de wolken?

@tatli: Ook gefeliciteerd, was vast heerlijk gevoel de bevestiging, geniet ervan meid! /En dan straks alweer op naar de volgende echo!

@bowie: Vandaag ook nog zo misselijk als je iets eet? Irritant dan he!!

@giorra: Wat bij mij goed werkte om me stil te houden toen ik zwanger was, de gedachte dat als er iets niet goed zou zijn dat ik dat dan ook weer aan iedereen moest vertellen, en aangezien sommige mensen het toch vaak meteen doorvertellen en het verhaal zo snel verder gaat, kon ik me zo goed stil houden! Roddels gaan sneller dan je denkt!

En bij de vraag of je zwanger bent. kun je proberen te ontkennen. Maar dat ik moeilijk als ze weten dat je bezig bent! Na dit hele verhaal bedenk ik me nu ineens dat je weinig aan mij hebt voor tips! Veel succes en hopelijk kun je je dan nog even stilhouden!!

@toa: Hoe is het met je? voel je je al iets beter??

@meiske: A;s ze al aangeven dat je 2 mensen mag meenemen dan is er ook wel plek voor, anders zouden ze het niet voorstellen denk ik!

Wij nemen bij 20w echo mijn moeder mee, ze had er gister steeds over dat ze zo benieuwd was naar hoe het kindje eruit zou zien enz.. Dus hebben we haar meegevraagd, ze zit er ook zo vol van haha, het eerste kleinkind voor haar, elke keer heeft ze wel weer iets gekocht als we komen!

@liedje: Fijn om te horen dat het met de vrouw weer een stuk beter gaat, gelukkig maar!

@poffer: Zou wel heel erg jammer zijn dat de vakantie dan niet door zou gaan, maar als dat bedrijf een beetje slim is dan luisteren ze meer naar je huidige werkgever dan naar dat rapport!! Wel fijn dat ze toch nog contact opnemen met je werkgever om wat dingen door te nemen!! Komt vast goed dan, anders hadden ze dat ook niet gedaan neem ik aan.

@poffer, muppet, giorra, skull, korrel, de eisprong al gehad???

Vandaag lekker geshopt, was vooral babyshoppen 2 nieuwe broeken gekocht, heb ook die van anouk/noppies gekocht, wat een gave broek is het! Past perfect! Ook een boek gekocht met namen. Eenmaal thuis vriend meteen het boek gepakt en is al druk bezig met leuke namen eruit te zoeken.

Nog wat kleertjes en nog wat handige spullen...

Ook kado gekocht voor schoonzus die als goed is woensdag gaat bevallen, de lodger shelter (erg leuk, wil ik ook nog graag) en leuke jurkjes! Was een erg leuke dag!

Nu nog even eten en dan lekker op de bank!!

Prettig weekend allemaal!!
Liedje, ik wil heel graag een foto van onze eerste echo plaatsen maar dat lukt niet. Ik zit nog steeds te internetten op de laptop van mijn werk en die is afgesloten voor uploaden, downloaden, dingen installeren etc. Het lukt me gewoon niet om de foto erop te krijgen. Ik verwacht na het weekend de adapter van onze normale laptop, dan ga ik direct aan de slag

Poffer, wat is het weer spannend volgende week. Qua baan en qua testen. Ik hoop op dubbel positief nieuws

Miss, wat heerlijk zo babyshoppen, ik heb er ook al zin in!

Meiske, heb je je man al vergeven Irritant als alles even misgaat met klussen!

Bowie, ik kan het ook bijna niet meer voor me houden en stiekem heb ik het al aan wat mensen verteld. Ik ben gewoon niet goed in geheimpjes. Als iemand het raadt, dan vertel ik ook maar meteen de waarheid. Ik ga niet nu 'nee' zeggen en over 4 weken 'tadaaaaaaaaaaaaaaaa ik ben 3 maanden zwanger'. Niet dat ik het raar vind als anderen dat wel doen, maar ik kan het toch niet voor me houden

Giorra, als je die testen irritant vindt doe je toch lekker zonder. Ik vond het zelf niet zo erg maar ik kan me voorstellen dat anderen er anders over denken. Je bent er door dat testen wel meer mee bezig dan normaal denk ik... Mijn nieuwsgierigheid was gewoon te groot, en natuurlijk het feit dat mijn moeder geen normale eisprong had speelde voor mij ook mee...

Paulita, veel plezier in la douce France!!!

Toa, hoe is het met je? Wat een rottijd moet het nu voor je zijn, sterkte (f)

Tatliman en ik zijn weer een beetje bekomen van de eerste echo. Hij is nu naar voetbaltraining en ik voel me vandaag wel redelijk. Als ik niet werk gaat het stukken beter dan als ik de hele dag heb gewerkt. Dan kan je me om 20.00 uur opvegen. Helaas zal mijn werkgever het geen goed idee vinden als ik de komende weken thuis werk denk ik
if we all light up, we can scare away the dark...
Oja, voor de tabel: 12 juni weer naar de verloskundige
Mijn moeder is trouwens heel erg in de oma-modus. Straks komen ze langs om het eerste baby-cadeautje te brengen
Hoi lieve meiden,

Pffff....Tatli & Peach: Wat geweldig dat jullie een goede echo hadden Ik heb zowaar helemaal in spanning gezeten voor jullie, en heel hard geduimd.

Wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben van de eerste beelden van Tatli-baby en Mini-Peach

Muppetje en Skull: Hè meiden, wat balen dat jullie de lappenmand nog niet uit zijn.

Hier even een virtueel fruitmandje en morgen voelen jullie het effect vast al

Korrel: Hoe gaat het met je? Is de ellende bij de tandarts nu helemaal voorbij ? Ik hoop het voor je…

En heb je nog een eisprong langs zien komen? Ben je al begonnen met die testen?

Liedje: Wat een geweldig nieuws over de vrouw van je collega. Denken ze dat alles weer goed komt? En wat gezellig, een date met je man.

Was de film een aanrader? Welke hebben jullie gezien?

Poffer: Pfff wat een gedoe rondom dat rapport. Kan me voorstellen dat je daar teleurgesteld om bent.

Ik hoop dat die mensen hun eerste enthousiaste gevoel bij jou vast kunnen houden en dat ze je de baan gaan aanbieden.

Giorra: Ben het met je eens dat je dochter de eerste is die moet horen dat ze een zusje/broertje krijgt. Ik hoop dat je je straks kunt inhouden en de eerste kritieke weken kunt afwachten. En inderdaad, mijn dochter zou zo’n nieuwtje ook nog geen uur zo’n nieuwtje voor haar kunnen houden, hahaha!

Maar ik denk dat je het geheimpje echt wel kunt bewaren hoor, zet ‘m op!

Paulita: Wat heerlijk! Genietze in Frankrijk!

Bowie: Nog een paar dagen en dan mag je naar de VK. Kan me voorstellen dat je er erg naar uit kijkt. Hoe gaat het met de misselijkheid? Ik heb dit niet gehad, dus heb helaas ook geen nuttige tips voor je. Hoop dat je je er een beetje doorheen kunt slaan.

XT
Stay with me, let\'s just breathe.
@Toa. Fijn dat je er weer bent! Ja echt super dat het beter gaat, ze denken dat ze volledig zal herstellen, maar dat is nog even afwachten. Ze is nog er moe, maar dat komt door de medicijnen waarmee ze haar in slaap hielden.

Mn date was heerlijk zo saampjes, we hebben 'He's Just Not That Into You' gekeken. Zelfs mn man vond hem wel grappig!

@Tatli. We wachten gewoon geduldig af! Wat leuk je moeder in de omamodus ik ben benieuwd naar haar cadeautje.

@Miss. Wat heerlijk dat je bent wezen babyshoppen. Wij zijn hier hard ons best aan het doen, zodat wij dat binnenkort ook kunnen!

Kga nu lekker slapen, morgenmiddag misschien met mn buurvrouw en haar vriendinnen naar het strand!
liedjepiedje wijzigde dit bericht op 22-05-2009 22:25
Reden: nog een toevoeging
% gewijzigd
He Allemaal!

@allen Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn tandarts perikelen; het heeft geholpen! Ik ben nu voor het eerst in maanden pijn vrij. Echt zo fijn! Wist niet eens meer hoe dat voelde

@Toadje Wat ontzettend knap dat je die vreselijke woensdag overleeft hebt. Het lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop zo dat je binnenkort eindelijk je dochtertje heel goed nieuws kan vertellen!

Ik heb nog geen eisprong zien langs komen, maar ik moet zeggen dat ik ook niet elke dag op het zelfde tijdstip een ovutestje gedaan heb. Eén keer zag ik een heeeel licht streepje, maar dat moet geloof ik ook als negatief geïnterpeteerd worden.

@ Tatli&Peach Gefeliciteerd met jullie goede echo's!! Ik heb nog niet gekeken op hyves, maar zo te horen is het nu al een mooi plaatje. Super leuk!! Kunnen jullie nu genieten?

@Poffer Wat ontzettend stom dat ze je niet voor het weekend uit de onzekerheid gehaald kan worden. Ik vraag mij heel erg af wat is nou belangrijker, een goed gesprek of een bureau die binnen no-time een adviesje mee geeft... Ik duim me suf voor je! (f)

@Liedje WIJ WILLEN OOK!!!!!

@ paulita Heerlijk lekker naar Frankrijk! Geniet met zijn 4tjes

@Missi Heerlijk baby shoppen! Wat is dat precies voor een broek? En namen tja... ben jij er al uit? en wat denkt je vriend ervan? Zitten jullie een beetje op één lijn?

@Giorra Ha ik herken dat met de ovutestjes. Aan de ene kant denk ik STOPPEN maar aan de andere kant wil ik graag mijn cyclus weten. En wat het probleempje betreft met jouw enthousiasme, ik vind dat je moet doen wat goed voelt en niet wat 'hoort'. Als jij het aan mensen vertelt en erbij zegt dat ze het ECHT voor zich moeten houden, dan doen ze dat ook.

@Muppet Hoe is het met je? Hoe gaat het down-under?? Hoop dat je goed nieuws hebt!

@Meiske Wat leuk dat je zo'n goed contact hebt met je moeder en schoonmoeder, dat ze mee mogen naar een echo! Ik ben heel benieuwd wat je gaat besluiten. Hoe is het verder, besef je het al helemaal?

Zo net dancing met de stars gekeken, echt leuk! Heerlijk zo'n afval programma!
@Liedje Date?? ik heb iets gemist volgens mij! Maar klinkt wel heel fijn.

Vindt het knap dat jullie zo geduldig zijn pfffff ik kan niet wachten tot het zo ver is
@ peach en tatli wat fijn dat alles goed was!!! peach mooie echo!! tatli we wachten met smart op die van jou!!!

@ miss mn eisprong was waarschijnlijk gister....vingers gekruisd!!

@ toa bedankt voor de virtuele fruitmand...gaat gelukkig alweer wat beter met me....maar hoe gaat het met jou??????????!!!

@ poffer idd leuke profielfoto!!! volgens mij ben je niet zo heel lang ofwel? ik ben 1.80 dus alles wat daaronder valt is voor mij al klein.
@ liedje WIJ WILLEN OOK !!!!!! WIJ WILLEN OOK !!!!!!!

@ korrel fijn dat je eindelijk pijnvrij bent!!!!!
Aloha!!

Even een berichtje van mevrouw Muppet midden in de nacht!

@ Toa: Blij dat je er weer bent!

@ Korrel: Super dat je pijnvrij met je kies bent!

@ Poffer en korrel: Ik ben op Hemelvaartsdag ongesteld geworden. Had de nacht van woensdag op donderdag enorme buikpijn, lag echt krom. Donderdagmiddag kwam er iets bruins op gang, maar echt "doorlopen" doet het niet.. Blijft vaag, bruin en weinig! Cyclus van 26 dagen gehad!

Gevoelsmatig was ik teleurgesteld, maar goed het was maar een shot. Rationeel zat ik in het andere: Eerst maar eens zalfvrij zijn en dat uitstrijkje goed is en er dan weer voor gaan!

Dus Poffer, wil je mijn datum aanpassen naar de 19e?

Morgen reageer ik wel verder, ben echt erg moe en ga nu lekker slapen!

Trusten!
@skull, even snel... niet zo groot? 1.76 valt toch best mee?

Maar 4 cm verschil met jou..... Misschien lijk ik klein doordat de foto met een groothoeklens is gemaakt... Haha wel voor het eerst dat iemand zegt dat ik niet zo groot ben :-)

@muppet, logisch dat je toch een beetje teleurgesteld bent... je wil het zo graag dat je gewoon op een klein wondertje hoopt! Ik ga in ieder geval je datum aanpassen.

@korrel, ik vind het ook stom... getsie! Nog twee nachten slapen en dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben! Stel dat het nee is dan heb ik wel al wat leuke vacatures gezocht waar ik op kan solliciteren. Dus dan moeten we maar met goede moed verder.

@toa, gezellig dat je er weer bent! x

@tatli, ik moest wel even lachen om het tatliman verhaal dat hij eerst even een boekje ging pakken hihi... hij wist zichzelf echt even geen raad! Wel mooi om te zien denk ik en leuk om te lezen in ieder geval!

@miss, heerlijk zeg babyshoppen! Wil ik ook wel :-) Maar ik heb mijn eisprong al gehad nu zo'n anderhalve week geleden. Ik heb het plan om volgende week zaterdag af te wachten en dan te gaan testen (net voordat we op vakantie gaan...).
@MIss: wij willen de 20 weken echo met z'n tweeën beleven. Omdat we dan ook het geslacht willen weten, maar die willen we verder geheim houden. Daarom willen we ze nu mee nemen.

Leuk dat je al zo geshopt hebt!

@Toa: fijn dat je er weer bent! Kan je het een beetje een plaatsje geven?

@Tatli: Mijn man heeft nu de draden losgetrokken, zodat we wel weer stroom op andere plekken kunnen hebben. Maar voor dat punt waar de lamp moet komen, moet nu een elektricien komen.

@Korrel: Ik heb wel goed contact met mijn moeder, maar mijn schoonmoeder dat valt reuze mee. Maar aangezien ik mijn moeder mee wil hebben, kan ik het niet maken om mijn schoonmoeder niet mee te vragen, vandaar.

@Skull: succes met klussen!

@Poffertjes: wil je mijn uitgerekende datum naar 17 januari zetten?

5 weken en 6 dagen zwanger
hey meiden!!

@toad, hoe is het nu met jou? kon je nog thuis blijven van het werk gisteren? lijkt me idd wel lastig voor je om de blijdschap van de echo s te lezen....Ik leef met je mee hoor!

@ poffertjes, ik hoop zo voor je dat jullie nog lekker op vakantie kunnen.....we duimen op goed nieuws maandag! heb je wel verdiend hoor!!!

@muppet, jammer dat je toch ongesteld bent geworden, snap ook de teleurstelling:( Ik hoop dat jullie binnenkort er weer helemaal voor mogen gaan, heeft nu wel lang genoeg geduurd...

@tatli, wat grappig dat je man zo reageerde...de mijne was volop dingen aan het vragen en zat klaar met zijn camara toen de echo begon...Toen we het kindje zagen was hij helemaal stil!! later op de dag smste hij me dat hij erg trots is, zo lief!

@korrel, ik lees ook wel eens dat vrouwen net de ovulatie missen met zo n test of dat het streepje gewoon niet donker word. ik zou gewoon af en toe zorgen voor romantische avondjes met korrelman: )

@miss, zo jij hebt leuk gehopt...heerlijk zeg!!!! ik ga het binnenkort ook doen hoor!

@liedje, veel plezier op het strand vandaag!! en snap dat je nu ook heel graag wilt hoor...maar als we elkaar zo blijven opvolgen in het tempo als nu....moet het goed komen toch!

@skullcandy, spannend dat gisteren je eisprong was!! ik duim voor je!

Wij hebben gisteren lekker de reis geboekt. 31 mei vetrekken we naar fuerteventura! heeeeerlijk!
@Peach: alvast veel plezier!
Vandaag ook met het vriendje naar het strand geweest. Ingesmeerd met factor 30 (!) tegen de pigmentvlekken, lekker gaan liggen en prompt ging de zon weg!!!
@Poffer; spannend allemaal zeg! Hoop dat je lekker 3 weken weg kunt! Ja ik doe t nog maar even niet die testen, misschien later nog.

@Bowie: Een goed advies van je! Ja ik heb niet zo goed van te voren er over nagedacht. Dom. Maar ik dacht ik vertel het een paar hele goeie vriendinnen als ik daadwerkelijk zwanger ben en onze pa`s. Maar ik was vergeten dat ik het nog niet tegen onze dochter kan zeggen i.v.m. doorvertellen (en nee die kan denk ik niet haar mond houden, het moederdagcadeautje zat ze dit jaar alweer te verklappen). En ik vind het raar dat zij het dan niet weet en vriendinnen wel. Ik ga dus ws liegen de eerste weken. En lukt dat jou nu wel aardig goed nu je zwanger bent? T heeft ook wel wat om dan een geheimpje te hebben, vind je niet? Zien mensen het alleen niet aan je?

@Miss; nee ik heb zeker wat aan je advies hoor! Ik vind het ook niet leuk om dan weer aan iedereen te moeten vertellen dat het fout is gegaan. Ik denk dat ik het nadat ik het hartje gehoord zou hebben, het tegen onze dochter vertel en daarna zien we wel weer. Ik hoop zo dat dat me lukt! Maar ja eerst maar eens zwanger worden ;)

Wat leuk al die spullen te mogen kopen, en namen verzinnen heerlijk! Word je schoonzus dan ingeleid? Spannend!
@Tatli; jammer dat je geen zwangerschapsverlof krijgt de eerste 3 maanden!

Ik snap dat jij die testen dan nog liever wilde doen. Ik ben er daardoor idd nog meer mee bezig en ik ben steeds bang het te vergeten, waardoor ik er 100 x aan denk op een dag, zucht.

@Toa; fijn dat je er weer bent, hoe gaat het nu met je??

Ja je hebt gelijk, dat onze dochter het als eerste moet horen. Ik ga zeker m'n best doen en gelukkig kan ik het hier wel kwijt. Bij onze eerste zwangerschap heb ik het trouwens rond 9 weken tegen goeie vriendinnen vertelt. Pa`s eerder. En toen bij 12 weken ong tegen de rest. Dus ik kan het wel haha.

@Korrel; haha wij lijken op elkaar qua zwanger willen worden volgens mij. Ik heb ook een dubbel gevoel over die testen ja. En je hebt gelijk dat je moet doen wat goed voelt. En de meesten zeggen ook niet als ze zwanger willen worden, maar voor mij was het gewoon een enorme opluchting om het wel te kunnen zeggen.

@Mupper; toch wel even balen he! Ik hoop dat snel alles over is en jullie er volop voor kunnen gaan!

@Skull; wat voel jij tijdens je eisprong?? Ik heb vanaf woensdag soms buikpijn, soms ineens heel moe (nu al bijna heel de dag) en meer slijm. Weet bij mezelf nu niet precies wanneer het is geweest of nog moet komen.

@Peach; ooh lekker op vakantie, heerlijk hoor!
@peach, wat heerlijk! Ook voor jou is vakantie al dichtbij! Lekker vooruitzicht toch?

@allemaal, ik zie net dat ik de eerste ben op de NOD lijst... ben benieuwd.... Pofferman vroeg net al wanneer ik kon gaan testen en of het echt niet eerder kon dan zaterdag a.s.. Ik ben benieuwd deze keer... maar het zou wel heel mooi zijn dus ik zal wel gewoon ongesteld worden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven