Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 6!

10-04-2021 15:09 4290 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 21:03
Ja af en toe wil ze laten zien dat ze nog steeds hot is.

Wat sneu dat die Jan Dulles daar zo op heeft gereageerd.
Ik zie geen reactie van hem?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
14-07-2021 21:26
:facepalm: ik begrijp wel dat je niet hapte. Al was het de laatste man op aarde, brrrr.
Winston is oprecht een hele lieve man. Ik vind hem een van de aardigste mensen in Hilversum.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
14-07-2021 21:32
Ja, snap ik. Wat gênant. Dat zal dus ook wel een notoire vreemdgangert zijn, als ie het toen al probeerde :nooo:
Volgens mij niet hoor. Ik zou eerder denken dat Renate hem belazert dan hij haar. Hij zit best wel onder de plak bij haar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
14-07-2021 22:15
Oh iets soortgelijks met Gert Verhulst mee gemaakt vreselijke arrogante vent .
Die slaagde er al poserend voor een geplande fotoshoot in om tegen de 'medewerkers' naast de set te oreren dat hij dat 'fotograafke' hier maar een kans gaf want dat zijn werk nu niet bepaald goed was. Daar was ik bij en het ging om een fotograaf die ook toen al prachtig werk maakte (en intussen bejubelde fotoboeken en exposities neergezet heeft) maar zich niet door de onderkin van Gertje wilde laten leiden. Ik zat in dat wereldje bij de opstart van VTM en Studio 100. Man oh man Verhulst en Bourlon :sick:
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Waar ik dan benieuwd naar ben. Wie zijn dan al die sexpartners van Katja? Behalve Freek natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:37
Volgens mij niet hoor. Ik zou eerder denken dat Renate hem belazert dan hij haar. Hij zit best wel onder de plak bij haar.
Nou die avond in ieder geval even niet. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:29
Katja heeft een hotelverbod omdat ze graag hoorbaar en zichtbaar sex heeft voor de ramen.
Dat had ik ook gehoord 🤣
Al een account? Log dan hier in.
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:35
Winston is oprecht een hele lieve man. Ik vind hem een van de aardigste mensen in Hilversum.
Ik ken hem niet echt maar ben hem ooit eens tegengekomen in Amsterdam met kinderen. Hij begon een praatje, ik vond het een aardige vent. Ik had in eerste instantie ook niet door wie het was.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:35
Winston is oprecht een hele lieve man. Ik vind hem een van de aardigste mensen in Hilversum.
Oh kan hoor (ik ga het ook eens aan mijn vriend vragen straks, die heeft ook bij Miljoenenjacht gewerkt :proud: ). Ik had het puur over zijn uiterlijk. Ik vind hem er al sinds jaar en dag uitzien als een net iets te pafferige vijftiger. Het is sowieso mijn type niet ,veel te glad.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:28
Een van mijn beste vriendinnen is ook bestie van Tanja, dus Tanja en ik komen elkaar vaak tegen en zijn ook goed met elkaar. Breek me de bek niet open over Tycho hoor.
Ik ken Tycho bovendien nog van ver, ver, ver voor Tanja en ook toen: breek me de bek niet open.
Ja, vertel dan!
Al een account? Log dan hier in.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:29
Katja heeft een hotelverbod omdat ze graag hoorbaar en zichtbaar sex heeft voor de ramen.
Afbeelding ze was dus haar eigen inspiratie voor deze shoot 😆
meisje22 wijzigde dit bericht op 14-07-2021 22:44
15.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
samarinde schreef:
14-07-2021 22:22
Nou kon ik het toch niet laten om even wat dieper te graven naar de roman van Thijs Römer, en wat blijkt: zijn talent is écht miskend, hij was zijn tijd gewoon te ver vooruit met dit boek... Hoewel het waarschijnlijk een wraakactie was: weet iemand of Thijs en Job Gosschalk samenwerkten? Ik gok van niet. En het zegt iets over Thijs Römer dat hij uitgerekend met dit verhaal (waarvan ten tijde van de boekverschijning nog niemand op de hoogte was) wilde doorbreken als schrijver.

https://www.story.nl/artikel/showbizz/v ... ere-geheim
Thijs heeft echt mee dat ie in de bekende familie Römer is opgegroeid waar elk manlijk familielid wel acteur en/of iets in de entertaimentwereld doet. Een beste kruiwagen, ook al door zijn beroemde opa Piet. Van z'n eigen acteertalent moet ie het niet hebben. Hij is alcoholverslaafd geweest maar in interviews beschreef ie die periode altijd zo criptisch. Hij kwam er gewoon niet voluit voor uit.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
14-07-2021 21:50
Paul de Leeuw is sowieso wel een beetje dramaqueen toch? Mijn vriend heeft als technicus ook wel voor/met 'm gewerkt en dan was het ook steevast bal voor en na de uitzendingen, met huilbuien en toestanden.
Paul is ook wel lief hoor. Maar wel een diva. Het moet wel over Paul gaan, allemaal. Maar tegelijkertijd is ie super zorgzaam en attent, en heeft ie zijn hart op de juiste plek.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 22:42
Afbeelding ze was dus haar eigen inspiratie voor deze shoot 😆
Ja zeker
Am Yisrael Chai!
Ik vind Gert Verhulst echt een heel knappe man. Enorm grappig ook. Ik kies ervoor jullie derhalve niet te geloven.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:44
Ja zeker
Hebben hotels collectief afgesproken dat zij 'er niet meer in komt', of zijn het specifieke hotels, zoals het W van deze foto? Weet je dat?
cuculuscanorus schreef:
14-07-2021 22:45
Ik vind Gert Verhulst echt een heel knappe man. Enorm grappig ook. Ik kies ervoor jullie derhalve niet te geloven.
:sick:
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:28
Een van mijn beste vriendinnen is ook bestie van Tanja, dus Tanja en ik komen elkaar vaak tegen en zijn ook goed met elkaar. Breek me de bek niet open over Tycho hoor.
Ik ken Tycho bovendien nog van ver, ver, ver voor Tanja en ook toen: breek me de bek niet open.
Tycho is best een sloerie denk ik maar hij lijkt me wel echt een aardige vent .
Alle reacties Link kopieren
*Sally* schreef:
14-07-2021 22:51
:sick:
Nou in het kwadraat zeg . Gert knap
??
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
14-07-2021 22:45
Ik vind Gert Verhulst echt een heel knappe man. Enorm grappig ook. Ik kies ervoor jullie derhalve niet te geloven.
Ik kies ervoor om jou niet te geloven
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
14-07-2021 22:51
Tycho is best een sloerie denk ik maar hij lijkt me wel echt een aardige vent .
Tycho heeft randjes
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 22:48
Hebben hotels collectief afgesproken dat zij 'er niet meer in komt', of zijn het specifieke hotels, zoals het W van deze foto? Weet je dat?
Nee, ik heb gehoord dat het inderdaad over het W en/of het Conservatorium gaat. Het verhaal is dat zij en Freek daar voor Corona en voor de baby daar met regelmaat een weekendje boekten om daar te swingen. Freek schijnt het leuk te vinden om toe te kijken terwijl Katja .. hoe zeg ik dat netjes .. kennis maakt met andere mannen. Voor het raam. Waar andere gasten het kunnen zien.

Na de zoveelste klacht hebben ze allebei een hotelverbod gekregen.
Am Yisrael Chai!
*Sally* schreef:
14-07-2021 22:51
:sick:
Ja, ik kan me voorstellen dat je dat vindt.
Maar ik heb hem gezien in de Belgische versie van de slimste mens en hij is echt heel grappig, op een uitzonderlijk harde manier. En ik vind lange mannen met goed haar knap. Het is niet anders.
Gelukkig stopt dit forum over drie weken, hoef ik niet eens een maand met deze schande te leven.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
14-07-2021 22:54
Tycho heeft randjes
Ja, nogal. Lijkt me ook totaal geen relatiemateriaal. Maar voor een keertje zou ik er geen nee tegen zeggen, eerlijk gezegd.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
14-07-2021 22:58
Nee, ik heb gehoord dat het inderdaad over het W en/of het Conservatorium gaat. Het verhaal is dat zij en Freek daar voor Corona en voor de baby daar met regelmaat een weekendje boekten om daar te swingen. Freek schijnt het leuk te vinden om toe te kijken terwijl Katja .. hoe zeg ik dat netjes .. kennis maakt met andere mannen. Voor het raam. Waar andere gasten het kunnen zien.

Na de zoveelste klacht hebben ze allebei een hotelverbod gekregen.
Het zijn beide wel hotels waar je op lekker veel exposure kan rekenen als je dat doet. Waar je zin in hebt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven