Relatie over - loslaten is zo moeilijk

26-01-2009 17:14 1515 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben sinds twee weken weer vrijgezel, hij zette er een punt achter omdat hij zich niet zo aan mij wil binden als ik aan hem. Hij is gehecht aan zijn vrijheid, wil geen verantwoording afleggen, zijn eigen dingen doen en weinig tot geen rekening houden met mij. Iedereen zegt dat ik hem moet vergeten, door moet gaan met mijn eigen leven. Alleen: ik heb mezelf steeds verder weggecijferd om het te laten slagen tussen ons, hij was als een verslaving voor mij (en volgens mij ik ook voor hem getuige het constante contact zoeken met elkaar, zo'n twintig maal per dag). Ik wist dat het niet goed zat, dat hij niet echt voor me ging, maar ik ben enorm gaan knokken voor ons en heb dat lange tijd volgehouden. Nu val ik in een enorm gat. Ik heb bijna al mijn vrienden verwaarloosd, zijn wereld was de mijne geworden. Het liefst zou ik hem willen bellen en het weer proberen samen. Deze pijn is zo erg! Ik voel me zo alleen en afgewezen. Alles heb ik voor deze man gedaan. Ik had gehoopt dat hij mij ook zou gaan missen, maar daar lijkt het niet op, ik hoor niks van hem. En elke dag die verstrijkt, voelt het alsof hij verder bij me vandaan is. Daar raak ik dan van in paniek, bang dat hij me allang vergeten is. Ik weet dat deze man niet goed voor me is, maar ik heb toch nog hoop dat hij me niet kan missen, bereid is toch te investeren in ons. Hoe moet ik hem loslaten? Ik weet het ook even niet meer, ik moest het ergens kwijt!
Je hebt gelijk Porc.

Kan niet slapen, durf geen pilletje te nemen want ik heb wijn gedronken.

Daarstraks belde ex. Echt MEGA ruzie met hem gemaakt. Dat ik het niet normaal vind dat ik alleen thuis zit en hij op een feestje staat. Kan ik wel raar gereageerd hebben eerder deze dag maar dan nog... Ik ben jarig!!! Dat doe je toch niet. Dan neem je mij toch mee als dat feestje zo ontzettend belangrijk is. Het geeft precies onze verhoudingen aan. Ik stapel op hem, hij dus duidelijk niet op mij! Naar de tering met die vent!!! Ben er klaar mee, dat hij het uitzoekt!

Sorry hoor meiden voor mijn taalgebruik maar ik ben écht zo mega over de zeik. Niet normaal gewoon.

Ik ga lezen en proberen de slaap te vatten. Moet echt want anders heb ik morgen mega-wallen en zie ik er 10 jaar ouder uit i.p.v. 1...
Verstuur ik mijn boze tekst... tringgg... staat hij aan de deur!

Boodschap was dus duidelijk!!!

Familie is net weg, straks met vrienden op stap, nu ff snel een uurtje proberen te slapen, vannacht veel slaap tekort gekomen.

X
Doet het forum er weer, en waar is iedereen??
Liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen
bij mij doet ie t nog.. maar nog niet bij iedereen?

ik post nog wel even op de hyve tot iedereen weer terug is hier.
Eventjes weer uittesten of "ië" het doet.

Beetje verwarrend, forummen, hyven, blablabla...
ja ik raak ook in de war er van.. vanavond in 3 verschillende topics gepost :S
Ik heb hier toch écht gisteren iets gepost, nu is die post (al de 2e keer) wéér niet verschenen... begrijp er niets van!
Hoop dat het weer normaal werkt. Toch maar weer testen...

Hoe is het voor de rest met de dames?

x
test test test 123
Ligt het nu aan mij??? Forum doet het weer, maar nu kan ik niet meer op onze hyve komen... Wel op eigen hyve en hyve homepage, maar zodra ik op onze huve klik word ik eraf gegooid?!

't gaat wel hiero. Kort gesprekje gehad met manager, maar toen had hij een andere afspraak, wordt vervolgd...Morgen werk ik een half dagje thuis (CV ketel moet gecontroleerd worden).

Heb vandaag nog maar een herhalingsrecept voor mirtazapine besteld. Ik slik het bijna elke dag, maar nu wel af en toe een half pilletje... Kan er niet accuut mee stoppen, en daarbij blijft het voorlopig nog een stressvolle periode (met baan en zo), dus ga er nog maar even mee door.

Hoest met de rest van de meiden??

Oh, en Porc (had eerst je eigen naam gebruikt, moet nu weer omswitchen verwarrend allemaal), klinkt leuk met die engelsman :-)...wellicht maar een keer een weekendje engeland boeken?
Porc, goed idee! Gaan we met z'n allen, als hij dan tegenvalt, kunnen we je meteen troosten.

Moppie, gewoon nemen als je het nodig hebt. Die pilletjes zijn er niet voor niets. Hopelijk morgen goed afsluiten op je werk zodat je opgelucht je lange weekend in kan.

Nog iets van Marijn gehoord? Ze heeft niet meer gereageerd op mijn sms, misschien verkeerde nummer.

Lie, alles goed?

Hoe gaat het met mij... Ik weet het niet, eigenlijk gewoon zijn gangetje. Rustig omdat ex in het buitenland zit dus dan weet ik dat ik hem niet zie. Andere kant, we skypen/bellen/smsen iedere dag... Erg dubbel. Ik laat het maar gebeuren, zie wel waar en hoe het eindigt. Klaarblijkelijk is mijn grens nog steeds niet bereikt.

Datingsites even gelaten voor wat het is. Sta er dus duidelijk niet voor open zolang ex in beeld is. Behalve dan bij die ene leukerd op mijn hyves. Alhoewel ik van hem nooit meer een berichtje heb gekregen. Misschien nog eens mijn stoute schoenen aantrekken.

Heb ik al verteld dat ik gestart ben met lijnen vandaag? Ga dus ook voortaan vroeg naar bed want anders ben ik niet te genieten.... Kleinigheidje, hoort erbij.

Slaap lekker! x
jullie mogen mee hoor meiden .. ik zou wel willen, wie weet over een tijdje.

O vroeg me naar de breakup met mn ex.. of het erg heftig was, hij zei dat ik het hem wel kon vertellen.. dus hem net het hele verhaal verteld.. wel apart hoor bij iemand die je leuk vindt, maar ook wel erg fijn en ik ken hem tenslotte al een jaar of 5 (alhoewel opervlakkig toen)..

en ik vind het super leuk dat ie de inca trail met me wil lopen.. maar hard doorsparen zodat we snel kunnen gaan.. ik wil wel in een tentje met hem

moppie (idd weer wennen aan die forum namen!) .. goed dat je met je manager hebt gepraat.. hoop dat het bij het vervolg gesprek een beetje goed komt.

en wat betreft de pillen.. idd beter om even door te blijven slikken toch..

het nadeel van temazepam is dat je het niet kunt slikken na een drankje... mag dat met mirtazapime wel? ik doe vaak nog wel een wijntje op de bank voor ik ga slapen en dan merk je later pas dat je toch niet kunt slapen.

jeanne, idd dubbel.. maar hoop dat je je grens bereikt.. moeilijk hoor als hij contact blijft zoeken.. maar wie weet komt er vanzelf een leukere man op je pad.

en go you met het lijnen en op tijd naar bed gaan!

ja lie hoe is het? druk?

marijn is vast heel druk met de kids op kamp of was dat nou al weer afgelopen?

welterusten allemaal.. ik ga ook eens verstandig op tijd
Hoe gaat het met iedereen vandaag?

Ik zat net eens het e.e.a. te overdenken... en ik kom dus tot de conclusie dat ik nog steeds IEDERE DAG aan ex en aan relatie denk (meerdere malen)... Vroeg me af hebben jullie dat ook nog? En mag toch hopen dat dat toch wel minder gaat worden :S....
Ik ben vandaag weg, lekker dansen op een dance-openlucht-festival bij Nijmegen. Zin in! En blijf daar ook bij die vriend van mij slapen (neeee dat wordt nix, die ken ik al 10 jaar, en vind ik niet echt aantrekkelijk ), dus spreek jullie morgen weer! Fijn pinksterweekend!
He, het forum doet het weer!! Jeanne, sorry had idd niet gereageerd op je sms.. Geen tijd gehad, en ik kreeg steeds een belgische provider, omdat we op de grens zaten!! Vaag!! Ik heb een heel verhaal op hyves gezet...

Tot gauw allemaal!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven