TUI bellen

11-07-2021 12:50 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hang nu een uur en 10 minuten in de wacht bij TUI. Het bandje zei dat de wachttijd langer was dan 30 minuten, dus dat klopt.
Hoe lang duurde het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Is het wachtmuziekje een beetje te doen?
Alle reacties Link kopieren
Leslie Knobe schreef:
11-07-2021 12:58
Is het wachtmuziekje een beetje te doen?
Oh dat werd echt vreselijk op het laatst, heel onzuiver mer keihard geruis. Uiteindelijk heeft het me dus een uur en 22 minuten gekost en was binnen twee minuten uitgezocht dat ze niets voor me konden doen. Ik had heel gunstige vluchttijden geboekt maar volgens die dame zijn die vluchten er helemaal uitgehaald. Nu landen we heen om 22u50 en terug om 02u40, echt vreselijk dus.
Ik ga maar eens kijken of die andere vluchten echt niet meer bestaan, anders ben ik nog voorgelogen ook.
Alle reacties Link kopieren
Oeh en als die vluchten er nog wel zijn moet je weer bellen en zo lang in de wacht staan. Had je beter voor je belde uit kunnen zoeken. Maar begrijp je frustratie. Ik vind dat waar je ook naar toe belt je eerst eeuwig in de wacht gezet wordt tegenwoordig. Ja mevrouw, Corona hè, en iedereen werkt thuis is het standaard antwoord als je er iets van zegt.
ririanneke wijzigde dit bericht op 11-07-2021 13:18
0.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb donderdag een dik uur met Corendon in de wacht gehangen.. Ze gaven toen aan dat de wachttijd meer dan 1,5 uur was dus achteraf viel het mee :P
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
11-07-2021 13:16
Oeh en als die vluchten er nog wel zijn moet je weer bellen en zo lang in de wacht staan. Had je beter voor je belde uit kunnen zoeken. Maar begrijp je frustratie. Ik vind dat waar je ook naar toe belt je eerst eeuwig in de wacht gezet wordt tegenwoordig. Ja mevrouw, Corona hè, en iedereen werkt thuis is het standaard antwoord als je er iets van zegt.
Toen ik boekte kon ik kiezen uit drie heen- en drie terugvluchten. Kennelijk is ivm Corona een deel geschrapt, maar wat apart dat ze dan de meest ongunstige houden. Ik ga zeker in de gaten houden of die andere vluchten er weer komen, nu staan ze er idd niet meer bij. Ook voor de komende weken staan juist die op geannuleerd. Ik heb niet naar andere maatschappijen gekeken want je moet wel met hun eigen vluchten, vrees ik. Nou ja, het is ook niet dramatisch, gelukkig zit ik niet met kleine kinderen die dan om half drie ‘s nachts op Schiphol landen. Al is mijn puber ook geen makkelijke als ze moe en gestrest is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het in het verleden vaker gezien dat er gunstige vluchttijden zijn die later toch niet doorgaan. Maar dan heb je al bij hen geboekt dus hebben ze je binnen als klant. Er is daar ook een keer iets over in een consumentenprogramma geweest. Bedoel je TUI als reisorganisatie of als uitvoerder van de vlucht? In dat programma bleken het vooral prijsvechters reisorganisaties te zijn die zich er schuldig aan maakten.
Alle reacties Link kopieren
ririanneke schreef:
11-07-2021 13:32
Ik heb het in het verleden vaker gezien dat er gunstige vluchttijden zijn die later toch niet doorgaan. Maar dan heb je al bij hen geboekt dus hebben ze je binnen als klant. Er is daar ook een keer iets over in een consumentenprogramma geweest. Bedoel je TUI als reisorganisatie of als uitvoerder van de vlucht? In dat programma bleken het vooral prijsvechters reisorganisaties te zijn die zich er schuldig aan maakten.
Ik heb een pakketreis. Ik meen me te herinneren dat ik zelfs extra heb betaald voor de eerdere vluchten, maar helaas staat dat niet gespecificeerd op mijn factuur. Normaal boek ik liever zelf, maar met Corona, annuleren of evt repatriëring vond ik dit veiliger. Nou ja, hoeven we in ieder geval niet om 4 uur op te staan voor de vroege vlucht.
Alle reacties Link kopieren
Je zult inmiddels vast wel iemand gesproken hebben maar.....
Ik liep tegen hetzelfde aan toen onze reis laatst 2 weken voor vertrek geannuleerd werd omdat het hotel nog niet open was, ik heb uiteindelijk contact gezocht met een reisbureau van TUI in de buurt. Langskomen of bellen maakt niet uit, je staat in ieder geval geen uur in de wacht!
Alle reacties Link kopieren
Barrie95 schreef:
11-07-2021 16:06
Je zult inmiddels vast wel iemand gesproken hebben maar.....
Ik liep tegen hetzelfde aan toen onze reis laatst 2 weken voor vertrek geannuleerd werd omdat het hotel nog niet open was, ik heb uiteindelijk contact gezocht met een reisbureau van TUI in de buurt. Langskomen of bellen maakt niet uit, je staat in ieder geval geen uur in de wacht!
Wij hadden er een hier in het dorp maar daar zit nu een Coronatestbedrijf. Op een half uurtje rijden is nog wel een reisbureau. Ik ga het even in de gaten houden of er nog een andere TUI-vlucht komt en dan daar stampei maken. Tijdens een eerdere reis met TUI heb ik wel meegemaakt dat anderen problemen hadden, maar bij ons ging dat toen goed. Die andere mensen hadden een vlucht geboekt die geannuleerd was wegens motorpech en moesten wachten op open plekken op andere vluchten. Niet rustig bij het zwembad, maar de hele groep moest iedere ochtend bepakt en bezakt naar de luchthaven en daar wachten. Piepklein vliegveldje op Sal zonder voorzieningen, dus dat was echt slecht.
Alle reacties Link kopieren
KamilleT schreef:
11-07-2021 13:23
Toen ik boekte kon ik kiezen uit drie heen- en drie terugvluchten. Kennelijk is ivm Corona een deel geschrapt, maar wat apart dat ze dan de meest ongunstige houden. Ik ga zeker in de gaten houden of die andere vluchten er weer komen, nu staan ze er idd niet meer bij. Ook voor de komende weken staan juist die op geannuleerd. Ik heb niet naar andere maatschappijen gekeken want je moet wel met hun eigen vluchten, vrees ik. Nou ja, het is ook niet dramatisch, gelukkig zit ik niet met kleine kinderen die dan om half drie ‘s nachts op Schiphol landen. Al is mijn puber ook geen makkelijke als ze moe en gestrest is.

Zouden de slots op die tijden goedkoper voor ze zijn op de vlieghavens?
Alle reacties Link kopieren
S-Groot schreef:
11-07-2021 22:12
Zouden de slots op die tijden goedkoper voor ze zijn op de vlieghavens?
Uiteraard.
Hoe goedkoper de maatschappij hoe ongunstiger de tijden en de startbaan.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
11-07-2021 23:14
Uiteraard.
Hoe goedkoper de maatschappij hoe ongunstiger de tijden en de startbaan.
Het stomme is dat als je dat ticket los koopt, je 525 euro kwijt bent voor een retour (Heraklion). Wat ik dus best aan de prijs vind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven