Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1


Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.





Heftig dit wel..
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
03-02-2022 19:36
Dat zou ik het nu niet willen noemen. Het gaat dankzij deze docu juist helemaal niet meer over het onrecht dat is aangedaan, maar over of Peter nu een lulletje rozenwater of een romanticus was, en of Tahmina nu een wannabe golddigger is of juist een sterke weduwe. Wat mij betreft hadden we het beter over de zaak Taghi en de aanslag kunnen blijven hebben.

De premisse dat iemand geïnteresseerd was in de liefde van Peter R. de Vries vind ik zelfs al vergezocht. Peter is 35 jaar getrouwd geweest, nota bene in een open relatie, en toen interesseerde het ook geen hond hoe die Jacqueline er eigenlijk uit zag. Ik zou het nog steeds niet weten, jij wel?
Nou dit inderdaad snap niet dat iedereen zo verbaasd is dat er nooit foto's van hun samen in de bladen zijn verschenen. Dat is is toch ook totaal niet interessant hoe de vriendin van Peter R. eruit ziet.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is vol, dus deze gaan wij sluiten.
Voel je natuurlijk vrij een nieuw topic te openen.

Vriendelijke groet,
Moderator VIVA
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven