Het Kasteel

18-03-2009 19:49 3004 berichten

Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!

**snuft**

9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.

**fluit om de butler**

Schiet eens op met die koffers, Joh!

Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!

Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
Alle reacties Link kopieren
Mims!
hehehe, Mims. Ik heb een heel grappig beeld op mijn netvlies hangen, nu

Volgens mij heeft de helft van alle kindjes in UberVinex vannacht tussen ouders in geslapen danwel danig gespookt, als ik alle gesprekken in de bus een beetje goed heb afgeluisterd

Mk heeft het zo leuk gehad! Maar 1 klein buitje 'Maar dat was niet erg want we moesten toch een ijsje gaan eten' en ze was helemaal blij

En ik ben gewoon heel moe. Maar dat zal iedereen wel hebben, vandaag, na dat geweld van vannacht.

Iemand een bakkie decaf?

Hoe zou het met M'anas zijn? En wanneer is de gezinschbak van MM wel klaar?
Marie heeft als het goed is zondagochtend aan tafel gezeten met de gehele Ananasfamilie met gebakken broodjes en een krantje. Mevroi had wat strak gepland, vertelde zij mij, dat wel tot enige stress heeft gezorgd (iets met laminaat dat deels opnieuw moest en verf die kromp op een kast) maar zaterdag zijn zij verhuisd als het goed is.

Ben benieuwd inderdaad. Of de over het deed.

Klinkt goed, de schoolreis van MK! En de Gezinsbak is hopelijk volgende week klaar.

~roept de butler voor een slaapmutsje~
En de oven (met een N, Bloes, met een N) deed! We hadden inderdaad een zeer strakke en ambitieuze planning, maar zondagochtend zaten wij inderdaad aan het ontbijt met zu allu, en 's avonds ontvingen wij de eerste visite (mijn ouders, bepakt met kado's voor alle kinderen). En het huis is zooooooooooooo mooi geworden, zoveel mooier dan ik had verwacht! Er is nog best wat werk te doen (vooral in het oude huis!), maar nog een paar dagen met verstand op nul doorbuffelen, en dan is Project Verhuizing eindelijk achter de rug. Jippie!
.
*zet koffie neer*

Klinkt goed allemaal M'nas. Fijn dat het huis zo goed voelt.

Kinderen ook erg blij?

Darly vandaag weer geprek he? Succes! En volgens mij was gisteren heel Nederland te laat of niet op het werk, Cheffin mag blij zijnat je ondanks de file nog in e auto bent gestapt.

Lil dat is wel balen dat je de bijeenkomst most missen, ga je vandaag wel naar groep toe? GG alweer in het land?

Mims, Ik zie het ook echt helemaal voor me. *reikt papieren zakdoekjes aan*

Bloes jammer dat gezinsbak een week moet wachten, maar he dan is ie wel heel.

Cursus gisteren was heel leuk, maar wel erg vermoeiend. Na afloop nog even naar stamkroeg. Ook leuk, maar niet te laat gemaakt. Ben op nu. Ik overweeg om morgen vrij te nemen, even kijken met collega of dat lukt en dan een heel lang vrij weekend. Nou ja en anders nog steeds een lang vrij weekend, want vrijdag en maandag sowieso vrij.

Ben in ieder geval heel blij hoe het maandag is gegaan. Had van te voren niet gedacht dat het zo'n succes zou worden.
Ja straks tweede gesprek. Ben toch weer gespannen omdat ik Chefin niet vertrouw en geen idee heb of ze de afgelopen dagen nieuwe messen heeft gevonden en geslepen. Collega is erg rustig en verwacht dat Chefin vooral 'beterschap zal beloven'. Ik hoop op het laatste, alhoewel dit niet de oplossing is voor het probleem. Maar is er uberhaupt wel een oplossing?

Fijn M'anas dat Project Verhuizing met goed gevolg is afgerond! Wanneer is de house-warming :-) ?

Waren ze op je werk ook tevreden over maandag Suup? Morgen vrij klinkt als een goed plan, je hebt er hard genoeg voor gewerkt de afgelopen tijd!

Ik krijg trouwens best wel opmerkingen over mijn nieuwe gele bumpersticker (u wel bekend) Tila. Vooral of ik gezoend wil worden
En? Wil je dat?

Hoe gaat gesprek?

M'anas, je hebt internet! Dan ben je officeel verhuisd! Gefeliciteerd!

En, Suup, mag je vrij?

Hard gewerkt, enrome lading loose ends weggewerkt dus dat is fijn Vind het wel opvallend hoeveel werk je kan verrichten in slechts 2,5 uur.

Iemand lunch? ik heb kaiserbolletjes gehaald
Nee ik doe het anders. Werk wel morgen, maar half en op andere werkplek omdat ik in de avond een afspraak in Amsterdam heb.
Kelder!
(Waar? Ik kan niets vinden in die K-Kelder...)
Bij halloooo
Kelder al gezien?

Hilarisch vriendesiteberichtje stuurde je trouwens

Mag ik ff opscheppen?

Jom is al 2 ochtenden droog wakker geworden! Droog! Jippie!
koffie?
Nee, nog niet kunnen vinden en dus opgegeven. Zijn jullie intussen stiekum verhuisd???

IK moest gisteren naar de tandarts en had geen gaatjes! Blij om!

~neemt een mok koffie mee en gaat aan het werk~
Zo moeilijk is het niet hoor bloes.

Als je in kelder zit, op inbox klikken zie je vanzelf wat er nieuw is.

Mogguh.

hier beetje uitgeslapen en een koffie in bed.

Rustige start dus.

Fijne dag meiden
*zet een lekker lunch neer en een bak aardbeien met veel suiker er overheen want die tandjes van de Kasteeldames kunnen best wat hebben*

Ik moest gisteren werken bij onze voorstelling waar ook een stel jonge 'urban' dansers in meedoen. Deze fantastische conversatie met 1 van die dansers (een meisje van 13) wil ik jullie niet onthouden.

Na de voorstelling komt ze wat aarzelend op mij afgelopen.

Zij (heel braaf): 'Mevrouw'

Ik (mijn standaard antwoord) : 'Darly heet ik'

Zij (in lichte paniek): 'Oh ja. Maar mijn moeder is hoogzwanger dus die kan mij niet komen halen en nu zou er een taxi komen om mij thuis te brengen maar die is er niet'

Ik (schiet in de moederlijke kalmeringstoon): 'Komt goed hoor, dat ga ik voor je regelen. Hee maar er stond toch net een taxi voor het pand?'

Zij: 'Ja'

Ik: 'Was die niet voor jou?'

Zij: 'Jawel'

Ik: 'Maar waarom sta je dan nog hier'

Zij: 'Ik heb m weg gestuurd'

Ik : 'Ehm...ok... maar ehm: waarom?'

Zij : 'Dat was niet Henk'

Ik: 'Wie is Henk?'

Zij: 'Die meneer die gisteren in de taxi reed'

Ik (lichtelijk verward) : 'Henk?'

Zij: 'Ja'

Ik: 'Ehm...maar er rijden toch heel veel meneren op taxi's?'

Zij: (stil)

Ik: 'Heten die allemaal Henk?'

Zij: (stil)

Ik (zucht) en loop naar buiten om een nieuwe taxi aan te houden. Ik pak het danseresje zachtjes bij haar arm en leid haar naar de taxi.

Ik (tegen de chaufeur): 'Hoe heet u?'

Chauffeur: 'Joop, hoezo?'

Ik (tegen danseresje): 'Dit is Henk'.

En toen heb ik ze nog vrolijk uitgezwaaid :-)
.
Zet taart naast de aardbeien*

Lil van harte! *smak*
Wat is er met Lil? Mis ik iets? Mag ik zoenen?

Wil wel zoenen, heb liefde nodig.

Mops is namelijk chagrijnig. En flink ook. Het is een ware ramp op pootjes.

Op dit moment heeft ze een vriendinnetje hier te spelen. Gewoonlijk zijn die twee dikke maatjes, maar vandaag wil het dus niet zo boteren. Vriendinnetje doet haar best, hoor.. echt wel. Is lief en enthousiast, maar krijgt een beetje sneu de deksel op haar neus.

Zo liepen Mops en vriendinnetje net de kamer in, allebei met een nepmobieltje in hun hand.

"Tringtring" , zegt vriendinnetje.

"Tringtring"', zegt vriendinnetje nog een keer.

En nog een keer.

En nog een keer.

"Mopsey, ik bel jou!" zegt ze dan enigszins ongeduldig.

" Weet ik" antwoordt de rode draak, " Maar ik doe gewoon net of ik er niet ben..." !
Wat wilde ik nou toch typen?
lol mims. niet leuk voor jou, maar wel grappig.

Lil is jarig vandaag, vandaar de taart.
oh niet leuk voor vriendin van mops.

Toch herken ik wel wat in mops haar bui. ben op. en gelukkig nu lang weekend. maar zit op zonnig amsterdams terras en moet me evht even opladen voor een boekpresentatie. is van buurman van broer die hetzelfde werk doet als broer in dezelfde stad en broer is er ook. dus wil er wel graag bijzijn. maar eigenlijk een beetje te moe.

een serveerster moest het net al ontgelden omdat ze me constant in engels aansprak. ben duidelijk een minder internationale stad gewend.
Mops heeft mij zojuist bijna een hartverzakking bezorgt door zichzelf in te smeren met etherische olie. Tja, dat spul brand als je het puur op je huid krijgt, en al helemaal in de ogen. Arm, arm meisje! Gelukkig heeft een douchesessie en flink haar ogen uitspoelen wel geholpen.

En wat deed ik daarna.;.. een topic openen. Het is toch wat, een forumverslaafde moeder.
Haha Mims, maar voor Mops, was ze erg geschrokken?

Ik snap wat je voelt Suup? Hoe was de boekpresentatie? Ik ben ook zo moe joh. Tot overmaat van ramp reed ik net van mn werk weg: flikkert mn uitlaat van mijn auto af. Zucht. Wegenwacht gebeld. Duurde uiteraard meer dan een uur voordat ie er was. Ondertussen maar op werk blijven hangen en samen met collega's een ren gebouwd voor het voorstellings-konijn zodat ie eindelijk, na maanden in een hok, weer es wat beweging kreeg. Voelde met net Lenie t Hart :-)

Nu nog even een aflevering van Hells Kitchen. Fuck Gordon Ramsay, in Engeland doen ze het met Marco Pierre White. De man die Ramsay heeft opgeleid en ook onze Gordie aan het huilen heeft gekregen. Of zoals Marco zelf zegt: I did not made him cry: he chose to cry. En het is nog een lekker ding ook!

Maar eerst: GEFELICITEERD LIL
In de trein terug. Het was best leuk.

serveerster kreeg het nog zwaar toen ik aangaf het raar te vinden geen standaard paar stukjes stokbrood bij de soep te krijgen. Kreeg ze wel uiteindelijk.

Heel goed Darly van het hok, arrem konijn.

Mims wat een schrik, ziellig voor mops.
Ze is echt jarig!

Echt!

Ik dacht dat het een geintje was.

Of erger nog... een vergissing van jullie. Wat een arrogantie. Maar de vriendjessite zei niets, en ik had er niets van gehoord. Maar het is dus echtechtecht zo.

Wat erg!

Lievelievelievelieve Lil, ik ben een sufferd en jij een jarig Jetje!

Hopelijk heb je een geweldige dag gehad en lig je nu heerlijk naast jouw allerliefste, klaar voor de 6e ronde!

Happy birthday, lieffie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven