Kurhaus hotel echt zo slecht?
donderdag 8 juli 2021 om 20:51
Mijn vriend heeft me verrast met een weekend in dit hotel in het voorruitzicht. Ik was echt verrast en had dit niet verwacht. Na google schrok ik best wel van de recencies. Ik ga niks vertellen hierover tegen mijn vriend, want dat lijkt zo ondankbaar en hij heeft echt zn best gedaan.
We gaan er zowiezo een topweekend van maken.
Maar uh...is het echt zo slecht? Haha
We gaan er zowiezo een topweekend van maken.
Maar uh...is het echt zo slecht? Haha
donderdag 8 juli 2021 om 20:57
donderdag 8 juli 2021 om 20:57
Ik ben er zelf nog nooit geweest maar ik heb wel gehoord van mensen die er regelmatig kwamen dat het echt een beetje vergane glorie is. Maar als het echt bar en bar slecht zou zijn dan zou het al lang zijn opgedoekt naar mijn idee. Dus ik zou niet teveel verwachten, dan valt het altijd mee. En misschien is inmiddels het een en ander opgeknapt en opgefrist.
donderdag 8 juli 2021 om 20:59
Dat was ook mijn gevoel, jaren geleden. Het viel mij wel echt tegen destijds en ik zal daar niet meer boeken. Maar je zit wel op een fijne lokatie, dus je kunt er alsnog wel van genieten inderdaad TO.
donderdag 8 juli 2021 om 21:00
Nou, dat was inderdaad het enige leuke, wij hadden een kamer met uitzicht op de zee geboekt, en je bent zo op de boulevard en dat is echt wel leuk.
Maar goed, voor dat geld had ik ook een hotel kunnen nemen waarbij je 5 minuten naar het strand moet lopen.
donderdag 8 juli 2021 om 21:11
Ik vond het gebouw an sich nog steeds indrukwekkend, ook binnen de lobby en zalen.
De kamers zijn niet goed verzorgd. Ik zou het niet vergelijken met een F1 hotel, want het zijn wel ruime kamers. En ze waren in 1980 mooi, en sindsdien hangen die gordijnen er nog haha. Maar het is niet vies ofzo.
Vond het ontbijt trouwens prima. Diner hebben wij elders gedaan, genoeg keus in de omgeving.
De kamers zijn niet goed verzorgd. Ik zou het niet vergelijken met een F1 hotel, want het zijn wel ruime kamers. En ze waren in 1980 mooi, en sindsdien hangen die gordijnen er nog haha. Maar het is niet vies ofzo.
Vond het ontbijt trouwens prima. Diner hebben wij elders gedaan, genoeg keus in de omgeving.
donderdag 8 juli 2021 om 21:20
Hou toch op!
donderdag 8 juli 2021 om 21:53
donderdag 8 juli 2021 om 22:24
donderdag 8 juli 2021 om 22:42
Wij zijn er twee jaar geleden geweest en het gebouw is echt prachtig! Horeca is echt prima. De kamers verschillen een beetje. We hadden een kamer met zeezicht geboekt en zaten in een zijvleugel waardoor we vooral tegen het dak van de benedenverdieping keken (zwembad) en we moesten echt uit het raam hangen om de zee te zien.
Maar ze waren toen al bezig met restauratie van de kamers aan de andere kant en de gevels.
Onze kamer was schoon, nieuw sanitair, koffieapparaat en waterkoker. Bed was schoon extra kussens waren geen probleem. Alleen het tapijt was wel aan vervanging toe.
Het heeft niet meer de Grandeur van vroeger maar nog altijd een prima overnachting en het ontbijt was fantastisch.
Maar ze waren toen al bezig met restauratie van de kamers aan de andere kant en de gevels.
Onze kamer was schoon, nieuw sanitair, koffieapparaat en waterkoker. Bed was schoon extra kussens waren geen probleem. Alleen het tapijt was wel aan vervanging toe.
Het heeft niet meer de Grandeur van vroeger maar nog altijd een prima overnachting en het ontbijt was fantastisch.
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
donderdag 8 juli 2021 om 22:42
Hier een aflevering van Max Vakantieman waarin de mystery guest het hotel bezoekt: Bekijk MAX vakantieman: De gevaren van de zee op https://www.npostart.nl/POW_04271864
Is wel van 2019.
Is wel van 2019.