Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag!

Eens kijken of het posten in een keer lukt met al die fantastische foutmeldingen de hele tijd!

Miran: hallo en doei weer ! Veel plezier en succes!

Erykah en Appel; er al over uit wat jullie aandoen vnvd? En wie the hell is de biscuitdesigner toch?

MP: knappe vent die Melvin. Foto gegoogled?

Moz: kunstwerk gelukt?

Xen: wie gehts?

Indi: na vandaag eindelijk weekeind meid; rust maar lekker uit!

WM: gefeliciteerd met je goede uitslagen!

Vleer: fijn dat je etentje zo leuk was. Hoest met LRM ?

Voor de rest die ik vergeet: halloootjes!

Ingel heeft al haar oude doch leuke kleding uit de kast getrokken voor een pinkpop-pas-sessie. Ook de zonnenbrand niet vergeten. Jammer dat mn roze petje wat gekrompen is, maar we kopen dan maar een nieuwe morgen.

Vanmiddag test-tent-op-zetten en luchtbed opblazen....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Zo, oppassen zijn gevraagd. Even afwachten maar! Erykah en Appel, hebben jullie al kaarten?
MP...hopen dat het lukt met de oppas. Nee wij hebben nog geen kaarten, kopen gewoon aan de deur vanavond...is wel 5 euro duurder maar whatever :-)
Hoi,

WM dat is goed nieuws!! En vééél plezier in Parijs, eet een lekkere gevulde pannekoek voor mij!! (die op het mm hoe noemt da plein nu weer??? daar waar je portretten kan laten schilderen vond ik ze het lekkerst heerlijk met kaas en tomaat gevuld mmmm

Ingel véééél plezier op pinkpop!!!!

Appel en Erykah goed speeddaten

Mir Hallo en goede reis!!!

Indi weeeeeeeeeeeeeeekend geniet ervan!!!!

Zwaai naar de rest
Melvin is lachen
wat lief dat jullie mij nog niet vergeten waren

wat een weertje he.....ik vertrek zondag dus ik post af en toe nog wel ff...:-)

Ben benieuwd naar het singlesfeest en het nerd-gehalte :-)))
Ik lig in hangmat en ben niet aanspreekbaar
Even copy paste voor Ingel...

"Nou...vrijdag zijn Erykah en ik wezen borrelen in rotterdam en daar kwamen we in een leuke kroeg een stel engelsmannen tegen. Tenminste we hoorden dat ze engels waren en toen hadden we het gelijk over de sex met engelsmannen naar aanleiding van het singlestopic tuurlijk

We hebben later een hele tijd staan kletsen en toen we vroegen wat voor werk ze deden antwoordde een van hen...'we are bscuit-designers' Afijn was natuurlijk niet waar, maar was wel lachen.

Aardig wat biertjes later begon er een wat aan te pappen met me. Heb m'n telefoonnummer gegeven en hem beloofd dat ik hem mee zou nemen naar Amsterdam omdat hij daar nog nooit geweest was. 's Nachts toen ik thuis kwam hing hij aan de telefoon en nu net weer dus "
MP zou echt leuk zijn als je ook komt!!
Hallllooo!!

Al zin in het singlesfeest?

Ik heb een mailtje gekregen van de RP man of ik morgen wat wil drinken. Denk dat ik het maar ga doen, haha!

Verder ben ik moe, hard gewerkt weer, besteling voor volgend jaar gedaan en nu ga ik naar mn bank verkassen!
Heerlijk middagje op mn balkonia gehad. Kan natuurlijk niet tippen aan die van Vleer; maar dat terzijde

Ah Appel, thanx voor het verhaal. Maar die Engelsmannen zijn dus nog steeds in NL? Naja; de verwachtingen zijn in ieder geval hooggespannen voor vnvd dan! Issie wel ook leuk of niet?
Klinkt goed Pop doen!

Engelsmannen zijn nog een week of 2 in NL Ingel. Ik val niet op m en hij is een beetje oud (51) maar hij is wel grappig. En een leuk avondje weg vind ik ook niet erg. Maar ben bang dat hij er toch meer in ziet geloof ik...belt wel elke dag tot nu toe..beetje mee uitkijken.
Oeh Appel, pas op indd.....

Naja; ik zwaai voor de laatste keer. Tot volgende week ergens!
Hallo..Kom even snel binnen vallen!

@Ingel: geniet lekker op Pinkpop! ik ga maandag naar de tv kijken

@Erykah, Appel en MP: Heel veel plezier vanavond en gedraag jullie

Ik ga weer weg..eten met een vriendinnetje en dan lekker terrassen :-)
Ja! ik heb oppas! Tien uur bij Alcazar?
Vleer gaat buurman vragen om te terrassen
quote:misspoez schreef op 29 mei 2009 @ 18:14:

Ja! ik heb oppas! Tien uur bij Alcazar? Gezellig!!!! Wij wachten op jou bij de ingang....tot vanavond
Ik zal mijn 06 even op de groep zetten, voor de zekerheid!
Wat een mooie dag vandaag, ben lekker bijgekleurd op de balconia. Ondertussen wat reisvoorbereidingen gedaan. Morgen koffer pakken.

Ladies, veel plezier op het feest ! Maar jullie zijn vast al weg...

WM en PV naar Parijs. Leuk hoor !

En fijn dat de uitslagen goed waren.

Pop gaat daten en Ingel ook toch ?

Xen, hopelijk "spreek" ik jou nog voordat ik weer gevlogen ben

Fijne avond !
Hee ladies! Ik kom net van het terras af. Lekker met vriendinnen gegeten tot het te koud werd om buiten te zitten.

Vriendinnen waren nu een stuk minder negatief over PD trouwens, en andere vriendin heel verhaal over hoe smerig het huis van haar nieuwe vriend was... Wel fijn voor het evenwicht

Nu weer thuis en ga nog wat werken. Moet echt even wat inhalen omdat ik gister en vandaag migraine had (klote hoofd ook altijd) en dus nogal onproductief was.

Ben zo benieuwd hoe Appel, Erykah en MP het hebben op de singles party! Maar dat horen we morgen vast wel!

Miran alweer op reis... las ik nou ergens dat je voor je werk zoveel reist?

Pop, en, en? Ga je met RP man naar het terras?
Vleer is niet het terras op gegaan maar kreeg onverwachts bezoek. Super gezellig

Zo t bed in duiken morgen lange dag , familie dag
Ben benieuwd naar de single-party-verhalen

Mozz leuk om te horen dat je vrienden positiever waren en vooral dat verhaal van je vriendin dat compenseerd weer he

Vleer leuke familiedag!!!

Vermits het goed weer is kant wel eens zijn dat ik hierthuis veel gras-tractor-werk krijg dus ik weet niet wanneer ik hier nog eens voorbijwandel... Alvast een goede reis Miran!!!!
Truste Vleertje!

Heb weer een deel van mijn werk afgerond, dus hou het voor gezien vanavond. Lekker onder de douche opwarmen en dan met boekie in bed. Slaap lekker allemaal!
Ha, op de valreep zie ik nog een Reiz hier! Ja, vond het wel fijn dat vriendinnen nu niet meer zo afkrakerig waren.

Succes met het gras morgen en slaap lekker voor straks :-)
Mozz ik was alweer weg ik ga slapen nu (ben vandaag technisch werkloos er is iets mis met leveren van onderdelen waardoor we stilliggen tot woensdag dus laaaaang weekend)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven