Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Mán wat een hoop lekkere kerels op de singlesparty...had niet gedacht dat het zo gaaf zou zijn! Had veel vrouwen gedacht, veel taarten, maar nee, we waren in goed gezelschap, veel hele leuke meiden net als wij en godsakkenou die kerels...een heel blik hadden ze opengetrokken, voor het kiezen! Nouja, ze waren niet allemaal leuk maar Appel en Erykah hebben zeker wel ieder hun boekje uitgebreid met een aantal telefoonnummers! Voor mij was het helaas een bevestiging - te vroeg, te snel, ik moet er nog niet aan denken een man dichtbij te hebben. Het was wel super leuk, meiden, dit doen we snel nog een keertje!
Alle reacties Link kopieren
Hehe klinkt echt wel super

Leuke kerels, leuk gezelschap

MP wel moedig van je dat zo te zeggen van die bevestiging maar het gaat er vooral om dat je leuke avond hebt gehad he

Was beter afgekomen want vroeg gaan slapen is niet gelukt

*shopt zichzelf onder de kont richting bed*
Trus Reiz!
Een goedemorgen! Sjonge jonge, werd net wakker gesmst door ontbijtman. Ik had gister avond een heel gezellig etentje met 4 vriendinnnen, teveel wijn gehad. Nu erg brak. Maar naast de wijn kreeg ik ook een smsje: van TerrasMan. Heel apart.

Vriendin heeft hem van de week gesproken en... hij wist inderdaad niet zo goed wie ik was.Inmiddels wel en nu hebben TM en zijn collega bedacht dat ik en vriendin maar eens op doubledate moeten met hen!

En dat terwijl mn andere date voor vandaag waarschijnlijk ook doorgaat.

En ontbijtman biedt zijn service ook aan voor vanavond. Wat een interesse ineens van allerlei kanten!

Maar goed, einde egopost, ik kruip nm bedje weer in, mn kater moet echt weggeslapen worden.
Pop toch ... gedraag je toch es met die wijn (zegt de ene zuipschuit tegen de ander )

MP: leuk dat het zo gezellig was. Voor herhaling vatbaar.. Ik zei toch al dat t 2 leuke meiden zijn. Beetje gek maar ach dat zijn we allemaal hier
geweldig zeg !!

Spring is in the air ?? of summer......

goedemorgen allemaal !

rise and shine en ik ga koffer pakken.

GL/ZMN heeft ook nog een paar keer gebeld gisteren, vannacht lieve sms, het blijft spannend...........
Miran: succes met je koffer pakken en veel plezier.. Ben je eigenlijk nog wel eens thuis ? Je bent de laatste maanden erg veel op reis he ?
Hallooooo...

@MP: Super dat het feestje zo leuk was!! ik ga de volgende keer ook mee!

@Vleer: Ook een leuke avond gehad?

@pop: Hahaha..ineens al die smsjes Veel plezier op je date vanavond.. eerst maar eens die kater wegslapen

@Miran: Succes met het inpakken van je koffer en tot gauw maar weer! Leuk hoor die smsjes

Ik heb ook een kater.. Ben met een vriendin ergens gaan eten met een fles rosé erbij..daarna nog ergens anders op het terras met nog meer rosé... Het was erg gezellig en we hebben heel gezellig gepraat over van alles en nog wat :-)

Zometeen ga ik even puinruimen en afwassen en daarna richting mijn ouders voor een nachtje. Ik ga eens kijken voor stoelen op mijn balkon en ik hoop dat mijn digitale spiegelreflexcamera bezorgd wordt straks! Iedereen een heel fijn weekend en tot morgen!
Hai allemaal!

Ben ik nog op tijd om Miran hello and goodbye te zeggen?

Wat een spannende mannenverhalen weer! is er nog wat over uit dat blik mannen voor moi?

Ben benieuwd naar de verhalen van Appel en Erykah, leuk dat je mee bent geweest MP en ondanks het er niet aan toe zijn toch een topavond gehad!

Pop; haha you go girl! Ik zou me maar even focussen op de RP-date, something new! Wat had TM gesmst dan?

WM en PV in Parijs dus a la Carrie and mr. Big :-)

Ik heb hele drukke week gehad, paar keer overgewerkt en gi.avond kraamvisite/bbq bij collega van mij. Een paar collega's hadden hun kinderen meegenomen en sfeer was heel anders dan normaal. Menomen, wat worden sommige mensen saai als de kids er zijn. Komt geen boe of bah uit...irritant hoor.

Ga vanmiddag en vanavond (we gaan gewoon door) naar het straatfestival hier in de stad met een heel stel. Wordt vast super, vooral met dit weer! Nu nog evn zoeken naar platte schoenen...

Voor rest van het weekend nog geen vaste plannen, maar ik zie het wel.

Voel me goed, ben weer bijna helemaal heel (met enkel moet ik nog voorzichtig zijn) en heb zelfs bijna zin om R. weer te zien/zoenen Denk dat ik hem wel in stad tegenkom. Hij smste al dat ie daar zeker is.

Allemaal genieten van dit (wederom) lange weekend he!
Xen en Indi HAAAAIII
Hai Vleer! moet je nou dinsdag beginnen bij je nieuwe werkgever?
Xen: yes as dinsdag. Vind het wel spannend hoor, gezonde spanning.

Herkenbaar wat je schrijft over vrouwen die kids hebben. Vooral als de kids nog zo klein zijn.
Ha Xen! Fijn om even wat van je te horen!!

@Vleer: Kan me voorstellen dat je het spannend vindt..Komt vast helemaal goed

Puin is geruimd en nu even op de bank. Zometeen de dierentuin voeren en dan ben ik weg!
Hoii Xen !!

Pffff..........zenuwen hier..........GL belde dat het zo mooi weer is dat hij wil gaan varen, of ik mee wil....van binnen zat ik te gillen "eindelijk"...

Ik zeg ok, ik ga als wiedeweerga koffer pakken en we zien elkaar eind van de middag. Uur later belt hij af, want hij moet ook nog zoveel doen vandaag en onrustig omdat ik morgenochtend moet vertrekken en nog zoveel moet doen, liever afspreken als ik weer terug ben. Grrr....jammer !!!
Goedemiddag!

Kater is nog niet helemaal weg. Kreeg sms van ontbijtman dat ik op moest staan omdat het heerlijk weer is, maar het waait te hard om in het park te gaan liggen.

Xen, leuk, dat festival vanmiddag/avond! Kleine tip voor je enkel: er bestaan een soort van steunkous-sokjes (drogisterij/apotheek verkoopt ze) die helpen tegen een nieuwe zwelling in je enkel als je er lang op loopt. Misschien is het wat voor jou?

Indi, wat ga je doen nadat je je dierentuin hebt gevoerd?

RPdate mailde me gisteren dat hij me vandaag wel even zou bellen over date, ben benieuwd, al stel ik het liever tot morgen uit.

En Xen, ik ga gewoon met allebei daten, ik ben ze niets verplicht. TM had een gezellig babbel-smsje en volgens collega gaat hij me binnenkort op de hoogte stellen van de double-date.
Leuk hoor Pop, die aandacht. Lekker van genieten en je ziet het wel !

Xen, die sokjes zijn idd fijn en goede steun, kan je ze aanraden, heb ze gebruikt toen ik aan het herstellen was van ingescheurde enkelbanden
Hai Vleer ! Heb idd 3 verre reizen gedaan, waarvan 1x langer weg omdat het vakantie ws + 1 Europese in een paar maanden tijd. Lekker druk maar wel leuk!

Spannend, succes dinsdag !
Ohwww krijgt die GL nou koudwatervrees?........balen........
Ff upDATE (leuke woordspeling): ik ga morgen met RPer daten. Ik ben benieuwd. We gaan s middags naar een terras.

Ontbijtman heeft zichzelf uitgenodigd om vanavond wijn te komen drinken, maar ik heb er nog niet op gereageerd. Heb op zich wel zin in een avondje zoenen enzo, maar aan de andere kant: t is wel wat 'goedkoop'.

En TerrasMan heeft nog niks gesmst over de doubledate, maar ik had ook nog niet verwacht dat hij nu al zou smsen. We'll see!
Oh, ik druk te snel op verzenden: Miran, veel plezier weer op je komende reis. Lijkt me wel heel spannend en leuk, maar ik kan me ook voorstellen dat ik nogal moe zou worden om vanuit een koffer te leven.

Hoezo krijgt GL koud-water-vrees?
omdat hij afspraak maakt en een uur later weer afzegt.

naja misschien moet ik er maar op vertrouwen dat hij de ideale omstandigheden wil creeren.........
Balen Miran!! Beetje raar ook, eerst uitnodigen dan weer afzeggen....

Pop, spannend 2 dates!! Lekker van genieten zou ik zeggen!

Wat een weer is het he?!! Ligt/zit iedereen lekker in de tuin/balkon of op het terras?! Ik ben vanmiddag even de stad in geweest, ga volgende week op vakantie...erg veel zin in!! Maar niet echt een geschikt rokje kunnen vinden helaas. Straks met een vriendin het terras op en een hapje eten.
Hallooo allemaal!! Ben er ff snel en dan weer weg

Jaaaa was echt fantaaaaastisch!! Bedolven onder de mannen zijn we. En wij waren natuurlijk de leuksten. M'n telefoon staat vol en die van Erykah zo mogelijk nog voller! MP had ook nog aangepapt met een lekker snoepje. Mjam, mjam, mjam....

NOT!!........we waren wel de leuksten, dat dan weer wel

Nee dames...het was echt verschrikkelijk hahaha. We kwamen daar aan...beetje rustig op de parkeerplaats. Maar dat kon natuurlijk kon veranderen. Binnengekomen...80% vrouw ongeveer! We hebben het maar even aangekeken en het werd wel drukker, maar om nou te zeggen dat we en geweldig leuke avond in het verschiet hadden

Twee van de vijf meiden zijn weer naar huis gegaan en MP, Erykah en ik zijn naar Rotterdam gegaan en daar was het gelukkig wèl gezellig! We waren blij dat we niet op die party zijn blijven hangen.

Vanavond gaan Erykah en ik lekker muziek luisteren in een leuke stad in Brabant. Heb er zin in!

Toedels!
Ik is weer thuissss
Zo. Ik zit lekker met laptop aan tafel, ga zo douchen, pyama aan en dan een cidertje (mmm, goeie nieuwe hype, kan ik me in vinden)...ben echt moe. Was half vijf dat ik ging slapen en half negen weer eruit. Iedereen een fijne zaterdagavond!

Ohja: mocht iemand mee willen picknicken bij Dunya morgen, laat het weten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven