Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Schabolleke en Maike...meldplicht!@!!!!!!!
Hallo allemaal,

aller eerst iedereen die de afgelopen tijd mama en papa zijn geworden ontzettend gefeliciteerd!!

Bij ons gaat het super goed, Raphaell is nu een week thuis en de rol van papa en mama bevalt ons super!!

Hij heeft vanmorgen voor het eerst fysiotherapie gehad en de fysiodame constateerde dat ons jochie een voorkeurspositie voor rechts heeft, was ons zelf ook al opgevallen.

Wij leggen hem netjes bij iedere slaapbeurt met zijn hoofdje om en om. Dus eerst lings dan rechts en zo heel de tijd door.

Raphaell drinkt goed, krijgt nu ook vitamine D&K . Alleen de borstvoeding wilt niet zoals het zou moeten. De kleine wilt niet aanhappen, dus moeders kolft trouw al het melk af.

Nu attendeerde de fysiodame mij op de lactatiedeskunidge en dat ie eventueel ook wel aan huis kon komen. Maar dit heb ik afgewezen. Ik maak er geen probleem van meer, de kleine drinkt goed uit de fles en ik wil niet te veel poespas voor hem in huis en daarbij nu kan vaders hem ook gewoon voeden.

Gister hebben vader en zoon hun eerste avondje samen alleen gehad. Ik was lekker aan het shoppen met een vriendin en had gezegt dat ie moest bellen als er wat was. Kwam om 22.00 uur thuis en toen lagen vader en zoon heerlijk tevreden maar zeer voldaan met zijn 2en te slapen:D
quote:Snok schreef op 29 mei 2009 @ 13:22:

Overigens ....misschien als het tot seks komt dat het lijkt of je een banaan in de gang gooit?
Nee, even serieus over de intieme vraag... dat is normaal als het nu nog een beetje openstaat, het komt weer goed.

Vergeet niet je bekkenbodemspier te trainen!
quote:Snok schreef op 29 mei 2009 @ 13:22:

Rozerood? IOver jouw intieme vraag

NEe heb dat niet....Niet dat ik dagelijks kijk hahahah zowel voor als na bevalling maar weet wel hoe het daar beneden eruit moet zien en moet zegg3en dat ik weinig verschil met voor en na zie....tja er zit een streepje van hechtingen enne ik weet nog niet hoe het is met seks.....maar er staat niets open. Overigens ....misschien als het tot seks komt dat het lijkt of je een banaan in de gang gooit?

Ik vrees inderdaad voor dat banaan en gang gebeuren. Ga binnenkort maar eens uitproberen hoe het voelt dan dus maar. Enige oplossing he? Inspecteerde het voor de bevalling daar beneden inderdaad ook nooit zo goed, dus misschien valt het wel mee. Over twee weken naar de gyn iig, die zal me wel kunnen vertellen of het normaal is. Hij heeft er genoeg gezien denk ik.

Luna> Heerlijk dat je zo geniet. Hou dat gevoel vast. :-)

Doggie> Jeetje, toch spruw? Naar hoor. Krijg je daktarin? Wij hadden de eerste week spruw hier, maar dat ging gelukkig heeeeel snel over. Het is echt vervelend...

Helemi> fijn dat het weer ff wat beter gaat!

Sanne> hier ook 's avonds een jengeluurtje hoor. Misschien om de indrukken van de dag te verwerken? En hier voor 10 uur ook geen slaap... Gek he? Kinderbedtijd is toch om half 8?

Hier is het huis al weer aan kant en de was hangt te wapperen. Ik sta versteld van mijn huishoudelijke kwaliteiten... Over een half uur komt er weer kraamvisite. Hebben jullie het daar nog druk mee?
Hoi hoi,

Vandaag is mijn dag!!! Precies 40 weken! Maar ik denk niet dat prummeltje zich vandaag nog aandient, hoor. Al weet je maar nooit... Het zou wel leuk zijn dat minstens 1 van onze beebs op de uitgerekende datum geboren wordt...

Hier wel een hele onrustige nacht gehad. Gisteravond en vannacht veel gerommel en gekramp. Vandaag ook nog wat, maar het zet niet door in echte weeen. Jammer!!

Ik ga even bijlezen en dan met oudste naar zwemles en dan kom ik vanavond nog even reageren.

Doei!
Inderdaad veel die problemen hebben met de borstvoeding...klop het ff af maar hier vanaf het begin geen problemen...ik vind die tiet geven een uitkomst...gebruik het vaak ook ff als "redmiddel"

Net bv haalde ik Tess uit het wippertje...die stond boven op ons bed...ze was in diepe slaap, dus ik dacht die merkt vast niet dat ik haar in d'r bedje lig....wel dus, meteen huilen...shit !

Ff aan de tiet en weer stil en teruggelegd....nu slaapt ze weer..

Over dat intieme.....volgens mij staat het bij mij ook een beetje open nog hoor van onderen en heb het idee dat er van alles op hangt van binnen...had van de week ff gevoeld (lekker praatje) en die gang waar Snok het over heeft was net of er nog een deur voor zat bij mij (voelde een soort weerstand)

Zal toch geen baarmoederverzakking hebben...

Ik ga ff kolven....heb van het weekend wat uitjes staan en vind het dan toch makkelijker om tussendoor ff de fles erin te gooien. Dus ga maar vast wat opsparen..
Oh dank je Guusje. Dat geeft de burg er moed.;-)
Heb idd Daktarin gekregen, ga het zo meteen op mij tepels smeren.

Helemi, heb de dubbele kolf al in huis gelukkig, heb ook al een paar keer gekolfd omdat de pijn niet te harden was. Loop nu al 5 dagen met die pijn en niemand dacht eerst aan spruw. Dus hoop echt dat het met drie dagen weg, nou ja de pijn dan.

Tim was zo hard aan huilen weer, valt dan af en toe bij ons op schoot in slaap, maar leg je hem weg, meteen ogen open en hartverscheurend huilen. Nu is zijn papa met hem wandelen buiten, 2 vliegen hopelijk in 1 klap, de hond is goed uit en Tim stopt met huilen. (?)
even een kort berichtje uit het ziekenh. gistermiddag is mayka geboren. bevalling was heftig voor mij en haar, maar hopelijk mogen we vandaag naar huis. later meer.
YOEHOEEEEE Schabolleke.....van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje !!

Erg leuke naam ook ! Ik hoop dat jullie vandaag naar huis mogen en ben natuurlijk benieuwd naar de rest van je verhaal !

Goh, nu alleen Maike nog...gerommel en kramp klinkt alsof het niet zo lang meer gaat duren.
HOERA!! Mayka is geboren! Van harte Schabolleke! Hopelijk mag je snel naar huis, lekker genieten.

Maike, lastig hoor, geduld... Probeer vooral nog te genieten van het getrappel in je buik... Ze komt echt. 40 weken precies... mooi hoor.
Sorry Snok (en anderen dames), ik lees nog steeds met je mee en pis nu in mijn broek ...quote:Snok schreef op 29 mei 2009 @ 13:22:

Overigens ....misschien als het tot seks komt dat het lijkt of je een banaan in de gang gooit?
Nou... als het goed is ben ik bij en ik heb een lijstje gemaakt met waarop ik wil reageren... even kijken of die kleine meid me daar tijd voor geeft.

EERST Schabolleke enorm gefeliciteerd met de geboorte van Mayka wat een geweldig mooie naam. Hoop dat je lekker snel naar huis kan en dat je snel hersteld.

Mayke, voor jou zal het toch ook niet zo lang meer duren na al dat gerommel. Die kleine van jou wacht gewoon tot het mooie weer van aankomend weekend. Het is een zonnekindje

Candy wat fijn dat je mag werken in kdv waar liv en Liam ook op komen. Lijkt me heerlijk inderdaad.

Vwv 8 uur tussen voedingen wow! super hoor een echte nacht.

Snok bedank voor advies kijk naar je kindje.

Iemand zei dat van de week ook tegen mij en ik denk dat dat het beste advies is wat ik deze week heb gehad. (en ik heb heeeeeeel wat adviezen gehad)

Rozerood geen idee hoe het down under gaat bij mij... Alles is nog opgezwollen en gehecht dus ik kan je echt niet helpen. Voor mij geen bananen of what so ever daar in de buurt voorlopig!

Doggie wat rot dat het toch spruw is. Hopelijk ben je er heel snel van af.

Helemi bedankt voor het bv advies. Ik denk dat ik dat ook ga doen, beginnen met de ene borst en dan de andere leegdrinken tot ze in slaap valt. Dan de volgende keer beginnen met degene die ze als laatste heeft gehad. Ik moet nu beginnen met de andere weer dus echt om en om... maar ik vind jouw verhaal logischer...

Fijn dat het 's nachts zo goed gaat!!!

Sanne Ik heb gister gegeten terwijl ik Eline aan het voeden was. De hele tijd was ze rustig tot mijn vriend zei dat het eten klaar was.... Denk ook dat ze het geroken heeft. Zat ik daar met mijn blote borsten aan de biefstuk.. Maar goed er was verder toch niemand.

Vandaag hier een goede dag hoewel het voor Eline wel spannend was. Ze heeft vandaag haar hielprik gehad en de gehoortest. De gehoortest was goed en onze kleine kanjer was zo stoer tijdens de hielprik dat ik weer helemaal zat te glimmen van trots hier op de bank.

Verder heb ik een partij borsten hier daar wordt je echt eng van NIET NORMAAL! Ik heb zelf al een dikke D/E cup, maar nu is het echt volgens mij wel een H cup!! als ik loop heb ik ook echt het idee dat er een soort van gewicht aan mijn voorgevel hangt!

Jammer voor mijn vriend dat ze zo'n pijn doen

Vanmorgen trouwens heerlijk gedouched met Eline.
YEAH!!!!!!!!! SCHABOLLEKE, GEFELICITEERD MET MAYKA!!! Ik hoop dat alles goed gaat en dat jullie lekker naar huis mogen. leuke naam! geniet er van..!!!

Nou ik heb veel gelezen maar ik weet niet meer precies wie wat zei.

Rozenrood: Ik val ook heeeeeel vaak met Tess in slaap als ze 's nachts drinkt. Afgelopen nacht heb ik haar steeds weer terug in haar bedje gelegd maar ze slaapt dus ook heel vaak bij mij. En we slapen allebei prima. Ik ben echt niet bang dat ik op haar ga liggen of zoiets. Ik lig doodstil en word altijd in dezelfde houding weer wakker. Mijn eerste dochtertje heeft ook heel vaak bij me geslapen in het begin.

Fien ik zit wel vaak op de bank maar wel languit met mijn benen en wat kussens in mijn rug. Echt wel comfortabel hoor! Hoe ziet je wond er uit trouwens? de plakker ging er toch af vandaag? ben benieuwd!

iemand zei iets over de lactatiedeskundige die zei dat er beter 3 uur tussen voedingen kon zitten ivm krampjes. Dat heb ik gisteren ook geprobeerd, als ze eerder wilde heb ik haar stilgehouden met speentje. En het werkte hoor! Veel minder krampjes gisteren! Beter dus dan elke 2 uur. Ook hebben we zo'n wipstoeltje dat kan vibreren.... haha Werkt ook heel goed tegen de krampjes! Tess is ook altijd wat jengelig tijdens het eten (echt precies als we aan tafel gaan zitten begint het - hoe bestaat het he). huppekee in de vibrerende stoel en ze is stil. Kunnen wij lekker eten .Echt een uitkomst. hadden we voor alledrie en elke keer werkt het weer....

Doggie wat BALEN dat het spruw is zeg. Ik heb het ook bij de eerste gehad, kreeg ook daktarin en het was binnen een paar dagen weg. Ik hoop dat dat voor jou ook zo is!

Snok, klinkt als een gezellig dagje!

Julie, fijn dat je je beter voelt vandaag!

Elza, hoe gaat het met jou? Trek je het een beetje? Ik hoop dat je veel hulp hebt van je kraamhulp en dat je je zelf goed voelt.

Ik heb vanochtend lekker rustig Tess in badje gedaan. ze heeft vandaag voor het eerst een jurkje aan met een maillot!! staat zo schattig zo ieniemini. STraks om 12 uur wel weer zoonlief ophalen, dan om 3 uur dochterlief ophalen en dan moet zoonlief eigenlijk naar een 'action hero' klasje wat hij doet. Niet echt zin om daar helemaal heen te lopen, uur wachten en weer teruglopen..... heb gevraagd of onze avond oppas hem wil brengen maar heb nog niks gehoord.... we zien wel.

guusje, jij bent ook lekker druk.

maike, de laatste! Zet hem op..!!
SCHABOLLEKE, gefeliciteerd met jullie dochter!!!

Lekker genieten nu!!!

Doggie, dit kan er ook nog wel bij, ooh zo pijnlijk die spruw!!! Met de tweede last van gehad en om eerlijk te zijn ben ik er nooit weer vanaf gekomen bij haar, zij had geen last maar ik heb er wel 9 maanden last van gehad, maar niet genoeg last om te stoppen met bv.

Vandaag ook weer een aantal keren heen en weer gevlogen van en naar school, heerlijk weer even tussen de mensen.

Watse is 90 gram gegroeid vandaag!!! Nog 30 gram tegaan en hij is weer op zijn geboortegewicht. Gister lag hij om 23.00 uur toen was hij om 4.15 wakker, voeding gegeven om 4.30 lag hij er weer in en vanochtend om 9.00 uur weer wakker gemaakt!! Echt super dus!! Vandaag opverdag ook goed op schema, zal \hij vanavond wel wat jengelen, maar dan is manlief de klos want ik wil even naar de stad om kleding.

Hippie, klinkt schattig dat jurkje met mailot, jij bent ook alweer druk met de kids hé? Alles gaat weer door.

Nu lekker een lang weekend voor de boeg, met mooi weer, heb ook bbq spullen in huis, mischien morgenavond even lekker zitten.

Snok, die banaan in de gang, hahahaha, hoe kom je erop???

Ben je trouwens alweer wat aan het werk geweest? Of kun je het nog makkelijk laten liggen??

Ik ben gisteravond alweer even bezig geweest, moest wat belastingdingen inzenden en nog wat loonadministratie afhandelen maar ben weer bij dus volgende week maar weer eens zien.
Haaai even snel een mijlpaal te melden hoor:

We zijn buiten geweest!!! maar liefst 15 minuten gewandeld met de mooie bugaboo!! :-)

Joy ligt er nog heerlijk in te slapen in de schaduw op het balkom.

Oh wat was ik blij om na bijna 2 weken weer eens buiten te zijn...

lees later wel even terug hoor.....
Schabolleke, gefeliciteerd met Mayka!! Wat een mooie naam!

Midejo, ik was je helemaal vergeten te feliciteren met de geboorte van Rick!!

Elza, lekker gewandeld. Super is dat he?

Janets, wat een kanjer ben jij zeg, alweer aan het werk.

Vandaag weer een huildag, wat kun je daar moedeloos van worden zeg! Nu ligt hij al een anderhalf uur te slapen, bijna voor het eerst vandaag. Uiteindelijk is hij in de box in slaap gevallen en tegen mijn principes in is hij daar ook blijven liggen. Ik durfde hem nu echt niet meer op te tillen, was veel te blij dat hij eindelijk sliep!
Schabolleke, wat super! Gefeliciteerd! En inderdaad een hele mooie naam.
Schabolleke....GEFELICITEERD...ook heel benieuwd naar je verhaal.......

Julia: Hahaha.....Hier ook een cup D/E, maar dan met de borstvoeding.....normaal een kleine B....dus ze groeien behoorlijk ja......Cup H....hebben ze dat ook

Elza: Whiehoe....buiten..het was ook echt heel mooi weer....Toch al 15 minuten.....Denk dat je je al hele veel beter voelt nu je weet dat je weer iets kan doen, al is eht maar een heel klein beetje.....elke dag wordt het weer meer.

Janet: MOrgen dus lekker met watse naar buiten of ben je dat al geweest??

Sanne en julie: Klopt dat ze op 1 of andere manier ruiken wanneer je van plan bent te gaan eten, koffie te drinken ofzo...dat komen ze vragen haha......

Hier in de middag ook weer huilen met krampjes en driftig zijn. Hij had vandaag geen zin om mee te gaat naar het bos en heeft de heel weg erheen en in de wagen in het bos lopen brullen....Eenmaal thuis heb ik heb aangelegd...alleen maar krampjes gehad tot aan nu.....Ligt nu net eindelijjk te slapen in zijn bed....pfffffffff

Soms denk ik dan bijna dat ik geen goeie moeder ben omdat hij maar niet eens lekker tevreden kan zijn...of kan hij wel maar zijn maar hele korte stukjes. In het begin legden wij hem nog wel eens in de box en daar lag hij dan een uur rustig met open ogen om zich heel te kijken.,...nou dat kunnen we nu echt vergeten hoor.

*het is een fase.......het is een fase.......het is een fase......*

Wij gaan voor de krampjes een probiotica proberen ABC dophilas. Op internet veel goeds over gelezen en is meteen ook goed tegen spruw. Het voegt goede bacterien toe aan de darmflora van de baby....dus hoop dat het helpt.

Ook als het allemaal aanblijft gaan wij eens kijken of osteopathie helpt. Zoals VWV al zei...is ook heftig geweest bij de bevalling en door de vacuum kunnen er wat dingen niet helemaal goed zitten......maar ja we hopen gewoon dat het die fase is..

Ik vnd het alleen zo zielig de hele tijd zo'n overstuur mannetje waar je helemaal niets voor kan doen omdat niets helpt....echt heel sneu.......

Nou ik ga nu gauw in bed liggen...ben helemaal gebroken van vandaag.......

moest het even kwijt.......
Schabolleke!!! Gefeliciteerd;....dames ongelofelijk he....dat was m dan bijna...onze maand mei...Maike jij bent hekkesluiter....dus maak er wat moois van....En dan op naar onze meeting !

Janets..wat denk je? Tuurlijk...begin me al weer met dingetjes te bemoeien van afstand Maar ga er niet heen...dat verbied ik mezelf .....

Net thuis.;;..heb me toch een takkeeind gelopen vandaag...pfff ben er moe van. Van oma naar dorp (centrum) en van dorp naar oiuders...dat is ongeveer 7 km. Wel goed voor lijf en leden.....

Mijn omaatje heeft Binck fles gegeven....fotos van gemaakt...samen met opa...89 en 94 jaar oud met mijn binckie van bijna 5 weken. Mooi......

Verder heel gezellig gegeten met ouders. broer, nichtjes en schoonzus....en lief uiteraard.....

Nu weer fijn thuis....overigens Binck is ook nog op want die is wat onrustig ....

Elza toppie zeg...heerlijk he ff naar buiten
Schabolleke gefeliciteerd!

Mayke, het wordt nu toch tijd dat jullie meisje zich ook gaat melden he!

Doggie, balen van de spruw. Hopelijk is het met de medicatie snel over.

Ben blij dat ik niet de enige met kind zonder vast ritme ben haha. Hier gaat het van 's avonds 19:00 uur tot 's morgens 11 uur volgens een vast ritme dus dat vind ik al heel wat. De middagen zijn echt elke keer anders. Lucas heeft dan zo'n moeite om in te slapen.
Ohhhh zie nu pas dat Schabolleke is bevallen!! Gefeliciteerd!!!

Heftig geweest lees ik? Ik hoop dat alles goed gaat met jou en de kleine Mayka!

Zoals alle mama's word ik enorm geleefd door het ritme van de kleine, dus ben hier echt erg weinig.. sorry...

ik hoor nu wat geknor uit haar wiegje komen, dus ik denk dat ik straks weer moet voeden, maar probeer toch wat terug te lezen nu!
Schabolleke, gefeliciteerd met Mayka!!

Maike, alleen jij nog....het kan nog steeds in mei!! Zou wel mooi zijn toch.
Schabolleke gefeliciteerd met je dochter. Mooie naam.

Alleen jij nog maike, ach nog even.

Als maike is bevallen staat het gelijk met jongens en meisjes.

Een dorp verderop (2 km) is het vandaag weer eens een markt (ieder half jaar.) ik heb besloten om er vandaag heen te gaan met Liv en liam.

Doggie balen de spruw.

Het werk krijg ik ook steds meer zin in. Jammer dat het nog tot eind september begin oktober moet wachten.

Elza buiten met dat weer geweldig.

Snok hahaha die banaan hahaha hoe kom je er op.

Over slapen. Liv is echt een moilijke slaper maar ze heeft vanacht toch wel goed door geslapen. Overdag valt ze dan weer in slaap en Liam niet dan leg ik hem onder zijn speelboog grappig gezicht is dat.

Iemand had het pas ook over een swing. Het is heel fijn dat we hem hebben maar ik had hem zelf nooit gekocht. Op het kdv wordt dat ding ook erg vaak gebruikt voor de baby's en ze liggen er wel graag in.

Een hele fijne dag en geniet van de zon.

Liefs Candy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven