contact balie

26-06-2021 07:48 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Medeforummers, jammer hoor dat dit forum verdwijnt. Nog net op de valreep wil ik mijn laatste of een van de laatste berichten plaatsen. Ik heb een leuke man ontmoet die bij een balie staat. Dat gebeurt mij zelden. Hij lijkt wel geinteresseerd maar we kunnen weinig. Het is bij een organisatie (gemeentelijk) waar het de bedoeling is dat je na een kort onthaal wel doorloopt voor de doorstroming etc. Dus veel tijd heb ik niet. Ook staan er wat beveilgers, publiek in de ruimte. Dus zomaar een telefoonnummer geven of uren kletsen heb ik niet. Ik moet er de komende maanden nog twee keer zijn. Help ;) Hoe leg ik toch contact?
Zoek oogcontact en lach je vrolijkste lach.
Lukt dat? Knipoog!
De eerste keer.

De laatste keer: zelfde, zonder knipoog.. En vraag een papiertje. Noteer je telefoonnummer en geef hem dat. En dan afwachten…
Gewoon vragen of hij een keer wat met je wil gaan drinken. Maak het niet moeilijker dan nodig. Als hij ja zegt, geef je je nummer en loop je door. Zegt hij nee, loop je zo door. Hoeft geen uren te duren verder.
Bedankt, dit lijken mij effectieve methodes maar helaas ben ik hier te verlegen voor. Ik zou pas durven knipogen of nummers geven als ik iemand heel vaak gesproken heb. Ik moet iets doen waarbij het subtieler is en waar het vooral een beetje van hem lijkt te komen. Wil wel een voorzetje geven maar hoe?
het is ook al iets een ouder iemand (50 ongeveer) die niet zo gewend is als jonge gasten om zo’n verzoek te krijgen.
Kun je niet iets laten slingeren en daar later over opbellen?

Ik had dat laatst per ongeluk. Zag een leuke man en ergens in het verhaal heb ik mijn tas laten vallen/liggen en toen kwam hij hem brengen. Het was niet eens expres maar ik kan me voorstellen dat het zo leek :facepalm:
Je kunt méér.
glitterrosa schreef:
26-06-2021 08:35
Bedankt, dit lijken mij effectieve methodes maar helaas ben ik hier te verlegen voor. Ik zou pas durven knipogen of nummers geven als ik iemand heel vaak gesproken heb. Ik moet iets doen waarbij het subtieler is en waar het vooral een beetje van hem lijkt te komen. Wil wel een voorzetje geven maar hoe?
Gaat niet lukken als je te verlegen bent. Op deze manier bij een dergelijk contact de aandacht trekken: daar moet je happy, uitbundig en brutaal voor zijn.
glitterrosa schreef:
26-06-2021 08:37
het is ook al iets een ouder iemand (50 ongeveer) die niet zo gewend is als jonge gasten om zo’n verzoek te krijgen.

Begrijp ik hieruit dat hij een vijftiger is en jij nog een jonge blom van in de twintig ?
Dat wordt wel lastiger, maar een briefje met je telefoonnummer achterlaten kun je altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis.
glitterrosa schreef:
26-06-2021 08:35

Dan houdt het op helaas.
Het lijkt me nogal omslachtig om iemand subtiele hints te gaan geven zodat hij weet dat jij hem leuk vind, maar hij de eerste stap moet zetten. Sowieso hebben veel mannen die subtiele hints niet door. Wordt nogal lastig denk ik, tenzij je hem dus gewoon wel je nummer heeft of hem mee uit vraagt. Wat heb je te verliezen? Als je het de laatste keer doet, zie je hem daarna toch niet meer. En er is niks mis met een blauwtje lopen.
creativeguy schreef:
26-06-2021 09:10
Begrijp ik hieruit dat hij een vijftiger is en jij nog een jonge blom van in de twintig ?
Dat wordt wel lastiger, maar een briefje met je telefoonnummer achterlaten kun je altijd proberen. Niet geschoten is altijd mis.
Ik ben zelf begin 40 maar niet gewend om zulke zaken dagelijks te ondernemen. Het lijkt mij voor veel mensen wel lastig zoiets.
glitterrosa schreef:
26-06-2021 08:37
Hoe weet je dat? Je kent hem toch niet? Waarom denk je dat mensen van 50 geen tot weinig aandacht krijgen?
La*Rubia schreef:
26-06-2021 09:08
Gaat niet lukken als je te verlegen bent. Op deze manier bij een dergelijk contact de aandacht trekken: daar moet je happy, uitbundig en brutaal voor zijn.
Happy ben ik wel en uitbundig kan ik zijn. Brutaal wat minder in dit soort situaties.
Attraverso schreef:
26-06-2021 10:40
Hoe weet je dat? Je kent hem toch niet? Waarom denk je dat mensen van 50 geen tot weinig aandacht krijgen?
omdat het een nette organisatie is en hij niet als een player overkomt. Het is geen proper die bij een festival staat maar eerder een keurige meneer.
Tja TO, wil je verder contact met hem of niet?
Dan zul je toch een move moeten maken.
Dus geef gewoon een briefje met je nummer aan hem, daar is echt niks spannends aan.

Of je kijkt op de website van de organisatie of de werknemers daar op staan en gaat hem online opzoeken, maar dat vind ik meer creepy dan gewoon een briefje geven.
... high heels and a bad attitude
Is ook maar een rol he?

Wat heb je te verliezen. En bovendien, iedereen vindt het leuk om aandacht te krijgen dus huppatee trek die stoute schoenen aan!

Met kan ik niet, wil ik niet, ik ben zo niet bereik je niet veel in het leven.

Succes!
Because schreef:
26-06-2021 10:50
Is ook maar een rol he?

Wat heb je te verliezen. En bovendien, iedereen vindt het leuk om aandacht te krijgen dus huppatee trek die stoute schoenen aan!

Met kan ik niet, wil ik niet, ik ben zo niet bereik je niet veel in het leven.

Succes!
Wel eng hoor :0 In welke winkel zijn die stoute schoenen te vinden ;) ;) volgens mij zijn mijn voeten daar niet geschikt voor ;)
Weet je wel zeker dat hij vrijgezel is? 🙈
Vanuit zijn functie zou ik geen move van hem verwachten. Of jij doet het of er gebeurt niks.
glitterrosa schreef:
26-06-2021 10:38
Ik ben zelf begin 40 maar niet gewend om zulke zaken dagelijks te ondernemen. Het lijkt mij voor veel mensen wel lastig zoiets.

Dan zal dat het zijn. De rest van de mensheid doet dat namelijk wel dagelijks, bij elke vreemdeling die een beetje knap is meteen om een briefje vragen en je nummer achterlaten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven