Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!
zondag 13 december 2020 om 21:25
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".
Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.
Toevoeging:
Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
maandag 19 juli 2021 om 14:34
Ja, gelukkig wel

Het is ook thuiswerken of 100% ziek, dus werd thuiswerken ineens weer een optie. Gelukkig kan dat ook. Een paar jaar terug was het dus gewoon 100% ziek geweest.
Fijne vakanie Blauwe Trui!
Later is nu
maandag 19 juli 2021 om 20:20
Sorry ik verwaarloos het forum enorm maar ben in de avi den echt slecht. Heel erg misselijk en trekt ook niet weg, daarom weinig puf om te forummen.
Qua verhuizing…ik heb nog niet op via gekeken, maar vind het stiekem wel gemakkelijk om hier te blijven nu we toch doorgaan.
Qua verhuizing…ik heb nog niet op via gekeken, maar vind het stiekem wel gemakkelijk om hier te blijven nu we toch doorgaan.
"After all this time?" "Always."
dinsdag 20 juli 2021 om 08:26
Goedemorgen
(ik hoop tenminste voor jullie dat je zon hebt, hier weer grauw en grijs)
Ik ben enkel wat meer gaan belasten en merk dat ik dat vooral ook eng vind. Volgens thuisarts.nl (een site die onze huisarts aanraadt) moet je een verstuikte enkel na 3-4 dagen weer voorzichtig belasten, dan geneest het zelfs sneller. Ik ben juist bang te snel te gaan, maar goed, voorzichtig begonnen. Mijn eigen huisarts gaf aan "als je 's avonds pijn hebt, heb je teveel gedaan" maar dat wil ik dus voor zijn
Heb je nu vakantie, Severus? Doe lekker rustig aan hoor. Wij zijn er wel. Internet loopt niet weg en het forum ook al niet meer

Ik ben enkel wat meer gaan belasten en merk dat ik dat vooral ook eng vind. Volgens thuisarts.nl (een site die onze huisarts aanraadt) moet je een verstuikte enkel na 3-4 dagen weer voorzichtig belasten, dan geneest het zelfs sneller. Ik ben juist bang te snel te gaan, maar goed, voorzichtig begonnen. Mijn eigen huisarts gaf aan "als je 's avonds pijn hebt, heb je teveel gedaan" maar dat wil ik dus voor zijn

Heb je nu vakantie, Severus? Doe lekker rustig aan hoor. Wij zijn er wel. Internet loopt niet weg en het forum ook al niet meer

Later is nu
dinsdag 20 juli 2021 om 09:26
Dank je wel!noglangnietjarig schreef: ↑19-07-2021 13:38Fijne vakantie BT![]()
Happy birthday Alcedo![]()
Ik heb de behandeling weer achter de rug, het was dezelfde behandeling als se vorige keer, mss met minder Dexamethason/stroomstootjes?
Krijg jij dexamethason erbij? Ik kan me niet heugen dat ooit gehad te hebben.
dinsdag 20 juli 2021 om 15:20
Ik merk dat het lastig kan zijn, 50% thuis werken. Voor k het weet zit ik toch weer te lang met de laptop op schoot. En dat voel ik aan m'n enkel 
Ik ben dus tussendoor elders gaan zitten met een ereader in de hand. Dat hielp wel![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Inmiddels is het werk gedaan en pak ik de ereader er weer bij, want over 100 pagina's is m'n boek uit en ik wil weten hoe het afloopt. Dus

Ik ben dus tussendoor elders gaan zitten met een ereader in de hand. Dat hielp wel
![Happy :-]](./../../../smilies/77_happy.gif)
Inmiddels is het werk gedaan en pak ik de ereader er weer bij, want over 100 pagina's is m'n boek uit en ik wil weten hoe het afloopt. Dus

Later is nu

dinsdag 20 juli 2021 om 20:00
Dat wordt hier toch ook gedaan?HarleyQuin schreef: ↑20-07-2021 15:48Ik denk dat ik toch hier blijf. Ik las in een topic hier dat er al bannen zijn uitgedeeld op viaforum.
Ik zit inmiddels vaker op Via dan Viva. Vind het daar toch wat prettiger.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
dinsdag 20 juli 2021 om 21:42
Ik heb trouwens inmiddels oogdruppels voor de hooikoorts. Zat maar steeds met prikkende ogen en erin te wrijven. Hopelijk helpt het.
En ik heb weer hoofdpijn. Ben ook steeds moe in het (voor)hoofd en weer vaker duizelig. Het gaat hartstikke goed dus
Heb al wel meer gelopen en zelfs een plant verpot
Had in 2 planten ineens luis. Hoe dat nou kan.
En ik heb weer hoofdpijn. Ben ook steeds moe in het (voor)hoofd en weer vaker duizelig. Het gaat hartstikke goed dus

Heb al wel meer gelopen en zelfs een plant verpot

Later is nu
woensdag 21 juli 2021 om 09:04
Dank je wel.
Het was memorabel, laten we het daar maar op houden…
woensdag 21 juli 2021 om 11:06
Goedemorgen
Ik heb vandaag m'n vrije dag en heb knallende koppijn. Blegh
Een collega kwam wel werk brengen, dus ik hoef me morgen niet te vervelen
Lopen gaat al beter, maar ik ben bang dat ik alweer teveel doe gelijk. Pijn dus gisterenavond en nu nog wat. Maar nu het lopen weer gaat, vind ik de rolstoel pakken ook zo overdreven.
Ben wel een halve kilo afgevallen. Toch knap

Ik heb vandaag m'n vrije dag en heb knallende koppijn. Blegh
Een collega kwam wel werk brengen, dus ik hoef me morgen niet te vervelen

Lopen gaat al beter, maar ik ben bang dat ik alweer teveel doe gelijk. Pijn dus gisterenavond en nu nog wat. Maar nu het lopen weer gaat, vind ik de rolstoel pakken ook zo overdreven.
Ben wel een halve kilo afgevallen. Toch knap

Later is nu
woensdag 21 juli 2021 om 12:55
Rustig aan Dreamer, zowel met de pijn als met de hoofdpijn.
Alcedo alsnog gefeliciteerd.
Blauwe trui fijne vakantie.
Ik heb vanaf vandaag echt vakantie, gisteren en eergisteren nog wat werk afgemaakt op school. Ik merk dat het zelf indelen van de dag wel fijn werkt. Heb vandaag nog niet veel gedaan, maar moet in elk geval even boodschappen doen, bed verschonen en de toiletten poetsen. Normaal zou ik dan de hele badkamer pakken, maar ik denk dat ik het nu maar verdeel. Vandaag de toiletten. Morgen wastafelmeubel en dan meteen de bovenverdieping stoffen, en dan de dag daarna weer stofzuigen in plaats van alles tegelijk. Ik hoop dat dat helpt, tot nu toe mag ik nog niet klagen vandaag qua misselijkheid. Ben nu rustig aan het lunchen. Hopelijk werpt het zijn vruchten af en blijft het zo dat ik alleen de avonden misselijk ben.
Alcedo alsnog gefeliciteerd.
Blauwe trui fijne vakantie.
Ik heb vanaf vandaag echt vakantie, gisteren en eergisteren nog wat werk afgemaakt op school. Ik merk dat het zelf indelen van de dag wel fijn werkt. Heb vandaag nog niet veel gedaan, maar moet in elk geval even boodschappen doen, bed verschonen en de toiletten poetsen. Normaal zou ik dan de hele badkamer pakken, maar ik denk dat ik het nu maar verdeel. Vandaag de toiletten. Morgen wastafelmeubel en dan meteen de bovenverdieping stoffen, en dan de dag daarna weer stofzuigen in plaats van alles tegelijk. Ik hoop dat dat helpt, tot nu toe mag ik nog niet klagen vandaag qua misselijkheid. Ben nu rustig aan het lunchen. Hopelijk werpt het zijn vruchten af en blijft het zo dat ik alleen de avonden misselijk ben.
"After all this time?" "Always."