Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
vrijdag 16 juli 2021 om 13:36
Ja die vraag ook over zijn open huwelijk. Hij deed het erg leuk met de kinderen.Pindakaasjes schreef: ↑16-07-2021 08:33Ik vond die fragmenten waarin hij door basisschoolleerlingen geïnterviewd werd heel mooi...
Uiteraard kwam de vraag over bang zijn..
Mooi voorbeeld gaf Peter over een chirurg die ging opereren met zwetende bibberhandjes, dat kan nooit goed gaan!
Zo ook in zijn werk. Als hij te bang was, dan kon hij nooit zijn werk goed doen.
Dat ontroerende me wel even...
vrijdag 16 juli 2021 om 13:55
Dat was uit de podcast met Ruud de Wild. (30 minuten rauw)_melon schreef: ↑16-07-2021 12:33Gisterenavond in het einde van RTL Boulevard een stukje uit een interview, weet zo niet met wie;
Als je nu onder tram 13 komt, ik hoop het niet, maar als je nu onder tram 13 komt, wat moeten mensen dan over jou zeggen als we een uitzending over jou maken.
Peter; dat ik een goede vader was.
Je kon mij opvegen.![]()
![]()
Met die vraag sluit Ruud altijd af.

vrijdag 16 juli 2021 om 14:23

vrijdag 16 juli 2021 om 14:36
Idd, wat is het erg voor die mensen in die regio van die overstromingen & dijkdoorbraken..Kattentuintje schreef: ↑16-07-2021 14:23Ik zag het ook ja, wat nou weer? Dreigingen, dijkdoorbraken, hoge besmettingen. Ik vind het leven kut.
Maar wat een @@@ personen die zulke dreigingen doen
vrijdag 16 juli 2021 om 14:45
Kattentuintje schreef: ↑16-07-2021 14:23Ik zag het ook ja, wat nou weer? Dreigingen, dijkdoorbraken, hoge besmettingen. Ik vind het leven kut.

Er is idd veel aan de hand.
vrijdag 16 juli 2021 om 15:05
En het stomme is altijd dat het een tijd veel besproken wordt wordt als iemand dood is die veel betekend heeft en daarna merk je toch ook dat het leven gelijk weer verder gaat. Logisch ook maar toch ergens gek..
Daarom zou een standbeeld wel mooi zijn en terecht. Ergens denk ik dat hij dat zelf ook wel mooi zou vinden omdat die destijds ook best blij was met die Emmy Award.
Daarom zou een standbeeld wel mooi zijn en terecht. Ergens denk ik dat hij dat zelf ook wel mooi zou vinden omdat die destijds ook best blij was met die Emmy Award.
vrijdag 16 juli 2021 om 15:18
Heb je een link?Manonna schreef: ↑16-07-2021 11:15Helemaal mee eens. En dat is heel iets anders dan iemand totaal afbranden.
Ik heb overigens één keer heel erg om Peter moeten lachen. Dit staat nog op youtube. Dan zit hij bij DWDD en gaat uitleggen wat er allemaal verkeerd gaat in detectiveseries. Echt een aanrader.

vrijdag 16 juli 2021 om 17:09
Superleuk, ik heb hardop zitten lachen!
vrijdag 16 juli 2021 om 18:17
Ik heb het ook terug gekeken en hield het niet droog. Ik bleek heel weinig van hem te weten. Ik vond het vooral ontroerend hoe betrokken hij was bij zijn kinderen, zo lief dat stukje toen hij zijn dochter bezocht in Ghana.

vrijdag 16 juli 2021 om 18:41
Zo'n mooi eerbetoon. Hoop dat dit de nr. 1 van top 40 direct haalt https://www.youtube.com/watch?v=WmossOJuLTQ
vrijdag 16 juli 2021 om 19:51
Wat is Nederland een held verloren.. Ik vind het zo minderwaardig dat hij op deze manier tot zijn einde komt. Kon hij nog maar zien hoe erg hij wel niet werd gewaardeerd.. Het laat mij niet los, zoals vele van jullie ook.
Ik heb wat zaken van hem opnieuw bekeken en kwam zo een beetje terecht in wat andere moordzaken, en 1 ding blijft toch hangen. De moord op Pim Fortuyn. Ik vind hier toch een naar smaakje aan zitten. Een zaak met vele vraagtekens, maar hier is nooit verder meer naar gekeken. Volgens mij heeft De Vries hier zich nooit in verdiept, klopt dat ? Weet iemand waarom niet? Want juist wanneer er veel vraagtekens zijn, is dat een zaak waarin Peter zich graag in wilde verdiepen.
Ik heb wat zaken van hem opnieuw bekeken en kwam zo een beetje terecht in wat andere moordzaken, en 1 ding blijft toch hangen. De moord op Pim Fortuyn. Ik vind hier toch een naar smaakje aan zitten. Een zaak met vele vraagtekens, maar hier is nooit verder meer naar gekeken. Volgens mij heeft De Vries hier zich nooit in verdiept, klopt dat ? Weet iemand waarom niet? Want juist wanneer er veel vraagtekens zijn, is dat een zaak waarin Peter zich graag in wilde verdiepen.
vrijdag 16 juli 2021 om 20:04
Wat mij vooral is bijgebleven is dat het eigenlijk onmogelijk is dat er maar 1 schutter is geweest. Aan de verwondingen en afstand van de kogels te zien, moest er zeker nog 1 schutter zijn geweest op verdere afstand. Zo waren er nog wat meer toevalligheden, zoals de ambulance die werd tegen gehouden omdat het te gevaarlijk zou zijn, ook al was Volkert al opgepakt. Terwijl ze bij Peter wel direct aanwezig waren terwijl de schutters nog niet waren opgepakt, alles bij elkaar geeft mij toch wel vraagtekens. Ik heb de docu van BNN gezien, die staat op YouTube. Liegen hun dan lieg ik mee.
Maar laten we het daar niet teveel over hebben, dit topic gaat over Peter. Hij heeft zich hier zeker nooit in verdiept?
littlelion198 wijzigde dit bericht op 16-07-2021 20:05
7.80% gewijzigd
vrijdag 16 juli 2021 om 20:05
wolkje75 schreef: ↑16-07-2021 18:41Zo'n mooi eerbetoon. Hoop dat dit de nr. 1 van top 40 direct haalt https://www.youtube.com/watch?v=WmossOJuLTQ
Geen bijzonderheden
vrijdag 16 juli 2021 om 20:07
Omdat Pim te gevaarlijk werd en uit de weg geruimd moest worden daarom weten we er zo weinig van.littlelion198 schreef: ↑16-07-2021 20:04Wat mij vooral is bijgebleven is dat het eigenlijk onmogelijk is dat er maar 1 schutter is geweest. Aan de verwondingen en afstand van de kogels te zien, moest er zeker nog 1 schutter zijn geweest op verdere afstand. Zo waren er nog wat meer toevalligheden, zoals de ambulance die werd tegen gehouden omdat het te gevaarlijk zou zijn, ook al was Volkert al opgepakt. Terwijl ze bij Peter wel direct aanwezig waren terwijl de schutters nog niet waren opgepakt, alles bij elkaar geeft mij toch wel vraagtekens. Ik heb de docu van BNN gezien, die staat op YouTube. Liegen hun dan lieg ik mee.
Maar laten we het daar niet teveel over hebben, dit topic gaat over Peter. Hij heeft zich hier zeker nooit in verdiept?
vrijdag 16 juli 2021 om 20:39
Sprakeloos …wolkje75 schreef: ↑16-07-2021 18:41Zo'n mooi eerbetoon. Hoop dat dit de nr. 1 van top 40 direct haalt https://www.youtube.com/watch?v=WmossOJuLTQ
vrijdag 16 juli 2021 om 21:09