Gezondheid alle pijlers

Leven met pijn, kletsend het jaar 2021 in!

13-12-2020 21:25 4284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een (redelijk) vast groepje forummers, dat pijn heeft door verschillende oorzaken, praat hier al enige tijd met elkaar over het wel en wee van het leven met pijn. Maar ook over andere dingen: wat we zoal doen, ons gezin en werk.

Iedereen is welkom om mee te praten. Sleutelwoorden zijn "niets moet" en "respect voor elkaar".

Nieuwe regel: Ga geen sorry zeggen voor je bericht, ga niet zeggen dat je klaagt. Klagen doen we geen van allen, wel even lekker van ons afschrijven.

Toevoeging:

Een verzoekje van een aantal vaste forummers hier: wil je iets kwijt over een onderwerp wat bij een ander wellicht gevoelig ligt, zoals eetstoornis of suïcide, schrijf dan boven de alinea het woord trigger, zodat forummers gewaarschuwd worden en eroverheen kunnen lezen.
dreamer wijzigde dit bericht op 22-07-2021 11:17
6.73% gewijzigd
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
noglangnietjarig schreef:
01-01-2022 11:25
Gelukkig Nieuwjaar!

Hier ook ‘geen vuurwerkverbod’ :-D

Dat was ook wel te verwachten toch?

Verder stond Nederland er weer gekleurd op door de Dam ‘schoon te vegen’ (van mensen) door de politie :facepalm:

Overal ter wereld kwamen massa’s mensen samen op oudejaarsavond, zo was te zien in het nieuws, of het nou wel of niet verboden was door de maatregelen.
Dan kan je wel een facepalm geven maar we zitten midden in een strenge lockdown.
Ik vind het alleen maar goed dat de politie de boel heeft schoongeveegd. In mijn omgeving hoorde ik ook hier en daar mensen zeggen 'dat ze lekker met een grote groep mensen samen komen'. Blij dat ik daar niet bij ben geweest.
Alle reacties Link kopieren
Blauwetrui schreef:
01-01-2022 11:35
Dan kan je wel een facepalm geven maar we zitten midden in een strenge lockdown.
Ik vind het alleen maar goed dat de politie de boel heeft schoongeveegd. In mijn omgeving hoorde ik ook hier en daar mensen zeggen 'dat ze lekker met een grote groep mensen samen komen'. Blij dat ik daar niet bij ben geweest.
Ik begrijp je weerstand Blauwe Trui, prima dat is ook logisch gezien de geldende maatregelen, het viel mij alleen op (ik schrok er eigelijk van) dat ‘wij’ er weer op zo’n manier gehoor aan moesten geven.
Die mensen op de Dam stonden er toch al én vredelievend (volgens mij)
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen en een gelukkig nieuwjaar
Oh.. goedemiddag :$ :lol:

Je merkt inderdaad dat men zich makkelijker over maatregelen heen zet, nu ze al zo lang gelden. Ze lijken steeds minder belangrijk te worden. Ik vind daar wel wat van ja, maar ondertussen zitten wij thuis met corona, terwijl wij juist zo 'braaf' waren.

Voordeel van ziek thuiszitten was wel dat we ons niet hebben hoeven afvragen voor welke bijeenkomst we eventueel wel/niet een regel aan onze laars zouden lappen (zoon en ik zouden naar m'n zus, éigenlijk teveel mensen ivm maatregelen, maar zus en haar gezin hadden net allemaal corona gehad, dus zou het vrij veilig geweest zijn.. op die manier)

En niemand die roept "KINDERACHTIG" omdat je de maatregelen belangrijk vindt.

Wat wel raar voelt is dat ik nu komende week niet mag werken (pas weer als je 24 uur klachtenvrij bent, maar toen ik negatief testte was ik ook niet klachtenvrij, dus ik ga er maar van uit dat ik dat niet zal zijn) maar dat ik me niet zieker voel dan normaal. Ik ben snotterig en moe, maar zo voel ik me 75% van de tijd. Ik moet er zelfs aan denken dat ik ziek ben en m'n rust mag nemen nu, zo gewend ben ik aan het negeren van mijn vermoeidheid.

Het vuurwerk hier was verschrikkelijk vond ik. Het leek wel of men wedstrijdje deed in 'wie knalt het hardst'. Ooit heb ik carbidschieten meegemaakt, nou zoiets en dan erger ofzo en dat voor m'n gevoel in m'n achtertuin.

Kohaku, ik hoop dat je migraine wat afgenomen is nu? Misselijkheid is echt vervelend, maar zeker bij hoofdpijn.

Hoe was het werk, Lientje? De mensen een beetje rustig?

Ik kan er gewoon niet over uit dat het al bijna 3 uur is :O
Heb ook uitgeslapen tot 11 uur, ben ik niet meer gewend.

Zullen we voor het nieuwe jaar maar weer een nieuw topic aanmaken?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Werk ging goed. Mensen kwamen niet erg hun bed uit op een paar standaard vroegspoken na en toen opeens allemaal dus toen werd het nog even aanpoten. Bijna iedereen kreeg visite of een enkeling ging weg dus daar hadden we even een klus aan.

Eenmaal klaar nog getankt en auto gewassen. Thuis de frituurpan schoongemaakt en toen op de bank met een boek en een hapje neergestreken. En toen in slaap gevallen. :$
Nu weer wakker en zo aan het avondeten beginnen. Helaas wel met pittige pijn wakker geworden. Dat valt tegen.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is jammer van de pijn, Lientje.
In slaap vallen helemaal niet :$ - waardig denk ik ;-))
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Lientje, Kohaku, Dreamer :hug:

Jaaaaa nieuw topic :)

Ik was vanmiddag aan de wandel en zo’n beetje op de helft voelde in de blaren op komen zetten...
Snel manlief gebeld dat ie me maar even moest komen halen.
Morgen maar ff tapen én mn gewone sokken aandoen die ik altijd met wandelen aan heb.

Tot in t nieuwe topic :bye:
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Fladderak schreef:
01-01-2022 17:59
Gelukkig Nieuwjaar allemaal!
Jij ook! En bedankt voor je kaartje!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
gezondheid/leven-met-pijn-ook-in-2022-g ... ges/485775

Nieuw topic
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven