Powder brows pmu mislukt!
woensdag 23 juni 2021 om 03:44
Hoi allemaal,
Ik heb gister powder brows laten aanbrengen. Dit is PMU.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Omdat er nog lichtjes oude pmu onder zat is de nieuwe er heel dik als een zwarte balk over aan gebracht. De mw. die het gedaan heeft zei dat het nog heel erg vervaagd. Ik ben gewoon ziek door hoe ik er uitzie nu. Twee dikke zwarte balken boven mijn ogen.
Had ik dit maar nooit gedaan. Wat kan ik doen dat het sneller vervaagd?
Ik zit er over te denken om me ziek te melden.
Kan er niet door slapen en ben in paniek.
Ik heb gister powder brows laten aanbrengen. Dit is PMU.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Omdat er nog lichtjes oude pmu onder zat is de nieuwe er heel dik als een zwarte balk over aan gebracht. De mw. die het gedaan heeft zei dat het nog heel erg vervaagd. Ik ben gewoon ziek door hoe ik er uitzie nu. Twee dikke zwarte balken boven mijn ogen.
Had ik dit maar nooit gedaan. Wat kan ik doen dat het sneller vervaagd?
Ik zit er over te denken om me ziek te melden.
Kan er niet door slapen en ben in paniek.
woensdag 23 juni 2021 om 15:14
Nou heb zelf ook powder brows maar de kleur is in het begin tot 75% donkerder.
Dus zou even afwachten tot ze gaan vervellen.
Mocht het nou echt geen gezicht zijn heb ik nog een perfect adres voor je om ze te laten weglaseren.
Kijk even bij Yevgenia in Hellevoetsluis zij is een van de weinige die een Yag laser heeft. Heb ook een stuk laten weghalen je hoort een paar tikjes en ze vervagen helemaal.
Dus zou even afwachten tot ze gaan vervellen.
Mocht het nou echt geen gezicht zijn heb ik nog een perfect adres voor je om ze te laten weglaseren.
Kijk even bij Yevgenia in Hellevoetsluis zij is een van de weinige die een Yag laser heeft. Heb ook een stuk laten weghalen je hoort een paar tikjes en ze vervagen helemaal.
woensdag 23 juni 2021 om 15:16
woensdag 23 juni 2021 om 15:24
Volgens mij is wat je omschrijft redelijk normaal, kleur vervaagd nog en het is nu een korst laag. Wacht het even af tot vanzelf de korstjes eraf zijn, dan nog duurt het echt even tot het is bijgetrokken. Dat ze bij mij gedaan waren grapte ik dat ik net bert van bert en ernie was en bij mij is het ook helemaal mooi bijgetrokken
woensdag 23 juni 2021 om 21:55
Voel me zo slecht. Het is zo dik en hoekig. Hoelang duurt dit?Diamond1983 schreef: ↑23-06-2021 15:16Oja ga er aub niet aan lopen plukken of nat maken daar worden ze alleen maar nog lelijker van.
Doe er anders als je moet werken een licht poedertje overheen. Als je echt de deur niet uitdurft.
Maar voorzichtig zou de poeder erop laten zitten en niks poetsen of wassen.
woensdag 23 juni 2021 om 21:55
Ja ik word Bert genoemd en voel me een angry bird. Het is net alsof t er met stift op gezet is. Maar ook de aanzet is mega donker. Niet ombre. Ze zegt dat het toch zo is aangebracht dat de aanzet vager wordt.Redcurls schreef: ↑23-06-2021 15:24Volgens mij is wat je omschrijft redelijk normaal, kleur vervaagd nog en het is nu een korst laag. Wacht het even af tot vanzelf de korstjes eraf zijn, dan nog duurt het echt even tot het is bijgetrokken. Dat ze bij mij gedaan waren grapte ik dat ik net bert van bert en ernie was en bij mij is het ook helemaal mooi bijgetrokken
woensdag 23 juni 2021 om 23:58
Dat komt denk ik ook omdat de wenkbrauwen in het begin wat opzwellen. Meestal duurt dat een dag of twee.Beauty_1989 schreef: ↑23-06-2021 21:55Voel me zo slecht. Het is zo dik en hoekig. Hoelang duurt dit?
donderdag 24 juni 2021 om 08:26
Ben je van tevoren hierover niet ingelicht? Bij mij zag het ook zwart en na genezing mooi zacht.
Je wenkbrauwen zijn nog opgezwollen, dit zijn korsten. Echt wacht het nou maar even af met 2 weken is het al anders met zes helemaal. Goed verzorgen, zo min mogelijk aanzitten, eerste week niet nat maken voor beter genezings proces
Je wenkbrauwen zijn nog opgezwollen, dit zijn korsten. Echt wacht het nou maar even af met 2 weken is het al anders met zes helemaal. Goed verzorgen, zo min mogelijk aanzitten, eerste week niet nat maken voor beter genezings proces
donderdag 24 juni 2021 om 23:36
Same, bij mij was het aanvankelijk ook veel donkerder dan het eindresultaat. ik zou even afwachten tot het genezingsproces is voltooid voordat je begint te roepen dat het mislukt is. Wat ik raar vind: je hebt neem ik aan toch wel voor en na foto's van degene die het heeft gezet bekeken? Of ben je lukraak naar een beunhaas gegaan? En het klinkt nu alsof je ook de vorm niet mooi vindt, heeft ze die niet eerst met he afgestemd voordat ze ze ging zetten?
donderdag 24 juni 2021 om 23:53
Oh wat erg, haha! Bert en angry bird. En ook net nu de versoepelingen ingaan. Was het nog maar lockdown.Beauty_1989 schreef: ↑23-06-2021 21:55Ja ik word Bert genoemd en voel me een angry bird. Het is net alsof t er met stift op gezet is. Maar ook de aanzet is mega donker. Niet ombre. Ze zegt dat het toch zo is aangebracht dat de aanzet vager wordt.
Nee, maar even geduld. Echt.
Ik ben overigens van mezelf al angrybird met mijn natuurlijke wenkbrauwen…
vrijdag 25 juni 2021 om 16:54