Gezocht stapvriendinnen Rotterdam

26-05-2009 18:24 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,

Ik ben een leuke,lieve, 26 jarige meid uit de omgeving van Rotterdam die op zoek is naar leuke,lieve gezellige meiden om lekker mee op stap te gaan en leuke dingen te ondernemen.

Ik ben 26 jaar en single, zoek niet perse single meiden maar zou wel leuk zijn als je ook af en toe mee op stap kan.

Heb zelf wel vriendinnen maar zoals misschien wel bekend in de oren klinkt die zitten liever thuis bij hun man/vriend,geen zin,geen geld,kinderen blablabla

Maar ik ga graag op stap in Rotterdam en ben overal wel voor in, moet wel zeggen dat ik graag naar Cinema ga, is toch wel een favoriete tent, maar sta voor alles open.

Dus lijkt het je leuk om samen of met een aantal meiden op stap te gaan dan zou ik het leuk vinden om een berichtje van je te ontvangen en wie weet gaan we binnenkort iets gezelligs doen.

xx M
ohja mijn email maffedoows@hotmail.com ( ja let niet op mijn email adres, is in lollige bui gemaakt haha)
Hey wat grappig... ik ga ook bijna ieder weekend naar Cinema!! Ben wat ouder nml. 33 (zie er gelukkig wel weer jonger uit hihi) en ben ook single. Sta altijd open voor nieuwe stapmaatjes, aangezien er wel eens van die dagen zijn dat mijn vriendinnetjes niet kunnen.

Laat maar weten, dan stuur ik je even een mailtje!

Groetjes!
He meiden.

Ik heb sinds een tijdje een eigen hyves aangemaakt,voor meiden van onze leeftijd,het heet nieuwe mensen leren kennen in Rotterdam en omgeving.

Je kan me vinden onder:anouk schreutelkamp

En dan onder hyves:nieuwe mensen leren kennen in Rotterdam en omgeving.Er worden leuke activiteiten georganiseerd,de hyves is gratis.

Misschien tot snel.
Leuk dat er nog een hyve bij is naast de 2 bestaande. (Voor de wat jongere - RockaRoffa- & +/- 30+ dames -RoDa- )

Toch wil ik jullie wijzen op Roda.hyves.nl

Deze hyve bestaat al enige tijd en is drukbezocht. Tevens worden er veel activiteiten georganiseerd. Aangezien deze al goed in de lucht is, is het misschien leuk om je daar aan te melden.

Groetjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven